دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / خ /

دیدن خرس در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب خرس 

سه شنبه، 27 فروردین 1398
دیدن خرس در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب خرس را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • معبری،دیدن خرس در خواب را احساس تهدید یا خطرهای پیش بینی نشده بیان می‌کند. رویایی که می تواند نشانه‌ای از وقوع یک خطر ناگهانی باشد.
  • خرس سفید در خواب دشمنی است که دشمنی او به صورت کوتاه مدت می باشد.
  • خرس سیاه در خواب دشمنی است که تا دشمنی او تا ابد ادامه دارد.
  • خرس قهوه ای در خواب مشکل و دشمنی است که قابل بازگشت است.
  • اگر در خواب ببینید که با یک خرس جنگیدید و او را شکست دادید، بردشمن پیروز می شوید و اگر خرس آسیبی به شما رساند تعبیرش خوب نیست و ضرر جانی و مالی بزرگی می بینید.
  • اگر درخواب خرسی را در حال فرار دیدید تعبیرش این است که در بیداری درحال فرار از مشکلات هستید.
  • اگر در خواب دیدید که خرس در خانه شما آمده تعبیرش این است که با فرد فریبکار و حیله گری ازدواج می کنید.
  • اگر در خواب خرسی را ببینید که خوابیده است، این خواب نشان می دهد که باید به جستجوی روح خود بپردازید و قبل از ابراز عقیده خود در برابر دیگران بخوبی فکر کنید.۱
  • دیدن خرسی که ایستاده است در خواب نشان می دهد که شما باید از عقاید و باورهای خود دفاع کنید.
  • اگر در خواب خود خرسی را ببینید که مرده است، این خواب نشان می دهد که هیچ کس هیچ قدرت یا اختیاری در زندگی شما ندارد. شما فردی کاملا مستقل هستید و باید از محدوده امن خود مراقبت کنید.
  • دیدن بچه خرس در خواب نمادی از عشق و حمایتی است که به پدر و مادر یا فرزندان خود می دهید یا از آن ها دریافت می کنید
  • اگر در خواب خرسی را ببینید که به شما حمله می کند، این خواب بازتابی از خشم و عصبانیت شما است. اگر در خواب ببینید که خرس می خواهد شما را گاز بگیرد، تعبیر آن است که فردی در زندگی واقعی تان شما را تهدید می کند.
  • دیدن خرس قطبی در خواب نشان می دهد که شما می توانید بار دیگر از موقعیت های سخت جان سالم به در ببرید. خرس قطبی در خواب نمادی از صبر و شکیبایی است در حالیکه خرس خاکستری نشان دهنده آن است که شما قادر هستید با بزرگ ترین ترس های خود روبرو شوید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • خرس دشمن قوی پنجه و زورمند است. اگر در خواب دیدید که خرس را کشتید بر مشکلات پیروز می شوید یا دشمن را از پای در می آورید. اگر دیدید که از خرس فرار می کنید ابراز ضعف و ناتوانی است اما گویای این است که پیروزی حاصل می کنید به شرط آن که خرس پشت سرتان نیاید. اگر دیدید که گوشت خرس می خورید از همان دشمن یا مشکلی که دارید بهره مند می شوید. اگر دیدید که پوست خرس را لباس کرده و پوشیده اید به افتخا می رسید و بر دشمن چیره می شوید.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  • خرس به خواب دیدن، دشمن فرومایه دزد احمق است. اگر بیند بر خرس نشسته بود. دلیل که از پادشاه خواری یابد. اگر بیند خرس زا بکشت، دلیل که بر دشمن ظفر یابد. اگر بیند گوشت او همی خورد یا پوستش را با خود داشت، دلیل که ترس و بیم به وی رسد. ابراهیم کرمانی گوید: خرس به خواب ، مردی بدبخت و دیوانه است. اگر خرس ماده بیند، زنی بدبخت و دیوانه بود. اگر بیند خرس ماده را بگرفت، دلیل که زنی بدین صفت به نکاح بخواهد. اگر بیند که خرس به خانه او آمد، دلیل که زنی بخواهد اگر ماده بود. اگر نر بود مردی بدین صفت به خانه او درآید. اگر بیند خرس را بکشت یا بر وی نشست، دلیل که بر دشمن ظفر یابد.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

  • دیدن خرس در خواب از دیدگاه ابراهیم کرمانی نشانه مردی دیوانه و بدبخت است و اگر در خواب خرس ماده ببیند زنی دیوانه و بدبخت است و اگر کسی در خواب ببیند که خرس ماده را گرفته است دلیل بر این است که زنی بدین صفت را به نکاح می خواند.
  • اگر فردی در خواب ببیند که خرس ماده به خانه او آمده است دلیل بر این است که زنی بخواهد و اگر فردی در خواب ببیند خرس نر به خانه او آماده است مردی دیوانه و بدبخت به خانه وی می آید.
  • اگر فردی در خواب ببیند که خرس را می کشد و یا بر خرس می نشیند دلیل بر پیروزی وی بر دشمن است.
  • تعبیر خواب خرس می تواند به معنای ضرر مالی و دشمنی نیز باشد.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  • تعبیر خواب خرس به معنای این است که در هر کاری دنباله رو باشید شکست خواهید خورد.
  • تعبیر دیدن کشتن خرس در خواب به معنای رهایی از گرفتاری ها است.
  • اگر دختری خواب خرس ببیند یعنی در چشم و هم چشمی ها و رقابت بیچاره می شود.
  • خرس در خواب دشمنی قوی و نیرومند است.
  • اگر فردی در خواب ببیند که خرس را کشته است بر مشکلات زندگی اش پیروز می شود.
  • اگر فردی در خواب ببیند که از خرس فرار می کند نشانه ناتوانی و ضعفی است که در نهایت به پیروزی ختم می شود و اگر خرس پشت سر او بیاید این ناتوانی و ضعف به پیروزی ختم نمی شود.
  • اگر فردی در خواب ببیند که گوشت خرس می خورد به معنای این است که از مشکل و یا دشمنی که دارد بهره مند می شود.
  • اگر فردی در خواب ببیند که لباسش از پوست خرس است به معنای این است که به افتخار می رسد و بر دشمن خود پیروز می شود.
  • خواب خرس قطبی نشانه آن است که بدبختی با لباسی زیبا به شما نزدیک خواهد شد . بزرگترین دشمنان با رفتاری دوستانه می خواهند شما را فریب بدهند . رقبا نیز می کوشند ، مقام شما را از آن خود کنند .  

تعبیر خواب به روایت لوک اویتنهاو

  • دیدن خرس در خواب نشانه شانس آوردن در بازی ورق و دیگر بازی ها است.
  • نعبیر مورد حمله خرس قرار گرفتن در خواب زبان است.
  • اگر فردی در خواب ببیند که خرس می رقصد یعنی با آدم های احمق سر و کار دارد.
  • اگر فردی در خواب ببیند که خرس شکار کرده است نشانه این است که نباید ماجراجویی کند.

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت

  • اگر در خواب يك خرس قطبى ببينيد، به اين معناست كه در امور عاشقانه‌ى خود شكست مى‌خوريد.

87 پسندیدم 100 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
زهرا
4 ماه پیش

سلام من دیشب خواب دیدم تو حیاط پشتی خونه قبلیمون که یه پنجره سمت اتاقم داره یه خرس سیاه و اسب سیاه هردو وحشی پشت پنجره دارن سعی میکنن پنجره رو بشکنن بیان سمتم منم فقط نگاشون میکردم و اخرش رفتن تعبیرش چیه؟
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

شبا شام زیاد نخورید ، فیلم ترسناک هم نگاه نکنین
پاسخ
میلاد
2 سال پیش

سلام میشه بگشید تعبیر خواب من چیه من تو خواب دیدم دو تا خرس در فاصله ۱۰۰یا ۲۰۰ متری باهم بازی میکنن و یهو ناپدید میشن بعد که نزدیکتر کیشم تا به خانه بروم از اون سمت یهو ظاهر میشن و یکیشون من رو میبینن و من فرار میکنم و در عین حال ک فرار مبکنم اون نزدیکتر میشود پدرم با تفنگ میرسد و میکشتش
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم ازصفحه تلویزیون چندتا خرس سفید اومدن بیرون بهمون حمله کردن یکیشون چهره بین خرس وگرگ داشت انگشتای پامو گاز گرفت
پاسخ
صبا
2 سال پیش

باورم نمیشه واقعااا! دوست عزیز شما اگه بدترین خواب هم ببینی اون ذهن خودته که دنباله رو اون خواب و میگیره تا به واقعیت منتهی بشه! دنبال چی می گردی؟! یه بلای دیگه؟ خوابتون و پیش کسی تعریف نکنین مگه اینکه اون شخص نسبت به همه چیز دید مثبت داشته باشه...چون اولین تعبیر یعنی همون اتفاقی که قراره بی افته! صدقه بدین و خوابتون رو روی آب تعریف کرده و آب روان و جاری کنید و از سپاس گزار باشید که مراقب خودتون و عزیزانتونه! همین واقعا!
پاسخ
محمد
2 سال پیش

خواب دیدم بچه خرسی که دندان نداشت را در قفس انداختم تا حدودی رام بود داخل قفس ادرار کرد بعد دعواش کردم به سمتم گارد کرفت و بعد در قفس را بستم تعبیرش چیه ممنون
پاسخ
جمال
2 سال پیش

عالی واقعا خسته نباشید
پاسخ
میلاد
2 سال پیش

من در خواب دیدم که در خانه پدر بزرگم از طرف مادری، خرسی حمله کرده اعضای خانواده ام بودن من به رود خانه ای پرت شدم و در آنجا پناه گرفتم بعداز مدتی ازآنجا بیرون آمدم وبعد به پشت در چوبی پناه گرفتم خرس آمد به سمت خانواده ام من تاسرم را بیرون آوردم آن شخص که چهر اش راندیدم خرس راه از حضور من با خبر کرد انگار اصلا خرس مرا میخواست بعد همش با پنجه اش به سمت من حمله می‌کرد ولی در کل آسیبی به من نزد من جاخالی میدادم تااین که با صدایه همسرم از خواب بیدار شدم
پاسخ
اریان رستمی
2 سال پیش

خواب دیدم که یه خرس اهلی دارم و تعداد زیادی سگ به گله گوسفندامون حمله کرده بودن و به خرس گفتم بترسونشون و از خرس ترسیدن و فرار کردن و سگ ها رفتن و یه جا جم شدن نزدیک خونه ما و وقتی رفتم پیششون همه ادم شدن چهار پنج تاشون رو کشتم و بعد فرار کردن بعد نمیدونم چی شد دوباره اومدن دم خونمون و اونجام سه تاشون رو کشتم و دیگه بیدار شدم
پاسخ
فاطمه
2 سال پیش

سلام .من خواب دیدم ی خرس بزرگ مشکی جلوم بود و من با سنگ میزدمش و اون از بین نمیرفت و بهم میخندید.تعبیرش چی میشه
پاسخ
زهرا
2 سال پیش

من خاب دیدم تو خونه خودمون ۴تا بچه خرس از حموم اومد بیرون و فقط منو بردار کوچیکم با ۲تا ازدوستام ک بعدا بهم ملحق شدن بودیم و من یکی از بچه خرسارو چون بهمون حمله کرد کشتم و خاستم تو حزاط بپزمش بخوریمش اما دوستم نزاشت و گفت گوشتش حرومه منم انداختمش بعدش مامان بابام با برادر بزرگم اومدن خونه با یکی از فامیلامون خرس مادر و پدر بچه هاشو انداتختن بیرون 🙁🐻تازه خرسام قهوه ای بودن میشه تعبیرشو بگین استرس گرفم؟.
پاسخ
عارفه
2 سال پیش

من پریشب خواب دیدم در حیاط خودمو ن با داداشم و دختر خاله ی کوچیکم هستیم در حیاط باز کردیم دوتا خرس سفید یکی و سطح خیابان و دیگری جای در با دوتا حیوان عجیب نمی‌دونم چی بود نوک داشت بال نداشت دوتا پا داشت و قهوه‌ای بود با چهار تا مرغ سفید و احساس کردم یک روباهک هست بهت من دروبستم دیدم در باز شد خودش بعد ش دختر خاله ام رفت بیرون آوردنش داخل هوا هم بارانی بود کمی مه گیر لطفاً بگویید تعبیرش چیست ?
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم داشتیم با برادرام و فامیل میرفتیم جایی فکرکنم داشتیم فرارمیکردیم ازشهرخودمون من توخواب چشمام تارمیدید وقتی به یه باغ رسیدیم یه خرس دیدیم داداش بزرگم رفت که خرس رو بکشه یه ضربه زد به خرس ولی خرس داداشمو زخمی کرد اونم بی جون افتاده بود من باگریه وجیغ رفتم سراغ خرسه که بالاسر داداشم بود زدم کشتمش و فرارکردم ولی داداشم هنوز مونده بود گریه میکردم میگفتم زنده هس به اتش نشانی هم زنگ زدم التماسشون میکردم بیان کمک... تعبیرش چیه خیلی دلشوره دارم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم دوستم به همراه چند نفر در بک غار خواب بودند که خرس به انها حمله کردو همه ی آنها با یک آجر به سمت خرس رفتند بعدش من تو خواب چیزی ندیدم و نفهمیدم و بیدار شدم، خیلی استرس دارم برای دوستم تعبیرش رو میتونین بگین، الان دوستم رفتن سفر با یک خانواده ای که دوستش هستن، من نگران ایشون هستم.
پاسخ
هانیه
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم با خانواده بیرون بودیم بعد از دور یه خرس قهوه ای دیدم و اون افتاد دنبالمون ما دویدیم اومدیم خونه ولی بابام موند بیرون بعد خرسه اومد پشت در من درو گرفته بودم که نیاد تو بعدش خواستم کاری کنم بابامم بیاد تو خونه یه چاقو بردم و زدم به گردن خرس بعدش خرسه افتاد دنبال من بابامم رفت تو خونه بعد من داشتم فرار میکردم که خرسه رسید بهم و گازم گرفت ولی نمردم بعد برگشتم خونه دیدم خرسو کشتن ولی خیلی ترسناک بود آخه تیکه تیکش کرده بودن و دستش هنوز تکون میخورد منم از ترس بیدار شدم
پاسخ
هانا
2 سال پیش

سلام خواب دیدم که یه خرس قطبی افتاده دنبالم و من فرار میکنم و آخر پیروز میشم بعد دوباره میرم حموم تو حموم حس بدی بم دست میده چون یه پیرزن اونجاس که انگار خودش باعث میشه دوباره خرس ببینم خرس ها کاملا سفید و بزرگ بودن بعد من از دست پیرزن فرار میکنم و میفته دنبالم آخر دیگه نمیتونه منو بگیره و تمام
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

یعنی مشکلای زیادی توی زندگیت داری نباید از مشکلات فرار کنی باید باشون بجنگی
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

تعبیرش اینه که دو نفر با شما دشمنی دارن حواستو جمع کن که اون دونفر میتونن زهر شدید به زندگیت بزنن ولی خودت اسیب نمیبینی یکی از اقوام اسیب میبینه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم خواب دیدم یه خرس تو حیاطمون بود بعد من رفتم تو حیاط دیدم میاد دنبالم تا چوبو برداشتم برم بزنمش دیدم مامانم میاد خرسه گوشه ای پنهان میشه چون دونفر بودیم کاری نداشت ولی مامانم رفتحیاطو جارو. بزنه که خرسه داره میره سمتش بعد من رفتم با چوب خرسو زدم زدم زدم که خرس بیهوش میشه مامانم اسیب ندید بعد زور خرسو نداشتیم ببریمش خوابیدم فردا ببریمش خرسو بیرون که دیدم اثری از خرس نیست و رفته بعد خواب ببر دیدم ببر زدم زدم زدم با پا بعد از خواب بلند شدم و دوباره خوابیدم که ببرو بزنم که خواب دیگه ای دیدم😂
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام خواب دیدم یک خرس بسمتم میاد ومیخادبزوربیادخونه
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن
صبحانه عجله ای و سه سوته صبا راد در ترکیه برای خواهرش که از ایران اومده+عکس/ از سیمیت های خوشمزه تا نوتلا و عدسی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ضیافت شام دونفره فاطمه گودرزی و پسرِ یکی یدونه اش در رستورانی با تم قهوه ای+عکس/ بشقاب رژیمی و سالم خانوم بازیگر در برابر بشقاب چرب و چیلی پویان خان😋
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب
(عکس)وحید جلیلی چه کسی است؟/شباهت باورنکردنی نامزد انتخاباتی به برادرش همه را شوکه کرد...
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب