دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

دیدار نماینده پاپ و مشاور پوتین درخصوص جنگ اوکراین 

پنجشنبه، 08 تیر 1402
کد خبر: 346158
ساعدنیوز : مشاور سیاست خارجی رئیس‌جمهوری روسیه و فرستاده پاپ در مورد مناقشه اوکراین گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، «پائولو پزی» اسقف‌ اعظم ناحیه مسکو در روسیه به خبرگزاری تاس گفت که «یوری اوشاکوف» مشاور کرملین و کاردینال «متئو زوپی» نماینده پاپ بر پناهندگان به ویژه کودکان تمرکز کرده‌اند.

اسقف اعظم ناحیو مسکو گفت: «دیدار کاردینال و اوشاکوف به خوبی و به شکلی مثبت پیش رفت. عنصر اصلی گفت‌وگو، مسائل بشردوستانه مرتبط با پناهندگان، از جمله خردسالان بود.»

او جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین پیشتر گفته بود که این دو مقام درباره «وضعیت پیرامون درگیری در اوکراین و البته راه‌های احتمالی حل و فصل سیاسی و دیپلماتیک» گفت‌وگو خواهند کرد.

پسکوف گفت که کرملین «از تلاش‌ها و ابتکارات واتیکان برای یافتن راه‌حلی مسالمت‌آمیز برای بحران اوکراین بسیار قدردانی می‌کند.»

واتیکان روز سه‌شنبه اعلام کرد که هدف اصلی این ابتکار تشویق «رویکرد بشردوستانه» است که می‌تواند به حل و فصل این مناقشه کمک کند.

اوکراین اعزام هزاران کودک از این کشور به سمت روسیه در جریان جنگ 16 ماهه را نقض حقوق بشر خوانده است. مسکو اما اتهاماتی مبنی بر کوچ دسته‌جمعی را رد کرده و می‌گوید در حال نجات کودکان از مناطق درگیر است.

براساس یکی از گزارش‌های سازمان ملل که روز سه‌شنبه منتشر شد، روسیه به بازداشت بیش از 800 غیرنظامی که برخی از آنها کودک هستند، متهم است. براساس برآورد کی‌یف، حدود 19 هزار و 500 کودک از فوریه 2022 به شکلی «غیر قانونی» به روسیه یا شبه‌جزیره کریمه که به روسیه ضمیمه شده، انتقال یافته‌اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) رونمایی از استایل متفاوت رئیس دفتر سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات با تی شرت و شلوار کتان و کفش اسپرت / این ورژن آقای ابطحی هم دیدنیه ...
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
حال و هوای فروشگاه لباس ورزشی علی دایی در روز افتتاحیه +عکس/ از حضور افتخاری رضا گلزار و امیر جعفری تا سید جواد هاشمی و ......
خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو
حضور حامد آهنگی در افتتاحیه کلینیک زیبایی خواهرش در تهران+عکس/ رابطه صمیمی خواهر و برادری رو میشه تو این تصویر دید😍
(فیلم) تشویق پزشکیان در مجلس بعد از صحبت های صادقانه او پشت تریبون مجلس / خداوکیلی وقتی از روی کاغذ می‌خونم خودم خرابش می‌کنم ...
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ عجیب‌ترین رژیم غذایی جهان در گینس مربوط به میشل لوتیتو/ آقای همه چیز‌خوار که چندین تن فلز را به جای دسر بلعید