دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ك /

دیدن کاخ در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب کاخ 

پنجشنبه، 02 خرداد 1398
دیدن کاخ در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب کاخ را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • ديدن قصر در خواب گوياي هيچ سود و زياني نيست مگر تحولات روحي که در خودمان به وجود مي آورد. وقتي در خواب قصري با شکوه ببينيد نشان آن است که آرزوئي بزرگ در شما به وجود مي آيد يا در مقابل چيز يا شخص يا حادثه اي خويشتن را حقير و کوچک مي يابيد و زمان وقوع اين دگرگوني در شما از ده روز تجاوز نمي کند زيرا همان طور که در مقدمه نوشتم ذهن و ضمير ما در خواب در گذشته آزادي کاري را دارد و زمان هاي دور را نيز از يادمان مي گذراند ولي در آينده بيش از ده روز و در موارد نادر تا يکي دو ماه پيش نمي رود. به ندرت يافت مي شوند اشخاصي که ذهن آن ها در خواب زياد پيش مي رود و خواب هائي که مي بينند يکي دو ماه بعد تعبير مي شود ولي اين کليت ندارد و نادر است پس اگر در خواب قصري ديديم با توجه به موقعيتي که داريم يا آرزوي محال و بزرگ مي کنيم يا احساس حقارت در ما به وجود مي آيد. ورود به قصر آغاز است و خروج از قصر پايان. با اين تعريف اگر ديديد به قصري با شکوه و معمور و مجلل وارد مي شويد تحول ياد شده مي رود که اتفاق بيفتد اما اگر ديديد خارج مي شويد موضوع پايان يافته تلقي مي گردد. چيزها و کساني که درون قصر مي بينيد گوياي واقعيت ها نيستند بل که معرف چيزها و کساني هستند که خودتان مي خواهيد ببينيد.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  • اگر در خواب ببینی وارد قصری شده‌ای، تعبیرش مال و اموال می‌باشد، مخصوصاً اگر از خشت و گِل باشد، ‌‌‌‌‌اگر قصر را از آجر و گچ و سنگ ساخته باشند نیز تعبیرش مال و اموال می‌باشد، ولی در دین و ایمان ضعف و اشکال وجود دارد. اگر ببینی روی قصر یا عمارتی نشسته‌ای یا از آن بالا می‌روی، یـعـنـی آنچه را که در پی آن هستی بدست می‌آوری و حاجت و خواسته تو برآورده می‌شود،

تعبیر خواب به روایت کرمانی

  • اگر در خواب ببیند کوشک (کاخ) او خراب شد، دلیل بر تلف مال است. اگر ببیند آتش در کوشک افتاد، دلیل است پادشاه یا حاکم، مال او مصادره کند.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  •  اگر خواب ببینید در تالارهای كاخی سرگردانید و به ابهت و عظمت آن نگاه می كنید ، نشانه آن است كه امیدهایتان پررنگ تر خواهد شد و مقام جدیدی به عهده خواهید گرفت .
  • دیدن رقص و پایكوبی مردان و زنان و شنیدن گفتگوی افراد متشخص در تالار كاخ ، علامت همنشین شدن با افرادی برجسته خواهد بود . اگر دختری از طبقة متوسط خواب ببیند كه در چنین میهمانی ای شركت دارد ، نشانة آن است كه در اثر بخشش دیگران یا ازدواج مقام بالایی به دست می آورد . اگر دختری از طبقة فقیر چنین خوابی ببیند ،نشانة آن است كه خیالبافیهای ناسالم و افكار پوچ و توخالی بیشتر اوقات بیداری او را پر می كند ، او بعد از این خواب باید سعی كند با تلاش و كار صادقانه زندگی خود را متحول كند و در برابر جاه طلبیهای خود مقاومت كند 

تعبیر خواب به روایت خالد العنبری

  • دیدن کاخ در خواب، برای افراد فاسق و گناهکار به نقص، تنگی، ثروت و سامان و درجه و مقام تعبیر میشود و برای افراد نیکوکار به کردار نیک، بالا رفتن درجه و مقام، پرداخت بدهی تعبیر میشود. اگر مردی در خواب ببیند که وارد کاخی شد، زن میگیرد.

تعبیر خواب به روایت امام صادق

  •  تعبیر قصر در خواب بر هفت وجه است :
  • نعمت , ولایت و فرمانروائی , منزلت , ریاست , بزرگواری , پادشاهی , آرامش و آسایش .

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی

  •  دیدن قصر در خواب زیادتی دولت است.

2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل سابمیت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه