دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ب /

دیدن بیماری در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب بیماری 

دوشنبه، 23 مهر 1397
دیدن بيماري در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب بيماري را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت ابن سیرین

تعبیر خواب بیمار شدن: اگر کسی در خواب بیند که بیمار است، دلیل که دین او به فساد است و گفتار او را مردم به نفاق است و بعضی گویند که در آن سال بمیرد.

تعبیر خواب شفای بیماری: اگر بیند از بیماری تندرست شده است و در خانه خویش نبود و با کس سخن نمی گفت، دلیل که بیماری بر وی دراز شود و برخطر بوده باشد که بمیرد، اما اگر بیند که با مردمان مجالست می کرد و سخن می گفت، دلیل که زود از بیماری شفا یاد.

تعبیر خواب به روایت امام صادق (ع)

تعبیر خواب مریضی: اگر کسی بیند که بیمار است و از علت بیماری می نالید، دلیل که از غم ایمن شود.

اگر از بیمار قانع و راضی و شاکر بود، تاویلش به نیکی و صحت است.

تعبیر خواب بیمار: اگر بیند بیمار و برهنه است، دلیل که اجلش نزدیک آمده باشد.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند بیمار و برهنه است، دلیل که زود بمیرد و معبران گفته اند که بیماری در خواب، دلیل بر فسق و فجور کند و غم و اندوه از قبل سلطان یا از قبل عیال بدو رسد.

تعبیر خواب به روایت جابر مغربی

بیماری های گوناگون در خواب، دلیل است بر خوار شدن فریضت ها و سنت ها.

تعبیر خواب به روایت منوچهری تهرانی

بیماری در خواب فسق و فجور است و کذب و دروغ. اگر کسی ببیند که بیمار است و از رنجوری رنج می برد خواب او می گوید که با مردم و اطرافیان خویش صدیق و راستگو نیست و به دیگران دروغ می گوید و خیانت می کند. چنانچه بیننده خواب در خواب ببیند که بیمار است و در خانه خودش نیست و چنانچه ببیند بیمار است و با کسی حرف نمی زند بیمار می شود و بیماری او طولانی می گردد ولی اگر ببیند حرف می زند بیمار می شود و زود شفا میابد. اگر ببیند بیمار است و در خانه خودش خوابیده و برای او بستری گسترده از جانب افراد خانواده اش رنج می بیند.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

تعبیر خواب بیماری دیگران: دیدن افراد بیمار در خواب، نشانه راه رفتن بیماری بین افراد خانواده شماست.

اگر خواب ببینید بیمار شده اید، علامت آن است که باید بیش از حد معمول مراقب سلامتی خود باشید.

تعبیر خواب بیماری عزیزان پدر، مادر و و والدین، فرزند، همسر: اگر خواب ببینید یکی از اعضای خانواده بیمار و رنگ پریده است، علامت آن است که واقعه ای نامنتظره محیط گرم خانوادگی شما را پریشان و نابود خواهد ساخت.

تعبیر خواب به روایتتونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر

  • اگر فرد خاطرات دردناکی داشته باشد که هرگز از یاد او نرفته باشند یا احساس خشم یا آزردگی او درونش سرکوب شده باشد، این امور در رویا به صورت بیماری و یا عفونت جلوه می نمایند؛ فروپاشی اعتماد به نفس شخص یا ظهور ترس ها و افسردگی نیز می توانند به صورت بیماری به تصویر کشیده شوند.
  • گهگاه بیماری در رویا شیوه تلاش ما برای جلب توجه و کسب محبت با تمارض را به تصویر می کشد؛ گاهی نیز به حالت واقعی جسمانی ما ارتباط دارد و به ندرت شهودی از وضع جسمانی شخص دیگری را به دست می دهد.

تعبیر خواب به روایت معبرین دیگر

  • تعبیر بیماری، گناه و نافرمانی از خداوند است و همچنین رسیدن غم و اندوه از طرف پادشاه (در زمان حال می توان پادشاه را به حکومت تعبیر کرد) یا زن خودت است.
  • اگر بیند از بیماری تندرست شده است و در خانه خویش نبود و با کس سخن نمی گفت، علت که بیماری بر وی دراز گردد و برخطر بوده باشد که بمیرد، اما اگر بیند که با مردمان مجالست می کرد و سخن می گفت، علت که زود از بیماری شفا یاد.
  • دیدن خواب سردرد ممکن است مسئله ای را نشان دهد که به آن به صورت تخصصی رسیدگی نشده تا معین شود چطور می توان زندگی روزانه بهتری داشت.
  • رویای یک بیماری کشنده، اغلب با نمادهایی مانند ترس، اضطراب و بروز بحران اعتماد به نفس مرتبط است. رویاهایی که در آن ها، شما به آرامی به یک بیماری مبتلا می شوید اما در نهایت به مرگ منجر می شوند، نشانه نگرانی هستند.
  • داشتن ویروس در خواب، با تاثیر داشتن بر سلامتی خود در ارتباط است، زمان آن رسیده که به مواد غذایی و چگونه سالم تر بودن توجه کنید. اگر خواب بیماری را ببینید که بر افراد زیادی غلبه نموده، وقت آن است که در خصوص نحوه رفتار خود در مقابل دیگران تجدید نظر کنید.
  • داشتن یک بیماری عفونی در خواب، که از شخصی به شخص دیگر منتقل می شود، با نحوه برقراری ارتباط با دیگران در زندگی مربوط می شود. این می تواند نشانه این باشد که در حال حاضر برقراری ارتباط با دیگران برایتان مشکل است. تماس با یک بیماری عفونی در رویا توسط حشرات، به این معناست که شما از کنترل خارج شده اید و درکتان از خویشتن در حال از بین رفتن است.
  • در خواب خود را مبتلا به سرطان یا سایر بیماری های غیرعفونی دیدن، بدان معناست که بخشی از خودتان که شما آن را پنهان می کنید، احتیاج دارد که بروز پیدا کند تا بر یک مسئله ای غلبه کنید.سرطان داشتن در خواب به این معنی است که باید خود را در زندگی بیداری کنترل کنید. این بدان معنا نیست که شما به سرطان مبتلا خواهید شد، این رویا تنها یک دوره انتقال از یک مرحله به مرحله دیگر را نشان می دهد.

  • دیدن خواب دیگران که به اختلالات روانی یا بیماری های غیرعفونی مبتلا شده اند، بدان معناست که در مراحل مختلف رشد مهم است که با دیگران درباره احساساتتان حرف بزنید.

  • رویای ابتلا به یک بیماری وحشتناک می تواند با ناتوانی در برقراری ارتباط با یک فرد محبوب در ارتباط باشد. خواب دیدن درباره ابتلا به یک بیماری در یک کشور بیگانه، بدان معناست که دیگران به یاری شما احتیاج دارند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که به دیگران در زندگی خود یاری می کنید. خواب دیدن ابتلا به یک بیماری همچنین ممکن است پیشگویی باشد که از احتمال ابتلا به یک بیماری خبر می دهد.

  • داشتن بیماری آبله یا بیماری های قابل روئت دیگر بدان معاست که در حال حاضر همه چیز به نظر تار هستند اما به مرور در زندگی معلوم می شوند.

  • خواب هایی که در آن ها شما قادر به را رفتن نیستید یا ممکن است بمیرید، می توانند نشانگر نگرانی های بی مورد شما در خصوص مسائل بی اهمیت باشند. پیشنهاد می شود رویکرد آرام تر و بهتری نسبت به زندگی داشته باشید.

    گاه ممکن است ذهن شما با مسئله ای در بیداری روبرو باشد و در نتیجه ناخودآگاه شما رویایی در ارتباط با یک بیماری ایجاد کند. به عنوان مثال، ممکن است شما رژیم خاصی را دنبال کنید و اخیرا دچار لغزش شده باشید. در اینصورت ناخودآگاه شما ممکن است برای مجازاتتان خواب بیماری پدید آورد تا احساس ناخوشی کنید.

  • ابتلا به ایدز در خواب به معنای هراس از مسائل زندگی است.

  • خواب بیماری، با مسائل جهانی حقیقی در ارتباط است. دیدن خواب بیماری ای که با صدا یا توانایی سخن گفتن شما در ارتباط است، نشانگر عدم توانایی با دیگران است. اگرچه این رویا ممکن است ترسناک باشد، اما همچنین ممکن است بدین معنا باشد که شما ایده هایی دارید که رنج آور هستند و ممکن است شما آن ها را سرکوب نموده باشید که این در نهایت می تواند شما را ناراحت کند. ناراحتی در رویاها بخش هایی از زندگی را که ممکن است مسدود شده باشند را نشان می دهد. شما به قدرت احتیاج دارید تا بتوانید به بخش هایی از زندگی خود رسیدگی کنید. این به طور معمول به مسائل موجود در زندگی اشاره می نماید.

تعبیر خواب به روایت سرزمین رویاها

شما بیمار هستید: ناکامی در عشق

اشخاص دیگر بیمار هستند: یکنفر که شما او را می شناسید به زندان می رود.

تعبیر خواب بیمارستان: تعدادی بیمار در بیمارستان شادی و منفعت مالی است.

تعبیر خواب بیماری کودک: خوشبختی و تسلی خاطر

تعبیر بیماری دشمن: یک وسوسه بزرگ که برای شما ابداً خوشایند نخواهد بود.

بستگان بیمار هستند: بدبختی

تعبیر خواب بیماری نامزد و دوست: ازیک خوشی صرف نظر می کنید.

تعبیر خواب عیادت از بیمار: هر طور شده با کوشش به هدف تان خواهید رسید.

تعبیر بیماری مغز: شانس زیاد شما را لوس می کند.

تعبیر خواب مریض شدن: ولخرجی نکنید.

تعبیر خواب بیماری غیرقابل تشخیص: فراوانی مادیات


137 پسندیدم 82 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

عموم الان مریضه سخته خواب دیدم آمده بدنبالم باهم رفتیم بیرون گفتم خوبی گفت آره خیلی خوبم خیلی چاق هم شده بود
پاسخ
لیمه
2 سال پیش

سلام بر شما لطفا جواب منو بدید من برداری دارم مسافر و در دیدم که مریض شده لطفا جوابمو بدهید دلم خیلی نارام است
پاسخ
fatemeh
2 سال پیش

خواب دیدیم بیماری کرونا دارم میگیرم بعید هی بیشتر چیزا هی اتیش میگیره و خود ب خود خاموش روشن میشه یهو میبینن خوانواده همسرم دارن منو از چشم شوهرم میندازن هر چی میگم مریض شدم کیف پسرم داره اتیش میگیره و خاموش میشه همه جا داره اینجوری میشه میگن داره دروغ میگه
پاسخ
ب ت چ
2 سال پیش

سلام م دخترم. خواب دیدم ت ی اتاق هستم بقیه هم توی حال پذیرایی نشستن و صحبت میکنن من بلند شدم و خواستم از جلو آیینه رد بشم ک از داخل آیینه دیدم ی دختر خوشگل دستشو انداخته دور گردنم وقتی پشت سرمو نگاه میکردم میدیدم هیچکس نیس رفم پیش بابام و میگفم براش و اشکم در اومده بود قبلش چشام سبز شده بود و از شدت گریه قرمز شده بود بعد همه انکار میکردن ک من جن دیدم ولی بابام انگار ی چیزی میدونس و میدونس ک من راس میگم بعد مامانم اومد گف بیا بریم دکتر قلبت مشکل داره باید عمل بشی بعد دیگه از خواب بیدار شدم
پاسخ
nargil
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم کلا بدنم زخم شده زخم تازه بود اما خون نمی امد دقیقا مطمئن نیستم بیمار شده بودم یا نه ولی جای زخم ها شبیه زخم چاقو بود که کهنه باشه.بی زحمت کمک کنین 😢
پاسخ
سمانه
3 سال پیش

سلام‌ من دختری ۱۲ ساله هستم خالم در خواب دید که دکتری به او می‌گوید جواب آزمایش کسی بد است لطفا اگر تعبیرش را میدانید بگید
پاسخ
سمانه
3 سال پیش

سلام من دختری ۱۲ ساله هستم خالم در خواب دید که دختری به او می‌گوید جواب آزمایش کسی بد است اگر تعبیرش را میدانید لطفا بگید
پاسخ
مهدی کریمی با اها م من خو
3 سال پیش

خواهرم مریض بود رفتیم به عیادت در خواب بودم که از جای رختخواب مریض بلند شد به رقصیدند ممنون از تعبیر شما
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام
پاسخ
زهرا
3 سال پیش

سلام من دختری ۱۷ساله ام که همش با بیماری های متخلف درگیرم یک شب خواب دیدم بیمار شدم و خیلی حالم بده داداشم و مامانم دستمو با چاقو بریدند اما هیچ خونی نریخته خون دستم لخته بوده ولی رنگ خون سفید بود خیلی بد حاد بودم میشه تعبیرش رو بگید خیلی مشتاقم 🙏ممنون❤
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام زنده‌ای؟
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

شبش فیلم ندیدی رفیق؟
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

مال منم یکی از اشنا ها مون کرونا دلتا گرفته حا لش بده خواب دیدم ۷خوبش شده دلیل شش بگین
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

من چندروزه مادرم کرونا گرفته بیمارستان خوابیده خواب دیدم چندنفر که صورتشون نوره بایه دختر 4ساله همونم صورتش نوره دست مادرمو کشیدن دارن میبرن تعبیرش بده ببخشید
پاسخ
ریحانه
3 سال پیش

سلام یکی ازفامیل های دورمون کروناگرفته ودیشب من خواب دیدم تویه مکانی مثل مسجدبودیم که کنارمن نشسته بودوهی نزدیک به من میشدوبامن حرف میزدومن توخواب میترسیدم کرونابگیرم
پاسخ
زهرا
3 سال پیش

خواهر من یکماهه بستریه وحالش خوب نیست در خواب دیدم که دستش پر از النگوه ومیگفت کلی کار دارم وتازه طلا خریدم ببین به چه روزی افتادم بعد بهش گفتم که تو کمایی بعد یواش یواش محو شدو چشماشو بست.
پاسخ
زهرا
3 سال پیش

خیلی خوبو عالی
پاسخ
جانان
3 سال پیش

خواب دیدم بیماری سختی دارم که سرفه میکردم وازدهنم خون می اومدوخودم میدونستم می خوام بمیرم وصیت کردم طلاهاموبدن مسجدبسازن یامدرسه ولی درخواب خوب شدم
پاسخ
مهیار
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم که می گفتد که همسایه مان مریض است وحالش خیلی وخیم است ودارد می میرد
پاسخ
s262
3 سال پیش

سلام من سن زیادی ندارم و ۱۴ سالمه و خواب هم ندیدم ولی پری شب خواب دیدم زندایی من به مامانم با گریه میگفت که دایی من هم مثل تو بیمار شده سرطان معده گرفته من تا همینجا رو دیدم تو خواب نمیدونم تعبیرش چی میشه
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی