دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / پ /

دیدن پیت در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب پیت 

شنبه، 11 اسفند 1397
دیدن پیت در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب پیت را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

معنی پیت در کتاب فرهنگ فارسی معین:جعبه ای از آهن یا حلب برای نفت و روغن و غیره .

تعبیر خواب پیت به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • توقعات کوچک و متعدد ما از زندگي که وجود و عدمشان بي تاثير است در خواب هاي ما به شکل پيت ظاهر مي شوند و بيشتر به تعداد.
  • پيت سوراخ شده گوياي تلاش بيهوده اي است که انجام مي دهيم و به نتيجه مطلوب نمي رسيم.

تعبیر خواب موضوعی پیت

  • باید به خاطر داشته باشید همیشه نمی توان در همه چیز برنده بود. این خواب به یک تاثیر آزاردهنده و یا نوعی سو تفاهم در حلقه اجتماعی شما اشاره دارد. لازم است در مکالمات روزانه خود بیشتر صحبت کرده تا بتوانید بیشتر افکار خود را به دیگران بیان کنید.
  • جعبه حلبی و پیت استعاره از ذات محافظ، مراقب و پرورش دهنده شماست. کمی تنوع وارد زندگی خود می کنید. این خواب نمادی از محافظت در برابر هرگونه آسیب است. با حرف و یا کاری موجب آزار دیگران می شوید.
  • پیت و قوطی حلبی در خواب به معنی آرامش، گرما و آسایش است. شما نسبت به یک موقعیت خاص هشیار و آگاه هستید. چیزی در گذشته وجود دارد که به شدت برای آینده تان مهم است. این خواب حاکی از موقعیتی است که از دیدن و یا مواجه شدن با آن امتناع می کنید ولی در عین حال به شکلی منفعلانه نسبت به آن آگاهی دارید. در برخی امور خود موفق خواهید شد.
  • پیت حلبی به معنی لطف، ملایمت، شفقت و زیبایی طبیعی است. استرس و تنش زیادی شما را احاطه کرده است و شما در حال کار کردن روی وجهه خود در مقابل دیگران هستید.
  • در تعبیری آمده دیدن پیت به شکل جعبه های فلزی در خواب نمادی از روشنگری معنوی است. لازم است بهترین چهره خود را نشان دهید. روحیه تان در حال افزایش است. این خواب به معنی احساس معنوی خود شماست و در دوره ای از روشنگری معنوی هستید.
  • جعبه های فلزی به میراث باروری، پتانسیل و دوام زندگی ارتباط دارد. می خواهید ماجراجو باشید، فردی منطقی بوده و عاقلانه فکر می کنید. این خواب می تواند به برخی مسائل و احساسات خانوادگی اشاره داشته باشد. زمان آن است که زمانی را به تفکر و تامل درباره خود بپردازید.
  • در تعبیر خواب دیگری آمده دیدن جعبه فلزی می تواند نمادی از احساس اسارت باشد. آیا فکر می کنید در زندگی گویی در یک جعبه گرفتار شده و نمی توانید قدمی بردارید؟ آیا به خاطر دارید درون پیت چه چیزی بود؟ چرا که می تواند به درک بهتر شما از نیازتان در زندگی کمک کند.
  • اگر در حال حاضر در زندگی احساس تنهایی و یا ترد شدن دارید و برای مثال خواب ببینید در گوشه ای از گاراژ و یا پارکینگ خانه یک پیت قرار گرفته و گویی شما را به باز کردن آن فرا می خواند، حاکی از برخی تغییرات مثبت در زندگیست. ممکن است نشان دهنده این باشد که با برخی افراد حامی و خوب آشنا می شوید که شادی و رضایت را درست در زمانی به زندگی تان وارد می کنند که فکر می کنید هیچ چیز خوبی در زندگی ندارید. شاید این خواب به شما می گوید افراد زیادی هستند که برایشان مهم هستید و تنها کافیست کمی به اطرافتان بیشتر نگاه کنید.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟