دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ب /

دیدن بارانداز (لنگر گاه) در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب بارانداز 

چهارشنبه، 08 اسفند 1397
دیدن بارانداز در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب بارانداز را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

اگر در خواب‌ روی‌ باراندازی‌، تنها باشید، این‌ خواب‌ نشان‌ دهنده‌ غم‌، غصه‌، ناراحتی‌ و اندوه‌ است‌.یعنی‌ در رابطه‌ با مسئله‌ یا چیزی‌ احساس‌ ناراحتی‌ و افسردگی‌ می‌کنید. اگر در خوابتان‌، عده‌ای‌ همراه‌شما روی‌ بارانداز باشند، یعنی‌ بایستی‌ ارتباطات‌ دوستانه‌تان‌ را با ثبات‌ و مستحکم‌ کنید. اگر در خواب‌،از روی‌ عرشه‌ یک‌ کشتی‌ باراندازی‌ را ببینید، یعنی‌ یک‌ سری‌ اتفاقات‌ و حوادث‌ مثبت‌، شگفت‌ آور و غیرمنتظره‌ برایتان‌ رخ‌ می‌دهند. بارانداز ویران‌ یا شکسته‌ در خواب‌، نشان‌ می‌دهد که‌ از این‌ نگرانید که‌ مبادایک‌ ارتباط دوستانه‌ یا خانوادگی‌ دچار صدمه‌ و آسیبی‌ شدید و غیرقابل‌ جبران‌ شده‌ باشد. 

تعبیر خواب بارانداز به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • بارانداز محوطه اي است از بندر که آنجا بارها را از کشتي به خشکي مي آورند و از همان نقطه بار کاميون ها يا قطار و راه آهن مي کنند و به نقاط ديگر مي فرستند.
  • در واقع بارانداز همان بندر است و ديدن بارانداز در خواب دو حالت دارد که بايد بيننده خواب دقت نموده و مشخص کند. يک وقت پياده شده ايد و يک وقت است که سوار مي شويد و مي خواهيد برويد.
  • پياده شدن فراغت از تشويش و نگراني است. همچنان که سفر دريايي مخاطره آميز است و چون به بندر و پاياب برسيد احساس امنيت و راحت مي کنيد پياده شدن در بندر نيز در عالم خواب خوب است چون بشارت مي دهد که از نگراني و تشويش رهايي خواهيد يافت.
  • اما يک وقت است که خود را در بارانداز مي بينيد و آنجا احساس مي کنيد که مي خواهيد به سفر دريا برويد و اين گوياي آن است که به کاري مخاطره آميز اقدام مي کنيد. احتمالا با کسي شريک مي شويد و يا وام مي گيريد.
 

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی