دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

فاجعه در دهکده المپیک پاریس: پذیرایی از ورزشکاران با پیتزای سوخته و گوشت خوک نپخته +فیلم 

شنبه، 06 مرداد 1403
ساعدنیوز: وضعیت فاجعه‌بار رستورانهای دهکده المپیک پاریس برای پذیرایی از ورزشکاران غذاها کاملا سوخته یا کاملا خام و نپخته! دستگاه‌های فروش نوشیدنی کاملا خالی انتقادها از نحوه میزبانی فرانسه تا این لحظه بسیار زیاد بوده است!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بازی‌های المپیک 2024 پاریس از فردا (پنجم مرداد) به طور رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود. این دوره از بازی‌ها پنجمین المپیک پرهزینه تاریخ است‌ و تاکنون 8.7 میلیارد دلار برای آن هزینه شده است. ریودوژانیرو با 23.6، المپیک لندن با 16.8 و توکیو با 13.7 میلیارد دلار به ترتیب پرهزینه‌ترین المپیک‌های تاریخ هستند.

پاریس حال و هوای المپیکی ندارد

افتتاحیه این بازی‌ها پنجم مرداد در رودخانه سن برگزار می‌شود و هزینه بلیت مراسم افتتاحیه از 90 تا 2700 یورو است. با حساب تمام این احوال، حال و هوای المپیک در شهر پاریس احساس نمی‌شود. بر اساس نظرسنجی هشت ماه قبل از این رویداد در شبکه تلویزیونی espn، تقریباً از هر 2 پاریسی، یک نفر معتقد بود که میزبانی این شهر از بازی‌های المپیک تابستانی اتفاقی ناخوشایند و حمل و نقل و امنیت بزرگترین نگرانی آنهاست. 2 سال پیش، تنها 22 درصد از پاریسی‌ها چنین نظری نسبت به المپیک پاریس داشتند، در حالی که اکنون بیش از نیمی از آنها در فکر ترک این منطقه در طول برگزاری این رویداد هستند!

نظرسنجی‌ها نتیجه ضعیف را پیش‌بینی کرده بودند

مشاهدات خبرنگار اعزامی ایرنا در روزهای ابتدایی المپیک پاریس نشان می‌دهد که نه تنها حرف مخالفین میزبانی پاریس از المپیک درست بود، بلکه بخش قابل توجهی که موافق میزبانی بودند نیز نتوانستند آنطور که باید حال و هوای المپیک را در فرانسه زنده نگاه دارند. اولین نگرانی که برای برخی مخالفین وجود داشت مشکل حمل و نقل بود که نخستین چالش خبرنگاران و ورزشکاران نیز در خصوص همین موضوع است. رسانه‌ها در بدو ورود به این شهر با اولین بی‌تدبیری میزبان رو به رو شدند؛ در شهری که مهمانان المپیکی غریب هستند، هیچ وسیله‌ای برای انتقال از فرودگاه به محل اسکان وجود نداشت و همه مجبور بودند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(تصاویر) معماری منحصربه‌فرد و بینظیر خانۀ مکزیکی که با طبیعت یکی شده است/ آدم اینجا با این ویو و سرسبزی و اون دریاچه زیبا پیر نمیشه!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به آشپزخانه مدرن همسر گئورگی گولسیانی در تهران با اکسسوارهای فوق مدرن و دکوراسیونی فوق العاده شیک و زیبا/ عجب خانواده پرجمعیتی داره ستاره پرسپولیس +عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟