دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

درمان اختلال نعوظ در طب اسلامی 

چهارشنبه، 31 خرداد 1402
اختلال نعوظ در آقایان پیامدهای اضطرابی، کاهش اعتماد به نفس و افسردگی به همراه خواهد داشت و علاوه بر عدم لذت جنسی، کیفیت روابط بین زوجین را نیز به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. در این مطلب از ساعد نیوز راهکارهای طب اسلامی برای درمان این اختلال را برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید.

روش های درمانی مختلفی برای برطرف نمودن ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ مانند استفاده از داروها و قرصهای مختلف (سیلدنافیل و تادالافیل)، جلسات روان درمانی، تغییر سبک زندگی، استفاده ازدستگاه وکیوم و انجام عمل پروتز می توانند موثر واقع شوند. تمام این موارد درمانی دارای عوارض مخصوص به خود هستند و شاید اختلال نعوظ را درمان نمایند اما ممکن است باعث بروز مشکلات دیگری نیز شوند.

درمان اختلال نعوظ در طب اسلامی

استفاده از درمان و طب سنتی و اسلامی برای برطرف نمودن ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ یکی از بهترین و بی خطرترین راه ها شناخته می شود. داروهای طب اسلامی که از مواد طبیعی تهیه می شوند با اثرگذاری بالا نقش کلیدی در درمان اختلال نعوظ و دیگر مشکلات جنسی دارند. این داروها به دو صورت خوراکی و موضعی می باشند. بعضی از آنها را باید طی مدت زمان مشخصی در اندازه های معین نوش جان کنید و بعضی از آنها را باید به صورت موضعی بر روی بدن بمالید.

اگر ناتوانی جنسی به دلایل مختلفی مانند مشکلات اعصاب و روان، ضعف جسمی، سو تغذیه، سردی و بلغم و … بروز نماید می توان با مصرف مواد و داروهای طبیعی که در طب اسلامی توصیه شده است درمان را انجام داد.

نوره طبیعی

داروی نوره علاوه بر تقویت قوای جنسی و برطرف نمودن اختلال نعوظ، باعث سفیدی پوست، پیشگیری از جنون، در مان پیسی و آکله، رفه دلگیری و پریشانی، پیشگیری از سرطان ها خون، پوستات و سینه و در مان غلبه سودا نیز می گردد.

نوره یا همان واجبی یک نوع پودر موبر سنتی و طبیعی است که در روایات به استفاده از آن بسیار توصیه‌شده و بهترین حالت این است که به کل بدن نوره مالیده شود و اگرنه به‌جاهایی که مو دارد نوره مالیده شود. نوره پاک‌کننده است و میکروب‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد و درمانی برای اختلال نعوظ و بیماری‌های پوستی است.

سویق زردک

در روایات مختلف خواص زیادی برای زردک عنوان شده و ائمه اطهار نیز مصرف زردک یا همان هویج را بسیار توصیه نموده اند. زردک برای کلیه ها بسیار مفید می باشد و باعث گرمی آنها می شود. همچنین مصرف زردک و سویق زردک برای تقویت چشم ها نیز بسیار موثر است اما از اصلی ترین خواص و موارد مصرف زردک و سویق آن برای درمان اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی می باشد. سویق زردک باعث برخواستن آلت مرد ها و کمک به بهتر شدن عمل همبستری در بین زن و مرد می کند.

طریقه مصرف سویق زردک به این صورت می باشد که روزانه دو الی سه قاشق غذاخوری از سویق را با کمی آب یا روغن در کاسه ای مخلوط نموده تا تبدیل به حلوا گردد و سپس میل نمایید. می توان از نبات یا شکر نیز به مقداری کم برای بهتر نمودن طعم آن نیز استفاده کنید و به صورت قاووت مصرف نمایید.

جزر

از دیگر محصولات حجره سنا که می توان از آن برای درمان اختلال نعوظ استفاده نمود داروی جزر می باشد. این دارو کاملا گیاهی می باشد و هیچ عوارضی ندارد. ترکیبات جزر شامل 2 واحد زردک، 1 واحد تخم زردک، 1 واحد شقاقل و 2 واحد داروی هوش می باشد که این مواد آسیاب شده و پودر مخلوط حاصل شده از ترکیب آنها با عسل به صورت خمیری در می آید. داروی جزر را باید قبل از خواب یک قاشق چای خوری مصرف نمایید تا اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی برطرف گردد.

سخن پایانی

درمان اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد زیرا بر روی کیفیت زندگی زوج ها تاثیرات فراوانی دارد. مشکلات مربوط به مسائل جنسی امروزه یکی از دلایل اصلی اختلافات زن و شوهر محسوب می گردد. از این رو باید این ناتوانی ها و اختلالات را با بهترین روش درمان نمود و یا از بروز آنها جلوگیری کرد. در این مطلب روش های اسلامی درمان اختلال نعوظ معرفی شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
قاب پرانرژی و عاشقانه‌ی غزل شاکری با برادر و خواهر داغدارش، عسل/ می بینین دو خواهر چقدر شبیهن!
تست هوش تصویری/ فقط افرادی جواب صحیح را می‌دانند که هوش و استدلال منطقی بالایی دارند
ببینید|| بی بی سریال متهم گریخت چقدر با واقعیتش فرق میکند!/ تصاویری از بازیگر بی بی پس از 19 سال در 64 سالگی!
تبدیل پایان نامه به مقاله
ژست مختلف و مایه‌داریِ بازیگران و ورزشکاران کنار برج زیبای خلیفه؛ از متانت همیشگی سوگل طهماسبی و سادگی هانیه غلامی تا قاب فرهاد مجیدی و سردار آزمون به همراه مادرانشان+عکس
کلیپ طنز خنده دار؛ طنز حسن ریوندی/نام گذاری میوه ها در ایران: چرا زرد قبل از آلو بیاد میشه زردآلو بعد از آلو بیاد میشه آلو زرد
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
سلفی زیبای پریزاد طوبی و فخرالدین بیرون سریال +عکس