دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

درمان های موضعی اختلال نعوظ 

چهارشنبه، 31 خرداد 1402
درمان نعوظ در طب سنتی یکی از راه حل های کم عارضه ای است که می توانید از آن برای بهبود این مشکل استفاده کنید. در این مطلب از ساعد نیوز چند درمان موضعی برای اختلال نعوظ مردان معرفی کرده ایم.

اختلال نعوظ (Erectile Dysfunction) ناتوانی در گرفتن یا نگه داشتن نعوظ به اندازه کافی و مناسب برای داشتن رابطه جنسی است که گاهی اوقات از آن به عنوان ناتوانی جنسی نیز یاد می شود.اختلال نعوظ گاه به گاه غیر معمول نیست و بسیاری از مردان در زمان استرس آن را تجربه می کنند. با این حال اختلال نعوظ مکرر می تواند نشانه ای از مشکلات سلامتی باشد که نیاز به درمان دارد.

اقدامات موضعی جهت درمان نعوظ در طب سنتی

یکی دیگر از راه حل هایی که می توان برای درمان نعوظ در طب سنتی به آن اشاره کرد، استفاده از مواد موضعی است. در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره کرد که به شرح زیر می باشند:

  • روغن زیتون: از نسخه های طب سنتی برای تقویت نعوظ در این بخش می توان به روغن زیتون اشاره کرد. این ماده قادر است برای کاهش التهابات و نیز افزایش جریان خون استفاده شده و در بهبود ارتجاع آلت تناسلی مفید باشد. شما می توانید با استفاده از روغن زیتون، برای حفظ مدت زمان نعوظ نیز از این ماده استفاده کنید.

  • سیر: شما می توانید با شل کردن رگهای خونی و نیز بهبود گردش خون در عروق بدن که از خواص سیر هستند، برای کنترل اختلال نعوظ و نیز ناتوانی جنسی اقدام کنید.

  • روغن گل سرخ: استفاده از روغن گل سرخ علاوه بر خواص آن برای درمان افسردگی، منجر به افزایش اعتماد به نفس، تولید اسپرم و نیز افزایش تستوسترون خواهد شد.

سخن پایانی

اختلال نعوظ بیماری است که روی اعتماد بنفس، روابط خصوصی و کیفیت زندگی‌ مردان تاثیر می‌گذارد. بهترین درمان عدم نعوظ به علت ایجاد این مشکل بستگی دارد. روش‌های طبیعی مختلفی برای درمان نعوظ در طب سنتی توصیه شده‌اند. پژوهش‌های زیادی روی تاثیر داروهای گیاهی برای درمان اختلال نعوظ در طب سنتی انجام شده‌اند، اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره دوز مناسب این داروهای گیاهی، واکنش‌شان با داروهای شیمیایی و تاثیرشان روی نعوظ در دست نیست.

بنابراین بهتر است پیش از مصرف هر داروی گیاهی حتما با پزشک خود مشورت کنید. این نکته مهم را هم به‌خاطر داشته باشید که درمان بخصوص تغییر سبک زندگی مثل کاهش وزن و ورزش کردن زمان می‌برد. پس صبور باشید!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 30 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...