دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

دیوید بکهام با درآمد افسانه ای بستنی فروش می شود !؟ / بستنی های رنگ رنگی و خوشمزه آقای فوتبالیست با وایب تابستانی😍 

یکشنبه، 04 شهریور 1403
ساعد نیوز : پست اینستاگرامی نینجا کیجن که برند فروش لوازم برقی آزشپزخانه می باشد از دیوید بکهام فوتبالیست سابق به عنوان چهره تیزر تبلیغاتی اش استفاده کرد . جذابیت آقای فوتبالیست و البته بستنی های خوشمزه اش را ببینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، دیوید رابرت جوزف بکام (انگلیسی: David Robert Joseph Beckham) زادهٔ 2 مهٔ 1975 است . وی بازیکن سابق فوتبال اهل انگلستان و مدیر عامل کنونی باشگاه فوتبال اینتر میامی است. وی همچنین مالک 10 درصد از سهام باشگاه سالفورد سیتی است. بکام در دوران حرفه‌ای فوتبال خود در پست هافبک برای تیم‌های باشگاهی همچون منچستر یونایتد، رئال مادرید، لس آنجلس گلکسی، آ.ث. میلان، پاری سن ژرمن و نیز تیم ملی فوتبال انگلستان بازی می‌کرد.

دیوید بکام فوتبال حرفه‌ای را از سن 17 سالگی در باشگاه منچستر یونایتد شروع کرد. او به تیم اول این باشگاه آمد و تا پایان دوران حضور خود 6 بار قهرمانی لیگ جزیره، 2 بار قهرمانی جام حذفی انگلستان و نیز لیگ قهرمانان اروپا 1999 را با منچستر کسب کرد. بکام سپس به رئال مادرید پیوست و در فصل 07–2006 با رئال قهرمان لالیگا شد. او پس از چهار فصل حضورش در رئال مادرید به باشگاه فوتبال لس‌آنجلس گلکسی در لیگ برتر آمریکا رفت. در سال‌های 2009 و 2010 او دو فصل به آ.ث. میلان قرض داده‌شد. بکام اولین بازیکن انگلیسی است که توانسته در لیگ چهار کشور گوناگون؛ انگلستان، اسپانیا، آمریکا و فرانسه به قهرمانی برسد. بکام همچنین از سال 1996 درحالی‌که 21 ساله بود به تیم ملی انگلستان دعوت شد و مجموعاً در 115 بازی ملی به میدان رفت. او شش سال کاپیتان انگلیس بود و سه جام جهانی 1998، 2002 و 2006 و نیز دو جام ملت‌های اروپا 2000، 2004 را تجربه کرد.

در این صفحه از سایت ساعد نیوز پست اینستاگرامی نینجا کیجن که برند فروش لوازم برقی آشپزخانه می باشد از دیوید بکهام فوتبالیست سابق به عنوان چهره تیزر تبلیغاتی اش استفاده کرد .

جذابیت آقای فوتبالیست و البته بستنی های خوشمزه اش را ببینید .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 04 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ریشه تاریخی اسم تهران چیست؟ / عمرا اگه معنی تهران رو بدونی!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
وقتی کودک درون شاهرخ استخری فعال میشه و این چنین با دختراش توی خونه ماهیگیری میکنه +ویدیو/ جمعه های باباهای دختردار اینطوری سپری میشه😍
پارسا پیروز فر تغییر چهره داد ؛ آقای سوپر استار با ریش پروفسوری و موی مِش کرده قابل شناسایی نیست
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
هم سفره شدن محمود احمدی نژاد و محمد خاتمی به صرف زرشک پلو +عکس / روی زانو نشستن محمود احمدی نژاد در کنار محمد خاتمی
(عکس) گردنبند شیک و فلزی مینا مختاری برای شروع یک روز کاری/واقعا خدای سلیقه و خوش پوشیه👌