دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

دوربین مخفی در سالن بدنسازی با تِم جاروکش جادوگر +فیلم/ فقط اون لحظه که وزنه 500 کیلویی رو جابجا می کنه 

سه شنبه، 06 شهریور 1403
ساعدنیوز: ولادیمیر شموندنکو معروف به مستر آناتولی یک یوتیوبر بدنساز است که پاورلیفتر حرفه ای است. این ورزشکار با لباس مبدل کارگری در سالن های بدنسازی حاضر می شود و ویدئوهای جذاب تولید می کند. در اینجا یکی از ویدئوهای این یوتیوبر پرطرفدار که 15 میلیون فالوو در اینستاگرام دارد را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، ولادیمیر شموندنکو متولد 10 اوت 1999 در روستای کریشتوپیوکا در چرکاسی ، اوکراین پاورلیفتیگ کار است. قد او 181 سانتیمتر و وزنش 80 کیلوگرم است ، او تحصیلات مدرسه خود را در کریستوپوفکا به پایان رساند و سپس مدرک لیسانس خود را در دانشگاهی در کیف ادامه داد. قد او 181 سانتیمتر و وزنش 80 کیلوگرم است ، او تحصیلات مدرسه خود را در کریستوپوفکا به پایان رساند و سپس مدرک لیسانس خود را در دانشگاهی در کیف ادامه داد.

و پس از پایان تحصیلات خود با 1000 دلار که در جیب خود داشت به مسکو نقل مکان کرد و شروع به آماده سازی برای مسابقات پاورلیفتینگ کرد. او در رشته پاورلیفتینگ به درجه کارشناسی ارشد ورزش بین المللی دست یافت و به یک پاورلیفتگر نخبه تبدیل شد (برای تبدیل شدن به یک پاورلیفتر نخبه ، مجموع پاورلیفتینگ که شامل حداکثر اسکوات ، پرس روی نیمکت و حداکثر ددلیفت است ، باید در 10 مجموع برتر مربوطه باشد).


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 06 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تذکر جدی علی دایی به آقای کمدین: دفعه آخرت باشد که ادای من را درآوردی!
نگاهی به مبل‌های سلطنتیِ فیروزه‌ای، فرش نفیس و گچبری‌های فاخر اتاق جلسه مسعود پزشکیان با معاون سیاسی‌اش در نهاد ریاست جمهوری‎+عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
کریم باقری: در صف نان بربری و سنگگ شاطرها خارج از نوبت می‌خواهند لطف کنند و نان بدهند اما نمی‌گیرم و می‌گویم دوست دارم در صف بایستم+عکس
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله
(فیلم) بسته حمایتی رئیس‌جمهور قربانی گرفت!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی