دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ت /

دیدن ترن در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب ترن 

چهارشنبه، 22 اسفند 1397
دیدن ترن در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرآیند معناغدهی به رویاهایی که در خواب می بینید گفته می شود . تعبیر خواب ترن را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • مشاهده‌ سواری‌ در ترن‌ هوایی‌ می‌تواند به‌ منزله‌ فرازو نشیب‌ هایی‌ باشد که‌ شخص‌ بیننده‌ تجربه‌ می‌کند.اگرچه‌، این‌ سواری‌ ممکن‌ است‌ تفریحی‌ باشد و یاخارج‌ از کنترل‌ و به‌ منزله‌ تجربه‌ای‌ هولناک‌ ودهشتناک‌.
  • ترن‌ هوایی‌ به‌ عنوان‌ نشانه‌ خواب‌ می‌تواندنشاندهنده‌ این‌ باشد که‌ بیننده‌ نیازمند نایل‌ آمدن‌ به‌تعادل‌ عاطفی‌ بیشتری‌ است‌.
  • تغییرات‌ متفاوت‌ در خلق‌و خو و حالات‌ روحی‌ که‌ شاید در بیداری‌ بی‌ثمرشده‌اند، در خواب‌ به‌ واسطه‌ ترن‌ هوایی‌ برجسته‌ وعمده‌ می‌شوند.
  • اگر در خواب‌ از نظر احساسی‌ و عاطفی‌سرد، بی‌تفاوت‌، بی‌حوصله‌ و بی‌ علاقه‌ هستید، این‌خواب‌ می‌تواند ماهیت‌ جبرانی‌ داشته‌ باشد. 

تعبیر خواب ترن به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • ترن زندگي است و کوپه خانواده. معبران خارجي تا آن جا که نوشته هايشان را به دست آورده ام ترن و قطار را زندگي تعبير کرده اند و کوپه را خانواده دانسته اند که تعريفي درست به نظر ميرسد. وقتي سوار ترن مي شويم البته خودمان مي دانيم که به کجا مي خواهيم برويم ولي اگر ترن مسير خود را تغيير دهد از شهر و ديار ديگر سر در مي آوريم که با مقصد ما فاصله اي بعيد دارد. در زندگي نيز هدف ما مشخص است و مي کوشيم که به سعادت برسيم ولي در زندگي ما را به جائي مي برد که نمي خواهيم.
  • گاهي اين تحول و تغيير مسير ارادي است و گاهي غير ارادي. آن چه غير ارادي است در خواب به صورت ترن و سوار شدن در ترن ظاهر مي شود و به ما هشدار و بينائي مي دهد.
  • اگر در خواب ديديد که ايستا ده ايد و ترن از راه مي رسد و قطار حرکت مي کند و يا از دور حرکت يک ترن را مي بينيد سفري براي شما پيش مي آيد. مشاهده ترن در هر حالت به شرطي که سوار آن نباشيد صرفا يک مسافرت است که بيننده خواب مي رود. زمان سفر شما به دوري و نزديکي قطار از شما مربوط است و طول سفر به اندازه ترن و کوپه هاي آن. صداي سوت ترن خبري است که از مسافر يا غائبي به شما مي رسد.
  • چنان چه ديديد خودتان سوار قطار هستيد و از پنجره آن به بيرون نگاه مي کنيد و مناظري را مي بينيد که از پيش چشم شما مي گذرند تحولي بنيادي در زندگي شما پديد مي آيد.
  • وضع شما از آچه هست بهتر نخواهد شد اما تحولي بي ترديد اتفاق مي افتد.
  • کساني که در ترن با شما هستند همان کساني مي باشندکه با شما اشتراک سرنوشت خواهند داشت.
  • اگر درون يک کوپه بوديد آن ها که هستند افراد خانواده شما را تشکيل مي دهند.
  • اگر ترن شلوغ باشد عده زيادي با شما سرنوشتي مشترک خواهند داشت و اگر تنها بوديد راه را به تنهائي مي پيمائيد.

5 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
Narciss
2 سال پیش

سلام. من خواب دیدم زمین و اسمون دور سرم میچرخه که یدفعه یه کسی دستمو گرفت و سوار ترن کرد، ولی سرعتش اونقدر زیاد بود که حس کردم نمیتونم نفس بکشم . هرچقدر بهش گفتم نگه داره اهمیتی نداد و سریع ترش کرد.
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم سوار ترن هواییم اولین نفر نشستم و جمعیت که سوار ترن هستن نمیشناسم من به دور ورم نگاه میکنم و جیغ میزنم از خوشحالی
پاسخ
p.k
4 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم با دوستام سوار یه ترن هوایی هستم ولی زیرش آب هست. و واگن های ترن هوایی ش هم مثل قایق بودن. آخرش هم وقتی ترن هوایی تموم میشد می افتادیم توی آب. ولی از ترن تعریف می کردیم و می گفتیم دوباره میخوایم بریم. میشه تعبیر این خواب رو بگید ممنون
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه چاپ یک کتاب
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم