دکوراسیون خانه زیبا و ساده

  پنجشنبه، 03 مهر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
دکوراسیون خانه زیبا و ساده
ساعد نیوز: هرگز اجازه ندهید محدودیت های تان از زیبایی خانه تان کم کند و مانع از آن شود تا به خواسته خود برسید، دکوراسیون منزل هیچ ارتباطی با هزینه های زیاد و پر دردسر برای داشتن خانه ای زیبا نداشته و ندارد. درست است که گاهی برای رسیدن به آنچه می خواهید و آنچه که انتظار دارید باید هزینه هایی را متحمل شوید

برخی از خانه ها به اندازه ای با حس مثبت و سلیقه چیدمان و طراحی می شوند که چشم هر بیننده را به سمت خود جذب می کنند و باعث می شوند از حضور در فضا لذت ببرند. گرمای وجود ساکنین خانه باعث دلچسب شدن دکوراسیون منزل می شود و حتی اگر این خانه ساده و کوچک هم باشد، باعث احساس آرامش می شود. داشتن یک خانه شیک و امروزی یا به اصطلاح خانه ای زیبا و با کلاس می تواند آرزوی هر شخصی باشد. اما رسیدن به این آرزو چندان هم سخت نبوده و و با الهام گرفتن از عکس خانه های شیک دیگران می توان خانه ای با همان زیبایی و یا حتی زیباتر دست یافت.

گاهی برای تغییر، کافی است که یکی از دیوارها را رنگ کنید تا همه چیز عوض می شود. رنگ تمام دیوارها، هم گران است و هم وقت گیر. یکی از دیوارهای اصلی را با رنگی متفاوت رنگ کنید و نتیجه اش، دوست داشتنی است.کاغذ دیواری را در جایی که انتظارش را ندارید، استفاده کنید. مثلا اگر می خواهید حال و پذیرایی را از هم جدا کنید، یک کتابخانه بگذارید و کتاب ها را سمت هال بچینید و پشت کتابخانه را کاغذ دیواری بچسبانید تا سمت پذیرایی شما یک دیوار با پوشش کاغذ دیواری باشد.

اگر از وضعیت و شکل ظاهری خانه تان خسته شده اید و با انجام این کار هم واقعا نمی توانید خودتان را قانع کنید، توصیه می کنیم کمی در مورد فنگ شویی مطالعه کنید، شما باید به افکار خود نظم بدهید تا بتوانید به خانه تان و زندگی تان نظم بدهید گاهی برای لذت بردن از داشته های تان لازم است هنر استفاده کردن از داشته های تان را یاد بگیرید و در کنار آن زیبا ببینید تا زیبا بسازید و هیچ کس بهتر از خودتان نمی تواند این کار برای شما انجام بدهد مگر اینکه خودتان همین الان دست به کار شوید.

هیچ وقت مبلمان را به دیوار نچسبانید و فضاهای خالی باقیمانده را با کوسن های بزرگ یا گلدان و آباژور دکور کنید. از لوسترها و چراغ هایی با نور براق استفاده کنید. این نورها به درخشندگی خانه شما بی نهایت کمک می کنند. هیچ وقت فرش را به لبه های دیوار خانه نچسبانید. فرش، حداقل باید ۳ سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد. بهترین حالت هم این است که مثلا برای اتاقی ۱۲ متری، یک فرش ۶ متری را وسط اتاق بیندازید و مبل ها دور آن چیده شود. نور زرد و سفید را با هم ترکیب کنید و هیچ وقت از نور تک رنگ استفاده نکنید.

از دکوراسیون های ساده می توانید برای طراحی دکوراسیون پذیرایی با متراژ بزرگ و یا کوچک استفاده کنید. در دکوراسیون ساده پذیرایی اغلب وسایل خانه از بین طرح های ساده و رنگ های یکنواخت انتخاب می شوند که این شیوه طراحی ممکن است کمی کسل کننده باشد بنابراین اگر شما تمایل دارید دکوراسیون اتاق پذیرایی منزل تان را به صورت ساده طراحی کنید بهتر است در بین وسایل ساده پذیرایی از وسیله ای با طرح و رنگ خاص استفاده کنید تا دکوراسیون پذیرایی منزل تان از حالت یکنواختی خارج شود.

کف خانه را پارکت کنید، حتی وقتی سال های سال از آن استفاده کنید و به پولیش احتیاج داشته باشد، باز هم زیبا، شیک و جذاب است.

مطمئن شوید همه وسایل خانه در کنار هم شبیه کلکسیونی هستند که شما را تعریف می کنند و به چشم مهمانان، دقیقا همان چیزهایی که انتظار داشتند در خانه شما ببینند.اگر وسیله تزیینی مثل مجسمه، شمع و... را باید برای خانه بخرید از سر وظیفه، این کار را نکنید. در مغازه ها به این وسایل کوچک نگاه کنید، از خودتان بپرسید که دوستش دارید و آیا خاطره ای برای شما زنده می کند یا نه. هراتاقی به یک رنگ سیاه احتیاج دارد. نه اینکه دیوارها را رنگ کنید یا مبل ها را با روکش سیاه انتخاب کنید، نه. یک جاشمعی کوچک با رنگ سیاه هم کافی است تا رنگ سیاه به مجموعه اضافه شود و جایش خالی نباشد.

در اتاقی که همه چیز یک رنگ است، خیلی زود حوصله تان سر می رود. مردم فکر می کنند که همیشه باید تنالیته رنگ را رعایت کنند و وسایل خانه شان یک رنگ باشد، اما اصلا این درست نیست. در هر اتاقی باید رنگ ها متنوع باشند و البته هماهنگی داشته باشند. هیچ وقت بالای آینه حمام و دستشویی، چراغ نصب نکنید. نور این چراغ باعث می شود روی صورتتان سایه بیفتد.حوله و ملحفه ها را سفید انتخاب کنید، سفید همیشه تمیزی و زیبایی می آورد.همیشه یک مبل تکنفره یا یک صندلی متفاوت از باقی مبلمان را در اتاق نشیمن جای دهید. این تفاوت، اتاق را زیباتر می کند. اگر از این تلویزیون های فلت اسکرین دارید، مبل ها را طوری دور آن بچینید که به اندازه یک و نیم برابر طول تلویزیون، با آن فاصله داشته باشید و چشم ها اذیت نشود.


مردم در چیدمان خانه به خودشان نگاه نمی کنند. یک بار دکوراتوری برای خانمی که چشم های آبی داشت، خانه ای با رنگ های بنفش دکور کرد. آن خانم، وسط خانه اش می درخشید. درنتیجه به خودتان در آینه نگاه کنید و ببینید در میان چه رنگ هایی، جذاب تر و دوست داشتنی تر هستید.۱۵سانتی متر فاصله بین مبل و میز بهترین فاصله است.


آینه را بین پنجره یا روی دیواری که نور بیرون پنجره مستقیم به آن می تابد، نصب نکنید. خانه برای زیبایی به هنر احتیاج دارد و آینه هنر نیست.تزییناتی که از گوشه های دیوار آویزان می شوند یا از گوشه ای از اپن آشپزخانه، دکور خانه را تکمیل می کند.فرش و مبلمان از مهم ترین وسایل در سالن پذیرایی محسوب می شوند بنابراین بهتر است برای متفاوت به نظر رسیدن دکوراسیون پذیرایی ساده از فرش با طرح و رنگ و جنس خاصی استفاده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (475 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (327 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (152 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (54 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (26 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (17 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (12 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (11 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (8 نظر) امضای 7 پادشاه قاجار را ببینید /از ناصرالدین شاه تا فتحعلی شاه +عکس (7 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 19 تیر 1403
فال روزانه امروز سه شنبه 19 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 19 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 19 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر سه شنبه 19 تیر 1403 + فیلم
نوحه محرم 1403 شب دوم + دانلود متن مداحی دل بی تاب اومده چشم پر از آب اومده مجید بنی فاطمه
مرگ 3 کودک در آتش / پدر، چگونه خانواده‌اش را به آتش کشید
نگاهی به بزرگترین تفریح رهبر معظم انقلاب و فرزندان ایشان
فرهاد مجیدی : من از علی دایی گران‌تر بودم/ به خاطر گلم به استقلال پدرم با من قهر بود
12 نکته برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی
سرنوشت وحشتناک مومیایی دختر جوان مصری
در این شهر آرام قدم بردارید؛ ساکنین آن همگی مردگان هستند!
پیش‌بینی مهم نیویورک‌تایمز از دوره ریاست جمهوری پزشکیان
محمد جواد ظریف چه نقشی در دولت پزشکیان خواهد داشت؟
برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس