دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ش /

دیدن شیشه در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب شیشه 

یکشنبه، 08 اردیبهشت 1398
دیدن شيشه در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب شيشه را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • تعبیر خواب شکستن شیشه خانه: خرد شدن و فرو ریختن شیشه های خانه نشانه ی دل شکسته شدن و افسردگی و غم است.
  • تعبیر خواب شکستن شیشه ماشین: شیخ طوسی می گوید اگر کسی در خواب ببینید که شیشه های خودروی شخصی اش و فرقی ندارد با چه مدلی باشد بشکند دلیل بر اینکه کسی صد راه شما شود.
  • تعبیر خواب شکستن شیشه ساعت: کوتاه شدن عمر و کم شدن برکت در زندگی از تعابیر خواب شکسته شدن شیشه ساعت های لوکس دیواری و یا مچی است.
  • تعبیر خواب شکستن شیشه مغازه: مال و یا دارایی کسب شده حرام و یا انجام کار قبیح و ناپسن در کسب و کار معنی این خواب است.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • معبران نوشته اند شیشه بطری زن است و محتوای آن مال زن است یا کامی است که از زن گرفته می شود. اگر در خواب فقط شیشه ببینیم اشاره کلی است به زن و بیشتر باید دید که درون شیشه چیست یا شیشه برای چه هدف و منظوری فراهم آمده است. شیشه هائی که درون آن ها مشروبات الکلی می ریزند اشاره ای هستند به فساد و تباهی و گناه. اگر شیشه ای داریم که درون آن آب ریخته ایم نشان آن است که از جانب زن یا همسر بیننده خواب امنیت و راحت پدید می آید. اگر شیشه رنگی باشد نوع رنگ اهمیت پیدا می کند. اصولا شیشه های رنگی اشاره به مشکلات هستند ولی اندکی تفاوت بین آن ها وجود دارد. شیشه سرخ دعوا و خشم و غضب است. سیاه خوب نیست و زرد نشان آن است که دری از فرج مقابل شما وجود دارد و چنان چه مشکلی در زندگیتان هست با همت و اراده می توانید آن مشکل را رفع نمائید. اگرِشیشه شکسته بود نشان از شکستگی دل است.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  • دیدن شیشه به خواب ، دلیل زن باشد و گویند، دلیل بر خدمتکار خانه است، لکن ثباتش نباشد. اگر دید که شیشه به وی دادند، دلیل که زنی درویش بخواهد. اگر بیند که در شیشه روغن گل یا روغن بنفشه بود، دلیل که زنی توانگر بخواهد و دیندار اگر بیند که از آن شیشه شراب انار یا شراب به خورد، دلیل است مال زنی بخورد. اگر دید شیشه بشکست، دلیل که زن بمیرد.
  • اگر ببینی دندان‌های تو از شیشه یا سفال و یا چیزهایی مثل آن‌ها شده است [منظور چیزهای شکستنی می‌باشد]، یـعـنـی به زودی از دنیا خواهی رفت.
  • اگر ببینی بدنت از شیشه شده است، یـعـنـی به زودی از دنیا می‌روی (دفع بلا و گرفتاری).
  • اگر ببینی شیشۀ سفیدی داری و نام تو روی آن نوشته شده است، یـعـنـی از نظر دینی و دنیوی بهره‌مند خواهی شد و به خواسته‌ات خواهی رسید.‌‌‌‌‌ اگر «پادشاه» هستی و ببینی بروی شیشه‌ای که گفته شد نام پادشاه نوشته شده است، یعنی از دنیا خواهی رفت، ولی اگر پادشاه نیستی یعنی به اندازۀ ارزش آن خیر و خوشی می‌بینی .

تعبیر خواب به روایت امام صادق

  • تعبیر خواب خرده شیشه در دست: اگر ببینی در دست همسرت تکه های بریده شده از جنس شیشه فرو میرود این نشان دهنده ی به دنیا آمدن فرزند پسر و ناخلف است پسری که موجب خواری و حقارت خانواده می شود.
  • اگر ببینی در دست خودت شیشه فرو رفته و خون ندیدی خوب است به نشانه ی دفع بلا یا خطر است اگر خون ببینی نشانه ی ضرری است که بر یکی از فرزندانت وارد می شود.

تعبیر خواب به روایت مغربی

  • اگر بیند که شیشه چیزی خوشبو است، دلیل است بیمار گردد.
  • دیدن شیشه در خواب می تواند نشانه معشوق باشد.
  • تعبیر خواب شیشه هدیه گرفتن: اگر کسی در خواب دید به او شیشه هدیه می دهند دلیل بر اینکه عاشق زنی زیبا رو شود.
  • اگر کسی شیشه های خرد شده در دهان خود ببینید دلالت بر این دارد که بخاطر اعمال و رفتار زشت و ناپسندش تنبیه میشود همچنین ضررهای عمده مالی ,گرفتار دوست نااهل شدن و یا اسیر دام زنان بد صفت و یا بدکردار شدن از دیگر معانی این خواب است.

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی

  • تعبیر خواب شیشه خرده در دهان: بی تردید تکه های بریده شده شیشه در این خواب به نشانه ی زبان سرخی است که غیبت میکند تهمت میزند و دیگران را بواسطه رفتار و اخلاق بدش میرنجاند.

تعبیر خواب به روایت حضرت دانیال

  • اگر ببینی از ظرف شیشه‌ ای آب می‌خوری، یـعـنـی زن می‌گیری و مال و اموال بدست می‌آوری.

تعبیر خواب به روایت کرمانی

  • تعبیر کاسۀ شیشه‌ای جوهره و اصل زنان می‌باشد و تعبیر آب درون آن فرزندی است که در شکم دارند؛ اگر ببینی که کاسه شیشه‌ای شکسته و آب آن هم ریخته است، یـعـنـی زن تو از دنیا می‌رود، ولی فرزندت زنده می‌ماند، ولی اگر ببینی که آب کاسه شیشه‌ای ریخت و خالی شد، یـعـنـی فرزندت از دنیا می‌رود و زن تو زنده می‌ماند.
  • اگر ببینی ساق پای تو از شیشه یا چوب می‌باشد، یـعـنـی عمر تو کوتاه خواهد بود.

42 پسندیدم 37 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
1 سال پیش

خیره انشالله
پاسخ
حسن...
1 سال پیش

سلام. خواب دیدم در جمعی هستم یکی از افراد بهم گفت خرده شیشه هارو جم کن و من سروع کردم ب جمع کردن و من همه را جمع کردم وقتی تمام شد دیدم دست راستم پر از خرده شیشه شده و داشتم اونارو از دست بیرون میوردم ولی خون ریزی نداشت و خون نمیومد.
پاسخ
شیرین دخت
2 سال پیش

پدرم فوت شده و پسرعموم بعداز چهلم پدرم خواب دیده ک مقدارززیادی شیشه بزرگ روی دوش پدرم هست تعبیرش چی میشه .؟
پاسخ
ناشناس
2 سال پیش

زنده ای هنوز؟؟؟🙄
پاسخ
Yas
2 سال پیش

خواب دیدم با یکی بحثم شد اون با شیشه بهم حمله کرد و دستمو برید و هیچ خونی نیومد طوری که خون ها برگشت میخورد!! تعبیرش چیه؟
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام دوست خوبم شما بزودی می میرید خودتان را برای مرگ آماده کنید
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

من مادرم فوت کرده .خواب دیدم در ساعد دستاش خورده شیشه هست . تعبیرش چیه؟؟
پاسخ
احمد
2 سال پیش

سلام من در خوابم یک شیشه گرد بزرگ خواب دیدم میشه تعبیر کنید
پاسخ
مستعار
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم یک شیشه شربت دارویی رو از داخل یخچال برمیدارم ولی درون شیشه خالی است تعبیرش چیه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام، خواب دیدم داداشم کلی شیشه داشت بعد اونارو خرد میکرد وبه ماگفت که باید بخوریم ماهم قاطی غذاکردیم وخوردیم ولی دهانمون رو نبرید ومستقیم میرفت توی معده بعدمامانم میگفت صاف بشینین بذار شکمتونو نبره، منم قشنگ بادندونام ریزش میکردم بعد قورت میدادم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من خواب دیدن یکی تو یه تونگ ماهی بهم آب داده و وقتی اونو خوردن شیشه هاش تو دهنم شکست وخوردشد ودهم پر خون شده بود میشه تعبیرشو بگین
پاسخ
زهرا
2 سال پیش

سلام من خوای دیدم دوستم که چند ماه پیش فوت کرده به خونه من اومده من هم توی خواب میدونستم طرف مرده و وقتی اومد داخل خونه تموم پنجره های خونه شکست رو ریخت روی سرمون
پاسخ
شکوفه
2 سال پیش

سلام.. خواب دیدم همش دارم شیشه خورده از تو فرش جمع میکنم فقط هیشکیو نبریده بودن ففط جمع میکردم و هرکی میومد باز میگفتم زیر پات شیشه است جمعش کن.
پاسخ
سونیا رحیمی
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم شیشه ب دستم چسبیده
پاسخ
.
2 سال پیش

سلام، روی شیشه ی میز راه میرفتم و هر لحظه ممکن بود بشکنه بیوفتم میشه تعبیرشو بگید؟
پاسخ
مریم
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم شیشه شکسته ولی توجه نکردم که آیا فرو رفته یا نه و در همان زمان خواهرم تیر خورده و در میان شیشه ها هست خودم نه خواهرم میشه تعبیر این خواب رو هر چه سرعت تر به من بگید
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

دیدم‌خواب‌شیشه‌نوشابه‌‌یکنفرشکست
پاسخ
سونیا
3 سال پیش

خواب دیدم شیشه خورده در چشم پسرم رفته و من دارم آروم در میارم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

هیچوقت خوابی که میبینید برای کسی تعریف نکنید چون هرتعبیری کنند چه خوب چه بد شما همان تعبیر را در ذهن خود پرورش میدهید و سرانجام جذبش میکنید و اینکه هیچ یک از تعبیرکنندگان خواب نظر مشترکی ندارند پس برای هیچکس تعریف نکن و فقط مثبت فکر کن
پاسخ
الهه ایمانی
3 سال پیش

خواب دیدم مادرم شیشه پنجره بالای خانه خاله ام را که سفید و بزرگ برد شکست و من پناه گرفتم روی من نریزه و فرو ریختن شیشه ها را دیدم
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویراستاری تخصصی مقاله
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
هزینه چاپ یک کتاب