دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

دولت، حساب بانکی "کریم باقری" را مسدود کرد! 

پنجشنبه، 13 بهمن 1401
ساعدنیوز: در حالی که مردم زلزله زده خوی نسبت به عملکرد دولت رئیسی در خصوص امدادرسانی به شدت معترض هستند، دولت جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به خوی را نیز برنمی تابد و مانع از اقدام چهره های محبوب و مردمی در این خصوص شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از آفتاب نیوز، روز گذشته کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی در باشگاه پرسپولیس که پیش از این در زلزله تبریز نیز نقشی پررنگ برای جمع آوری کمک های مردمی ایفا کرده بود، با انتشار یک پست اینستاگرامی سعی کرد سهمش برای کمک به مردم خوی را هم ایفا کند.

به همین دلیل او در پستی اینستاگرامی نوشت: «مردم عزیز، هم اکنون خوی به کمک ما نیاز دارد، مانند همیشه در کنار هم باشیم.» کریم باقری سپس پای این پست شماره حسابی قرار داد تا مردم کمک های مالی را به آن واریز کنند.

با این حال طولی نکشید که کریم باقری در پستی اینستاگرامی از مسدود شدن حساب بانکی اش خبر داد. در واقع کمتر از دو ساعت پس از آن که «کریم باقری» شماره حساب بانکی خود را برای جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان خوی اعلام کرد، حساب بانکی او مسدود شد تا اقدام کریم برای کمک کردن به مردم خوی در این مرحله متوقف شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی