ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 بهمن 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما

  سه شنبه، 18 بهمن 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 بهمن 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 219 دیوان حافظ : کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود

تعبیر غزل شماره 219 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که به زودی به سرمنزل مقصود رسیده و یک به یک به تمام اهداف خود دست پیدا می کنید. دست به هرچیزی می زنید به طلا تبدیل می شود و بخت و اقبال به شما روی آورده است. شکرگزاری خداوند را به جای آورید و از یاد او غافل نشوید.

گاهی دچار استرس و اضطراب می شوید که ریشه آن عدم اعتماد به نفس و تردیدها می باشد. از فرصت های پیش رو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، عمر کوتاه است، از زندگی لذت ببرید. در لحظات خوشی همواره به یاد خداوند باشید.


فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 195 دیوان حافظ : غلام نرگس مست تو تاجدارانند

تعبیر غزل شماره 195 حافظ در فال شما :

تعبیر غزل شماره 195 حافظ در فال شما :

شایددر گذشته اشتباهاتی انجام داده اید اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است، از همین الان که به اشتباهات خود پی برده اید به دنبال جبران آن ها باشید و راه درست را در پیش بگیرید.

با افراد دانا و با تجربه مشورت کنید تا بتوانید راه حل مشکلاتی که سر راهتان وجود دارد را پیدا کنید. دلبسته دنیای فانی و لجظات زودگذر نباشید. انشاالله بیمار شفا پیدا می کند.


فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 401 دیوان حافظ : چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من

تعبیر غزل شماره 401 حافظ در فال شما :

اگرچه برای رسیدن به خواسته خود تلاش بسیاری کرده و روش های مختلف را امتحان کرده اید اما هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده اید. از یاس و ناامیدی برحذر باشید.

با عزم راسخ و اراده محک دوباره از جا بلند شوید و نگران شکست خوردن نباشید. شکست ها مقدمه پیروزی هستند و بدون لحظات سخت، شادی ها معنایی نخواهد داشت.


فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین تیر

تصویر

غزل شماره 265 دیوان حافظ : برنیامد از تمنای لبت کامم هنوز

تعبیر غزل شماره 265 حافظ در فال شما :

دیگران قصد دارند از شما سواستفاده کنند، کاملا مراقب باشید و در کارها دوراندیشی و آینده نگری را فراموش نکنید. ظاهربینی ممکن است کار دست تان بدهد، چون بی تجربه هستید، حواستان باشد که به بیراهه کشیده نشوید.

بی تاب و خسته شده اید، اما باید بدانید مسیر عشق نیاز به امید و انتظار و صبوری دارد. با کمی واقع گرایی و فراهم کردن مقدمات، مطمئن باشید به مراد دل خود خواهید رسید. به خداوند توکل کنید و از او طلب سلامتی کنید.


فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 414 دیوان حافظ : گلبن عیش می دمد ساقی گلعذار کو

تعبیر غزل شماره 414 حافظ در فال شما :

نسبت به شرایطی که در آن قرار دارید شاکی هستید، عده ای توانایی و قدرت را از شما سلب کرده اند، سکوت را بشکنید و از حق خود دفاع کنید.

فرد خیال پردازی هستید. مسائل عادی و پیش پا افتاده شما را ارضا نمی کند. برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و موانع را پشت سر بگذارید.


فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 240 دیوان حافظ : ابر آذاری برآمد باد نوروزی وزید

تعبیر غزل شماره 240 حافظ در فال شما :

از تنگدستی و فقر شرمگین نباشید که خصایل نیکویی که شما دارید بهترین سرمایه می باشد. به خاطر چیزهای بی اهمیت آبروی خود را به خطر نیندازید. قناعت کنید و رویاهای دور و دراز و دست نیافتنی را رها کنید.

به زودی نعمت خداوند به زندگی شما سرازیر شده و از فقر نجات پیدا می کنید. ترس به دل خود راه ندهید، به دوستان وفادار باشید و از یاد خداوند غافل نشوید.


فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 255 دیوان حافظ : یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور

تعبیر غزل شماره 255 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که گمشده به زودی پیدا خواهد شد، دردهای شما تمام می شود و روزگار خوشی و کامیابی فرا خواهد رسید. اگرچه هنوز به مراد دل نرسیدید اما غم به دل راه ندهید که به زودی نشانه های خوبی از پایان غصه ها عیان خواهد شد.

انسان با خدایی هستید و همین خصلت نیکوی شما باعث شده از سختی ها و بلایا به راحتی عبور کنید. به تلاوت قرآن ادامه دهید تا از مسیر راست منحرف
نشوید و به بیراهه نروید.


فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 328 دیوان حافظ : من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم

تعبیر غزل شماره 328 حافظ در فال شما :

قدر خود را بدانید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. خودکمتربینی از موانع اصلی برای رسیدن به اهداف و آرزوها است. شما هم با سعی و تلاش می توانید دستاوردهای بزرگی کسب کنید و به مقام بالا برسید.

برای رسیدن به خواسته ها تلاش کنید و امید خود را از دست ندهید. همواره به یاد خداوند باشید و نماز و عبادت را فراموش نکنید.


فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین آذر

تصویر

غزل شماره 241 دیوان حافظ : معاشران ز حریف شبانه یاد آرید

تعبیر غزل شماره 241 حافظ در فال شما :

تازگی ها احساس تنهایی می کنید و گمان می کنید همه شما را فراموش کرده اند، اما اینطور نیست و بسیاری از دوستان نگران حال شما هستند. اگرچه برخی دوستان به شما بی توجه شده اند، با وجودی که شما در لحظات خوشی، هوای آن ها را داشته اید.

از رحمت خداوند ناامید نشوید، به زودی لطف پروردگار شامل حال شما خواهد شد. دچار عشقی یک طرفه شده اید، بهتر است خوددار باشید و با فکر و دوراندیشی عمل کنید.


فال حافظ امروز 18 بهمن متولدین دی

تصویر

غزل شماره 31 دیوان حافظ : آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است

تعبیر غزل شماره 31 حافظ در فال شما :

بخت و اقبال به شما روی آورده و قدم به هر راهی که می گذارید پیروز و کامیاب می شوید. به زودی به مقام و منصبی بالا خواهید رسید، خدا را به پاس این همه نعمت و رحمت شکر کرده و از یادش غافل نشوید.

برای رسیدن به مقصود و اهداف تان تلاش کنید و به توانایی های خود تکیه کنید که پیروزی با شما خواهد بود.

حال که اوضاع زمانه به کام شماست در مسیر کمال قدم گذاشته و در محبت و عشق ورزیدن به دیگران دریغ نکنید.


فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 33 دیوان حافظ : خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است

تعبیر غزل شماره 33 حافظ در فال شما :

مدتی است احساس تنهایی کرده و گمان می کنید کسی از غم و اندوه شما خبر ندارد. خدا را در همه حال نظر داشته باشید که او یار و یاور بندگانش است و به احوال شما آگاه است.

چشم به یاری افراد مغرور و متکبر نداشته باشید. اگر کارتان را به خداوند بسپارید و به او اعتماد کنید به مقصود خود، هر چند دست نیافتنی و دور از دست به نظر برسد، خواهید رسید.

برای به ثمر رسیدن تلاش تان، به خدا توکل کرده و به توانمندی های خود تکیه کنید. دست رد به سینه نیازمندان نزنید و از خودخواهی و کبر دوری کنید.


فـال حـافـظ امروز 18 بهمن متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 54 دیوان حافظ : ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است

تعبیر غزل شماره 54 حافظ در فال شما :

به زودی رخدادهای خوب اتفاق می افتد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. به شکرانه این سعادت، مشکلات و سختی های گذشته را فراموش کرده و خود را با خوشی های روزگار همراه سازید.

زیباتر سخن بگویید و با عالم و آدم آشتی کنید. تصمیم جدیدی گرفته اید، اگر این کار را دوست دارید، انجام دهید زیرا سود خوبی برای شما خواهد داشت و از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (141 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (54 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (25 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (25 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس یزدگردی تک نفره و تنهایی نرگس محمدی با لباس محلی+عکس/ خوش بگذره 5کاربرد شگفت‌ انگیز واکس ماشین برای تمیز کردن خانه با نگهداری سانسوریا در آب، شاهد رشد انفجاری آن باشید نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید خلاقیت بی نظیر مردم لرستان برای درک حال صاحب عزا تاریخ ساز شد+عکس/ فقط استقبال محسن کیایی رو ببین... تصویری قدیمی از مسعود روشن پژوه مجری مسابقه محله قبل از کچل شدنش/ تغییر چهره اش خیلی زیاده رونمایی از موتور وسپا خوش رنگ علی طولابی، استعداد درخشان عصر جدید/ ماشالا چقدر بزرگ شده😍+عکس دیدار و گپ و گفت عموپورنگ با شاهرخ خان در هند+ویدیو سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی جواب تمام سوالای مهران مدیری نعیمه میشه +ویدئو/خودش از خنده تلف نشه بهتره🤣 چگونه هتل مناسبی را در مشهد انتخاب کنیم؟ رونمایی از خواهر واقعی و با کلاس سینا مهراد+عکس/فقط شباهت بی حد و اندازه به برادرش! (فیلم) خوانندگی جذاب و هوش پران مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان رحیم سریال پایتخت با صدای جادویی😍👌 جاهای دیدنی قشم در زمستان که بازدید از آن‌ها پیشنهاد می‌شود مزایای مدرک فنی حرفه ای وشرایط اخذ این مدرک نگاهی به کیک تولد 3 سالگی دختر بهداد سلیمی با طراحی خاص کیک با گربه/مبارکا باشه + عکس چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ شباهت بی نظیر و باورنکردنی پسر بزرگ شهاب حسینی در این عکس به عروسک/ با دیدنش شوکه میشین (تصاویر) طرح های کمد خاص و ترسناک یک نجار خارجی همه را انگشت به دهان گذاشت/ حاضری یکی از اینا رو بذاری تو اتاقت؟ داور برنامه محفل پسر دایی علیرضا قربانی از آب درآمد/ نسبت فامیلی قاری قرآن با خواننده اصیل ایرانی+ویدئو خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس قاب دونفره و احساسی امیر جعفری و مادرش در خانه خدا بدون حضور ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس/ قبول باشه خلاقیت بی نظیر در طراحی مبل با الهام از میوه جات/ مغز تو رو باید طلا گرفت+عکس رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه نرگس محمدی، بازیگر نقش ستایش+عکس/ عاشقانه های نرگس و علی اوجی ارزش صد بار دیدن رو داره👌 اقدام تحسین‌برانگیز رامین رضاییان برای هموطنان سیستان و بلوچستانی/ دمت گرم +عکس ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 نگاهی به کیک تولد 68 سالگی زهره حمیدی بازیگر مبتلا به سرطان/ با آرزوی سلامتی+ عکس ذوق و استرس نعیمه نظام دوست از پیشگویی ازدواجش+ویدیو/ گوله نمک که میگن ایشونه، خوشبخت بشه ایشالا😍 سلفی دو نفره پراحساس سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان با مادرش+عکس لحظه وداع فوتبالیست ها با پیکر علی انصاریان، از حضور علی دایی تا پروین و دخترش/ روحش شاد و یادش گرامی+ عکس پای سیب درست کردن ماهرانه رضا داوودنژاد در خانه دلنشین و باسلیقه اش+ویدیو/ چه آشپزخونه مرتب و دلبازی👌 عرض تسلیت چهره های سرشناس ورزشی و حضورشان برای قوت قلب امیرخان قلعه نویی در مراسم ختم خواهرش/از علی دایی تا علیرضا دبیر+ عکس سکانس فراموش نشدنی از سریال متهم گریخت/ مریم امیر جلالی جلو خواستگارا خورد زمین!!😂+ فیلم پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران عروس شد! رونمایی از حلقه ازدواج ظریف و زیبای پریناز ایزدیار +عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! شب نشینی عاشقانه و جذاب فریبا نادری، پریسیمای سریال ستایش در رستوران لاکچری شوهرش+عکس واکنش محمد مسلمی به گله و شکایت مجید قناد از عمو های فیتیله ای؛ ما بی حرمتی نکردیم+ویدئو (عکس) رونمایی مهران غفوریان، مجری برنامه "شب خوش"، از ماشین میلیاردی و شیکش/ عجب تانکی! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده!
تیتر امروز   
چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!!
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده