دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

دستبرد پسر ۱۷ ساله به ۵۰۰ کارت بانکی 

یکشنبه، 02 مرداد 1401
کد خبر: 215154
ساعد نیوز: سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون گفت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با مستندات پلیس به برداشت حدود ۱۵۰ میلیون تومان از ۵۰۰ کارت بانکی شهروندان اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فرارو، پسر ۱۷ ساله که از طریق ارسال پیامک جعلی ثنا در کازرون از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده بود شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش ایران، در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا و شکایت و تشکیل چندین پرونده قضایی مشابه مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی پس از دریافت پیامک جعلی ابلاغیه الکترونیک قضایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و پس از بررسی فنی و اظهارات شاکی های پرونده مشخص شد برداشت های غیرمجاز پس از دریافت پیامک ابلاغ الکترونیک قضایی صورت گرفته است.

پس از آن کارشناسان پلیس فتا، موفق شدند متهم را که پسری ۱۷ ساله بود شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در مخفیگاهش بازداشت کنند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون در این باره گفت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با مستندات پلیس به برداشت حدود ۱۵۰ میلیون تومان از ۵۰۰ کارت بانکی شهروندان اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی کازرون از شهروندان خواست تا پس از مواجهه با هرگونه محتوا، برنامه یا پیام مشکوک در فضای مجازی پلیس فتا را در جریان قرار دهند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری