دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ش /

دیدن شکنجه در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب شکنجه 

یکشنبه، 08 اردیبهشت 1398
دیدن شکنجه در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب شکنجه را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • اگر در خواب دیدید کسی شما را شکنجه می دهد مفهوم آن این است که شما تسلیم محض هستید و نزد شکنجه کننده زبون و خوار شده اید و او بر شما حاکم است که می تواند شما را شکنجه دهد. این پیش داوری ذهن شما است که همه این ها را در یک صحنه _ شکنجه شدن – نشانتان می دهد. ضمیر نهفته شما می خواهد بگوید زبون و ذلیل و خوار شده اید. کسی به شما تعدی می کند و نمی توانید از حق خود دفاع کنید، نه مقابله و نه مخالفت. چنان چه ببینید ناشناسی شما را شکنجه می دهد یک بیگانه موجب خواری شما می شود و اگر آشنائی این کار را بکند از آشنا و چه بسا از نزدیکان خویش ضربه می خورید. شکنجه دادن دیگران نیز تسلط بر دیگران است.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  • شکنجه در خواب دلیل خاری وبیچارگی بود اگر بیند آن کس کس دیگر را شکنجه می کرد دلیل که آن کس را در میان مردم خوار کند.

تعبیر خواب به روایت مغربی

  • اگر پادشاه اورا شکنجه می کرد دلیل که از پادشاه به او مضرّت رسد.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  • اگر خواب ببینید کسی شما را شکنجه می دهد ، علامت آن است که در اثر توطئه های دوستان فریبکار ، متحمل اندوه و نومیدی خواهید شد .
  • اگر خواب ببینید شما کسی را شکنجه می دهید ، نشانه آن است که نقشه هایی که برای به دست آوردن ثروتی ریخته اید ، نقش بر آب خواهد شد .
  •  اگر خواب ببینید می کوشید از شکنجه شدن دیگران جلوگیری کنید ، علامت آن است که پس از تلاش فراوان به معشوق مورد نظر خود خواهید رسید .

10 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
Mahdi
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم که داشتن 2نفر رو شکنجه میکردن خیلی بد که باعث شد هردو درحال شکنجه شدن بمیرند من هرکاری میکردم کمک کنم نمیتونستم فقط داشتم نگاه کنم لطفا تعبیر خواب من چیست؟؟
پاسخ
مهسا
2 سال پیش

من ی 45 دقیقه پیش از خواب برای خواب ترسناکم بلند شدم خوابم این بود ک برادر خودم همش اشک منو در میاره با میله داغ دستم رو میسوزاند ک جاش روی دستام هست وقتی با گریه میگفتم من خواهرتم ولم کن گوش نکرد و میزد تو دعنم و میگف تو خواهر من نیستی من ازت متنفرم تورو خواهر خودم نمیدونم تعبیر این خواب چیه
پاسخ
.
2 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم ک برادر خودم همش اشک منو در میاره با میله داغ دستم رو میسوزونه تعبیر خوابش چیه؟
پاسخ
رضا
2 سال پیش

سلام من شب در خاب دیدم یک زن جوان زیباروی ناشناس یک مرد ناشناس جوانی را می دزد و توماشین با با توم تو سر آن میزند و اورا در منزل خد میبرد و در راه پله با تبر به کمر آن مرد میزند و بعد از آن هم به سیستم تناسلی آن مرد ازار می رساند و دو سگ در منزل او دیدم که یکی از آن ها چیزه عجیبی را بالا می آوردم چهار صبح از خواب پریدم این خاب عجیب و ترس ناک دایل چیست
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب