دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / م /

دیدن مجسمه در خواب چه تعبیری دارد؟ / تععبیر خواب مجسمه 

شنبه، 11 خرداد 1398
دیدن مجسمه در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب مجسمه را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی 

  • معبران کهن سنتي که در تعابير خويش به نقش زن در زندگي مرد زياد تکيه مي کرده اند، مجسمه يا تنديس را نيز زن دانسته اند اما از نظر کلي در علم خواب هر عزيز و محبوبي ، اعم از جاندار و بي جان ، انسان يا حيوان ، مي تواند در خواب ما به شکل تنديس ظاهر شود. همه چيزها يا اشخاصي که دوستشان داريم و در زندگي ما جائي خاص خويش دارند خواسته يا ناخواسته در خواب ها تنديس مي شوند. پس تنديس تنها زن نيست. چنانچه در خواب ببينيم تنديسي را مي شکنيم يا به زمين مي افکنيم ( به نيت خرد کردن و از بين بردن) و يا چهره اش را با رنگ مي پوشانيم که شناخته نشود باز تعبير همان است و تنديس در علم خواب به جاي کسي يا چيزي قرار مي گيرد که از آن نفرت داريم.اين درست مي تواند باشد اما با نحوه زندگي امروز ما تطبيق نمي يابد. تنديس خواست بالاي ما است که زياد به آن توجه داريم حال اگر ديديم مجسمه اي را خودمان مي شکنيم مبارزه با تمايلات نفساني است و اگر ديديم مجسمه اي که داريم شکسته ، شکست و زيان عاطفي است. داشتن چندين تنديس تحير و سرگرداني در ميان هوس ها و تمايلات بي شمار است و گوياي هوسبازي ما است.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  • اگر دیدید مجسمه ای دارید یا خریدید زن می‌گیرد و یا کنیزکی می‌خرید و اگر دیدید مجسمه شما افتاد و شکست زن را طلاق می‌دهید یا می‌میرید و یا کنیزک را می‌فروشید. این درست می‌تواند باشد اما با نحوه زندگی امروز ما تطبیق نمی‌یابد

تعبیر خواب به روایت کرمانی 

  • اگر پیکر خویش را به صورتی زشت ببیند، حال او متغیر گردد. اگر ببیند که به حال و صورت خود گردید، دلیل که به حال خود و به سوی خدا باز آید. اگر پیکر خویش را با شکوه ببیند، دلیل که همه روی از او بگردانند و بر وی جفا کنند.

تعبیر خواب به روایت مغربی

  • اگر در خواب ببینی تصویر یا مجسمه آدم را با تصویر یا مجسمه حیوان عوض می‌کنی، یـعـنـی دروغگو خواهی شد , و اعتقادات مذهبی بد و نادرستی پیدا می‌کنی و یا در مورد صفات خداوند متعال حرف نادرستی خواهی گفت .

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  • دیدن مجسمه در خواب، نشانه توفیق اندک در امور عشقی است.
  • اگر خواب ببینید در جایی از خانه مجسمه ای می‌گذارید، علامت آن است که اراده شما سست می‌شود و به آسانی در آستانه گمراهی قرار می‌گیرید. زنان بعد از دیدن چنین خوابی باید بیشتر مراقب آبروی خود باشند. اگر مجسمه‌ها در خواب بد هیبت به نظر برسند، علامت آن است که در خانوادة خود با مشکلی مواجه خواهید شد.

تعبیر خواب به روایت امام صادق

  • تندیس در خواب یا غم و اندوه است یا نقصان در قدر و جاه است و یا بی امانتی در کارها

2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک