دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

فاجعه هولناک: مرد شیطان‌صفت دو عشق اش را به قتل رساند 

چهارشنبه، 13 تیر 1403
کد خبر: 395574
ساعدنیوز: مرد 66ساله که متهم به قتل 2زن در لندن بود، در دادگاه به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از صد، 14فوریه 2022 در روز ولنتاین، کارل کوپر 66ساله، نامزد سابقش نائومی هانت 41ساله را در خانه‌اش در شهرک پلامستد لندن با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و از محل جنایت فرار کرد. هیچ‌کس شاهد این جنایت نبود و با پیدا شدن جسد مقتول توسط همسایه‌ها پلیس راهی خانه مقتول شد و جسد زن 41ساله را که روی کاناپه افتاده بود، پیدا کرد.

کارآگاهان در بررسی‌های خود متوجه شدند که نائومی (مقتول) از چند روز قبل از مرگش بارها با پلیس تماس گرفته و ادعا کرده که نامزدش کارل او را تعقیب می‌کند و وی از او می‌ترسد. با این اطلاعات، پلیس حدس زد که قاتل، نامزد 66ساله اوست و تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد تا اینکه 4روز بعد، تنها مظنون جنایت دستگیر شد. کارل در بازجویی‌ها قتل نائومی را انکار کرد و پلیس که نتوانسته بود اسناد و مدارک انکارناپذیری علیه او پیدا کند، وی را آزاد کرد.

16‌ماه از این حادثه می‌گذشت و هنوز قاتل نائومی دستگیر نشده بود که زنی به نام فیونا هولم 48ساله به طرز عجیبی ناپدید شد. خانواده‌اش پلیس را در جریان قرار دادند و در تحقیقات مشخص شد که او با فردی به نام کارل نامزد کرده بود.

وقتی معلوم شد که کارل همان مردی بوده که 16ماه قبل به اتهام قتل نامزدش نائومی دستگیر و سپس آزاد شده بود، مأموران بار دیگر سراغ وی رفتند. در بازرسی خانه کارل، لکه‌های خون روی لباس، دیوارها و مودم وای‌فای اتاق نشیمن پیدا شد. در حیاط خانه نیز یک تلویزیون شکسته که مخفی شده بود و لباس‌های خون‌آلود سوخته پیدا شد. بعد از آزمایش‌های دی‌ان‌ای مشخص شد که آثار خون متعلق به فیونا (زن گمشده) است. همه شواهد نشان می‌داد که این زن به قتل رسیده است و براین‌اساس، روز گذشته جاستیس جانسون، قاضی دادگاه سلطنتی، کارل را به قتل 2 زن متهم و وی را به حبس ابد محکوم کرد.

  برچسب ها: قتل عشق

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ بحث جدی علمی "ببعی و جیگر" به خاطر تضاد آرای "شرودینگر و هایزنبرگ"/ ایرج طهماسب رو نصفه شبی کلافه کردن/ جیگر قانع نشد...
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دعوای لاتی امیر جعفری بوکسور با امین حیایی در فیلم سینمایی هاوایی بر سر رابطه عاشقانه با خواهرش +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویراستاری تخصصی مقاله
پاشا جمالی ریش و سبیلش را زد؛ آقای بازیگر بدون ریش و سبیل در کنار مهتاب کرامتی قابل شناسایی نبود!
(فیلم) لحظه کشف یک کوزه پر از سکه های قدیمی و مار محافظی که حاضر نبود از کوزه دور بشه/ دیدین چجوری چنبره زده بود روی طلاها؟