دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال ماه تولد امروز شنبه 28 مهرماه 1397 

جمعه، 27 مهر 1397
ساعد نیوز: فال و طالع بینی روز شنبه 28 مهرماه 1397

فال ماه تولد شنبه 28 مهر ماه

 

فال ماه تولد شنبه 28 مهر 1397

 

 
 
 
اگر شما امروز یکی از ایده های خوب و مفید خود را عملی کنید، روز خیلی خوبی خواهید داشت. خوشبختانه وجود سه سیاره در نشانه‌های عمل گرای زمینی بهتان کمک می‌کند تا از امکاناتی که دارید نهایت استفاده را کرده و به سوی اهدافتان پیش روید. از رویا پردازی کردن نترسید؛ چرا که شما قدرتی دارید که می‌توانید رویاها و خیالات غیر عملی را ملموس و عینی سازید.
 

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول كرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : باید فرز و زرنگ باشی و موقعیت‌ها را شكار كنی. كسی كه به انتظار شاد شدن می‌نشیند ضرر می‌كند چون خالی از خاطرات شیرین و خوشحال كننده است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : از گیاهان دارویی آرامش‌بخش و بخور استفاده كن تا سلامتی سر و سینه‌ات به خطر نیفتند و حتی‌المقدور از قرص‌های شیمیایی پرهیز كن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید كنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته كارها از دست تو خارج شود. همچون یك مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت كرد تا مشكلات حل شود.

 
 
 
 

شما امروز به قدری باهوش و جذاب هستید که به آسانی می‌توانید از خود بی‌خود شده و شخص دیگری را بسیار زیاد تحت فشار قرار دهید. اشخاص دیگر در حالیکه نسبت به آنچه که ظاهر می‌شود شما را بسیار غافلگیر می‌کنند، به اندازه شما آسان‌گیر نیستند. تا زمانی که این انرژی فرو نخوابیده، سعی نکنید از احساساتی که شما را تحریک می‌کنند کناره‌گیری کنید.

 
 
 
 
حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی که آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممکن است شما توانایی این را نداشته باشید که به همه قرار ملاقات‌های کاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شرکت کنید نگران عکس العمل دیگران هستید. اگر کسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق کنید. در حال حاضر شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که چه چیزی به نفعتان است.

 

 
 
 

باید هر كسی و یا هر چیزی را كه زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌كند، از خودت دور كنی. در راهی قدم بگذار و به كسی عشق بورز كه قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت كسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ممكن است كمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌كند. فقط نباید به آن دامن بزنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممكن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران كوچك به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشكلات در حدی نیستند كه بتوانند اراده تو را به شكست بكشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

 
 
 

شما امروز می‌توانید اثری بلند مدت در رفتارهای کوتاه مدت خود داشته باشید. این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا با تغییرات کوچک به نتایج بزرگی برسید. اما کمتر احتمال دارد که شما اکنون مسئولیت مهمی را قبول کنید زیرا که شما می‌خواهید آزاد باشید تا اختیارات خودتان را کشف کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید به کسی جواب مثبت ندهید. تا زمانی که نفهمیده‌اید دلتان واقعاً چه می‌خواهد صبر کنید.

 
 
 
 

 ونوس سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را گمراه کند و باعث شود شما علاقه‌مند شوید کالای لوکسی که اصلاً بدان احتیاج ندارید را بخرید. باز هم ونوس در یازدهمین خانه شما که مروبط به دوستان و روابطتان است می‌شود، بنابراین دیگران سعی می‌کنند شما را درگیر موضوعی کنند که اصلاً به نفعتان نیست. امروز با تلاش کردن برای توجیه کردن فعالیت‌هایتان خودتان را به سختی نیندازید. فقط موفقیت‌هایی که تاکنون کسب کرده اید را باور کنید و طبق آنها کار کنید.

 
 
 
 

 بعضی از مشكلات امروز تو نتیجه خطاهای گذشته است. زا قدیم گفته‌اند ?خودكرده را تدبیر نیست?. باید از این خطاها درس گرفت و راهی را انتخاب كرد كه دیگر هرگز این خطاها تكرار نشود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی كه سلامتی تو را تهدید می‌كند جدا خودداری كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید با یك برنامه‌ریزی درست و نوشتن خواسته‌هایت پولت را خرج كنی و گرنه بعدا از هزینه‌تراشی بی‌مورد خودت پشیمان خواهی شد.

 
 
 

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می‌پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی‌توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می‌دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت‌های بیش از حد به حساب می‌آمد اکنون می‌تواند مثل شور و هیجاناتی بی‌ضرر خیلی هم خوب باشد.

 

 
 
 

امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته‌اید. فهمیدن اینکه شما عوض شده اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اکنون ظاهر شما تغییر کرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی ‌که چیزهایی که قابل تغییر نیستند را قبول می‌کنید، می‌توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت کنید.

 
 
 

 فرصت‌ها را نباید از دست داد. كسی كه اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مركب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌كنم تا حالت خوب بشه!!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش كه دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

 
 
 
 

شما کارهای شخصی برای انجام دادن در منزل دارید و دوست دارید که پروژه‌ای خلاقانه را شروع کنید. متأسفانه آنچه که امروز شما شروع می‌کنید تا انجام دهید فردا با مشکل مواجه می‌شود. اما باریک‌بینی در تصمیم‌گیریهای‌تان و آینده نگری شما را قادر می‌سازد در زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید پیشرفت کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل سابمیت مقاله