دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / خ /

دیدن خاک در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب خاک 

سه شنبه، 27 فروردین 1398
دیدن خاک در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب خاک را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • دیدن گردو خاک در خواب به مال و ثروت تعبیر می شود
  • اگر کسی دید که در محلی است که در آنجا گرد و خاک زیادی هست و به گلوی او گردو خاک می رود یا به سرو رویش گرد وخاک می نشیند، به ثروت می رسد و در جمع کردن و خوردن مال حریص است.
  • اگر دید روی گردو خاک راه می رود، ثروت خود را به روی دیگران خواهد کشید.
  •  به خواب دیدن خاک در خواب به ثروت تعبیر می شود. اگر کسی دید در گلدانی خاک وجود دارد، از جانب دوستی به او منفعت مالی خواهد رسید.
  • اگر کسی خواب دید که در قبرستان از خاک قبر مرده ای در هوا پخش شده یا از خاک مرده ای بر می دارد و بر سر خود می ریزد، از جانب دوست یا آشنایی به او ثروت خواهد رسید.
  • اگر کسی خواب دید که در خاک فرو می رود، در ثروت غرق شده و بی زحمت به ثروت فراوانی خواهد رسید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • خاک برکت و نعمت است. پول و مال است. اگر در خواب دیدید که خاک جمع می کنید موردی پیش می آید که پول می اندوزید و به جمع آوری مال می پردازید. اگر دیدید در خانه شما خاک زیادی انباشته است مالی بزرگ به شما می رسد. اگر دیدید که با شتر خاک آورده اید، همان طور که در قدیم موسوم بود، میراثی به شما می رسد. اگر با اسب خاک آوردید از مردی جوان مرد به شما سود می رسد. اگر با الاغ خاک به خانه خویش آوردید مردی احمق وسیله و سبب می شود که سودی به شما عاید گردد. اگر دیدید خاک را در هوا پراکنده می کنید و می پاشید مال خود را خرج می کنید یا به هدر می دهید. اگر دیدید خاکی را که آوررده اید یا خاکی که هست سرخ است گرفتار هیجان و خشم می شوید. اگر سبز بود تعبیر چمن را دارد و اگر زرد بود، غیر طبیعی است و ملال و بیماری را خبر می دهد و چنان چه سیاه بود غم و مصیبت است اگر از چاه خاک بیرون آوردید مالی به زحمت نصیب شما می شود و اگر خاک را در چاه می ریختید کاری می کنید که زیان مالی متوجه شما می شود . اگر دیدید از تپه ای خاک بر می دارید مشکلی را آسان می نمائید و مانعی را سبک می نمائید که راحت تر برداشته شده و ضمنا سودی به قدر خاک برداشته شده عایدتان می گردد.

تعبیر خواب به روایت ابن سیرین

  • خاک به خواب دیدن کم و بسیاری آن درم است اگر بیند که در خانه او خاک بود، به درستی که بی رنج او را به قدر آن مال حاصل شود. اگر بیند بر خاک همی رفت یا خاک همی خورد یا خاک جمع می کرد و بر می داشت، دلیل مال و درم است او را.

تعبیر خواب به روایت کرمانی

  • اگر بیند خاک از خانه بیرون می‌کشید و پراکنده می‌کرد، دلیل که مال خود را هزینه کند. اگر بیند خاک از دست می‌افشاند دلیل که به قدر آن او را مال و درم جمع گردد و از آن منفعت یابد.

تعبیر خواب به روایت امام صادق

  • ديدن خاك در خواب بر پنج وجه است.
  • اول: مال. دوم: منفعت. سوم: شغل دنيا. چهارم: فائده از قِبَل پادشاه. پنجم: فائده از قبل رئيس.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  • اگر خواب ببینید کسی روی شما خاک می‌پاشد، علامت آن است که دشمنان می‌کوشند به اعتبار و شهرت شما لطمه بزنند.
  • دیدن خاک کوزه گری در خواب ، نشانه آن است کهگ فقر و بدبختی شما را مشوش و پریشان خواهد ساخت. اگر دختری خواب ببیند با نامزدش روی خاک کوزه گری راه می رود ، علامت آن است که برای به دست آوردن منفعت و پول بیشتر دوست خود را ترک می گوید.
  • اگر خواب ببینید خاک اطراف گلها و گیاهان زیرو رو شده است ، دلالت بر آن دارد که موقعیتهای مطلوب قسمت شما خواهد شد

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی

  • دیدن خوردن خاک مال یتیمان باشد.

تعبیر خواب به روایت کارل گوستاو یونگ

  • دیدن یا در تماس بودن با خاک در خواب نمادی از رشد و باروری است. بیانگر مبنایی سفت و محکم برای زندگی است شما نیاز دارید اهدافتان را عملی تر دنبال کنید اگر خاک سخت و خشک باشد بیانگر این است که شما با خودتان صادق نیستید شما تلاش می کنید زیر پوسته ای سخت مخفی شوید. خواب ممکن است مشابه چیزی باشد که خاکی یا آلوده است.

تعبیر خواب به روایت محد العنبری

  • خاک، به مردم تعبیر میشود؛ زیرا مردم از خاک آفریده شدهاند، ممکن است بر دنیا و اهلش دلالت داشته باشد.

66 پسندیدم 83 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 02 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام خواب دیدم که خاک را از این بر به اون بر میبردم تعبیرش چیه
پاسخ
آلاگل
1 سال پیش

خکاب دیدم ک به خانه آمدم و خانه خیلی نامرتب بود مهمان هم داشتم تو حال مشت مشت خاک ریخته بود و من جمع میکردم
پاسخ
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام من تعبیر خوابمو میخواستم
پاسخ
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام من خواب دیدم مادرم در خواب زنده شده وخاکی را کند وکمی از خاک در کف دست چپ من ریخت و من شوهرم مقداری از اون خاک را خورد تعبیرش چی میشه ممنون میشم بگین
پاسخ
شهلا
1 سال پیش

خواب دیدم حمام خونمون پرازخاک شده!!؟
پاسخ
محمد مهدی
2 سال پیش

خواب دیدم خانه پدر شوهرم جارو میکنم پدرم که به رحمت خدارفته مقداری مهر وخاک الود به من داد وگفت این خاک تربت است گفت این خاک پدر شوهرت هم داخلشه وگفت خیلی ناراحت است پدرشوهرم هم رحمت خدارفته تعبیر چیست ؟
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

از طرف اون کار خیر بکن دلش میخواد ی خیری از شما بهشون برسه
پاسخ
اسماعیل
2 سال پیش

سلام وقت بخیر. لطفا تعبیر خواب منو بگید.خواب دیدم تازه یه خانه بزرگ اجاره کرده بودم. باصاحبخانه باهم زندگی میکردیم. کل حیاط بزرگ خانه خاک سیاه تمیز که می‌درخشید بود... صاحبخانه گفت این خاک خیلی ارزشمنده فقط من از این خاک دارم خاک باید بفروشم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

تعبیرمیگه که ازخرافات دست بکش به خداروی بیار
پاسخ
Army
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم که چند بار روی زمین افتادم و خاکی شدم . میشه لطفا تعبیرش رو بگین
پاسخ
سوسن
2 سال پیش

سلام...من خواب دیدم که خاک میفروشم مردم واسه گلهاشون میخرن خاک روبه قیمت چهارهزارمیفروشم لطفاً تعبیرشوبگین ممنون میشم
پاسخ
امی
2 سال پیش

سلام، من بعد از نماز صبح خواب دیدم با خواهرم از پنجره یه خونه داریم پایین رو نگاه می کنیم. بعد شوهرم رو دیدم که پیش مادرم خودش رو انداخت روی زمین و می غلتید روی زمین به چپ و راست. بعد خواهرم با پوزخند به من گفت ببین اصلا یه مدتی هست حرف زدنش هم تغییر کرده. شوهرم رو می گفت. تعبیر خوابم چیه؟
پاسخ
امیرعلی
2 سال پیش

سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم به قبرستان بقیع رفتم خلوت بود بعد ماموران اونجا در قبرستان بقیع باز کردن مقداری از مردم به قبرستان هجوم بردن هر کس روی یکی از فبر ها نشست خاک بر سر خودش میریخت منم رفتم یک گوشه از قبرستان نشستم اونجا چند تا سنگ قبر خیلی کوچولو اونجا بود داشتم روی انها میخوندم بعد ماموران باعصبانی اومدن سراغ مردم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم پدرم فوت کرده ۸سال میشه ولی از اونجا که دفن شده برداشتیم با مادرم اوردیم حیاط همسایه دفن کردیم معنی این خواب چیه ؟؟
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

من خواب دیدم مادرم گفت خاکم کم است اون فوت شد یک سال هست معنیش چیه
پاسخ
س.ن
2 سال پیش

من خواب دیدم با یه دختر که ماشین لاکچری داشت تصادف کردم اون دختره که کنارم بود خیلی آسیب دیده بود روی دستم دختره رو بلند کردم و ماشین رو ول کردم یکم راه رفتم به گنبد امام رضا رسیدم توی حرم بعضی جاها گم میشدم دختره بهم میگفت گشنم منم میگفتم ناراحت نباش بریم زیارت کنیم برگردیم برات یچیزی میخرم تا اینکه رسیدیم جای ضریح اونجا سری افراد منتظر اون دختره بودن که رو دست من بود بعد تحویل دختره انگار یچیزی درست شده بود یه کسی که ازم ناراحت بود باهام خوب شده بود
پاسخ
ز.خ
3 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم . مادرم الان یکسالی میشه فوت شدن تو خونه ی پدریم توباغچه مون مرغ شکم پر درست میکرد تو خاک دفن کرد .انگار داشت غذا توخاک میپخت بعد همونجا ماچندتامرغ بازاری داشتم تمیز میکردم مادرم کنارما ایستاده بود هرچه زودتر لطف کنید تعبیرش روبگید
پاسخ
زینب
3 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم که مادرم یک ساله که فوت شدن تو خونه ی پدریم مرغ روتوخاک دفن کرد انگار داشت غذا میپوخت بعد تو خونه ی پدریم چند تا مرغ بازاری داشتیم تمیز میکردیم .مادرم کنار ماایستاده بود توروخدا هرچه زودتر جوابمو بدید
پاسخ
باران
3 سال پیش

سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که یه نفر داره خاک میفروشه وار اون خاک گل و گیاه در اومده ومن یه پلاستیک بزرگ خاک خریدم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

خواب خاک دیدن دلیل بر به دست آوردن پول وثروت زیاد شما درکنار همسرتون به مال زیادی دست پیدا میکنید
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید