دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

استعلام آنلاین ممنوع الخروجی از کشور 

یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399
اشخاصی که به هر دلیل احتمال میدهند ممنوع الخروج هستند قبل از خرید بلیط و اعلام زمان سفر میتوانند از طریق سامانه زیر از ممنوع الخروجی خود اطمینان حاصل فرمایند.

استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی


خوشبختانه با توجه به مراحل مختلف سخت و زمانبری که جهت استعلام ممنوع الخروجی هر فردی وجود داشت که تعدادی را در بالا برایتان توضیح دادیم در حال حاضر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امروز سامانه ای برای استعلام آنلاین ممنوعیت خروج مسافران راه اندازی کرده است که افراد تنها با وارد کردن " کد ملی خود " در سایت exitban.ssaa.ir می توانند از وضعیت ممنوع الخروجی خود مطلع شوند و با خیال راحت به برنامه ریزی سفرشان برسند .


همانطور که برای شما گردشگران توضیح دادیم در گذشته مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند تنها از راه مراجعه حضوری به اداره گذرنامه یا استعلام تلفنی قادر به مشخص کردن وضعیت ممنوع الخروجی خود بودند و اما با راه اندازی این سامانه از این پس این امکان را دارند به صورت آنلاین ممنوع الخروجی بودن یا نبودن خود را چک نمایند و قابل توجه شما مسافران اینکه ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور" لینک استعلام فوری ممنوع الخروجی افراد " را روی سایت خود قرار داده است .

اگر ممنوع الخروج شده اید و دلیل آن قضایی است، فقط باید از طریق سامانه ثنا ، اقدام به دیدن ابلاغیه های مربوط به آن کنید. اگر با این سامانه آشنا نیستید از دو لینک زیر اقدام کنید:


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله !
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک