دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

درخواست بسیج دانشگاه تهران برای برخورد قاطع با ضارب بانوی محجبه شیرازی 

جمعه، 13 مرداد 1402
کد خبر: 351196
ساعد نیوز: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن درخواست از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با ضارب بانوی محجبه شیرازی تاکید کرد رأفت اسلامی در چنین مواردی صرفا باعث گستاخی بیش‌تر این افراد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن درخواست از قوه قضاییه برای برخورد قاطع با ضارب بانوی محجبه شیرازی تاکید کرد که رافت اسلامی در چنین مواردی صرفا باعث گستاخی بیشتر این افراد خواهد شد.

پس از اتفاق اخیر باغ نارنجستان شیراز، مخاطبان خبرگزاری فارس با ایجاد پویشی خواستار برخورد قاطع با ضارب آمر به معروف در نارنجستان شیراز شدند

در متن این پویش که تا کنون بیش از 90 هزار نفر از آن حمایت کرده‌ اند آمده است که: از مسئولین محترم، قوهٔ قضاییه، نیروی انتظامی و... تقاضا داریم هر چه سریع‌تر برخورد قانونی و جدی نسبت به این ضارب هتاک و دیگر خانم‌های جسارت‌کننده و کاشف حجاب انجام شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در بخشی پیام خود درباره این موضوع تاکید کرده است: چطور در جامعه اسلامی، لائیک ها برای هر نوع عمل ضدشریعت و هنجارشکنی آزادند اما یک تذکر لسانی به این بی‌بندوباری، مستوجب چنین خشونتی است.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در بخش دیگری از پیام خود از قوه قضاییه خواسته با فرد خاطی برخورد قاطع داشته باشد و تاکید کرده که رافت اسلامی در چنین مواردی صرفا باعث گستاخی بیشتر این وحوش خواهد شد.

پلیس استان فارس پنجم مردادماه اعلام کرد فردی که چند روز گذشته یک نفر (خانم) از آمران به معروف را مورد ضرب و شتم قرار داده بود روانه زندان شد.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 07 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
11 ماه پیش

خدا ضارب این بانوی محجبه را ذلیل کند
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
(تصاویر) استتار حسن یزدانی و ورزشکاران معروف در حرم امام رضا/ باز میثم زارع باکلاس تر استتار کرده/ تشبیه خنده دار ترفندهای استتاریشون به شخصیتهای کارتونی و سریالها🤣
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
خلاقیت خنده دار اوستای آشپز برای فرار از گرمای اجاق گاز با نصب پنکه بر کمرش حماسه آفرید + ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂
(فیلم) آوازخوانی غیرمجاز کیانوش گرامی روی آنتن زنده بمناسبت عید غدیر/ یهو یادش اومد پشیمان شد از خواندنش و عوض کرد😂
نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره
تمرینات سخت ورزشی ابریشم ارجمندخواه دختر وزنه بردار ایرانی/هزار ماشالله شیر زن ایرانی +فیلم
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
سنگ تمام مجری خوش تیپ برای سالگرد ازدواجشان+عکس/ از کادوی آنچنانی تا لوکیشن منحصربفرد مراسمشان😍