ساعدنیوز
ساعدنیوز

دیدن بیماری در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب بیماری

  دوشنبه، 23 مهر 1397   زمان مطالعه 7 دقیقه
دیدن بیماری در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب بیماری
دیدن بيماري در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب بيماري را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت ابن سیرین

تعبیر خواب بیمار شدن: اگر کسی در خواب بیند که بیمار است، دلیل که دین او به فساد است و گفتار او را مردم به نفاق است و بعضی گویند که در آن سال بمیرد.

تعبیر خواب شفای بیماری: اگر بیند از بیماری تندرست شده است و در خانه خویش نبود و با کس سخن نمی گفت، دلیل که بیماری بر وی دراز شود و برخطر بوده باشد که بمیرد، اما اگر بیند که با مردمان مجالست می کرد و سخن می گفت، دلیل که زود از بیماری شفا یاد.

تعبیر خواب به روایت امام صادق (ع)

تعبیر خواب مریضی: اگر کسی بیند که بیمار است و از علت بیماری می نالید، دلیل که از غم ایمن شود.

اگر از بیمار قانع و راضی و شاکر بود، تاویلش به نیکی و صحت است.

تعبیر خواب بیمار: اگر بیند بیمار و برهنه است، دلیل که اجلش نزدیک آمده باشد.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند بیمار و برهنه است، دلیل که زود بمیرد و معبران گفته اند که بیماری در خواب، دلیل بر فسق و فجور کند و غم و اندوه از قبل سلطان یا از قبل عیال بدو رسد.

تعبیر خواب به روایت جابر مغربی

بیماری های گوناگون در خواب، دلیل است بر خوار شدن فریضت ها و سنت ها.

تعبیر خواب به روایت منوچهری تهرانی

بیماری در خواب فسق و فجور است و کذب و دروغ. اگر کسی ببیند که بیمار است و از رنجوری رنج می برد خواب او می گوید که با مردم و اطرافیان خویش صدیق و راستگو نیست و به دیگران دروغ می گوید و خیانت می کند. چنانچه بیننده خواب در خواب ببیند که بیمار است و در خانه خودش نیست و چنانچه ببیند بیمار است و با کسی حرف نمی زند بیمار می شود و بیماری او طولانی می گردد ولی اگر ببیند حرف می زند بیمار می شود و زود شفا میابد. اگر ببیند بیمار است و در خانه خودش خوابیده و برای او بستری گسترده از جانب افراد خانواده اش رنج می بیند.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

تعبیر خواب بیماری دیگران: دیدن افراد بیمار در خواب، نشانه راه رفتن بیماری بین افراد خانواده شماست.

اگر خواب ببینید بیمار شده اید، علامت آن است که باید بیش از حد معمول مراقب سلامتی خود باشید.

تعبیر خواب بیماری عزیزان پدر، مادر و و والدین، فرزند، همسر: اگر خواب ببینید یکی از اعضای خانواده بیمار و رنگ پریده است، علامت آن است که واقعه ای نامنتظره محیط گرم خانوادگی شما را پریشان و نابود خواهد ساخت.

تعبیر خواب به روایتتونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر

  • اگر فرد خاطرات دردناکی داشته باشد که هرگز از یاد او نرفته باشند یا احساس خشم یا آزردگی او درونش سرکوب شده باشد، این امور در رویا به صورت بیماری و یا عفونت جلوه می نمایند؛ فروپاشی اعتماد به نفس شخص یا ظهور ترس ها و افسردگی نیز می توانند به صورت بیماری به تصویر کشیده شوند.
  • گهگاه بیماری در رویا شیوه تلاش ما برای جلب توجه و کسب محبت با تمارض را به تصویر می کشد؛ گاهی نیز به حالت واقعی جسمانی ما ارتباط دارد و به ندرت شهودی از وضع جسمانی شخص دیگری را به دست می دهد.

تعبیر خواب به روایت معبرین دیگر

  • تعبیر بیماری، گناه و نافرمانی از خداوند است و همچنین رسیدن غم و اندوه از طرف پادشاه (در زمان حال می توان پادشاه را به حکومت تعبیر کرد) یا زن خودت است.
  • اگر بیند از بیماری تندرست شده است و در خانه خویش نبود و با کس سخن نمی گفت، علت که بیماری بر وی دراز گردد و برخطر بوده باشد که بمیرد، اما اگر بیند که با مردمان مجالست می کرد و سخن می گفت، علت که زود از بیماری شفا یاد.
  • دیدن خواب سردرد ممکن است مسئله ای را نشان دهد که به آن به صورت تخصصی رسیدگی نشده تا معین شود چطور می توان زندگی روزانه بهتری داشت.
  • رویای یک بیماری کشنده، اغلب با نمادهایی مانند ترس، اضطراب و بروز بحران اعتماد به نفس مرتبط است. رویاهایی که در آن ها، شما به آرامی به یک بیماری مبتلا می شوید اما در نهایت به مرگ منجر می شوند، نشانه نگرانی هستند.
  • داشتن ویروس در خواب، با تاثیر داشتن بر سلامتی خود در ارتباط است، زمان آن رسیده که به مواد غذایی و چگونه سالم تر بودن توجه کنید. اگر خواب بیماری را ببینید که بر افراد زیادی غلبه نموده، وقت آن است که در خصوص نحوه رفتار خود در مقابل دیگران تجدید نظر کنید.
  • داشتن یک بیماری عفونی در خواب، که از شخصی به شخص دیگر منتقل می شود، با نحوه برقراری ارتباط با دیگران در زندگی مربوط می شود. این می تواند نشانه این باشد که در حال حاضر برقراری ارتباط با دیگران برایتان مشکل است. تماس با یک بیماری عفونی در رویا توسط حشرات، به این معناست که شما از کنترل خارج شده اید و درکتان از خویشتن در حال از بین رفتن است.
  • در خواب خود را مبتلا به سرطان یا سایر بیماری های غیرعفونی دیدن، بدان معناست که بخشی از خودتان که شما آن را پنهان می کنید، احتیاج دارد که بروز پیدا کند تا بر یک مسئله ای غلبه کنید.سرطان داشتن در خواب به این معنی است که باید خود را در زندگی بیداری کنترل کنید. این بدان معنا نیست که شما به سرطان مبتلا خواهید شد، این رویا تنها یک دوره انتقال از یک مرحله به مرحله دیگر را نشان می دهد.

  • دیدن خواب دیگران که به اختلالات روانی یا بیماری های غیرعفونی مبتلا شده اند، بدان معناست که در مراحل مختلف رشد مهم است که با دیگران درباره احساساتتان حرف بزنید.

  • رویای ابتلا به یک بیماری وحشتناک می تواند با ناتوانی در برقراری ارتباط با یک فرد محبوب در ارتباط باشد. خواب دیدن درباره ابتلا به یک بیماری در یک کشور بیگانه، بدان معناست که دیگران به یاری شما احتیاج دارند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که به دیگران در زندگی خود یاری می کنید. خواب دیدن ابتلا به یک بیماری همچنین ممکن است پیشگویی باشد که از احتمال ابتلا به یک بیماری خبر می دهد.

  • داشتن بیماری آبله یا بیماری های قابل روئت دیگر بدان معاست که در حال حاضر همه چیز به نظر تار هستند اما به مرور در زندگی معلوم می شوند.

  • خواب هایی که در آن ها شما قادر به را رفتن نیستید یا ممکن است بمیرید، می توانند نشانگر نگرانی های بی مورد شما در خصوص مسائل بی اهمیت باشند. پیشنهاد می شود رویکرد آرام تر و بهتری نسبت به زندگی داشته باشید.

    گاه ممکن است ذهن شما با مسئله ای در بیداری روبرو باشد و در نتیجه ناخودآگاه شما رویایی در ارتباط با یک بیماری ایجاد کند. به عنوان مثال، ممکن است شما رژیم خاصی را دنبال کنید و اخیرا دچار لغزش شده باشید. در اینصورت ناخودآگاه شما ممکن است برای مجازاتتان خواب بیماری پدید آورد تا احساس ناخوشی کنید.

  • ابتلا به ایدز در خواب به معنای هراس از مسائل زندگی است.

  • خواب بیماری، با مسائل جهانی حقیقی در ارتباط است. دیدن خواب بیماری ای که با صدا یا توانایی سخن گفتن شما در ارتباط است، نشانگر عدم توانایی با دیگران است. اگرچه این رویا ممکن است ترسناک باشد، اما همچنین ممکن است بدین معنا باشد که شما ایده هایی دارید که رنج آور هستند و ممکن است شما آن ها را سرکوب نموده باشید که این در نهایت می تواند شما را ناراحت کند. ناراحتی در رویاها بخش هایی از زندگی را که ممکن است مسدود شده باشند را نشان می دهد. شما به قدرت احتیاج دارید تا بتوانید به بخش هایی از زندگی خود رسیدگی کنید. این به طور معمول به مسائل موجود در زندگی اشاره می نماید.

تعبیر خواب به روایت سرزمین رویاها

شما بیمار هستید: ناکامی در عشق

اشخاص دیگر بیمار هستند: یکنفر که شما او را می شناسید به زندان می رود.

تعبیر خواب بیمارستان: تعدادی بیمار در بیمارستان شادی و منفعت مالی است.

تعبیر خواب بیماری کودک: خوشبختی و تسلی خاطر

تعبیر بیماری دشمن: یک وسوسه بزرگ که برای شما ابداً خوشایند نخواهد بود.

بستگان بیمار هستند: بدبختی

تعبیر خواب بیماری نامزد و دوست: ازیک خوشی صرف نظر می کنید.

تعبیر خواب عیادت از بیمار: هر طور شده با کوشش به هدف تان خواهید رسید.

تعبیر بیماری مغز: شانس زیاد شما را لوس می کند.

تعبیر خواب مریض شدن: ولخرجی نکنید.

تعبیر خواب بیماری غیرقابل تشخیص: فراوانی مادیات

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

82 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

عموم الان مریضه سخته خواب دیدم آمده بدنبالم باهم رفتیم بیرون گفتم خوبی گفت آره خیلی خوبم خیلی چاق هم شده بود
لیمه
2 سال پیش

سلام بر شما لطفا جواب منو بدید من برداری دارم مسافر و در دیدم که مریض شده لطفا جوابمو بدهید دلم خیلی نارام است
fatemeh
2 سال پیش

خواب دیدیم بیماری کرونا دارم میگیرم بعید هی بیشتر چیزا هی اتیش میگیره و خود ب خود خاموش روشن میشه یهو میبینن خوانواده همسرم دارن منو از چشم شوهرم میندازن هر چی میگم مریض شدم کیف پسرم داره اتیش میگیره و خاموش میشه همه جا داره اینجوری میشه میگن داره دروغ میگه
ب ت چ
2 سال پیش

سلام م دخترم. خواب دیدم ت ی اتاق هستم بقیه هم توی حال پذیرایی نشستن و صحبت میکنن من بلند شدم و خواستم از جلو آیینه رد بشم ک از داخل آیینه دیدم ی دختر خوشگل دستشو انداخته دور گردنم وقتی پشت سرمو نگاه میکردم میدیدم هیچکس نیس رفم پیش بابام و میگفم براش و اشکم در اومده بود قبلش چشام سبز شده بود و از شدت گریه قرمز شده بود بعد همه انکار میکردن ک من جن دیدم ولی بابام انگار ی چیزی میدونس و میدونس ک من راس میگم بعد مامانم اومد گف بیا بریم دکتر قلبت مشکل داره باید عمل بشی بعد دیگه از خواب بیدار شدم
nargil
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم کلا بدنم زخم شده زخم تازه بود اما خون نمی امد دقیقا مطمئن نیستم بیمار شده بودم یا نه ولی جای زخم ها شبیه زخم چاقو بود که کهنه باشه.بی زحمت کمک کنین 😢
سمانه
2 سال پیش

سلام‌ من دختری ۱۲ ساله هستم خالم در خواب دید که دکتری به او می‌گوید جواب آزمایش کسی بد است لطفا اگر تعبیرش را میدانید بگید
سمانه
2 سال پیش

سلام من دختری ۱۲ ساله هستم خالم در خواب دید که دختری به او می‌گوید جواب آزمایش کسی بد است اگر تعبیرش را میدانید لطفا بگید
مهدی کریمی با اها م من خو
2 سال پیش

خواهرم مریض بود رفتیم به عیادت در خواب بودم که از جای رختخواب مریض بلند شد به رقصیدند ممنون از تعبیر شما
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام
زهرا
2 سال پیش

سلام من دختری ۱۷ساله ام که همش با بیماری های متخلف درگیرم یک شب خواب دیدم بیمار شدم و خیلی حالم بده داداشم و مامانم دستمو با چاقو بریدند اما هیچ خونی نریخته خون دستم لخته بوده ولی رنگ خون سفید بود خیلی بد حاد بودم میشه تعبیرش رو بگید خیلی مشتاقم 🙏ممنون❤
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام زنده‌ای؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

شبش فیلم ندیدی رفیق؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

مال منم یکی از اشنا ها مون کرونا دلتا گرفته حا لش بده خواب دیدم ۷خوبش شده دلیل شش بگین
بازدیدکننده
3 سال پیش

من چندروزه مادرم کرونا گرفته بیمارستان خوابیده خواب دیدم چندنفر که صورتشون نوره بایه دختر 4ساله همونم صورتش نوره دست مادرمو کشیدن دارن میبرن تعبیرش بده ببخشید
ریحانه
3 سال پیش

سلام یکی ازفامیل های دورمون کروناگرفته ودیشب من خواب دیدم تویه مکانی مثل مسجدبودیم که کنارمن نشسته بودوهی نزدیک به من میشدوبامن حرف میزدومن توخواب میترسیدم کرونابگیرم
زهرا
3 سال پیش

خواهر من یکماهه بستریه وحالش خوب نیست در خواب دیدم که دستش پر از النگوه ومیگفت کلی کار دارم وتازه طلا خریدم ببین به چه روزی افتادم بعد بهش گفتم که تو کمایی بعد یواش یواش محو شدو چشماشو بست.
زهرا
3 سال پیش

خیلی خوبو عالی
جانان
3 سال پیش

خواب دیدم بیماری سختی دارم که سرفه میکردم وازدهنم خون می اومدوخودم میدونستم می خوام بمیرم وصیت کردم طلاهاموبدن مسجدبسازن یامدرسه ولی درخواب خوب شدم
مهیار
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم که می گفتد که همسایه مان مریض است وحالش خیلی وخیم است ودارد می میرد
s262
3 سال پیش

سلام من سن زیادی ندارم و ۱۴ سالمه و خواب هم ندیدم ولی پری شب خواب دیدم زندایی من به مامانم با گریه میگفت که دایی من هم مثل تو بیمار شده سرطان معده گرفته من تا همینجا رو دیدم تو خواب نمیدونم تعبیرش چی میشه
سینا
3 سال پیش

سلام. من یک خواب عجیبی دیدم. خواب دیدم که از یه در مخفی وارد هرم بزرگ مصر شدم و دیدم که یه نفر شبیه به فرعون اونجا توی تاریکی کنار چند شمع نشسته و چشمانش بسته است و در حال راز و نیاز هست، همان لحظه دیدم دو تا نگهبان از پشت سرم آمدند و پودری روی صورت من ریختند که باعث شد مریض و بیحال بشم و کنار پای فرعون نشستم، در همین حین سکوی زیر پای من و فرعون شروع به حرکت به سمت بالا کرد و دیوارهای هرم ریخت و ما دو نفر با سرعتی زیاد وارد فضا و یک جهان دیگر شدیم و من خودم را کنار یوفو ها دیدم.هههههههههه.
بازدیدکننده
3 سال پیش

پدرم مریضه کورونا گرفته در بیمارستانه خواب دیدم درست شده اومده خونه
.
3 سال پیش

خواب دیدم شوهرم خیلی مریض بود افتاد تو دامن مادرش داشت جون میداد از بی حالی نمیتونستم حرفی بزنه کم کم انگار داره قبض روح میشه که یکدفعه از خواب بیدار شدم
محمد حسین
3 سال پیش

لطفاً جواب بدین خیلی تو فکرشم که ممکنه چی بشه من خواب دیدم دختر همسایه ما مریض شده و فقط دیدم که دستش روی دلش گرفته و یه گوشی افتاده . بعد از چند دقیقه دکتر آوردن توی خونشون تا درمانش کنه که دیده از بیرون خونه چند نفر داره بهش نگاه میکنم بعد من رفتم چند دقیقه دیگه که اومدم دیدم اون چند نفر شدن حدود ۱۰۰ نفر بعد من رفتم
زهرا
3 سال پیش

با سلام من خواب دیدم که فامیلام تو بیمارستان هستند و گریه می‌کنند و غصه میخوردند . بچه هاشونو از دیت می‌دهند و اصلا خوشحال نیستند
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام.اگربیمار باشی خواب ببینی که سالم شدی واطرافیانت خوشحالن تعبیرش چیست
زهرا
3 سال پیش

سلام، وقت بخیر من خواب دیدم یکی از دوستان خاله من به بیماری سرطان خون مبتلا شده و من برای کمک به غذا درست کردن به اون فرد به همراه دختر خاله ام رفتیم. تعبیرش چیه؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم پدرم مریض شده حالش خیلی بده لرز شدید داره به من گفت رومو بکش خیلی سردم منم تو خواب نذر میکردم میگفتم بابام هیچیش نشه ۵ روز روزه میگیرم نمیدونم میشه لطفا تعبیرش بگین
محمد
3 سال پیش

خاله ام میگه من خواب دیدم تو مریضی سختی گرفتی مثل تب سرفه میشه اطلاع بدید؟
محمد
3 سال پیش

خاله ام بهم گفته خاب دیدم تو مریض شدی یعنی بیماری مثل تب سرفه شدید
ملیحه
3 سال پیش

خواب دیدم همان خواهر شوهر م به من چند تا پوشه خالی داد
ملیحه
3 سال پیش

سلام من دو شب پیش خواب دیدم که خواهر شوهر م خیلی حالش بدایت
س
3 سال پیش

خوشحالی
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوشحالی
M.A
3 سال پیش

خواب دیدم شوهر خالم مریض شده بود (خاله و شوهر خالم باهم قهر هستند) و مارفته بودیم ببینیم چشه بعد خالم میگفت راضی به مریضیش نبودم
عسل
3 سال پیش

خواب دیدم که خواهر شوهرم وجاریم که حامله هست زیر یه لحاف خوابیدند جاریم وقتی منو دید نشست وبا من حرف میزد ولی خواهر شوهرم مریض بود وبامن حرف نمیزد
طاهره
3 سال پیش

سلام خواب دیدم که خواهر شوهرم وجاریم که حامله هست هر دو زیر یه لحاف خوابیده بودن که جاریم بلند شد وبا من حرف زد ولی خواهر شوهرم مریض بود و بلند نشد
حمدا
3 سال پیش

سلام . من معجزه برایم پیش آمد شفا یافتم . خواب دیدم که دوباره همون مشکل برام پیش اومده و من رو بردن اتاق عمل . تعبیرش چیست ؟؟؟؟
مهسا
3 سال پیش

سلام من خواب ديدم تو بيمارستانم و قسمت سمت راست شكمم اندازه يك سيب ورم كرده و همه ميگن بايد عمل بشه و من مقاومت ميكردم و نميزاشتم چون دوست نداشتم روى شكمم بخيه بخوره و زشت بشه ظاهرش و بلند گريه ميكردم تو خواب بهم ميگفتن مثانت بزرگ شده و دچار مشكل شدى و حتمأ بايد عمل شى و من فكر ميكردم خانوادم بهم دروغ ميگن بيمارى بدى دارم مثل سرطان اما چون ناراحت نشم بهم نميگن. لطفأ خواهش ميكنم تعبيرش رو بگيد خيلى نگرانم
Thiago
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم بین کلی بیمار که بیماری همشون یکی بود هستم اما من بیمار نبودم همه هم مریضیشون یکی بود تعبیرش چیه؟؟
Mahnaz
3 سال پیش

سلاممن خواب دیدم نامادری فوت شدم تو یه خونه پیش مادرش و خواهرش دراز کشیده از درد ناله میکرد،منو چند نفر دیگه رفتیم عیادتش،خواهرش بهم گفت داره خوب میشه و داره حافظشو بدست میاره منم گریم میگرفت
Hanieh
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم مریض شدم تو بیمارستان بستری ام و خونوادم خیلی هوای منو دارن ولی اصلا جون نداشتم
اصلانی
3 سال پیش

سلام خواب دیدم تو کوچه خیابون که راه میرم اول تعادلمو ازدست میدم کفش یا دمپاییم ازپام خارج میشه بعد ازهوش میرم میفتم بعد یمدت بدون اینکه کسی کمکم کنه بیدار میشم وراه میقتمبعد چندبار ت‌خونه پیش همه میگم باید برم دکتر انگارتو سرم یه مشکلی هس که اینجورمیشم اما دیگه دکتررفتنمو ندیدم
فرناز
3 سال پیش

خواب دیدم خبر دادن دچار بیماری لاعلاج شدم از ناراحتی مدام گریه میکردم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من واقعا نمیدانم دختر من هم خواب دیده من بیماری سرطان دارم و با تعدادی از فامیل به مسافرت رفتیم
سارینا
3 سال پیش

من خواب دیدم مادرم مریض هست و داره بهم میگه اگر من بی هوش شدم فقط 6 جمعه وقط داری منو نجات بدید فگرنه میمیرم منم هرکاری میکردم نمیتونستم به آمبولانس زنگ بزنم تزخدا معنی خوابم چیه
بازدیدکننده
3 سال پیش

خواب دیدم مریض کره میخاهد
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم مادربزرگ مرده ام با دوتا اززنای اقواممون که باهم دشمن هستیم توی یک تخت توبیمارستان بستری هستن،حال اون دوتا خیلی بد بود
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوب است
کاشانی
3 سال پیش

سلام من یک عمه بیماردارم خواب دیدم با جادو انقد ر فرزندمو اذیت کرد تا فرزندم بیهوش شد بعد من جیغ میزدم اون میخندید میشه بگید تعبیری داره یا نه
نظری
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم همه خانواده دور هم جمع بودیم و میخندیدیم که مادرم به من گفت دیشب سکته کرده ولی سکته رد شده . تعبیرش چیه میشه بگین ؟
ایتک
4 سال پیش

خواب دیدم مادر شوهرم کرونا گرفته حالشم خیلی بد بود .ما تومجلس ختم بودیم اونم اومده بود .یه لحظه دیدم مادر شوهرم اونجا نیست .بعد پرسیدم کجا رفت گفتن حالش خیلی بد بود بردنش بیمارستان .بعد از خواب بیدار شدم
....
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم نشسته بودیم با خانواده یهو حالم بد شد سرم دستم درد میکرد دستمو ماساژ میدادم که یهو از حال رفتم منو بردن بیمارستان اونجا جواب آزمایشم اومده بود نفهمیدم چی بود فقط فهمیدم یه بیماری دارم بعد اون برگشتیم خونه من باهمه حرف میزدم می خندیدیم تو حیاط بودیم بعد یه گربه دیدم که بدنش مشخص نبود فقط ریشش معلوم بود با ابروهاش من می گفتم این روح یه گربه اس بعد یکی دیگه هم اونجوری دیدم تعبیر خوابم چیه؟
م
4 سال پیش

سلام. خواب دیدم که بیمار هستم و جواب آزمایش و سونوگرافیم اومده بهم گفتن تو رحمم یه چیز هایی مثل میخ دراومده( و توی خواب به ما گفته بودن صعب العلاج هست و در بیشتر موارد به مرگ منجر میشه) و من گریه میکردم و مادرم من رو دلداری میدادن و میگفتن خوب میشی. ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید.
زهرا
4 سال پیش

خواب دیدم به کرونا مبتلا شدم و تب داشتم ولی نه ناراحت بودم نه خوشحال میترسم تعبیرش خوب نباشه
ستین
4 سال پیش

پیداشدن همسر ویار برای شماست
مسعود علیزاده
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم مریض شدم خیلی ضعف و لاغر بودم بعد یواش یواش از جا بلند شدم حالم خوب شد نمیدونم چه تعبیری داره هرجا میبینم یه چیز نوشته
آرام
4 سال پیش

خواب دیدم یکی از آشنایان دووور که چند وقت پیش فوت کرده با یه وسیله ای فک کنم مثل چوب یا میله ضربه ای ب من میزنه بعد منو مادرم یکجایی مثل بیمارستان بودیم البته خیلی هم شبیه بیمارستان نبود ولی چندتا بیمار اونجا بودن، به من دستگاهی وصل کردن که نمیدونم چی بود،بیماری هم نمیدونم،مثه اینکه ناشناخته بود،یهو دستگاه ارور میده و بعد مامانم ب پرستار گفت و اون با خونسردی گفت عع دستگاه، اشتباهی بهش وصل کردیم و اون مرد،در صورتی ک من زنده بودم!از صبح ک بیدار شدم قلبم درد میگیره😑
مح
4 سال پیش

سلام من شبهادخواب کاوس مبینم من دانشجوی علمی کاربردی یک گچساران درسال 95 درمقطع کاردانی بودام یکی ازدرسهای مقطع کاردانی به نام اصول فقه نیومدام روی جلسه وغیبت بود دانشگاه خودش بهم دوازده داد
بازدیدکننده
4 سال پیش

خواب دیدم پسر خالم به هم کرونا داد امروز کرونا گرفت آیا تعبیر خواب دیگری دارد
Shaghayegh
4 سال پیش

سلام یکی از اقوام در خواب دیده ک من با مادر خدابیامرزدش دربیمارستان هستیم و هردومون مریض هستیم تعبیرش چیه؟
زهرا
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم که تو خوابم یه خواب دیگه ای رو بزاری یه نفر تعریف کردم و اون گفت تعبیرش اینه که توالزایمر میگیری
هستی
4 سال پیش

منم دقیقا همین خابو دیدم
کیوان
4 سال پیش

دیشب خواب دیدم نصف صورتم دونه های قرمز زده و نصف صورتم قرمزه چشمامم کلا بیماری بسته ولی جالب بود با چشمای بسته میتونستم چشمامو ببینم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من صبح خواب دیدم که رفتم دکتر تست از من گرفته به من گفت کرونا گرفتی ولی به کسی نگو که گرفتی اشفته از خواب پریدم
Hana
4 سال پیش

خواب دیذم کرونا گرفتم اما خوشحال بودم یه مرد مهربونی هم پیشم بود و ازم پرستاری میکرد،تعبیرش چیه؟؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام. چون این روزها اخبار کرونا را زیاد می شنویم، دیدن این خواب که کرونا گرفته ایم، صرفا بازتاب افکار روزانه است و هیچ تعبیری ندارد.
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم بهم میگن یکی از بیماری های کرونا رو گرفتم و باید پاهامو قطع کنم تا خوب شم
مهدی
4 سال پیش

من تو خواب دیدم ک تست دادم دکترا گفتن تومورمغزی دارم اگر عمل کنم مثبت باشه زنده میمونم نباشه میگیرم فکرم ب هم ریختس‌ تو خواب و بیداری گریه میکنم لطفا تعبیرش و بگین
بداق
4 سال پیش

سلام من چندروز پیش خواب دیدم کروناگرفتم وچشمام کورشدن توخواب گریه میکردم به خانودام میگفتم چشام کورشده بعد دوباره خوب شدمچشاموبه زوربازکردم تعبیرش چیه 🙏
رها
4 سال پیش

منم یه خوا شبیه به این دیدم فقط وقتی کرونا گرفتم منو بردن بیمارستان خودم من که بیمارستان ندارم چون13 سالمه خوب داشتم میگفتم که هی به خودم امید میدادم که خوب میشم خانواده ام هم به دیدنم اومده بودن و هی بهم میگفتن که خوب میشی که یه دفعه از خواب پریدم
رها
4 سال پیش

سلام من در خواب دیدم که کرونا گرفتم و منو به بیمارستان خودم آوردند من 13 سالمه. و هی به خودم امید میدادم که خوب میشم پدر و مادرم هم به دیدنم اومدن و بهم میگفتن چیزی نیست خوب میشی. میشه لطفا بگین که تعبیرش چیه
حامد
4 سال پیش

خواب مریض شدن یعنی منتظر یه اتفاق منفی باید بود که مربوط به مسائل عشقیه
بازدیدکننده
4 سال پیش

منم همچین خوابی دیدم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام وقت شما بخیر خواب دیدم پسرم مریض شده آبله مرغان یاسرخک چون بدنش دونه زده بود ممنون میشم تعبیر کنید
فرهاد
4 سال پیش

ببخشيد متن را دوباره تصحيح ميكنم اگر دوستي ببينم بر بالين دوستش بيمار نشسته و گريه ميكند به چه معنايت
m
4 سال پیش

سلام،خواب دیدم که پدرم ازمایش خون دادن و. مشخص شده. که چربی و قند خونشون بالاست و یکسزی. غذاهارو نمیخوردند. من خیلی ناراحت بودم و شوکه شده. بودم چون پدرم هیچی نمیخورد،لطفا تعبیر کنید
Setareh
4 سال پیش

خواب دیدم کرونا گرفتم توی ی صف با خوانواده وایساده بودم و یک نفر داشت تب مارو چک میکرد همه سالم بودن به جز من که تبم بالا بود و بعد از تست مریضی مشخص شد کرونا دارم اولش کمی اظتراب گرفتم ولی بعد برام عادی بود
Mursal
4 سال پیش

خواب دیدم سرطان دارم و خانواده ام زیاد جگر خون هستن تعبیر کنید
Kaveh
4 سال پیش

جالبه بدونین همین علمی که میگین قدرت ذهن و رویا هایی رو که در زمان خواب میبینه تایید کرده اگر که علاقه دارین کتاب راز و هر چیز دیگه که در رابطه با کائنات و قدرت ذهن هستش رو بخونید با تشکر
بازدیدکننده
4 سال پیش

به نظر من اصلا بها ندید و زندگی کنید، من اینارو خوندم متوجه شدم مشتی ... اینارو نوشتن، عم پزشکی رو به بازی گرفتن
نگینی
4 سال پیش

سلام من ی چند شب پیش خواب دیدم که سرطان خون گرفتم و هیچکسی بهم نگفته بود یهو متوجه میشم و بعد از اینکه متوجه میشم عین خیالم نیست و اصلا برام مهم نیست اما اطرافیانم ناراحت بودن ولی من انگار نه انگار و تمام ناراحتیم این بود که چرا خانوادم بهم نگفتن تعبیرش چیه
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (99 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (85 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (82 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (57 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (41 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (38 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (37 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (36 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (31 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (28 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (28 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) لحظه مواجه شدن یک معلم با هدیه غافلگیرکننده ای که مدرسه برایش تدارک دیده/ شما هم همچین هدیه ای میگرفتین اینقدر ذوق میکردین؟ ویدیویی از وحشتناکترین حادثه ای که ممکن است برای کودک شماهم بیفتد!/ برای هر مادر دارای کودک 1 تا 3 سال دیدن این ویدیو اجباری است! نحوه ساخت سرم پوست خانگی ضد چروک برای انواع پوست (چرب، خشک، مختلط و...) همسر سابق مهدی قائدی، ستاره معصومی، در کنار خواهرش که انگار دوقلوهای همسانند/ اینقدر شباهت طبیعیه واقعا؟ (تصاویر) پنت هاوس فوق لوکس کریم باقری/ نگاهی به خونه و زندگی پر زرق و برق فوتبالیست محبوب کشورمان (عکس) نگاهی به خونه زندگی شیک و مجلل علی دایی/ فقط تراس دلباز خونه شون! (عکس) نگاهی به خونه و زندگی شیک و طلایی مادر مهدی قائدی، فوتبالیست خوب کشورمان/ چه مادر خوش خنده ای داره، برادرش هم که کپی خودشه زیبایی خاص نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در 7 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ ستاره سادات قطبی با گلدان های زیاد/ آدم اینجا باشه که پیر نمیشه +عکس صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا+ عکس حضور چهره های فوتبالی در منزل امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم استایل جذاب و شیک ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها در کنسرت خواننده محبوبش/ زمین تا آسمون فرق کرده!+عکس عکس های یادگاری و رابطه صمیمی بازیگران سریال ساختمان پزشکان در پشت صحنه/ چه انرژی خوبی داشتن!
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...