دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دین و مذهب /

در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) انجام گرفت: بازدید از مؤسسه قرآن و عترت نورالمبین 

سه شنبه، 12 دی 1402
کد خبر: 369428
بازدیدی به رنگ معنویت در نورالمبین اسلام آبادغرب

به گزارش خبرنگار ساعد نیوز در شهرستان اسلام آبادغرب: ظهر امروز سه شنبه 12 دی ماه 1402 سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه، مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود جابری معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و مرتضی احمدی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری از مؤسسه قرآن و عترت نورالمبین بازدید به عمل آوردند.

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت مرد میدان های جهاد و شهادت حاج قاسم سلیمانی و با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت مقام زن ومادر گفت:

مؤسسه قرآنی نورالمبین به مدیریت خانم زینب کسعلی زاد سال هاست در راستای پیشبرد اهداف و ارزش های قرآنی فعالیت دارند و حافظان و قرآن یاورانی را پرورش داده اند که متضمن آینده ای روشن والهی است.

بساطی گفت:

در زمینه آموزش شهر من، شهر نماز و مربیان خلاق قرآنی نیز مؤسسه نورالمبین پیشگام شده و با ما همکاری خوبی داشته اند.

سید روح الله زمانی موسوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و میلاد بزرگ بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س)، از برنامه ریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران مؤسسات قرآنی و علی الخصوص در این ایام استقبال و ابراز خرسندی کرد و گفت:

کار برای رضای خداوند اجر دارد و ما علاوه بر خلوص نیت در عمل برای رضای خدا، جنبه تبلیغی دین اسلام را مد نظر داشته باشیم و با استفاده از مزیت جنبه تبلیغی دین، مردم را به مبانی اسلامی آشناتر کنیم که در سایه دین است که احترام و ارزش های والای الهی بر انسان ساری و جاری می شود.

در ادامه مرتضی احمدی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب گفت که امام علی(ع) می فرمایند: فرزندان خود را با سه خصلت تربیت کنید اول دوست داشتن پیامبرتان، دوم دوست داشتن خاندان پیامبر و سوم خواندن قرآن است.

احمدی با اشاره به حدیث ذکر شده خطاب به مدیر مؤسسه قرآن و عترت نورالمبین(زینب کسعلی زاد) گفت:

کار شما بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد، چرا که با همت والای خود توانسته اید کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالانی را به نور قرآن آشنا کنید.

زینب کسعلی زاد مدیر مؤسسه قرآن وعترت نورالمبین، ضمن تقدیر از حضور امام جمعه و برنامه ریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور مسئولان در مؤسسه، این دیدار را باعث دلگرمی دانست و خواستار توجه جدی به فرهنگ قرآنی در شهرستان شد.

در ادامه از زحمات زینب کسعلی زاد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) تجلیل شد و پس از آن اقامه نماز جماعت پایان بخش این دیدار بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه