دیدن بادکنک در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب بادکنک

  سه شنبه، 24 مهر 1397   زمان مطالعه 5 دقیقه
دیدن بادکنک در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب بادکنک
دیدن بادکنک در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب بادکنک را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

دیدن بادکنک در خواب تعبیرهای متفاوتی دارد و باید دید شما خواب بادکنک را با چه ویژگی هایی دیدید چون ممکن است یکی خواب ببینید بادکنکی ترکید یا حتی دنبال تعبیر خواب بادکنک در آسمان باشید و ... که همه این خواب ها تعبیرهای متفاوتی دارند که در ادامه می توانید تعبیر دقیق خواب خود را بیابید اما در کل طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب دیدن بادکنک در خواب بد نیست.

تعبیر دیدن بادکنک در خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر بادکنک بزرگ باشید و شبیه بالن باشد تعبیر خوابش نشان دهنده کار بزرگ است که شما نمی توانید آن را انجام دهید.

اگر خواب دیدید که بالنی بزرگ در حال پرواز در آسمان می باشد و مردم به تماشا ایستاده باشند خواب شما بیانگر این است که هیجان عمومی به وجود می آید که امید بخش است.

تعبیر دیدن بادکنک در خواب به روایت آنلی بیتون

  • اگر در خواب دیدید که بادکنکی را به هوا می فرستید معنی خواب شما این است که از طریق کارهای نادرست ثروت زیادی را جمع می کنید.
  • اگر در خواب دیدید که بادکنکی بر روی زمین افتاده است معنی خواب شما این است که در زندگی با نا امیدی روبرو می شوید.
  • اگر در خواب دیدید که بادکنک می سازید معنی خواب شما این است که با سرمایه کم معامله ی بزرگی انجام می دهید.
  • اگر در خواب دیدید که کودکان بادکنک هوا می کنند معنی خواب شما این است که برای کسب لذت در زندگی رو به کارهای بیهوده می آورید.

    اگر در خواب دیدید که بادکنکی خیلی بالا رفته است معنی خواب شما این است که امید و آرزوهای شما به یاس و نا امیدی تبدیل می شوند.

تعبیر دیدن بادکنک در خواب به روایت کارل یونگ

  • خواب بادکنک و یا پرت کردن بادکنک پر آب در خوابتان بیانگر انفجار احساسات است. نا امیدی و خشمتان را به شیوه ای غیر مستقیم و بازی بازی، تخلیه می کنید. شما در تجربه کردن احساسات واقعی تان مشکل دارید
  • خواب دیدن کسی که بادکنک پر آب به شما پرت می کند بیانگر احساسات منفی یا خشمی است که مستقیم به سمت شماست اما شما به آن بی توجه هستید

تعبیر دیدن بادکنک در خواب به روایت کتاب سرزمین رویاها

  • اگر در خواب دیدید که یک بادکنک می سازید معنی خواب شما این است که روی کل سرمایه خود در یک معامله ریسک می کنید.
  • اگر در خواب دیدید که یک بادکنک در آسمان به آرامی پرواز می کند معنی خواب شما این است که از همین الان منتظر موفقیت های بعدی در زندگی خود باشید.
  • اگر یک بادکنک در ارتفاع خیلی بالایی دیدید معنی خواب شما این است که سرنوشت اوقات خوبی را برای شما رقم زده است.
  • اگر در خواب یک بادکنک را دیدید که در ارتفاع کم پرواز می کند معنی خواب شما این است که یک شادی بزرگ در زندگی خواهید داشت.

تعبیر خواب بادکنک هوا کردن به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر به وسیله بادکنک بزرگی از زمین بلند شدید و به هوا رفتید نشان دهنده از دست دادن تکیه گاه زندگی تون خواهد بود.

اگر توسط بادکنک بزرگی به هوا رفتید و در سبد بالن ایستاده باشید خواب شما بیانگر این است که عشقی سر راه شما قرار می گیرد که بسیار هیجان انگیز است.

اگر دختر جوانی خواب ببینید که با بادکنک بزرگی شبیه بالن پرواز می کند خوابش علامت این است که با کسی شوهر می کند که در شهری دور خانه دارد.

اگر در خواب با بالن خیلی بالا رفتید به طوریکه زمین زیر پایتان محو شد و همچنان به طور عمودی در حال بالا رفتن بودید به هیچ وقت تعبیر خواب شما خوب نیست.

تعبیر خواب ترکیدن بادکنک به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر شخصی خواب ببینید که سوار بادکنکی بزرگ شبیه بالن است و ناگهان بادکنک ترکید تعبیر خوابش خوب نیست.

اگر بادکنک کوچک باشد و ترکید خوابش نشانگر این است که یکی از انگیره های عاطفی و احساسی خود را از دست می دهد.

تعبیر خواب ترکیدن بادکنک به روایت معبرین دیگر

  • بادکنک های زیاد در خواب نشان از امیدها و آرزوهایی است که برای دیگران دارید. اگر در خواب دسته ای از بادکنک را در دست گرفته باشید تعبیرش مسئولیتی است که برای رسیدن به رفاه دیگران بر دوش خود می بینید.
  • اگر خواب بادکنک شب تولد دیدید به این معنی است که خاطره خوبی از گذشته دارید.
  • دیدن خواب ترکیدن بادکنک نشان دهنده آن است که شما بیش از حد تحت فشار قرار گرفته اید و نمی توانید ذهنتان را کنترل کنید
  • اگر در خواب ببینید که بادکنک را باد می کنید به این معنی است که اهداف و آرزوهای شما مورد حمایت قرار می گیرند و شما برای انجام کارهایتان انگیزه می گیرید.
  • اگر در خواب دیدید که بادکنک به آسمان رفت و ناپدید شد دلیل بر ناکامی و شکست در انجام کارهایتان است و ممکن است به دلیل ضعف های خودتان در انجام آن باشد.
  • خواب رها کردن بادکنک تعبیرش این است که شما نسبت به مسائل اطراف بی توجه هستید و این بی توجهی باعث شکست و ضرر شما می شود.
  • خواب بادکنک بازی نشانه لذت های سرگرم کننده و شادی های کوچک است که باید به آنها بیشتر توجه کنید.

تعبیر خواب بادکنک های رنگی به روایت معبرین دیگر

  • بادکنک قرمز در خواب ، نشان دهنده آرزوهای کوچک اما شیرین در زندگی است. اگر در خواب بادکنک قرمز در دست داشتید نشانه رسیدن به آرزوهای کوچک و شیرین است
  • خواب بادکنک آبی پیش بینی اخبار نا امید کننده در زندگی است. اگر در خواب بادکنک آبی را رها کردید تعبیرش این است که نجات خواهید یافت.
  • خواب بادکنک سفید نشان از وضعیت بد اجتماعی است که یا در حال حاضر با آن درگیر هستید یا در آینده با آن مواجه خواهید شد.
  • بادکنک زرد در خواب نماد انرژی و عقل است. اگر در خواب بادکنک زرد داشتید یعنی کسی به شما کمک می کند تا به مشکلات غلبه کنید.
  • خواب بادکنک نارنجی نشانه تکیه کردن شما به دیگران است که باعث نشاط روح شما می شود.
  • بادکنک بنفش در خواب نشان از غرور و اعتماد به نفس بسیار است.
  • خواب بادکنک صورتی نماد جستجو برای پیدا کردن عشق ناب است و نشان می دهد به زودی تجربه این عشق را تجربه خواهید کرد
  • خواب بادکنک سیاه نشان دهنده افسردگی و نا امیدی است.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (664 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (195 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان