دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

درخشش بهروز تابانی شیرشاه ایرانی بر روی استیج اروپایی ایتالیا پرو +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان با فیگورهای فوق حرفه ای اش همه را حیرت زده کرد 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعدنیوز: بهروز تابانی یکی از امیدهای ایران در مستر المپیا 2024 است. او اخیراً موفق به کسب جایزه 6 میلیاردی دبی پرو شده است. در اینجا فیلم حضور تابانی در مسابقات ایتالیا پرو را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بهروز تابانی، نامی که در دنیای بدنسازی لرزه بر اندام رقیبان می‌اندازد. این غول ایرانی، از 14 سالگی با شور و اشتیاق قدم در این مسیر دشوار گذاشت و با تلاش بی‌وقفه، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.

اما این پایان ماجرا نیست. تابانی با این پیروزی درخشان، جواز حضور در مسترالمپیا 2023 را نیز کسب کرد. این اتفاق، تاریخ‌سازی برای ایران در دنیای بدنسازی محسوب می‌شود و نویدبخش افتخارآفرینی‌های بیشتر این ورزشکار پرتلاش است.

بهروز تابانی ورزشکار در رشته پرورش اندام است. تابانی در هفتادمین دوره رقابت‌های جهانی پرورش اندام که به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد در وزن 100 کیلوگرم برسکوی قهرمانی جهان و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکبر عبدی : وقتی می گفتم اردبیلی هستم بابام عشق می کرد و میگفت ببین علی دایی هم میگه اردبیلی هستم
ترجمه تخصصی کتاب
رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای ساره بیات+عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در تزئین ترسناک آش دندونی دخترش حماسه بزرگی آفرید+عکس/ با دیدن این دندونای بقیه هم از ترس می‌ریزه😂