دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ت /

دیدن تمساح (کروکودیل) در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب تمساح 

دوشنبه، 20 اسفند 1397
دیدن تمساح در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرآیند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید گفته می شود تعبیر خواب تمساح را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • دیدن تمساح در خواب سمبلی از خیانت ، فریب و غرایز پنهان است. ممکن است سیگنالی برای شما باشد که چشم انداز جدیدی را در مورد یک موقعیت در نظر گیرید . ممکن است بیانگر توانایی شما برای حرکت بین جهان فیزیکی و مادی زندگی بیداریتان و جهان احساسی ضمیر ناخودآگاهتان باشد
  • این خواب ، شما را با ابعاد جدیدی از شخصیتتان که تا امروز مخفی مانده است ، آشنا میکند .
  • تمساح در حالت مثبت از تعادل روحی و قدرت فکری شخص حکایت میکند .
  • فردی که ارتباطی قوی با ضمیر ناخودآگاه خود برقرار کرده و از قابلیت هایش برای برطرف کردن موانع و مشکلات استفاده میکند .
  • در حالت منفی نشان دهنده ی خیانت و دورویی و نارو است .
  • این سمبل در حالت کلی ، بیانگر شخصیتی بی احساس و نفوذناپذیر و در عین حال پر قدرت است .
  • اگر در خواب در حال فرار از تمساح باشید ، نشان دهنده ی عدم تمایل شما برای رو به رو شدن با بخش منزجر کننده و دردناک ضمیر ناخودآگاهتان است .
  • این حیوان به پتانسیل و استعداد مخربی که در شخص وجود دارد اشاره میکند . در حالی که فرد این ویژگی ها را انکار میکند و در زندگی واقعی ، از رو به رو شدن و فکر کردن درباره ی این موضوع سرباز میزند .
  • تمساح در ادبیات؛ سمبل دروغ گویی ، سرکشی و خباثت است و در خواب نیز ، فردی با همین ویژگی را توصیف میکند .
  • دیدن تمساح به گفته معبران غربی دزدی است با خصوصیات حیله‌گری و مکار بودن. در مواجه با چنین فردی هم دشمنان شما احساس خطر می‌کنند و هم دوستانتان و هیچ کدام از این گروه‌ها احساس امنیت نمی‌کنند
  • خواب تمساح نماد خیانت و فریب و دشمنی حیله گر است که سعی می کند به شما ضرری برساند.
  • اگر در خواب تمساح مدام از آب بیرون می آمد و دوباره به زیر آب میرفت تعبیرش این است که افکار منفی دارید و از آن نیز آگاه هستید و سعی می کنید احساسات و افکار منفی را سرکوب کنید.
  • اگر در خواب ببینید تمساح زیر آب پنهان شده نشانه این است که در زندگی رقیبی دارید که سعی می کند به شما آسیبی بزند و البته شما نیز از دشمنی او آگاه هستید.
  • اندازه تمساح در خواب به قدرت دشمن شما بستگی دارد. هر چه تمساح بزرگتر باشد دشمن شما نیز قویتر است.
  • اگر ببینی تمساح تو را گاز گرفته است، یـعـنـی دشمن به تو ضرر و زیان می‌رساند.
  • اگر ببینی تمساح تو را در آب فرو برده است، یـعـنـی ماهی تو را هلاک می‌کند. 
  • تعبیر خواب پوست، گوشت و استخوان تمساح: پوست، گوشت و استخوان تمساح نشانه ثروت و اموال دشمن است و دیدن و یا گرفتن آن‌ها در خواب بیانگر بدست آوردن مالی از طرف دشمن است.
  • خواب خوردن گوشت تمساح:گوشت تمساح نشان دهنده ثروتی است که متعلق به دشمن شماست. خواب خوردن گوشت تمساح نشانه آنست که اموال دشمن را تصاحب خواهید کرد.
  • خواب پوشیدن لباسی از پوست تمساح:اگر در خواب ببینید که لباسی از پوست تمساح پوشیده اید نشان دهنده بی احساس بودن و مغرور بودن شماست.
  • خواب تمساح مرده:دیدن خواب تمساح مرده نشانه آن است که دشمنتان را به راحتی شکست می دهید.
  • خواب صحبت کردن با تمساح:خواب صحبت کردن با تمساح نشان می دهد که از بین دوستان خود شخصی از شما کینه داشته و می خواهد به شما ضربه بزند.
  • خواب حمله تمساح:خواب حمله تمساح نماد از شخصی بی رحم و وحشی و خائن است که سعی می کند به شما ضربه سختی بزند. این شخص به رغم تلاش های شما باز هم از شما قوی تر است و به شما آسیب می زند.
  • اگر در خواب ببنید که در برابر حمله تمساح مقاومت می کنید نشان دهنده احساسات مخربی است که در گذشته دارید که شما را آزار می دهد ولی برایتان جالب است.شاید سعی می کنید آن ها را نادیده بگیرید ولی برایتان سخت و دشوار است. اگر خواب حمله تمساح دیدید و به تمساح غلبه کردید افکار منفی خود را کنترل می کنید.
  • اگر درخواب تمساح به شما حمله کرد و شما بر تمساح غلبه کرده و بعد دوباره آن را رها کردید نشان دهنده آن است دشمنان زیادی دارید با آن ها زندگی می کنید. شاید این دشمن در ابتدا عقب نشینی کند ولی در آینده ممکن است ضرر زیادی به شما بزند.

تعبیر خواب تمساح به روایت ابراهیم کرمانی

  • اگر ببینی تمساح تو را در آب فرو برده است، یـعـنـی ماهی تو را هلاک می‌کند.
  • اگر ببینی با تمساح جنگ کردی و بر او غلبه نمودی، یـعـنـی بر دشمن پیروز می‌شوی، ولی اگر بر خلاف این ببینی، یـعـنـی نمی‌توانی دشمن را شکست دهی.
  • تعبیر پوست و گوشت و استخوان تمساح، ضرر و زیان می‌باشد. اگر ببینی گوشت تمساح می‌خوری، دچار گرفتاری و بلائی می‌شوی

تعبیر خواب تمساح به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • تمساح‌ به دلیل این که در آب زندگی می‌کند نشانه فردی است که نه دوست می‌تواند به آن اعتماد کند و نه دشمن. ب
  • باید توجه داشت که سوسمار و بزمچه، بیابانی هستند و با تمساح که آبی است متفاوت می‌باشند. تمساح در آب زندگی می‌کند و شکار خود را نیز در آب‌های کم عمق می‌یابد تعبیری دیگر دارد.

تعبیر خواب تمساح از دیدگاه آنلی بیتون

  • دیدن تمساح در خواب، علامت آن است که صمیمی‌ترین دوستان شما را فریب می‌دهند و دشمنان به شما حمله خواهند کرد.
  • اگر خواب ببینید بر پشت تمساح پا می‌گذارید، علامت آن است که احتمالاً به دردسر می افتید و برای رهایی از آن باید تلاش زیادی کنید.

تعبیر خواب تمساح از دیدگاه لیلا برایت

  •  اگر در خواب تمساح شما را گاز بگیرد، یعنی احتمالاً خطری شما را تهدید می‌کند. 
  • کشتن تمساح در خواب، نشانه‌ی آن است که دشمنان را شکست می‌دهید.

تعبیر خواب تمساح در کتاب سرزمین رویاها

  • خواب تمساح : اطراف شما پراز دشمن است .
  • تعدادی تمساح : قبل از اقدام به کاری دقت و احتیاط کنید .
  • پوست تمساح : ۱- یک تغییر بسیار خوشایند ۲- پول بدست می آورید

تعبیر خواب تمساح از دیدگاه کارل گوستاو یونگ

  • تمساح اشاره به ترس از مورد هجوم و یا تحت سلطه قرار گرفتن که ممکن است از درون خود شخص و یا مادری مقتدر (که همانا وابستگی درونی شخص به مادرش است) باشد دارد.

221 پسندیدم 96 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
خانم موسوی هستم
8 ماه پیش

خواب دیدم تمام کفش هامون رو بچه ها انداختن داخل رود وقتی که شوهرم رفت بیاره دو تا تمساح سفید بزرگ اونجا بود ولی کاری نداشتن و کفشهارو هم اب برد میخواستم ببینم تعبیرش چیه ممنون
پاسخ
بازدیدکننده
8 ماه پیش

دیشب خواب چند تا تمساح بزرگ قهوه ای بی ازار رو دیدم خیلی بزرگ بودن کنار رودخونه تو جاده ، کاری بهم نداشتن یکی بهم بگه معنیش چی میشه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

خواب دیدم وارد خونمون شدم ولی مثل خونه خودمون نبود تمساح مادر به بچش کمک می‌کردکه از تخم بیرون بیاد بعد سه چهار تا بچه تمساح شروع به خوردن شیر از پستان مادرشون کردن تعبیرش چیه؟
پاسخ
امیر
2 سال پیش

من خواب تمساح رو دیدم ولی تونستم از دستش فرار کنم وقتی تعبیرش رو دیدم میتونم از مشکلاتم بر بیام یعنی خودم مشکلاتم رو حل کنم ولی تعبیرهای دیگه میگن که شخصی تو زندگیم هست که مشکلاتی رو برام درست می‌کنه که من از اون طرف آگاه هستم و می‌دونم کی هست و این آگاهیم من از مشکلاتم نجات میده واقعا تعبیر دوتاش درسته
پاسخ
سمیراا
2 سال پیش

من دیدم که تمساح به جایی که من با دوتا از دوستام رفتم اومد و من فرار کردم اما یکی از دوستام باهاش درگیر شد و من میدیدم داره جنگ میکنه با دوستم اما میترسیدم و جلو نمیرفتم خیلی ترسیده بودم و میرفتم و در میزدم و همه رو خبر دار میکردم که فرار کنند؟؟
پاسخ
پری
2 سال پیش

من خواب دیدم که یه کروکدیل بزرگ ازم کینه داره و دنبال کشتن منه و منم تو یه خونه گیر کردم و اون ار حفاظ های خونه نمیتونه رد بشه خواب مزخرفی بود ولی کروکدیله خیلی بزرگ بود اصلا مثل دایناسورهای خزنده بود هیچکس هم دورم نبود و من نمیتونستم فرار کنم لطفا تعبیرش رو میگید
پاسخ
زهرا
2 سال پیش

بابا من تا حالا تمساح ندیدم جز تو مستند موندم این چه جونوریه که همش میاد به خوابم
پاسخ
K
2 سال پیش

سلام ، من خواب دیدم که دقیقا ۱۸ تا مار رو از یک فردی که می‌فروخت به صورت امانت گرفتم تا بینشون ۸ مار رو انتخاب بکنم ، من اون ۱۸ تا مار رو بردم توی حمام خانه ی مادر بزرگم تا بتونم یه مدت ... و بینشون ۸ مار رو انتخاب بکنم و بین اون مار ها یک مار قرمز بود و بدنش توی تاریکی یه حالت شبرنگه قرمز میشد و تهاجمی‌ترین مار بود ، وی یکبار اومدم از حمامی که توش مارهابودن خارج بشم که و زمانی که در رو بستم یک صدای عجیب شنیدم و وقتی در رو دوباره باز کردم یک تمساح دیدم و خیلی ترسیدم و با کمک مادر بزرگم تحویلش...
پاسخ
روحا
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم منو خانوادم در حالی که کشورمون به طرز عجیبی دچار جنگ و قحطی شده و بیشتر خشکی هارو آب گرفته بود و خواهرم خیلی اتفاقی از من جدا شد و بعد یه فاصله کوتاه جلوی چشم خودم یه تمساح بهش حمله ور شد و با خودش برد زیر آب و من حس کردم تو خواب که فوت شد خواهرم . در همون خواب پدرم هم با تمساح درگیر بود که خوشبختانه برادرم اون تمساخ رو کشت . میشه لطفا تعبیر خوابم رو بفرمایین ممنونم
پاسخ
حسن خسوری
2 سال پیش

باسلام من خواب دیدم که توی یک غار با دخترم و همسرم راه میرم یه تمساح از آب اومد دخترم رو برد زیر آب و من پریدم توی آب دخترم رو نجات دادم بعد دادم به زنم از اونجا دخترم رو دور کرد و یه تمساح دیگه اومد پای منو گرفت کشید توی آب وکلی منو توی آب چرخوند و من با چاقو به سرتمساح میزدم که ولم کرد از آب اومد بیرون بعد که از غار اومدم بیرون با برادر زنم دعوامون شد بود
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

من خواب تمساح رو دیدم که توی یه حرکت خودشو میرسوند رو پشت بام منم اونجا بودم انگار که میخواست خودشو نشون بده که چقد قدرت داره حرکات خیلی سریع
پاسخ
Elham
2 سال پیش

سلام من خواب ديدم دوتا تمساح دارن به يه بزغاله آسيب ميزنن و من اون بزغاله رو از دست اون دوتا نجات دادم تعبيرش رو لطف ميكنيد ؟؟؟
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

از این مرد و تمام اطرافیانش تا انجایی که میتوانی دور شو حتی به نظر من از ان شهر دور شو و تو را دیگر نبینند 🙏🏻👌
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام و ادب عزیز دل خیلی مواظب باش با کسی آشنا می شوی که قابل اعتماد نیست
پاسخ
فاطمه
2 سال پیش

من حواب دیدم درخانه ی خدابیامرز مادرشوهرمم هستیم اب تمام خونه ی مادشوهرمو گرفته بود ومن دراتاق خواب بامادرم درحاله گوشت خورشتی ریزکردن بودیم وباما مادرم حرف میزدم ک برای شستن دستام خواستم برم اشپزخونه که تادراتاق خوابوبازکردم دیدم تمام پذیرایی رواب گرفته و درابها تعدادزیادی تمساح سبزبزرگ بودن ک همش میومدن سمته من منم فرارمیکردم ومادرموهمش صدامیزدم اما مادرم جواب نمیداد نگران شدم ورفتم تواتاق ک دیدم مادرم زبونم لال دورازجونش جنازش بادکرده ورواب وایستاده ک من جیق میزدم گریه میکردم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا منم همین خواب رو دیدم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

در خواب دیدم که ب افغانستان سفر کردم و اونجا قطحی و بی ابی بود و یک مهندس اب سد رو باز کرد که مردم از اب استفاده کنن اما مثل سیل شد رو زمین پر شد از تمساح که من از انها فرار میکردم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

من خواب دیدم دور خونه ما پر از تمساح و ما میخایم فرار کنیم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

😂😂😂😂😂😂😂
پاسخ
M
2 سال پیش

توی خواب دوتا تمساح بودن که هرجا میرفتم میومدن مثلا بیمارستان . پارک . خیابون . همه جا و خیلی ام سریع بودن ولی اقدامی برای حمله نمیکردن
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا