دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / س /

تعبیر خواب سمور 

شنبه، 14 مهر 1397
دیدن سمور در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب سمور را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين

سمور در خواب، مردي است ظالم و كافر و راهزن. اگر بيند با سمور جنگ و نبرد مي كرد، دليل كه بامردي چنين او را خصومت افتد. اگر بيند كه گوشت سموري ميخورد، دليل كه مال مردي كافر و ظالم را بخورد، به قدر آن گوشت كه خورده بود.

تعبير خواب به روايت ابراهيم کرماني

سمور درخواب، مردي غريب توانگر است و موي و پوست سمور مال و خواسته بود و گوشت او مال مردي غريب است. اگر بيند سمور را بكشت و او را بر زمين افكند، دليل كه مالِ مردي غريب را تلف كند.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

سمور تعبير خز و راسو و جانوران جونده ديگر از اين نوع را دارد. معبران قديمي نوشته اند که سمور در خواب هاي ما مردي است کافر. منظور از کافر مردي است خشن و کج خو و ستمگر يعني درست خلاف تعبيري که براي مسلمانان و مسلماني مي شود. تعريف بالا در صورتي است که يک زن در خواب سمور ببيند و چنانچه يک مرد، سموري در خواب ببيند زني است با خصوصيات و مشخصات ذکر شده در بالا که با هيچ محبتي انس نمي گيرد. ديدن پوست سمور در خواب مال و دارايي است و چنانچه در خواب ببينيد که از پوست سمور به لباس خود دوخته و آن را زينت کرده ايد يا اينکه کلاهي از پوست سمور داريد مالي نصيب شما مي شود که صاحب اول آن انساني ستمگر و کج خو و خشن بوده است. اگر ببينيد که سموري در خانه يا باغ يا زير ديوار شما لانه کرده و بچه نهاده خوب نيست چرا که از فتنه و بلا خبر مي دهد. اگر در خواب ببينيد سموري هست و شما او را دنبال مي کنيد و او همچنان مي گريزد نيکو است زيرا خواب شما مي گويد با انسان مزوري در مي افتيد که در نتيجه پيروز مي شويد و او از شما مي گريزد و منهدم مي شود


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه