دیدن بت و بت پرستی در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب بت

  یکشنبه، 05 اسفند 1397   زمان مطالعه 5 دقیقه
دیدن بت  و بت پرستی در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب بت
دیدن بت در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب بت را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تمایل و علاقه به بت، نشانه پیروی از هوی و هوس است. اگر کسی در خواب دید که به بتکده ای وارد شد و بت های ریز و درشتی در آنجا موجود بود و او نیز نسبت به آنها تمایل نشان داد، در امر دین و شریعت کاهل است. اگر به لمس بت تمایل داشت، زنی فریبکار و بدکاره، او را می فریبد. اگر بتی را بر گزیده و در مقابل او سجده کرد، گرفتار هوسی تند می شود و آبرو و شخصیت خویش را به مخاطره می افکند.

تعبیر خواب بت به روایت امام جعفر صادق(ع)

  • ديدن بت به خواب بر سه وجه است.
  1. دروغ و باطل،
  2. مكار منافق،
  3. زن مفسدفريبنده.

تعبیر خواب بت به روایت محمدبن سیرین

  • اگر ببینی بت می پرستی، یـعـنـی به خدا دروغ می بندی و به راه باطل می روی.
  • اگر ببینی پس از گرایش به بت پرستی، توبه کرده ای و دوباره مسلمان شدی، یـعـنـی گناه بزرگی انجام می دهی، ولی بالاخره توبه می کنی .
  • اگر ببینی بت چوبی می پرستی، یـعـنـی در دین منافق هستی.
  • اگر بت از نقره باشد، یـعـنـی از روی هوی و هوس به زنی نزدیک می شوی
  • چنانچه از طلا باشد، یـعـنـی مایل به انجام کار ناپسند و جمع کردن مال و اموال هستی
  • اگر از آهن یا مس و یا قلع باشد،یـعـنـی هدف تو از دینداری، بدست آوردن مال و اموال دنیوی و دنیاخواهی می باشد، .
  • تعبیر خواب در مورد حضور بت ها در خانه نشانه وجود شخص بدی در داخل خانه است که باعث شرارت آنها خواهد شد.
  • رویای بت های داخل خانه در خواب نشانه مشکلات و بحران های تجربه شده در آن زمان توسط اهالی آن خانه است.
  • شکستن بتها در خواب ، علامت امر به معروف و نهی از منکر است که بیننده خواب آن را انجام می دهد.
  • دیدن مردی که بت ها را نابود می کند نشانه آگاهی فکری بزرگی است که بیننده از آن برخوردار است.
  • هرکسی که در خواب ببیند ، در خواب بتهایی را خرد می کند ، این نشانه رهایی او از افکار منفی حاکم بر او در آن روزها است.
  • دیدن خرد شدن بتها در خواب ، نشانه حقانیت روح و قرب با خداوند تبارک و تعالی در آن زمان است.
  • و خدا برتر است و بهترین را می داند

تعبیر خواب بت به روایت ابراهیم عبدالله کرمانی

  • اگر بت از جواهر باشد، یـعـنـی هدف تو از دینداری، بدست آوردن «پادشاهی» و سرشناسی و خدمه و حشم می باشد، و اگر ببینی آن بت جواهراتش را از دست داد، یـعـنـی هدف تو از دینداری، جمع کردن مال حرام است.
  • اگر ببینی در خانۀ تو بت قرار دارد، یـعـنـی متحیر و سرگردان می شوی و نمی توانی از عقل و دانش خودت استفاده کنی.
  • اگر ببینی لباس بت پرستان را پوشیده ای، یـعـنـی به خدمت پادشاه یا شخصی بزرگ و رئیس و سرور مشغول می شوی.

تعبیر خواب بت به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • بت در خواب هواي نفس است. چنان چه در خواب ديديد که در داخل بت خانه اي هستيد خوابتان مي گويد که اسير تمنيات نفساني متعدد هستيد و از هوي و هوس پيروي مي کنيد
  • اگر ديديد که بتي را بر گزيده ايد و در مقابل او سجده مي کنيد نشان آن است که گرفتار هوسي تند مي شويد و به شدت از آن پيروي مي کنيد تا جائي که آبرو و شخصيت خويش را به مخاطره مي افکنيد.
  • شکستن بت با همين قياس مبارزه با خواهش هاي نفساني است و نشانه آن است که در آينده اي نه چندان دور موردي پيش مي آيد که خويشتن را بيازمائيد تا بدانيد در مقابل هوي و هوس چه قدر ضعيف يا نيرومند و پايدار هستيد.
  • ديدن بت هاي متعدد هشداري است که خود را از کيد و افسون زنان حفظ کنيد.
  • زن همچنان که در ادبيات و شعر بت شناخته مي شود به عنوان بت پرستيدني مورد خطاب قرار مي گيرد و در خواب نيز به شکل بت تجسم مي يابد و چون در خواب بت هائي را ديديد هوشيار آينده خويش و کيد زنان باشيد.
  • بت در خواب براي زنان همان چيزهائي است که شوق و علاقه ايشان را بيشتر بر مي انگيزد مثل جواهرات، زيبائي شخصي، فخر فروشي به رقيبان، داشتن خانه و اتومبيل و زندگي پر شکوه و چنانچه زني در خواب بت يا بت هائي را ديد که به وسيله آن ها احاطه شده بايد بداند که در زمينه اين مسائل زياده روي مي کند و سعادت خويش را به بازي مي گيرد.
  • ديدن بت طلائي در خواب گوياي اين است که ميل و رغبت شما به انجام کارهاي نا پسند شدت يافته و قوت گرفته است.
  • بت سنگي بي ارزش بودن هدف هاي هوس آلود شما را بازگو مي کند.
  • بت سنگي استحکام هوس و ضعف شما را حکايت مي کند که طبعا هر چه هوس قوي تر باشد مخاطره بيشتر است.
  • داشتن بت در خانه و محل زندگي دور شدن از مسير عقل و درايت و دور انديشي است.
  • برخي از معبران بت را به طور عام زن مکار و فساد انگيز تعريف کرده اند که اگر اين هم درست باشد بت پرستي به ميزان پرستش هواي نفس مردود است.

تعبیر خواب بت از دیدگاه آنلی بیتون

  • اگر خواب ببينيد بت پرستي مي كنيد ، علامت آن است كه در زندگي شهرت و ثروتي اندك به دست مي آوريد . زيرا اجازه مي دهيد روابط ناعادلانه بر شما مسلط گردد .
  • شكستن بت در خواب ، نشانة آن است كه هيچ چيز نمي تواند مانع شما از به دست آوردن مقامات افتخار آميز بشود . زيرا شما تسلط كاملي بر افكار خود داريد .
  • اگر در خواب ديگران را مشغول ستايش بتها ببينيد ، علامت آن است كه بين شما دوستانتان اختلاف بزرگي به وجود مي آيد .
  • اگر خواب ببينيد ستايش بت را زشت مي شماريد ، نشانة آن است كه طبيعت بشري را بسيار خوب درك مي كنيد و در آينده به امتيازاتي بزرگ دست مي يابيد .

تعبیر خواب بت در کتاب سرزمین رویاها

  • شما نزد وحشيان بت پرست ميرويد : از آرامش در خانه تان لذت خواهيد برد.
  • شما نزد بت پرستان هستيد : آغازيك زندگي پر پول
  • يك مرد روحاني خواب ببيند كه نزد بت پرستان ميرود : احترام او در بين مردم بالا خواهد رفت.

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام چرخنده: به خاطر تبریک به رهبر معظم انقلاب به من حمله کردند و با چوب منو زدند؛ اینجا که ایستاده‌ام هنوز کمرم درد میکنه (500 نظر) دختر مرحوم هاشمی‌رفسنجانی: صبحانه بابا پنیر و عسل با نان سنگک و گاهی مغز گردو و مغز پسته و شیر بود؛ کاهوی تازه با رب انار رو هم میان وعده می خوردند (219 نظر) شیلا خداداد: دختر من عاشق آقای گلزار شده بود وقتی 5 ماهش بود، ماتش برده بود و بچه ماهم آدم خوشگل رو میشناسه+فیلم😅 (136 نظر) نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده فردوس کاویانی هنرمند زرتشتی پَر پَر شده / روحش شاد و یادش گرامی (135 نظر) علی دایی: من تو زندگیم یک بار ازدواج کردم این که میگن دو بار به هیچ عنوان درست نیست 2 تا دختر دارم نورا به من پدر میگه دنیز هم بابا میگه (128 نظر) چیدمان شیک مبلمان خوش رنگِ خانه حسن روحانی با تم کرم و قهوه ای+عکس/پرده و موکت ست با محیط پذیرایی، میز تیوی، فرش ایرانی (119 نظر) گشتی در خانه دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی؛ از دکوری‌ها و عتیقه جات گرانقیمت تا چیدمان منزل به سبک ترکیب مدرن و سنتی+ویدیو/ مشهود بودن سلیقه شرقی در انتخاب لوازم منزل (95 نظر) خلاقیت باورنکردنی هموطن یزدی در ساخت استخر در گوشه پذیرایی خانه‌اش حماسه‌ آفرید+ویدیو/ هنر نزد ایرانیان است و بس (90 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مادر باهوش برای حمل 6 قلوهایش با کالسکه سفارشی در خیابان حماسه ساز شد+عکس/ مغز نگو معدن طلا بگو (84 نظر) پاسخ معنادار و جالب پزشکیان به حضور در نماز جمعه امروز به امامت رهبر معظم انقلاب/ صف اول نشد صف آخر می نشینیم+ویدیو (84 نظر) مازیار لرستانی: وقتی3 سالم بود به من می‌گفتند دامن بپوش و منم می‌گفتم من پسرم و اسمم یا مازیاره یا کامبیز+ویدیو (83 نظر) گیتی قاسمی: بعد از جدا شدن از همسرم بی خانمان بودم و در فرودگاه می خوابیدم +ویدئو (68 نظر) نگاهی به واکنش هنرمندان و بازیگران به حملات دیشب ایران به اسرائیل؛ از نفیسه روشن و مهران غفوریان تا ژیلا صادقی و فرزاد حسنی+عکس (58 نظر) چیدمان شیک مبلمان لاکچری و خوش رنگ خانه مدرن علی دایی/ آینه کنسول سلطنتی،آباژور، میز پیانو، گل و گیاه آپارتمانی خاص و گلدان عتیقه همسر باسلیقه شهریار ایران 👌 (56 نظر) خلاقیت خنده دار یک پیرمرد در نگه داشتن جای پارک برای رفیقش+عکس /بنازم به این ذهن خلاقِ مریض🤣 (54 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
شبکه منوتو اعلام کرد از تعطیلی درمی‌آید / شوگر دَدی جدید پیدا شد؟
(ویدیو) شیک‌ترین و مجلسی‌ترین عدس پلو با کشمشی که تو عمرتون دیدین/ بیا! ته دیگ سیب‌زمینی فقط همین! یه عمر اشتباه ته دیگ چیدیم
چالش شخصیت شناسی/ آنچه در نگاه اول می‌بینید نشان می‌دهد شما آدم منطقی و خلاقی هستید یا نه
آغوش اسکار برای افرای سینمای ایران باز شد | «در آغوش درخت» نماینده ایران در اسکار
(ویدیو) دیدار نخست وزیر تایلند با دکتر پزشکیان
(عکس) تغییر چهره چشمگیر مرتضی حسینی، معلم محبوب قصه‌های مجید بعد از 34 سال
تصاویری از عیادت هر 4 فرزند مقام معظم رهبری با کودکان و مجروحان لبنانی/ از بوسه بر پیشانی کودک مجروح تا اهدای انگشتر عقیق به مجروح جنگی
(عکس) تغییر چهره جالب مهرانه مهین ترابی بعد از گذشت 12 سال بعد از سریال زمانه و در 67 سالگی
خاص ترین و برترین سیستم حمل و نقل جهان در این 15 کشور جهان+تصاویر
اختصاصی امروز/ نگاهی به استایل‌های شیک سحر دولت‌شاهی در جشنواره‌های مختلف/ از استایل کژوال در فیلم استرالیا تا استایل‌های فاخر و خیره‌کننده‌اش در روسیه
(عکس) چیدمان خوش‌سلیقه و اروپایی میز پذیرایی خانه‌ی مادر باکلاس ساره بیات به مناسبت تولد دخترش/ از گلهای طبیعی رو میز گرفته تا ظروف و مدل چیدمان، همه چی درجه یکه👌
مسافرت پر از حس و حال خوب در جاده‌ های پاییزی این 8 شهر زیبای ایران/بزن به دل جاده‌ +تصاویر
خانه ی قدیمی قصاب معروف در کوچه پس کوچه های ولیعصر تهران که 140 تومان خریده شده!+تصاویر
سیدحسن خمینی: بازدارندگی به قدرت است، به لبخند نیست ...
یادی کنیم از باحال‌ترین سکانس 3 دقیقه‌ای سینمای ایران که قطعا بیش از یکبار تماشا خواهید کرد/ سکانسی پر از ستاره‌هایی چون شهاب حسینی و مریلا زارعی
منتخب روز   
گفتگوی جذاب مسعود پزشکیان با خلبانان جت اسکورت در آسمان: انتظار نداشتیم شما ها به زحمت بیافتید؛ باعث زینت و افتخارید +ویدیو این فیلم از رهبر معظم انقلاب حسابی صهیونیست‌ها را عصبانی کرد؛ آرامش رهبری پس از پایان نماز و تبرک ایشان به تربت امام حسین(ع)+ویدیو سید حسن نصرالله: در ایران بازداشت شدم، آن هم بعد از پیروزی انقلاب و در جمهوری اسلامی! 7 تا از زیباترین جاده های ایران در فصل پاییز حضور پُر رنگ پسران ارشد رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در نماز جمعه تاریخی دیروز؛ سیدمصطفی خامنه‌ای و یوسف پزشکیان+عکس دست مریزاد اندیشمند جهان عرب به رهبر معظم انقلاب پس از حمله موشکی به اسرائیل؛ احسنت ای خراسانی+عکس مسعود پزشکیان در هواپیما: اگر قراره بمیرم با شهادت بمیرم بهتر است +ویدیو/ گر مرد رهی میان خون باید رفت، از پای فتاده سرنگون باید رفت به مناسبت تولد 52 سالگی لیلا حاتمی یادی کنیم از اولین روز به دنیا آمدن خانم بازیگر در بیمارستان +عکس /خوشحالی زری خوشکام و علی حاتمی در آن روزها 9 روش شگفت انگیز که نمک می تواند پوست شما را بازسازی کند / نمک و آب نمک برای صورت زینب نصرالله: به همه آزادگان عالم میگویم پدرم فرمانده نصرالله در سلامت کامل است و اسرائیل خودش را با دست خودش به آتش سوزان جهنم وارد کرد+عکس برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس