دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / حوزه روانشناسی /

علت بازی با حلقه ی ازدواج در مردان 

دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398
در این بخش در مورد بازی با حلقه ی ازدواج صحبت خواهیم کرد که هر یک از حرکاتی که با حلقه ی ازدواج انجام می شود چه معنایی دارد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از بهداشت نیوز،  دکتر کوین هوگان می گوید که حدود ۶۰ تا ۷۵ درصد از افکار افراد با حرکاتی که آنها انجام می دهند قابل درک است.

در این بخش در مورد بازی با حلقه ی ازدواج صحبت خواهیم کرد که هر یک از حرکاتی که با حلقه ی ازدواج انجام می شود چه معنایی دارد.

جلب توجه:

زمانی که یک مرد در حال صحبت با شخصی حلقه ی ازدواج خود را به عقب و جلو در انگشتش می کشد مایل با جلب توجه کامل شخص روبرو به صحبت های او است و علاوه بر این او به گونه ای در حال اندیشیدن به همسرش است که در واقع دوست دارد در این لحظه این فکر کردن به همسرش حذف شود تا او تمرکز خود را حفظ کند.

تلاش برای فرار:

اگر با کسی در خیابان و یا جاهای دیگر به ناگاه دیدار می کنید و در حین صحبت او با حلقه ی خود بازی می کند نشان گر عجله او برای رفتن و گریختن از این صحبت کردن است.

عادت:

برخی از مردان با توجه به عاداتی که دارند با یک انگشت از سمت داخل دست با حلقه ی ازدواج خود بازی می کنند که این می تواند علامت کسالت و سر رفتن حوصله ی او باشد.

دروغ گفتن:

یکی از رایج ترین دلایل انجام حرکاتی هم چون به هم مالیدن دست ها - بازی کردن با حلقه ی ازدواج و از این قبیل دروغ گفتن است که به دلیل نادرست بودن فرد تلاش برای حفظ تمرکز خود را دارد.

 


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
(فیلم) خودزنی هوادار دو آتیشه نساجی در حاشیه بازی با پرسپولیس / اگه نرم تو استادیوم خودمو میکشم!
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی