ساعدنیوز
ساعدنیوز

دیدن خاک در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب خاک

  سه شنبه، 27 فروردین 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
دیدن خاک در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب خاک
دیدن خاک در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب خاک را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • دیدن گردو خاک در خواب به مال و ثروت تعبیر می شود
  • اگر کسی دید که در محلی است که در آنجا گرد و خاک زیادی هست و به گلوی او گردو خاک می رود یا به سرو رویش گرد وخاک می نشیند، به ثروت می رسد و در جمع کردن و خوردن مال حریص است.
  • اگر دید روی گردو خاک راه می رود، ثروت خود را به روی دیگران خواهد کشید.
  •  به خواب دیدن خاک در خواب به ثروت تعبیر می شود. اگر کسی دید در گلدانی خاک وجود دارد، از جانب دوستی به او منفعت مالی خواهد رسید.
  • اگر کسی خواب دید که در قبرستان از خاک قبر مرده ای در هوا پخش شده یا از خاک مرده ای بر می دارد و بر سر خود می ریزد، از جانب دوست یا آشنایی به او ثروت خواهد رسید.
  • اگر کسی خواب دید که در خاک فرو می رود، در ثروت غرق شده و بی زحمت به ثروت فراوانی خواهد رسید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • خاک برکت و نعمت است. پول و مال است. اگر در خواب دیدید که خاک جمع می کنید موردی پیش می آید که پول می اندوزید و به جمع آوری مال می پردازید. اگر دیدید در خانه شما خاک زیادی انباشته است مالی بزرگ به شما می رسد. اگر دیدید که با شتر خاک آورده اید، همان طور که در قدیم موسوم بود، میراثی به شما می رسد. اگر با اسب خاک آوردید از مردی جوان مرد به شما سود می رسد. اگر با الاغ خاک به خانه خویش آوردید مردی احمق وسیله و سبب می شود که سودی به شما عاید گردد. اگر دیدید خاک را در هوا پراکنده می کنید و می پاشید مال خود را خرج می کنید یا به هدر می دهید. اگر دیدید خاکی را که آوررده اید یا خاکی که هست سرخ است گرفتار هیجان و خشم می شوید. اگر سبز بود تعبیر چمن را دارد و اگر زرد بود، غیر طبیعی است و ملال و بیماری را خبر می دهد و چنان چه سیاه بود غم و مصیبت است اگر از چاه خاک بیرون آوردید مالی به زحمت نصیب شما می شود و اگر خاک را در چاه می ریختید کاری می کنید که زیان مالی متوجه شما می شود . اگر دیدید از تپه ای خاک بر می دارید مشکلی را آسان می نمائید و مانعی را سبک می نمائید که راحت تر برداشته شده و ضمنا سودی به قدر خاک برداشته شده عایدتان می گردد.

تعبیر خواب به روایت ابن سیرین

  • خاک به خواب دیدن کم و بسیاری آن درم است اگر بیند که در خانه او خاک بود، به درستی که بی رنج او را به قدر آن مال حاصل شود. اگر بیند بر خاک همی رفت یا خاک همی خورد یا خاک جمع می کرد و بر می داشت، دلیل مال و درم است او را.

تعبیر خواب به روایت کرمانی

  • اگر بیند خاک از خانه بیرون می‌کشید و پراکنده می‌کرد، دلیل که مال خود را هزینه کند. اگر بیند خاک از دست می‌افشاند دلیل که به قدر آن او را مال و درم جمع گردد و از آن منفعت یابد.

تعبیر خواب به روایت امام صادق

  • ديدن خاك در خواب بر پنج وجه است.
  • اول: مال. دوم: منفعت. سوم: شغل دنيا. چهارم: فائده از قِبَل پادشاه. پنجم: فائده از قبل رئيس.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  • اگر خواب ببینید کسی روی شما خاک می‌پاشد، علامت آن است که دشمنان می‌کوشند به اعتبار و شهرت شما لطمه بزنند.
  • دیدن خاک کوزه گری در خواب ، نشانه آن است کهگ فقر و بدبختی شما را مشوش و پریشان خواهد ساخت. اگر دختری خواب ببیند با نامزدش روی خاک کوزه گری راه می رود ، علامت آن است که برای به دست آوردن منفعت و پول بیشتر دوست خود را ترک می گوید.
  • اگر خواب ببینید خاک اطراف گلها و گیاهان زیرو رو شده است ، دلالت بر آن دارد که موقعیتهای مطلوب قسمت شما خواهد شد

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی

  • دیدن خوردن خاک مال یتیمان باشد.

تعبیر خواب به روایت کارل گوستاو یونگ

  • دیدن یا در تماس بودن با خاک در خواب نمادی از رشد و باروری است. بیانگر مبنایی سفت و محکم برای زندگی است شما نیاز دارید اهدافتان را عملی تر دنبال کنید اگر خاک سخت و خشک باشد بیانگر این است که شما با خودتان صادق نیستید شما تلاش می کنید زیر پوسته ای سخت مخفی شوید. خواب ممکن است مشابه چیزی باشد که خاکی یا آلوده است.

تعبیر خواب به روایت محد العنبری

  • خاک، به مردم تعبیر میشود؛ زیرا مردم از خاک آفریده شدهاند، ممکن است بر دنیا و اهلش دلالت داشته باشد.
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

83 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام خواب دیدم که خاک را از این بر به اون بر میبردم تعبیرش چیه
آلاگل
1 سال پیش

خکاب دیدم ک به خانه آمدم و خانه خیلی نامرتب بود مهمان هم داشتم تو حال مشت مشت خاک ریخته بود و من جمع میکردم
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام من تعبیر خوابمو میخواستم
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام من خواب دیدم مادرم در خواب زنده شده وخاکی را کند وکمی از خاک در کف دست چپ من ریخت و من شوهرم مقداری از اون خاک را خورد تعبیرش چی میشه ممنون میشم بگین
شهلا
1 سال پیش

خواب دیدم حمام خونمون پرازخاک شده!!؟
محمد مهدی
2 سال پیش

خواب دیدم خانه پدر شوهرم جارو میکنم پدرم که به رحمت خدارفته مقداری مهر وخاک الود به من داد وگفت این خاک تربت است گفت این خاک پدر شوهرت هم داخلشه وگفت خیلی ناراحت است پدرشوهرم هم رحمت خدارفته تعبیر چیست ؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

از طرف اون کار خیر بکن دلش میخواد ی خیری از شما بهشون برسه
اسماعیل
2 سال پیش

سلام وقت بخیر. لطفا تعبیر خواب منو بگید.خواب دیدم تازه یه خانه بزرگ اجاره کرده بودم. باصاحبخانه باهم زندگی میکردیم. کل حیاط بزرگ خانه خاک سیاه تمیز که می‌درخشید بود... صاحبخانه گفت این خاک خیلی ارزشمنده فقط من از این خاک دارم خاک باید بفروشم
بازدیدکننده
2 سال پیش

تعبیرمیگه که ازخرافات دست بکش به خداروی بیار
Army
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم که چند بار روی زمین افتادم و خاکی شدم . میشه لطفا تعبیرش رو بگین
سوسن
2 سال پیش

سلام...من خواب دیدم که خاک میفروشم مردم واسه گلهاشون میخرن خاک روبه قیمت چهارهزارمیفروشم لطفاً تعبیرشوبگین ممنون میشم
امی
2 سال پیش

سلام، من بعد از نماز صبح خواب دیدم با خواهرم از پنجره یه خونه داریم پایین رو نگاه می کنیم. بعد شوهرم رو دیدم که پیش مادرم خودش رو انداخت روی زمین و می غلتید روی زمین به چپ و راست. بعد خواهرم با پوزخند به من گفت ببین اصلا یه مدتی هست حرف زدنش هم تغییر کرده. شوهرم رو می گفت. تعبیر خوابم چیه؟
امیرعلی
2 سال پیش

سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم به قبرستان بقیع رفتم خلوت بود بعد ماموران اونجا در قبرستان بقیع باز کردن مقداری از مردم به قبرستان هجوم بردن هر کس روی یکی از فبر ها نشست خاک بر سر خودش میریخت منم رفتم یک گوشه از قبرستان نشستم اونجا چند تا سنگ قبر خیلی کوچولو اونجا بود داشتم روی انها میخوندم بعد ماموران باعصبانی اومدن سراغ مردم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم پدرم فوت کرده ۸سال میشه ولی از اونجا که دفن شده برداشتیم با مادرم اوردیم حیاط همسایه دفن کردیم معنی این خواب چیه ؟؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

من خواب دیدم مادرم گفت خاکم کم است اون فوت شد یک سال هست معنیش چیه
س.ن
2 سال پیش

من خواب دیدم با یه دختر که ماشین لاکچری داشت تصادف کردم اون دختره که کنارم بود خیلی آسیب دیده بود روی دستم دختره رو بلند کردم و ماشین رو ول کردم یکم راه رفتم به گنبد امام رضا رسیدم توی حرم بعضی جاها گم میشدم دختره بهم میگفت گشنم منم میگفتم ناراحت نباش بریم زیارت کنیم برگردیم برات یچیزی میخرم تا اینکه رسیدیم جای ضریح اونجا سری افراد منتظر اون دختره بودن که رو دست من بود بعد تحویل دختره انگار یچیزی درست شده بود یه کسی که ازم ناراحت بود باهام خوب شده بود
ز.خ
2 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم . مادرم الان یکسالی میشه فوت شدن تو خونه ی پدریم توباغچه مون مرغ شکم پر درست میکرد تو خاک دفن کرد .انگار داشت غذا توخاک میپخت بعد همونجا ماچندتامرغ بازاری داشتم تمیز میکردم مادرم کنارما ایستاده بود هرچه زودتر لطف کنید تعبیرش روبگید
زینب
2 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم که مادرم یک ساله که فوت شدن تو خونه ی پدریم مرغ روتوخاک دفن کرد انگار داشت غذا میپوخت بعد تو خونه ی پدریم چند تا مرغ بازاری داشتیم تمیز میکردیم .مادرم کنار ماایستاده بود توروخدا هرچه زودتر جوابمو بدید
باران
2 سال پیش

سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که یه نفر داره خاک میفروشه وار اون خاک گل و گیاه در اومده ومن یه پلاستیک بزرگ خاک خریدم
بازدیدکننده
2 سال پیش

خواب خاک دیدن دلیل بر به دست آوردن پول وثروت زیاد شما درکنار همسرتون به مال زیادی دست پیدا میکنید
رودابه
2 سال پیش

خواب دیدم با شوهرم رفتیم توی خونه باغ مخروبه یکی از آشناهامون فک کردیم کسی اونجانیس درواقع انگاردوس نداشتیم مارو اونجا ببینن بعد صاحب باغ مارو دید وسرمسئله ازدواجم منو سرزنش میکرد وشوهرم جوابشو میداد منم ناراحت بودم بعد نمیدونم خاک سقف بود یا چیز دیگه روی سرم میریخت منم اشکم در اومد بعد صورتم خیس شد حالا ازاشک چشمم بود یا آب ریخته بود نمیدونم.تعبیرش چیه؟؟خیلی این موضوع نگرانم کرده.ممنونم اگه تعبیرشو بگین
F.S
3 سال پیش

سلام من در خواب دیدم که یک مشت خاک تربت را بر روی سر یاکریم فوت کردم و این عمل را چندین بار انجام دادم تعبیر این خواب چیست؟؟؟؟
دنیا
3 سال پیش

سلام خواب دیدم مرده از من خاک خواست
پریسا شطفی
3 سال پیش

من خواب دیدم دارم با دوستم خاک بازی می‌کنم میشه بهم بگید تبیرش
Hadis
3 سال پیش

اگر خواب ببینی که مرده تو خوابت بیاد وازش بپرسی جات تو اون دنیا چطوره بگه خوب نیستم صورتم خاکیه تعبیرش چیه
بازدیدکننده
3 سال پیش

تو میمیری
علیرضا
3 سال پیش

سلام وقت بخیر خانومه من درخواب دیده شیشه مشروب درخاک باغچه چه تعبیری داره ممنون
داریوش
3 سال پیش

سلام خواب دیدم از سقف خونه خاک اره همون خاک چوب خیلی نرم بود در همه جای خونه با سوراخ شدن سقف ریخته میشد
بازدیدکننده
3 سال پیش

در خواب خاک دیدن با کامیون پر از ثروت است
عرفانه
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم دور تا دور خونمون خاکه و من دارم با جارو برقی همه رو جمع میکنم
M
3 سال پیش

سلام خواب دیدم ک با خانوادمتو خونه نشستیم ضاهرا اون خونه ما بود ولی هیچ شباهتی به خونه ما نداشت . یه نفر با کامیون تو خونمون بود ک توش پر خاک بود بابام به سرنشینش گف ک ما اینجا نشستیم اون خاکارو نریز اینجا ولی اون سرنشینه بیشتر لج کرد همه خاک و ریخت تو خونه ما مجبور شدیم از اون خونه بریم بیرون
بازدیدکننده
3 سال پیش

دویدن درخاک خلاصی ازمشکلات است اماچون بیایان بوده مواظب باش بین تووشوهرت به طلاق نکشد
بازدیدکننده
3 سال پیش

یکی ازبستگانت که دشمن توست یازیاددوستت ندارد فوت میکند
بازدیدکننده
3 سال پیش

ازکسی مالی به شمامیرسد
بازدیدکننده
3 سال پیش

ثروت خودرادرثرمایه گذاری اشتباه هدرمیدهید
بازدیدکننده
3 سال پیش

مادرتان دست بدامن امامرضامیشه دعامیکندتوپولدارشوی شایدکمی ول خودش رابدهدتووبعدتخریب هرمکانی درخواب گنج است وثروت
بازدیدکننده
3 سال پیش

گردوخاک که برلباسهایت نشسته ثروت ومهریه شوهرتان است که آنراازاومیگیریدوطلتق میگیرید
وحید
3 سال پیش

شخصی خواب دیده پدرم به خوابش رفته و پدرم میگه خوشبحال شما چه جای خوبی و سرسبزی دارین ولی جایی که من هستم همش خاکه سرخه و پدرم یک مشت خاک نشون میده میگه ببین اینجا فقط خاکه خاک سرخ
Hasan
3 سال پیش

خواب دیدم شهرداری با دستگاه حفاری داره خیابون رو می‌کنه یک خونه خراب کرد و چندتا ماشین پارس سفید رو زیر خاک کرد منم موتورم از زیر پاک رفت زیر خاک و خودمم داشتم زیر خاک میرفتم که فرار میکردم و دستگاه حفاری همینطور خاک رو می‌آورد پشت سرم بعد از خواب پریدم تعبیرش چیه؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

خواب دیدم برادر جوانم مرحومم تو قبر خودش هیهست سر و موهایش خاکی است
ربابه
3 سال پیش

شوهرم دیده من با لباسای خاکی وپراز مو ازش فرار می کردم
بازدیدکننده
3 سال پیش

شوهرم دیده که من با لباسهای خاکی وکثیف وپراز مو ازش فرار می کردم
بازدیدکننده
3 سال پیش

من خواب دیدم که با فورغون خاک مخروبه ساختمانی و گچ میبرم که تخلیه کنم تعبیرش چیه ممنون
بنیامین
3 سال پیش

خواب دیدم رفتم تو یه مغازه شیک باکلاس تو یک کشور عربی یه نوع خاک مرغوب داشت بعد متوجه شدم صاحب مغازه مثل خودم بلوچ بود بامن حرف فکر کرد از خاک خوشم اومد تو یه دونه محفظه خیلی کوچیک برام از اون خاک ریخت بهم داداش میشه تعبیرش رو عرض بفرمائید
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام، خواب دیدم تو حیاط خونم یه تپه خاک هست یه مار سفید رفت توش
رکسانا
3 سال پیش

من خواب دیدم که من و داییام و خاله هام به همراه بچه هاشون و خانواده ی ما در یک بیابونی که پر از خاک بود اومده بودیم من و بچه ها با خوشحالی توی خاک های مرطوب می دویدیم و بازی می کردیم . تعبیرش رو می فرمایید لطفا ؟
ساغر
3 سال پیش

من خواب دیدم توکیفم ی دعابود آوردمش بیرون ازش خاک می‌ریخت بیرون
سولماز
3 سال پیش

خواب دیدم چنددست ازخاک بیرون میایدومن فورا بادستانم روی انهاخاک میریزم ودفنشان میکنم؟لطفا تعبیرش کنین ممنون.
مریم
3 سال پیش

لطفا تعبیر خواب من را نیز بگویید🌷
محسن
3 سال پیش

مادرت راه درستوبهت یادمیده وشایدمالی ازطرف مادرت یاشه یااز دیگری بتوبرسه که همراه باروزی وبرکت باشه بنظرم توخودت هنوز تجربه کافی نداری
محسن
3 سال پیش

شایدمنظورازخاک خاک وطن باشه چون حاج قاسم عاشق خاک وطنش بود وداره میگه برکت تواین خاکه و بایدحفظ بشه این خاک برات برکت داره رفتن ازاین خاک وهمسوشدن باکسانیکه عاشق این اب وخاک نیستن باعث بی برکتی زندگیت یااخرتت میشه
محسن
3 سال پیش

سلام فکرمیکنم مادرشمااحتیاج به خیرات داره وخودش داره ازمال واعمال صالحی که درزمان حیاط و قبل ازمرگش عطاکرده میخوره
مریم
3 سال پیش

سلام دختری ۲۴ ساله هستم و قبلا در محلی کار میکردم .خواب دیدم در محل کار سابقم ک اخراج شدم رفتم و تمام وسیله ها خاک گرفته بود و من دست بر روی میز کشیدم و دستم خاکی شد وگلدان هایی موقع کار قبلا من کاشته بودم رو داخل گلدان های یکم بزرگترگذاشته بودن و گیاه داخل انها زرد و ضعیف شده بودندو انجا تاریک بود و ۲خانم دیگه علاوه بر من اونجا بودن ک در خواب فکر میکردم یکیشون بارداره و ب خاطر اون خانم من تخمه و برنک و شکلات بردم واسشون و من پشت میز نشسته بودم و اون ۲نفر بابت کاری ب من مراجعه کرده بودند
مریم
3 سال پیش

مادرم ۱۳ روزه فوت کردن دیشب دختر داییم خواب دیده بود منو مادرم رو قبر دایی ام ک چند سال پیش فوت کردند نشستیم و مادرم کمی از خاک روی قبر دایی ام رو برمی داره و می‌ریزه رو سر من و می‌ریزه رو سر خودش
حسنا
3 سال پیش

دیشب خواب دیدم با خاک وضو میگرفتم. تعبیرشو بفرمایید؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالیه این برکت هس
بازدیدکننده
3 سال پیش

خواب تو خواب شدی عزیزم یه لیوان آب یخ بخور خوب میشی
الی
3 سال پیش

خواب دیدم قبری بود من هم با یکی دیگه که نمی‌شناختم خاک و گل میریختیم روش.... یعنی می‌پوشاندیم.. حتی گفت قبر فلان نفره ولی یادم نیست مال کی بود.... خلاصه خاک ریختن روی قبر... منم دارم میگردم ببین پیداش میکنی
الی
3 سال پیش

خواب دیدم قبری بود من هم با یکی دیگه که نمی‌شناختم خاک و گل میریختیم روش.... یعنی می‌پوشاندیم.. حتی گفت قبر فلان نفره ولی یادم نیست مال کی بود.... خلاصه خاک ریختن روی قبر... منم دارم میگردم ببین پیداش میکنی
زینت بانو
3 سال پیش

من خواب دیدم حونه رو کاملا گردگیری کردم ی مهمان میاد خونمون خاک دور قاب ها رو با پلرچه تمیز میکنه من تعجب میکنم میگم من که تازه گردگیری کردم ممنون میشم از دوستان اگه کسی تعبیرشو میدونه به من بگه
مهدیه
3 سال پیش

سلام خواب دیدم پایین کوهی نشسته ایم وبه خاک دست میزدم وخاک که به سرخی میزد دردستم نرم میشد دوباره از خاک برمیداشتم ودوباره نرمتر از قبل میشد اگه میشه تعبیر خوابم بگید
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام مادرم ی سال ودوماهه مرده دیشب خوابشو دیدم خانه همه مرده تاریک است خواستم برگردم دیدم مادرم صدام زد گفت لباسهایهم کهنه هست هیچ ندارم وی کاسه گلی دستش بود گفت فقط خاک میخورم تعبییرش چه هست ؟
سانازی
3 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم که همه جاپرارخاک نرم شدع. بعدرفتم توحمام دیدم کل خونه شیرابش بازه. منم بستم. تعبیرش چیه
زهرا
3 سال پیش

مادر من خواب دیده که من صورتم پر از خاک و آب است
فاطمه نصر
3 سال پیش

درخواب دیدم اول از دور حرم امام رضا را زیارت می کردم بعد یکی از صحن ها مخروب بود مادرم کمی از خاک را برداشت وبه طرف من پاشید در آنوقت یه خانه گلی برای من ساخته شد بعد همان صحن خرابه آوار شد روی همه از جمله مادرم تعبیر چیه
سماء
3 سال پیش

مادرم فوت شده .تو خواب دیدم یه خاک انداز کوچیک خریده .بهش گفتم میخوای چیکار گفت لازم میشه توخونه تعبیرش چیه
نگین
3 سال پیش

من توخوادیدم پنجشنبه رفتیم سرقبریکی ازفامیلامون وساعت 12بودبراش ناهاراوردن دیدم یه بشقاب خاک براش اوردن بعدبه من گفت دیدی ایناچی کارمیکنن
ندا
4 سال پیش

سلام‌من‌در‌خواب‌دیدم‌‌‌‌‌‌روی‌مبل‌مادر‌بزرگ‌نشستم‌‌بعد‌که‌ بلند‌شدم‌دیدم‌یک‌عالمه‌خاک‌از‌‌زیر‌مبل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روی‌فرش‌ریخته
عدنان
4 سال پیش

سلام خواب دیدم که دارم خاک میکنم که زیر ان یه صندوقی بود و زیرخاک مرغی زنده در امدبیرون مرغ هم کمی لاغربود هرکاری کردم اومدش داخله حیاط خونمون هرکاری کردم نتونستم بگیرمش تعبیرش چیه
ف
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم دوپسرم وهمسرم نصف بدنشون زیرخاک هست تعبیرچی هست؟؟؟
م..سلیمی
4 سال پیش

سلام .من خواب دیدم که در بیابونی بودم شبیه جبهه بود ولی جنگ نبود...دراز کشیده بودم روی خاک و استراحت میکردم که یهو در خواب خوابم میبره ..و خواب میبینم که حاج قاسم تو همون مکان کنارمه..و با لبخند نگاهم میکنه و بهم یه مشت خاک داد که مرطوب بود و گل شده بود ..یهو از خواب پریدم و دیدم تو دستم هنوز گل هست ...به فردی ک کنارم بود گفتم ببین تو خواب بهم خاک داده و از ذوق گریه میکردم ...وازخواب اصلی هم ک بیدار شدم چون گوشه پتو تو دستم بود حس میکردم واقعا از ایشون گرفتم ... دوست دارم بدونم تعبیرش چیه
نگار
4 سال پیش

سلام خواب دیدم وارد تپه ای شدم یهو زیر خاک سرخ مانندش پر شما نقره بود
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام فکر کنم نشان دهنده ی فرار از واقعیت برای شما از مرگ برادرتونه واین که برادرتون به آرامش رسیده
Mary
4 سال پیش

لطفا پاسخ بدین،برادر جوانم تازه از دنیا رفته ده روز میشود ،خواب دیدم با برادرم در حاذ فرار از دست چند نف هستیم به جایی شبیه مغازه میرم آنجا کاملا ساخته نشده و برادرم زیر دیواری مث تاقچه ود برای پنهان شدن میرود به اندازه یک قبر بود بعد شروع میکند خاکهای سمت بالا ذو مبخورد و برای چودش به سمت بالا تونلی درست میکند تا در دید نباشد ،و همانطور داخل تونل خودس را نگه میدارد ،من هم روی تابی نشستم وآرام تاپ میخورم و مراقب هستم اگر اون شخصهایی که نمدانم چرا دنبال ما هستن رسیدن ،منم فرار کنم ،لطفا تعبیرش را
هلن
4 سال پیش

سلام من در خواب دیدم به جای نان خاک میخورم تعبیر چیست
ح قویدل
4 سال پیش

من خواب دیدم مامانم ی بسته بم داد . اون بسته رو باز کردم دیدم خاکه . همین طور ک میریختم رو پاهام میگفتم خاک کربلا دارم میریزم رو پاهام . مامانم دعوام گرد و گفت باید ب ترتیب بریزی. بسته رو گرفت و خودش اول رو صورتم بعد رو چشمام خاک رو ریخت تعبیرش چیه؟
غل اکبرزاده هستم از نیاسر
4 سال پیش

من نیم ساعت پیش خواب دیدم از همه جا مثل باران خاک سیاه وتیره میبارد لطفا بفرمائیدتعبیر چیست ممنون
ملودی
4 سال پیش

سلام، من دیشب خواب میدیدم که وارد یه زیر زمینی شدم که بالای سرم همه از خاک های فراوان بود و لا به لای آن خاک ها مشاهده کردم که کسانی دارند شیون و زاری میکنند و به من میگویند که ما را از اینجا نجات بده ما را زنده به گور کرده اند بعد متوجه شدم که آنها خرهایی بسیار بودند که صورتهایشان شبیه آدم ها بود و بعضی از آنها که زنده به گور شده بودند مرده بودند و بقیه هم از من طلب کمک میکردن و من بهشون گفتم الان نجاتتون میدم که همه آن سقف را که از خاک بود با دستانم کندم و همه خاک ها ریخت و آن خرها را نجات دادم
امید
4 سال پیش

من خواب دیدم دوفرزندم را زنده از خاک بیرون اوردم که هرکدام یک بانکه ۲لیتری اب در دست داشتن
نگین
4 سال پیش

من خواب دیدم همسرم در یک قبرستونی نشسته رو زانو و با دست خاک میکنید و به صورت و سر خورد میریخت و قلت میزد به طوری ک من در خواب فک میکردم تمام صورتش زخمی زده شده چون با صورت به خاک میرفت و چنگ میزد ولی وقتی شبش دیدمش در خواب لباس سفید پوشیده بود و ریشاشو اصلاح کرد بود و اصلا خبری از زخم روی صورت و هیچ جای بدنش نبود
علی
4 سال پیش

من خواب دیدم درحسینیه روستای خودمان دارم بابیل خاک جمع میکنم وداخل فرغون میریزم وفرغون راپرازخاک میکنم ودرهنگام خاک جمع کردن مادرم که فوت کرده ازکنارم ردشدواسمم رابردورفت دضوگرفتتعبیرش چیست
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (288 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (229 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (100 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (93 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (77 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (60 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (58 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (49 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ساقدوشی رحمان و رحیم در عروسیِ هومن حاجی عبداللهی، رحمت سریال پایتخت+عکس/چقد هم به خودشون رسیدن ... خلاقیت بی‌نظیر و جالب یک رستوران کره‌ای برای سرد کردن به موقع غذای داغ/ این راهکار پربازدید شد+عکس عکس خاطره انگیز و زیبای رضا داوودنژاد با همسر و مجریان معروف/ از المیرا شریفی مقدم تا ژیلا صادقی! گرگم به هوا بازی کردن جدی مهران غفوریان و حامد آهنگی/ بالاخره موفق شد حرص آقای بازیگر رو دربیاره+ویدیو بازیگران مجرد سریال گیلدخت از گلنار تا زهرمار خان !! +عکس حضور پرشور چهره های سیاسی در مراسم ختم پدر محمود احمدی نژاد/ از حداد عادل و اژه ای تا خاتمی و رهبر معظم انقلاب +عکس راه های جلوگیری از لیز خوردن ماشین فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 سکانس خنده دار لیسانسه ها: وقتی رفیقت یه لیس بیشتر بستنی نمیخواد +ویدئو ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده