ساعدنیوز
ساعدنیوز

انتخاب لوستر پذیرایی برای دکوراسیون منزل

  پنجشنبه، 26 فروردین 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
انتخاب لوستر پذیرایی برای دکوراسیون منزل
قبل از هر چیزی باید توجه داشته باشید برای چه فضایی و چه هدفی به دنبال خرید لوستر هستید. برای تامین نور و روشنایی منزل‌ تان اقدام به خرید لوستر کرده‌اید یا اینکه به دنبال یک آکسسوری و وسیله ‌ای برای زیبایی و تزیین فضای خانه‌ تان هستید، شاید هم هر دو. پس اول ببینید که قصد تان از تهیه لوستر چیست و بعد برای خرید آن اقدام کنید.

لوستر ها برای نورافشانی بیشتر و نیز زیباتر کردن جلوه خانه ها تولید شده اند و این عامل سبب تغییر جلوه خانه ها شده است. در این میان انتخاب لوستر زیبا و مناسب برای فضاهای مختلف خانه هم در زیبایی و هم در روشنایی نقش خیلی مهم و اساسی دارد اما همین طور که انتخاب بجا و درست لوستر در زیبا نشان دادن محیط موثر است، انتخاب نادرست و اشتباه هم باعث شلوغی و بد جلوه کردن آن می شود.

انتخاب لوستر مناسب برای پذیرایی

قبل از خرید لوستر مناسب خانه تان، باید تصمیم بگیرید که می خواهید طراحی داخلی منزلتان به چه سبکی باشد. چرا که لوسترها در سبک های مختلف (مانند سنتی، مدرن و صنعتی) طراحی می شوند؛ بنابراین بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که هماهنگ با حال و هوای دکوراسیون خانه تان باشد. قبل از خرید لوستر مناسب خانه تان، باید تصمیم بگیرید که می خواهید طراحی داخلی منزلتان به چه سبکی باشد. چرا که لوسترها در سبک های مختلف (مانند سنتی، مدرن و صنعتی) طراحی می شوند؛ بنابراین بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که هماهنگ با حال و هوای دکوراسیون خانه تان باشد. اولین مسئله در انتخاب لوستر، میزان فضایی است که شما در اختیار دارید. اگر فضای اتاق نشیمن شما کوچک است، بهتر است از لوسترهایی با شاخه ها و چراغ های کمتر استفاده کنید. چرا که اگه لوستری با چراغ های زیاد انتخاب کنید، مجبور می شوید برخی لامپ ها را باز کنید که نمای نازیبایی به لوستر شما می دهد.

عاوملی که باید در انتخاب لوستر توجه کنید

مشخصات یعنی اینکه ببینیم مساحت محیط، رنگ محیط، ارتفاع سقف محیط، چه میزان نوری برای محیط کافییست، بیشتر لوازم محیط از چه جنسی ساخته شدن و سوالات دیگری که با تعیین جواب هاشون در انتخاب بهترین لوستر مناسب می توانید موفق باشید.

لوستر مناسب پذیرایی

همان قدر که لوستر برای اتاق نشیمن جذاب است، برای اتاق خواب، نور لوسترها چندان دوست داشتنی نیست و قطعا شما ترجیح می دهید به جای آن، یک دیوارکوب کم نور یا یک آباژور داشته باشید.
رنگ لوسترها باید مطابق رنگ چیدمان دیگر لوازم منزل باشد اما از آن جا که لوستر را مثل پرده یا مبلمان زود به زود تعویض نمی کنند، سعی کنید رنگی انتخاب کنید که همیشه شیک و جدید به نظر برسد و با چند نوع دکوراسیون همخوانی داشته باشد.

نور مناسب برای مکان مورد نظر

1- میزان نوردهی لوستر با توجه به تعیین هدف از خرید لوستر
2- تناسب لوستر با محیطی که قرار است لوستر در آن قرار بگیردمیزان روشنایی بقیه منابع نوری را حساب کنید و سپس لوستری انتخاب کنید که تکمیل کننده آن باشد. برای مثال تامین روشنایی مناسب برای فضای ورودی، به میزان نور 200 تا 400 وات نیازمند است.

دقت داشته باشید که لوستر دارای چند لامپ است زیرا هرچه تعداد لامپ هایش بیشتر باشد، نور و روشنایی بیشتری را تولید می کند و اگر این میزان روشنایی بیشتر از حد مورد نیاز شما برای آن فضا باشد، مجبور می شوید لامپ های بعضی از شاخه های آن را خاموش کنید که در این حالت جلوه ی نازیبایی پیدا خواهد کرد. البته می توانید از لوسترهایی که لامپ هایشان دارای پوشش است نیز استفاده کنید تا میزان نور خروجی را کنترل کنید.

انتخاب اندازه مناسب

در انتخاب لوستر، علاوه بر کاربری فضا، باید به وسعت آن هم توجه کنید.بهتر است برای پذیرایی و فضاهای نشیمن بزرگ از لوستر های بزرگ و حجیم و برای نشیمن های کوچک تر از لوستر های کم حجم و سبک تر استفاده شود. معمولاً خرید لوستر های حبابی برای این فضا ها متداول نمی باشد و نمای زیبایی به این فضا ها نمی دهند. در اتاقی با ابعاد وسیع، یک لوستر بزرگ بیشتر خودش را نشان می دهد و تناسب بیشتری با فضا دارد. اگر به تجهیزات نوری کوچکتری احتیاج دارید، می توانید به جای لوستر از چراغ آویز استفاده کنید.در صورتی که سقف منزل چندان بلند نیست، بهتر است لوستر بلند و آویز انتخاب نکنید. چرا که سقف خانه را کوتاه تر نشان می دهد. پس توصیه می کنیم مدل های سقفی را انتخاب کنید و در کنار آن یک چراغ دیوارکوب یا یک آباژور هماهنگ با طراحی لوستر استفاده کنید.توجه داشته باشید که لوستر مناسب خانه ی شما باید با مبلمان منزلتان هماهنگ باشد.

راهنمای انتخاب سایز لوستر

تعیین مناسب سایز برای اتاق یا محوطه ی نشیمن یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب لوستر است. اگر لوستری کوچک تر از اندازه ی مناسب انتخاب کنید در فضای شما گم خواهد شد و به چشم نمیاید و عملا بودجه ی شما هدر رفته است و اگر انتخاب شما بیش از حد بزرگ باشد رسما تناسب شما را در هم شکسته و زیبایی فضا را پایمال خواهد کرد. در اینجا چند نکته به شما می آموزیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. بیش از هر چیز به خاطر داشته باشید که استایل و وزن بصری لوستر روی تعیین سایز مناسب تاثیر به سزایی دارد. لوستر با وزن بالای نوری کمی کوچک تر به نظر میرسد در حالی که لوستر با نور های کوچک (لامپ های کوچک) کمی بزرگ تر. راه ساده برای تعیین سایز لوستر این است که طول و عرض اتاق را بر حسب فوت (برای تبدیل متر به فوت ، متر را در 3.3 ضرب کنید) با هم جمع کنید. این عدد قطر لوستر شما بر حسب اینچ خواهد بود. برای مثال لوستر مناسب برای یک اتاق 3*4 مطابق زیر محاسبه میشود. (هر اینچ برابر 2.54 سانتی متر است)

تم طراحی داخلی خودتان را بشناسید.

سنتی، معاصر، مینیمال یا فرانسوی؟ لوسترها بسته به سبک های دکوراسیون، طراحی می شوند و برای همین است که شما باید سبک طراحی داخلی تان را بشناسید. این طراحی داخلی به شما کمک می کند تا راحت تر در مورد نوع کریستال، فلزی، آهنی، برنزی و چوبی آن تصمیم بگیرد. همینطور رنگ لوستر نیز به سبک طراحی تان بستگی دارد و شما باید متناسب با دکوراسیون تان آن را انتخاب کنید.

نکات انتخاب لوستر برای قسمت های مختلف منزل

تهیه لوستری مناسب جزء انتخاب های سخت وسایل منزل می باشد زیرا اغلب افراد در آن هیچ تخصصی ندارند و ممکن است در هنگام انتخاب لوستر دچار مشکل شوند از این رو بهتر است قبل از هر چیز با ترفندهایی برای خرید یک لوستر مناسب آشنا شوید.

برای خرید یک لوستر مناسب به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم ؟

لوسترها در انواع مدل های متنوع نظیر لوستر سقفی و لوستر کریستالی و لوستر برنزی و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه ای که شما برای خرید لوستر در نظر گرفته اید بستگی دارد همچنین در هنگام انتخاب لوستر باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب کاربردی و مناسب داشته باشید که این نکات عبارتند از :

۱٫توجه به ارتفاع سقف منزل

قبل از انتخاب لوستری مناسب ابتدا به ارتفاع سقف توجه داشته باشید. اگر سقف دارای ارتفاعی بلند می باشد بهتر است لوسترهای چند شاخه و بلند یا لوسترهای ریسه ای و بلند را انتخاب نمایید. ولی اگر سقف کوتاه می باشد بهتر است لوسترهای سقفی را انتخاب نمایید.

۲٫ توجه به استاندارد بودن لوستر

لوستری که انتخاب می کنید بهتر است ساده و استاندارد باشد همچنین توجه داشته باشید حباب هایی که در طراحی لوستر به کار برده شده اند بهتر است طرحی ساده داشته باشند تا اگر برای آن ها مشکلی پیش آمد بتوانید به راحتی حباب مورد نظر خود را تهیه نمایید. لوستری را انتخاب نمایید که دارای پیچیدگی زیادی نباشد تا بتوانید به راحتی آن را تمیز نمایید.

۳٫ توجه به جنس و رنگ لوستر

برای ساخت لوستر از متریال های مختلف نظیر فلز تزیین شده و کریستال و سنگ و … استفاده می شود. توجه داشته باشید که لوستر را باید از بین طرح هایی انتخاب نمایید که با رنگ غالب فضا به مصالح به کار رفته در طراحی داخلی مطابقت داشته باشد همچنین بهتر است طرح و رنگ لوستر را به گونه ای انتخاب نمایید که با سایر چراغ های موجود در منزل همخوانی داشته باشد.

۴٫ انتخاب لوستر با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل

بهتر است طرح لوستر را با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب نمایید. برای دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی از لوسترهای گران قیمت و فاخر استفاده می شود و لوسترهای مدرن و امروزی برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال انتخابی مناسب به شمار می روند.

۵٫ توجه به سایز لوستر

اندازه متراژ مکانی که قرار است لوستر را در آنجا نصب نمایید در انتخاب سایز لوستر اهمیت زیادی دارد. اگر برای فضاهای بزرگ لوستری کوچک را انتخاب نمایید لوستر در فضا گرم می شود و اگر برای فضاهای کوچک لوستری با اندازه بزرگ را انتخاب نماید تناسب در طراحی دکوراسیون داخلی از بین می رود. یکی از ساده ترین روش ها برای تعیین سایز لوستر این است که طول و عرض اتاق را بر حسب فوت با یکدیگر جمع نمایید ( برای تبدیل متر به فوت باید متر را در عدد ۳٫۳ ضرب نمایید). توجه داشته باشید که عدد بدست آماده قطر لوستر شما بر اساس اینچ می باشد.

  • اگر اتاق شما کوچک تر از ۳*۳ متر می باشد عرض لوستر را باید بین ۴۳ تا ۵۰ سانت انتخاب نمایید.
  • اگر اتاق شما حدود ۴*۴ متر است عرض لوستر باید بین ۶۰ تا ۷۰ سانت در نظر گرفته شود.
  • اگر اتاق شما حدود ۴٫۵*۴٫۵ می باشد عرض لوستر باید بین ۶۵ تا ۸۵ سانت در نظر گرفته شود.

۶٫ توجه به رنگ لامپ های لوستر

انتخاب رنگی مناسب برای لوستر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما لامپ های لوستر را از بین لامپ های آفتابی و مهتابی انتخاب نمایید تا در کنار یکدیگر نورپردازی ایده آل و کاربردی را ایجاد نمایند.

۷٫ نکات انتخاب لوستر پذیرایی

برای انتخاب لوستر پذیرایی به طراحی دکوراسیون و رنگ های به کار برده شده در فضا توجه داشته باشید و لوستری را انتخاب نمایید که با نصب آن تغییرات مثبتی در طراحی داخلی سالن پذیرایی ایجاد شود. اگر سقف پذیرایی بلند است بهتر است لوستری های بزرگ و بلند و شاخه دار را انتخاب کنید و اگر سقف پذیرایی کوتاه می باشد بهتر است از لوسترهای سقفی استفاده نمایید.

۸٫ نکاتی برای انتخاب لوستر اتاق خواب

در فضای اتاق خواب بهتر است از لوسترهایی که نور پخش می کنند استفاده نکنید زیرا این نوع لوسترها نور زیاد و مستقیمی را روی تخت خواب پخش می کنند. لوسترهایی که نور را به سمت بالا هدایت می کنند برای فضای اتاق خواب انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. توجه به جنس وسایل اتاق خواب برای انتخاب لوستری مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر وسایل اتاق خواب شما چوبی می باشد بهتر است لوستر چوبی را برای نصب انتخاب نمایید. اگر اتاق خواب شما چند منظوره می باشد و از فضای آن به عنوان اتاق مطالعه نیز استفاده می کنید بهتر است لوستری را انتخاب نمایید که حالت آویز دارد تا نوری کافی برای فضای اتاق خواب فراهم شود همچنین می توانید یک نور مکمل و ملایم نیز در فضای اتاق خواب داشته باشید تا در زمان هایی که تمایل ندارید لوستر را روشن نگه دارید از آن استفاده نمایید.

۹٫ نکاتی برای انتخاب لوستر آشپزخانه

لوستر اغلب در قسمت بالایی میز ناهارخوری نصب می شود و شما می توانید به توجه به سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه و سلیقه شخصی تان لوستری مناسب را انتخاب نمایید و نورپردازی مناسبی را در فضای آشپزخانه ایجاد کنید. بهتر است برای ایجاد نورپردازی بهتر لوستری را انتخاب نمایید که سر حباب های آن به سمت پایین می باشد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (72 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (68 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (30 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (18 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (18 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری نگاهی به جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس نگاهی به خانه ابدی سیروس گرجستانی و سنگ قبر منحصر به فردش/ چه متن معنادار و زیبایی روی مزارش نوشتن+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت جالب و خنده دار شهرداری تهران برای تبریک روز دانشجو/ این بنر بامزه پربازدید شد+عکس شوخی بامزه رهبر انقلاب با درخواست های متعدد یک دانشجو برای گرفتن هدیه: دَبه در نیار...+ویدیو خطرات پروتز پستان ابراز علاقه خنده دار حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست در خیابان: باید عروس ننم بشی+ویدیو شباهت بی حد و اندازه جواد عزتی به پدر و برادر جوانش/ چه خانواده اصیل و صمیمی+عکس نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای تولدش+ویدیو/ چه مبلایی، چه دکوراسیونی😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار پدر ایرانی در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ منطقه محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی...
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک کارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...