دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 27 تیر 1402 

سه شنبه، 27 تیر 1402
ساعد نیوز: فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد امروز 27 تیر 1402

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : د ب ب

نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : ب ب ب

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ب ج د

طالعت نیک است و نیتت بر آورده می شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده میشود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : ج آ ‌آ

به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ج ج د

طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : ج ج آ

نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری . افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : ج ج ج

آینده ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بد خواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی. در همه ی امور به خدا توکل کن.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : د ج آ

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ب ب آ

طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : آ د آ

نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشا الله .

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : آ ب د

به زودی از طرف شخص بزرگی کمک میشوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ترجمه تخصصی متن