ساعدنیوز
ساعدنیوز

دیدن پدر بزرگ و مادر بزرگ در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب پدر بزرگ و مادر بزرگ

  سه شنبه، 14 اسفند 1397   زمان مطالعه 16 دقیقه
دیدن پدر بزرگ و مادر بزرگ در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب پدر بزرگ و مادر بزرگ
دیدن پدر بزرگ و مادر بزرگ در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب پدر بزرگ و مادر بزرگ را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب پدر بزرگ به روایت خالد بن علی بن محد العنبری

  • اگرو کسی در خواب ببیند که پدربزرگ شده است، عمرش طولانی و مقامش والا میگردد
  • اگر ببیند که پدربزرگش مرده است، تلاش و کوشش او کم خواهد شد.

تعبیر خواب پدر بزرگ به روایت محمد بن سیرین

  • اگر کسی خواب ببینید پدربزرگش مرده است و برای او مراسم خاکسپاری و ...گرفته اند دلیل بر اینکه عمر وی طولانی شود
  • اگر کسی خواب ببینید پدربزرگ خود را از دست میدهد و یا او را میکشند دلیل بر اینکه گمراه شود

تعبیر خواب پدر بزرگ یا مادر بزرگ از دیدگاه ادواردو

  • تعبیر خواب برای افراد مسن مانند پدر بزرگ و مادربزرگ را برکت خیر و نعمت است
  • اگر کسی خواب ببینید پدربزرگ کهنسال خود را از دست میدهد و یا فوت میشود نشان برکت و فزونی مال است
  • دیدن و گفتگو با پدر بزرگ یا مادر بزرگ خود در خواب، علامت آن است که با مشکلاتی مواجه می شوید که به سختی می توان از پس آنها برآمد ، اما با گوش سپردن بر پند و اندرز دیگران سر انجام بر مشکلات غلبه می کنید .

تعبیر خواب پدر بزرگ یا مادر بزرگ از دیدگاه آنلی بیتون

  • دیدن و گفت و گو با پدر بزرگ یا مادر بزرگ خود در خواب، علامت ان است که با مشکلاتی مواجه میشوید که به سختی می توان از پس انها برآمد ؛ اما با گوش سپردن بر پند و اندرز دیگران سر انجام بر مشکلات غلبه می کنید

تعبیر خواب پدر بزرگ یا مادر بزرگ از دیدگاه لیلا برایت

  • اگر خواب ببینید که با پدربزرگ یا مادربزرگ خود مشغول صحبت هستید، دلالت بر رسیدن به اهدافتان دارد.

تعبیر خواب پدر بزرگ در کتاب سرزمین رویاها

  • شما پدربزرگ هستید : آرزوی شما برآورده می شود .
  • با پدربزرگتان صحبت می کنید : ۱- یک مرگ ناگهانی ۲- پول
  • بچه ها ی کوچک به مراهی پدر بزرگشان : سلامتی شما عالی خواهد بود.

تعبیر خواب موضوعی پدر بزرگ و مادر بزرگ

  • پدربزرگ و مادربزرگ، سمبل هایی رایج در تعبیر خواب هستند. در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل بخشی از افکار و شخصیت خودمان هستند. پدربزرگ و مادربزرگ می توانند استعاره از ارزش ها، افکار یا عقایدی باشند که از اجداد خود به ارث برده ایم. افکاری که هم اکنون و در زندگی بیداری، شما را به چالش کشیده اند و لازم است تا با دیدی منطقی، مورد بازنگری قرار بگیرند.با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون خود را درگیر چه چالش ها یا نگرانی هایی حس می کنید؟ کدام دسته از ارزش ها یا افکار موروثی شما را تحت تاثیر قرار داده اند یا در حال کنترل شما هستند؟ چطور می توانید این افکار را شناخته و مورد بازنگری قرار دهید؟ این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که اجازه ندهید پذیرش کور کورانه ی افکار موروثی باعث شود تا رفتار هایی را بروز دهید که موجب ناراحتی روانی تان شود.
  • دیدن خواب مادر بزرگ معمولا نماد رضایت مالی ، امنیت روحی ، موفقیت در زندگی و موفقیت در کسب و کار است.اگر شخصی را در خواب ببینید که احساس می کنید مادربزرگ شما است ولی از این موضوع مطمئن نیستید به این معنی است که شما به تازگی پولی از کسی دریافت کرده اید .ممکن است این پول کمک مالی از طرف خانواده شما باشد و یا ممکن است از بانک وام گرفته اید و از این مورد احساس خوبی دارید .
  • اگر در خواب مادربزرگ خود را ببینید و او را کاملا بشناسید ولی او با شما حرف نزند ولی ناراحت نیز نباشد به این معنی است که شما احتمالا به سلامت خود توجه کمی دارید و با وجود اینکه مشکل جدی از بابت سلامت ندارید ولی اگر به این بی توجهی بازهم ادامه دهید به احتمال زیاد دچار بیماری خواهید شد. جای تعجب فراوانی دارد ولی بدون اینکه دلیل خاصی برای این مورد وجود داشته باشد ، دیدن خواب مادربزرگ با مشکلات مربوط به سلامت معده و روده در ارتباط است !!!
  • تعبیر خواب دیدن مادربزرگ و صحبت کردن با او می تواند اینگونه باشد که شما فرد خیر خواهی هستید و قصد دارید به یکی از دوستان و یا اطرافیان خود کمک مالی انجام دهید تا مشکل مالی او رفع شود .اگر مادربزرگ خود را از پشت ببینید و با وجود اینکه صورت او را نمی بینید احساس کنید که او حتما مادر بزرگ شماست ، می تواند به این معنی باشد که شما دچار ناامیدی و احتمالا افسردگی شده اید. ممکن است مشکل ستون فقرات و برخی از مشکلات عصبی نیز داشته باشید .
  • معنی خواب گریه کردن مادربزرگ:اگر در خواب ببینید که مادربزرگ شما در حال گریه کردن است به این معنی است که شما شکست عشقی خورده اید و به احتمال زیاد به شما خیانت شده است .یا ممکن است یکی از نزدیک ترین اعضاء خانواده شما ، شما را شدیدا غمگین و ناراحت کرده است . همچنین توصیه می شود د صورتی که متاهل هستید و صاحب فرزند شده اید ، به سلامت فرزندان خود توجه ویژه ای داشته باشید .
  • اگر مادربزرگ شما فوت کرده است و شما او را در خواب ببینید به این معنی است که به فکر انجام تغییرات بسیار بزرگی در شیوه زندگی و مدل کسب و کار خود هستید ولی می دانید که این تغییرات برای شما بسیار دشوار است و خطرات فراوانی دارد. شما به شدت از این تغییرات می ترسید و احساس می کنید توان قبول کردن شکست احتمالی ناشی از آن را ندارید . خواب مادر بزرگ مرده به شما هشدار می دهد که بهتر است کمی بیشتر فکر کنید و احساسی عمل نکنید. اگر در خواب ببینید که در حال دفن کردن مادربزرگ هستید به این معنی است که شما تغییرات را شروع کرده اید و با تمام قدرت باید به راه خود ادامه دهید . برای فکر کردن کمی دیر شده است .
  • تعبیر خواب مادربزرگ بیمار و مریض:اگر در خواب ببینید که مادربزرگ شما بیمار و مریض است (فرقی نمی کند که در واقعیت زنده باشد و یا خیر) به این معنی است که شما احساس می کنید روش زندگیتان و یا کسب و کارتان اصلا برای شما مناسب نیست و هیچ آینده ای ندارید. شما احساس نا امنی بسیار زیادی دارید و حس می کنید که به زودی خبرهای بدی در راه است.شما از بی پولی و عدم توان مالی برای اداره زندگی خود وحشت دارید.در حال حاضر احساس می کنید قدرت و توان لازم برای تغییر شیوه زندگی و یا کسب و کار خود را ندارید .
  • اگر خواب دیدید پدر بزرگ فوت شده تان از شما یا یکی دیگر از اعضای خانواده تان می خواهد با او به جایی بروید، این خواب نشانه ی بدی است و معمولا از حوادثی در خانواده تان یا مرگ یکی از اعضای خانواده و عزیزان تان حکایت دارد. این خواب نشانه ی خطری هولناک است که می تواند به زودی گریبان گیرتان شود، مثل مریضی یا رویدادهای غم انگیز دیگری که احتمالا به مرگ منجر خواهد شد. اگر از رفتن به دنبال پدربزرگ فوت شده تان در خواب امتناع کنید، این خواب می تواند به توانایی شما در اجتناب یا پیشگیری از آن خطر و بلایی که به شما نزدیک می شود اشاره داشته باشد.
  • اگر خواب ببینید پدر بزرگ فوت شده تان زنده و خوشحال است، این خواب نشانه ی خوبی است. این خواب معمولا نشان از موفقیت کارهای تان دارد و درستی اعمال تان را تایید می کند.
  • اگر خواب دیدید پدربزرگ تان یک بار دیگر زنده می شود، این خواب از آغاز فرایند پذیرش مرگ پدربزرگ تان حکایت دارد. احتمالا اتفاقی افتاده است که باعث شده به پدربزرگ تان فکر کنید. گاهی این خواب می تواند حاکی از نیاز به برخورداری از خرد و تجربه ی پدربزرگ تان برای غلبه بر شرایط دشواری در زندگی باشد.
  • اگر خواب ببینید با پدر بزرگ فوت شده تان صحبت می کنید، این خواب می تواند نشانه ی خوبی باشد، و از عزم و پایداری شما در رسیدن به اهداف تان حکایت داشته باشد. این حقیقت که پدر بزرگ فوت شده تان را در خواب دیده اید و با او صحبت کرده اید به نحوی که انگار هنوز زنده است می تواند نشانه ی اتفاقات بدی که به زودی برای تان می افتد نیز باشد. چنین خوابی می تواند نشان از دوره ی سختی در زندگی تان باشد و نیاز به برطرف کردن زودهنگام موانعی که با آن ها روبرو می شوید.
  • اگر در خواب دیدید به سر مزار پدر بزرگ فوت شده تان می روید، این خواب نشانه ی خوبی است. چنین خوابی می تواند از توانایی شما در پرداخت تمام بدهی های تان حکایت داشته باشد. همچنین در صورت بیمار بودن می تواند نشانه ی بهبود سلامتی تان باشد. در بعضی موارد، اگر صاحب خانه نیستید؛ این خواب می تواند به خانه دار شدن تان اشاره داشته باشد.
  • اگر در خواب ببینید که مادربزرگتان به صورت سرزده به خانه شما آمده است نشانه این است که شما با موانعی در زندگی خود برخورد کرده اید که نیاز دارید برای رفع این موانع ، کسی با شما صحبت کرده و شما را راهنمایی کند.شما به هیچ عنوان نمی تواند روی کمک افراد غریبه و دوستان حساب کنید و نیاز دارید تا یکی از اعضاء خانواده شما ، با شما همفکری کند.شما در حال حاضر حس می کنید که هیچ ابتکاری عملی در کار خود ندارید و مغز و ذهن شما قفل شده است .
  • تعبیر خواب هندی در مورد مادر بزرگ:اگر شما یک زن هستید و مادربزرگ خود را در خواب ببینید می تواند به این معنی باشد که شما به بلوغ فکری رسیده اید و احساس می کنید که قدرت لازم برای تصمیم گیری های درست و راهنمایی کردن دیگران را دارید . شما احساس می کنید که یک زن قوی و جسور شده اید و دیگران روی حرف شما حساب می کنند.
  • اگر شما یک مرد هستید و مادربزرگ خود را در خواب ببینید و او با شما صحبت کند و لبخند بزند به این معنی است که شما فرد مهربان و احساساتی هستید و جنبه های لطیف زنانه در شما وجود دارد.
  • تعبیر اینکه مادربزرگ در حال مرگ است:اگر در خواب ببینید که مادر بزرگ شما در حال مرگ است ، می تواند اخطاری برای شما باشد. احتمالا به هر دلیلی در چند روز گذشته به یاد مرگ افتاده اید و احساس کرده اید که زندگی چقدر کوتاه است.شما در حال حاضر به این فکر می کنید که زمان زیادی برای زندگی کردن ندارید و احتمالا عمر گذشته خود را هدر داده اید. شما احساس می کنید به اندازه کافی از زندگی لذت نبرده اید و به آن عشقی که همیشه آرزویش را داشته اید نرسیده اید .
  • تعبیر خواب چینی در مورد مادربزرگ:اگر مادربزرگ شما در حال حاضر زنده است ، دیدن این خواب به این معنی است که شما مشکل بسیار بزرگی در زندگی خود دارید ولی احساس می کنید که قدرت کافی برای حل آن مشکل بزرگ را دارید . اگر مادربزرگ شما فوت کرده است ، دیدن خواب او به این معنی است که شما مشکل بسیار بزرگی دارید ولی احساس ناتوانی و ناامنی می کنید.شما احساس می کنید قدرت لازم برای گذر از این بحران را ندارید و در این راه تنهای تنها هستید.
  • تعبیر گرفتن پول از مادربزرگ:از در خواب ببینید که از مادربزرگ خود پول قرض گرفتید به این معنی است که شما فرد ولخرجی هستید و احتمالا به همین دلیل نمی توانید پول پس انداز کنید و یا شاید در حال حاضر بدهکار نیز هستید .
  • اگر در خواب ببینید که مادربزرگ ، داخل جیب شما پول و یا هر چیز دیگری گذاشت به این معنی است که شما از لحاظ مالی وضعیت خوبی دارید و یا حداقل اینکه مشکل مالی ندارید .اگر دیدید که از جیب شما چیزی برداشت ، شما در کسب و کار خود پولی از دست داده اید و کسی از شما کلاهبرداری کرده است .
  • صحبت کرده با مادربزرگ فوت شده:اگر مادربزرگ شما فوت شده است و در خواب ببینید که با او در حال صحبت کردن هستید می تواند به این معنی باشد که شما احساس تنهایی می کنید و تصمیم گرفته اید تا تعداد دوستان خود را افزایش دهید و یا با دوستان فعلی خودتان بیشتر وقت بگذرانید . یا ممکن است شما مشکل شغلی دارید و دچار کسادی بازار و یا بدهی شده اید و به دنبال کسی هستید که بتواند کسب و کار شما را رونق بخشد. احتمالا دوست دارید در کسب و کار خودتان یک شریک پولدار داشته باشید . یا ممکن است در فکر ازدواج کردن هستید ولی از دادن پیشنهاد ازدواج وحشت دارید چون حس می کنید توان شنیدن جواب رد را ندارید .
  • اگر در خواب ببینید که مادربزرگ در حال غذا پختن است:دیدن این خواب به این معنی است که شما دچار مشکلات معده و روده هستید و باید شدیدا رژیم غذایی خود را اصلاح کنید. شما در حال حاضر به هیچ عنوان برنامه غذایی منظم و سالمی ندارید .به احتمال زیاد غذاهای چرب و آماده زیاد مصرف می کنید.مصرف فست فودها ، سوسیس ، کالباس ، پیتزا ، انواع کنسروها و غذاهایی از این دست را محدود کنید و به هیچ عنوان از این خوراکی ها در وعده شام استفاده نکنید.
  • اگر در خواب ببینید که مادربزرگ شما را در آغوش گرفت به این معنی است که شما در زندگی خود دچار شکست و ناامیدی شده اید ولی با قدرت و امید فراوان سعی دارید تا خودتان را بالا بکشید .شما قدرت لازم برای اینکار را دارید و به زودی به موفقیت هایی خواهید رسید .
  • تعبیر خواب زنده شدن مادربزرگ فوت شده:اگر در خواب ببینید که مادربزرگ شما مرده است و دوباره زنده شد، به این معنی است که شما دچار مشکلات خلق و خو هستید. شما زود عصبانی می شوید و تحمل بحث و مخالفت دیگران را ندارید.احتمالا خواب شبانه شما نیز درست نیست و تا صبح چندین بار از خواب بیدار می شوید و دوباره می خوابید.صبح ها وقتی از خواب بیدار می شوید کاملا احساس خستگی می کنید به طوری که دوباره احساس می کنید که نیاز به خواب دارید .اگر باردار هستید و این خواب را ببینید به این معنی است که کودک شما از خصوصیات مادربزرگ خود چیزهایی به ارث برده است .
  • اگر در خواب دیده باشید که مادربزرگ فوت شده تان به شما لبخند می زند این نشانه ی بسیار خوبی است. این خواب نشانگر آن است که در دوره ای که پیش رو دارید خوش اقبالی به شما رو خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که با آدم های جدید ملاقات کنید و ارتباط بسیار خوبی با آن ها داشته باشید. اگر شریک عاطفی ندارید، این خواب یعنی با شخص بسیار مهمی در زندگی تان آشنا خواهید شد. اما، این خواب ممکن است گاهی معنی منفی نیز داشته باشد و می تواند به معنی آن باشد که در کار به موفقیتی دست پیدا نخواهید کرد.
  • اگر در خواب ببینید که مادربزرگتان را بغل کرده اید، یعنی در جنبه ی خاصی از زندگی شکست خواهید خورد. اما نباید تسلیم شوید چون وقتی که انتظارش را ندارید موفقیت از راه خواهد رسید. باید پشتکار داشته باشید و مثبت فکر کنید.
  • اگر در خواب ببینید مادربزرگ تان شما را با خودش می برد، نشانه ی خوبی نیست. این خواب نشانه ی حوادثی است که ممکن است در آینده ی نزدیک تجربه کنید. این خواب هشدار می دهد که مواظب باشید.
  • اگر در رویا ببینید که مادربزرگ فوت شده تان زنده شده است، معنی آن است که در عالم بیداری احساس خیلی خوبی ندارید. ممکن است خسته باشید و خوب نخوابیده باشید. اما این خواب ممکن است به طریق دیگری هم تعبیر بشود.
  • تعبیر خواب مادر بزرگ از نظر معبرین ترکیه:اگر در خواب مادربزرگ خود را ببینید به این معنی است که شما نیازها و حتی گاهی غرایز خود را سرکوب می کنید و به خاطر آسایش دیگران و اطرافیانتان ، خودتان را نادیده می گیرید.ادامه دادن به این روش زندگی می تواند سلامت روحی و جسمی شما را به خطر بیاندازد.
  • اگر ببینید که دست مادر بزرگ خود را گرفته اید و یا مادربزرگ شما را بغل کرده است می تواند به این معنی باشد که شما دچار مشکلی شده اید که در حل این مشکل عاجز هستید.شما نیاز دارید تا کسی از شما حمایت کند و شما را راهنمایی کند .شما به حمایت روحی بیشتری نیاز دارید. شما نیاز دارید تا کسی که تجربه و قدرت زیادی دارد شما را راهنمایی کرده و راه درست را به شما نشان دهد.
  • تعبیر خواب پدربزرگ مرده: انسان مرده ای که در خواب مشاهده می کنید، سمبل بخشی از افکار و شخصیت شماست که مدت ها پیش کنار گذاشته اید. مثل عقایدی که مدت ها پیش در شما مرده اند. بسیار اهمیت دارد که در هنگام ملاقات فرد مرده در خواب، چه احساسی در شما ایجاد می شود. همچنین نوع خواسته یا حرف های فرد مرده، در تعبیر خواب شما موثر خواهد بود.
  • تعبیر خواب مادربزرگ فوت شده: اگر در خواب، مادربزرگ خود را مشاهده کنید، در حالی که می دانید او در بیداری مرده است، باید بدانید که او سمبل بخشی از دیدگاه های شماست که در زندگی بیداری فراموش کرده اید. این خواب از شما می خواهد تا دیدگاه های گذشته ی خود را به یاد آورده و مورد بازبینی قرار دهید.
  • برای این که متوجه شوید مادر بزرگتان سمبل کدام دسته از افکار و دیدگاه های گذشته است، توجه کنید که دیدن و به یادآوردن او، چه خاطرات و افکاری را در شما زنده می کند؟ این خاطرات برای شما یادآور کدام دسته از افکار و روحیاتتان در گذشته می باشد؟ شخصیت خود را تا چه اندازه تاثیر پذیرفته از مادربزرگ خود مشاهده می کنید؟
  • تعبیر خواب بوسیدن پدربزرگ فوت شده: بوسیدن در تعبیر خواب می تواند به نیاز و کشش درونی شما به احساسات نوستالژیک و افکار گذشته اشاره داشته باشد که ممکن است هم اکنون از آن ها غافل شده باشید. بسیار اهمیت دارد که شخصیت پدربزرگ برای شما یادآور کدام دسته از افکار و عقاید می باشد. این خواب از شما می خواهد تا این افکار را مورد بازبینی قرار داده و با دیدی منطقی درباره ی ارزش های گذشته و موروثی خود قضاوت کنید.
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

41 دیدگاه
  دیدگاه ها
سلام من مریم هستم
4 ماه پیش

درخوابم دیدم مادر بزرگ مادرمو دیدم داشتیم میرفتیم عروس بهش گفتم منم ببر هر وقت رفتی اونم تنها رفته منو نبرده باخودش منم تنها رفتم پیشش گفتم چرا منو با خودت نبردی اونم گفت اینجوری بهتر بود خیلی نگرانم میشه تعبیر شو بگین😔
هدیه
2 سال پیش

سلام من هدیه هستم دیشب خواب دیدم که من تو خونه پدر بزرگ ام هستم ( البته پدر مادرم هستن و زنده آن) پدر بزرگ ام یگ تفنگ رو بر میدارن میگن با همسایه میریم برای امتحان اش وقتی میشنوم میگن پدر بزرگ ات مرده میام گریه میکنم که یه دفعه یی میبینم پدر بزرگ ام زنده هستن با من با خوشحالی صحبت میکنن میگن دختر قشنگ ام جگرخون نباش من که گریه میکنم باز ساکت میشن که یهویی با گریه بیدار شدم . این چی تعبیری داره میشه بگین خواهشا 😔🙏
مریم کرمی
2 سال پیش

بزارین از اول بگم ما یه باغ داریم توش کلی مرغ و جوجه هست خواب من:با مادربزرگم تو اتاق خونشون بدیم واسم جوجه آورده بود و می گفت جوجه های سر زمینمون هم بزودی در میان من یه لحظه مطمئن شدم که دارم خواب میبینم به مادربزرگم می خواستم بگم که من دارم خواب میبینم در واقیعت جوجه های از تخم بیرون اومدن تا گفتم من دارم خواب میبینم مادربزرگم بلند شد چشماش قرمز شد و دستشو آورد بالا من منو خفه کرد و تا وقتی که نمردم تو خواب بودم و دردشو داشتم حس می کردم
ا
2 سال پیش

من در خواب دیدم که مادر بزرگم لخت پیش من است تعبیرش چیه؟
فهیمه
2 سال پیش

سلام 7 شعبان خواب دیدم با پدرم رفتیم خونه پدربزرگ مادری ام که فوت شده تو حیاط وایساده بودیم پدربزرگم چن تا گوسفند شیرده داشت و به اونا داشت غذا میداد ولی شیری ندیدم تا غذا میخوردند میرفتند داخل خونه و دست و پاهاشون و پشتشون پر از مدفوع و کثیفی بود که چندشم شد پدرم گفت چون تنهاس این گوسفندا گرفته یدفعه ای پدربزرگم با حالتی که ناراحت بود بنظرم گفت چن بار میخواستم برم گفتم بزار ببینم مشکل دخترم حل میشه شاید کمک خواست شاید خواست بیاد خونم که ما گفتیم نمیشه ک خونه تو هم میان دنبالش ولی حس میکنم گفت
منصور
2 سال پیش

من‌درخواب‌دیدم‌پدربزرگ‌پدری‌ام‌باسنگ‌مرادنبال‌کرده‌وفوش‌میدهدمیگه‌این‌پسرهمسایه‌ماراکشته‌که‌باسنگ‌بزرگی‌قصد‌کشتن‌من‌راداشت‌ازدستش‌فرارکردم
سارا
2 سال پیش

سلام من مادر بزرگم چند سالی میشه که فوت کرده حدود 1 سال هستش خوابش رو ندیدم پدربزرگمم فوت شده به تازگی دیشب خواب دیدم که خونه مادر بزرگم بودم و داشتم کمک برای مراسم پدربزرگم میکردم ک صدای قر زدن کسی از پشت خونه اومد ک دیدم پدربزرگم با لباس مشکی و اخم کرده اومد رو پله نشست و داشت بند کفشش و میبست اعصبانی به من نگاه کرد گفت تو داری چیکار میکنی بعد هعی من رو میزدش خالم اینا میگفتن کسی چیزی نمیگه و اینا اونا نمیدیدن مثل انسان عادی بود ولی فقط خودم میدیدمش و کریه میکردم این یعنی چی لطفا بگین بهم💔😭
matia mashal habibi
2 سال پیش

خواب دیدم که خانه مادر بزرگم هستیم که فعلا" فوت کرده با همه فامیل خود متوجه میشم که سقف در حالت خراب شدن است من همه را میبرم طرف دیگر خانه که سالم است میرویم آنجا و میبینم که تلویزیون خراب نشده از شما سروران عزیز میخواهم تا خوابم را بدانم که چه تعبیر دارد ممنون شما
علیرضا
2 سال پیش

سلام من پدربزرگم یه سال فوت کرده خواب دیدیم مادر بزرگم در غید حیاطن خواب دیدم مادر بزرگم باهام حرف میزد خیلی ازم تعریف میکرد بعدش رفت پیش پدر بزرگم تو خواب فکر میکردم زنده شده رفت پیش اون و من یواشکی اونارو میدیدم مادر بزرگم شروع کرد از من غیبت کردن بد گفتن پیش پدر بزرگم بعدش دوباره امد پیش من من با تیکه گفتن فهموندم که فهمیدم چیکار کردع اونجا دلم خیلی شکست و با خودم گفتم میسپرم به خدا ممنون میشم تعبیر خوابمو هر کی میدونه بگه
پدرام
2 سال پیش

دیشب خواب دیدم مادربزرگم مرده یجای ترستانک دفنش کردیم بعدمن هعی گریه میکردم تعیبرش چیه
بازدیدکننده
2 سال پیش

بله متوجه شدم
راپنزل
2 سال پیش

سلام لطفا هرکس تعبیر خواب من رو میدونه بهم بگه خیلی فکرم درگیره میخوام کاری انجام بدم همزمان این خواب رو دیدم مادر بزرگم که دو ساله فوت شده زنده بود و کنارمون بود خیلی عادی اصلا انگار نمیدونستیم مرده و زنده بود ایشون ی سگ داشتن که خیلی اروم و مطیع بود و هرچی مادر بزرگم میگفت گوش میداد زن عموم بخاطر اینکه مادر بزرگم از این سگ نگهداری میکرد باهاش دست نداد و مادر بزرگم رفت دستاشو شست همچی تو خواب اروم بود و خیلی عادی بود لطفا راهنماییم کنید و انشالله خیره
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم بعد از سالها پدر بزرگ و مادر بزرگ پدری ام که هردو فوت شدن با هم به دیدنم اومدن من گریه میکردم و میگفتم آیا من رو به یاد دارن و اونها ساکت بودن فقط دنبال پدرم بودن پدرم بادیدنشون بغلشون کرد اما میگفت میدونم شما فقط یه انعکاسید؟ هفته قبلش هم خود پدرم مجدد پدرش رو در خواب دیده که هردو مشتاق همدیگه رو بغل کردن ممنون میشم اگر بفرمایید تعبیر این دو خواب چیست
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام.مامان بزرگم چندساله که فوت شده امروز خواب دیدم که خونه داییم بود بعد هی میگفتم که کرسنمه بعد شکمشو بست که از گرسنگیش کم کنه

3 سال پیش

من خاب دیدم که با جمعی از اقوام و مادر بزرگم که فوت شده ولی من در خاب بیاد نمیارم دست منو میگیره و من بی حس و یا دستم از دنیا کوتاه میشه. تعبیرش چیه
بازدیدکننده
3 سال پیش

دیدگاهی ندارم تعبیراین خواب رو بدونم
فاطمه
3 سال پیش

سلام . پدربزرگ من (پدرِ مادرم) یک سالی هست که فوت شده و مادرم مکرر داره خواب ایشان را میبینه یک جا مادرم خواب دیده که پدربزرگم یک گردنبند طلا برای مادرم آورده و میگه دخترم این را بگیر اما مادرم راضی به گرفتن گردنبند نمیشه. میشه تعبیر خواب مادرم رو بگید
نازی
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم پدربزرگم ویه نفر دیگ که نشناختمش تو اتوبان کمربندی ایستادنکع برن اونور خط من میرم کنارپدربزرگم دستشو میگیرم محکم ک ببرمش و ماشین نزنه بهش ولی اون طرفی ک نشناختم دیتشو نکرفتم ولی سالم بذدمش اونور خط ولی شبش بهم خبری رسبد ک پسرعموم حالشخوب نیست ومنم گریه کردم باپدربزذگم حرف زدم ک مراقب پسرعموم باش البته پدربزرگم ده سال ک فوت شده
علیرضا
3 سال پیش

خواب دیدم توی یک پارکی رفته بودم تقریبا تفریحی بعد بهم زنگ زدن ک پدر بزرگ و مادربزرگ مادریم همزمان کنار هم فوت کردن البته هنوز جفتتشون در قید حیات هستن و عکسشونم برام فرستادن به پهلو رو زمین افتاده بودن یجا عینه اشپز خونه بود بعد شروع کردم به گریه کردن که از خواب بیدار شدم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام پدر بزرگ و مادر بزرگ من فوت کرده خواب دیدم در کوه آتشفشان کرده ومنو پدر بزرگ و مادر بزرگ در خانه هستیم زود آنها را از آنجا دور کردم و نجات یافتیم لطفاً تعبیر کنید
ایسان
3 سال پیش

با سلام و خسته نباشید من در خواب دیدم که من با دوستم در حیاط درس میخوانیم و بعد مادر دوستم ان راصدا زد که بیا برویم خانه بعد دیدم دوستم و مادرش من را صدا میزنند من کفتم که چی شده گفتن که مادرت تصادف کرده من هم داشتم گریه میکردم و امام زمان را صدا میکردم که اتفاقی برای مادرم نیفتد ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگین.
بازدیدکننده
3 سال پیش

وای وای
الف
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم اقوام پدری ام که در روستا زندگی میکردند که هم زنده ها هم مرده ها بین شان بودند ب خانه ی مادرم آمدند و از مادرم مرا سراغ گرفتند درضمن همگی با مادرم روبوسی کردند بعد من چادری سر کردم و رفتم ب اتاقی که انها بودند و دیدم همگی گریه میکنند مخصوصا زنی که نفهمیدم مادربزرگم است یا خاله ی پدرم من کنارش نشستم دست او را گرفته و ب گریه افتادم
بازدیدکننده
3 سال پیش

من دیشب پدر بزرگ ومادر بزرگ که فوت شده اند در خواب دیدم که بچه های عمه و بچه های عمویم مرا مسخره مکردند لطفا تعبیر این خواب چه است خوب است یابد
کاظم
3 سال پیش

سلام،من سحر پنج شنبه خواب دیدم که پدربزرگم که به رحمت خدارفته ومادربزرگم که در قیدحیاط هستند هنوز، باهم نشسته هستندوخوشحال، من هم به دیدن هردو عزیزرفتم ودستان وسروصورتشون را می بوسیدم، البته پدربزرگم که فوت شده رابیشترمی بوسیدم. تعبیرشو بگین ممنون میشم.
مریم
3 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم که مامان بزرگم فوت شده ولی من همه جا میدیدمش و میتونستم باهاش حرف بزنم ولی هیچ کس دیگه ای بغیر از من نمیدیدش میشه بگید تعبیرش چیه؟
رها
3 سال پیش

سلام من خواب کسی که دوسش دارمو میدیدم ک یه شکل دیگ شده بود قیافش وبغلش کرده بودم کلی ارامش داشتم ولبخندمیزدم توی ادامه خوابم میدیدم رفتم یه جایی مث مدرسه میرم دسشویی برمیگردم مامان بزرگم فوت شده و کلی گریه و زاری میکنم این تعبیرش چیه
مینی
4 سال پیش

چن روزیه هی میگم پدربزرگ فلان شدم یه ارثی برامون نزاشت ..دیشب خوابشو دیدم تو ماشین بودیم بهم لبخند میزد منم روم نشد بهش بگم اخه خوشحال بود میخاستم بگم چرا هیچ ارثی برام نزاشتی ...میشه تعبیرشو بگین
kimia
4 سال پیش

من در خواب دیدم که دارم با دایی و زنداییم بدمینتون بازی میکنیم و پدربزرگمم نشسته بود و داشت مارو نگاه میکرد که توپ یه جای دور از ما افتاد همه به دنبال توپ رفتند پدربزرگم من را صداوکرد و گفت که باید اینجوری راکت بدمینتونو بگیرم و گفت که به بقیه هم بگم ولی من گفتم ولش کن و از این حرفا و بعد ناراحت شد و روشو برگردوند و من دیدم ناراحت شد به همه گفتم که باید راکت بدمینتونو چجوری بگیرن اونم هنوز ناراحت بود که از خواب بیدار شدم (البته پدربزرگم هنوز زنده هست)
رضا
4 سال پیش

من مادر بزرگم چند سال پیش فوت شده و امشب خواب دیدم که در مجلسی نشسته بود و در آخر فوت میکنه
امیر
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم با پدر بزرگ مردم به جایی دارم میرم و اوایل راه متوجه شدم کفش پام نیست برگشتم کفش بپوشم چه تعبیری داره ؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

من خواب دیدم که با مادربزرگم حرف میزنم و به من میگوید اهدافت را بر روی کاغذ بنویس
بازدیدکننده
4 سال پیش

اگر پدر بزرگ و مادر بزرگت زنده هستند که عمر اونا زیاد میشه ولی اگه مردن به زودی یکی از بسته گان شما میمیرد
نگار
4 سال پیش

با مادر بزرگم برگشتم درو با دوتا چوب بستیم و برگشتیم خانه
نگار
4 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم..رفتم خانه پدر بزرگ ومادر بزرگم ..ولی انها هردو فوت شدن ..وقتی رسیدم در خانه شان مادربزرگم درو برام باز کرد رفتم داخل وقتی از حیاطشان رد میشدیم دیدم کلی کیسه برنج در حیاطشان زمین هست وداخل ان موش هستش با مادر بزرگم رفتیم داخل به پدر بزرگم گفتم چرا کیسه برنجارو در حیاط رو زمین کداشتین ودر داخل ان موش هست ..پدر برگم گفت میخواهیم ان برنجهارو بپاشیم رو زمین فکر کنم زمین کشاورزیو میگفت ...بد متوجه شدم در کوچه بازه
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من مکرر خواب فوت شدن پدربزرگم را میدیدم به اطرافیان میگفتم معتقد بودند خواب من به معنای طول عمر بالا برای پدربزرگمه ولی پدربزرگم چندوقت بعد اخرین خوابم فوت کردند الان وقتی خواب فوت اطرافیانمو میبینم خیلی پریشون میشم باید چیکار کنم
زهرا
4 سال پیش

سلام خواب دیدم که زلزله شده همه از خانه‌هایشان فرار می‌کنند در این حال مادر بزرگم را در خواب دیدم که 10 سال پیش فوت شده بیمار بود و نمی‌توانست راه برود مردم فرار میکردن من هم مادر بزرگم را سریع بر دوشم گذاشتم وبه راه افتادم که در راه از دوشم افتاد
بازدیدکننده
4 سال پیش

دیشب خواب دیدم پدر بزرگ و مادر بزرگم که سه چهار ساله مردن تو خونه شونن هر دوناراخت بودن حرف هم نمی‌زنند و همه بچه هاشون جمع شده بودن خونه شون منم پدر بزرگمو بغل کردم و گفتم این دفعه دیگه خیلی هواتو دارم این چه تعبیری داره ؟؟
ماه ثنا
4 سال پیش

من خواب مادربزرگ فوت شده ام رادیدم درحالی که بامن به حمام آمد که موهای زائدبدنش راتمیزکند درحالی که پدربزرگ مادری ام فوت کرده بودومنتظر آوردن جنازه اش بودیم
رضا
5 سال پیش

من خواب دیدم به دیدن پدربزرگم(که حدودآ10سال است که فوت شده)برروی پشت بامی رفتم.پس از احوال پرسی ودست دادن به او.که دستهایش خیس بود.مدام اسمم را صدامیکرد ومیگفت بنشین کنارم.اما من ننشستم.خواستم لطف کنیدو خوابم راتعبیر کنید
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (269 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (198 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (92 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (82 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (70 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (57 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (54 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (54 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (46 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (45 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر)
دیگران می‌خوانند   
راه های جلوگیری از لیز خوردن ماشین فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 سکانس خنده دار لیسانسه ها: وقتی رفیقت یه لیس بیشتر بستنی نمیخواد +ویدئو ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍 سکانس خنده دار لیسانسه ها: سشوار کشیدن حبیب در توالت و ژست های لاکچری او آخر خندست+ویدئو سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده