دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

دستگیری دختر شیرازی هنجارشکن بخاطر انتشار کلیپ نامتعارف 

چهارشنبه، 22 فروردین 1403
کد خبر: 383509
ساعدنیوز: فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری دختر هنجارشکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ محمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان گفت: در راستای رصد فضای مجازی توسط کارشناسان، یک صفحه در شبکه اجتماعی شناسایی شد که اقدام به انتشار عکس، فیلم و کلیپ‌های هنجارشکن و مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی می‌کرد.

وی افزود: در این رابطه بعد از اقدامات تخصصی مشخص شد یک دختر به هویت معلوم غیر بومی این شهرستان با حضور در اماکن تاریخی (قلعه اژدها پیکر) اقدام به تهیه و ضبط کلیپ‌هایی با پوشش غیر متعارف و معارض با اخلاق و عفت اسلامی کرده و پس از ویرایش و تدوین آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: در این رابطه ماموران طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از پیگیری و رصد محتوا در فضای مجازی، متهمه جوان را شناسایی و دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

یوسفی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسانهای موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس ir.cyberpolice.www بخش ارتباطات مردمی اعلام کرده و یا با شماره تماس مرکز فوریت های سایبری به شماره 096380 تماس برقرار کنند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن رعایت شئونات اسلامی، از انتشار هرگونه محتوای نامتعارف و هنجارشکن در فضای مجازی خودداری کنند.

  برچسب ها: شیراز دستگیری

5 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 29 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان