دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال روزانه امروز شنبه 11 فروردین ماه 1403 

شنبه، 11 فروردین 1403
کد خبر: 381847
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 11 فروردین 1402 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین فروردین ماه


امروز آنقدر کار برای انجام دادن دارید که نمی دانید باید از کجا شروع کنید و در ابتدای روز احساس بلاتکلیفی می کنید. تا نیمه های روز اوضاع به نظرتان آنقدر درهم و برهم شده است که دیگر تحمل ادامه ی روز را نخواهید داشت. چه اصراری دارید که به این شکل ادامه بدهید؟! هر گاه دیدید خسته شده اید کمی به خودتان استراحت بدهید. زمان استراحت ناهارتان را صرف هیچ کار دیگری، هر چقدر هم که مهم باشد نکنید و با خیال راحت غذایتان را خورده و استراحت کنید. جواب سوالی که این قدر در موردش کنجکاو هستید خواهید شنید به شرط آنکه سوالتان را درست و واضح بیان کنید. در مورد مشکلات احساسی خود با او حرف بزنید منطق شما بیش از هر زمانی راهگشای شماست. در حال حاضر وضعیت مالیتان ثباتی ندارد باید به خودتان فرصت بدهید تا از طریق سرمایه گذاری وضع مالی تان دوباره سرو سامان بگیرد.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز صبح همین که وارد محل کارتان می شوید دریایی از مسائل و مشکلات شما را به مبارزه می طلبند. این آن استقبالی نیست که انتظارش را داشته اید، اما این شرایط هم برای شما تازگی ندارد و چیزی نیست که نتوانید از پس آن بربیایید. خوشبختانه امروز هم از لحاظ روحی و هم جسمی آمادگی لازم برای رویارویی با این شرایط را دارید و خیلی زود اوضاع را تحت کنترل در خواهید آورد. در پایان روز هر چند خسته اما با رضایت خاطر و انرژی کافی محل کارتان را ترک خواهید کرد. از کسب علم غافل نشوید شما قرار بوده یادگیری چیز جدیدی را شروع کنید که دایم به دلایلی به تاخیر افتاده است .اکنون شما آمادگی آن را دارید که در مورد آینده خود فکر و برنامه ریزی کنید ضمنا توان درست دیدن مسائل و تصمیم گیری مناسب را هم دارید از امروز شروع کنید. شما به اندازه کافی وقت تلف کرده اید.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین خرداد ماه


امروز برای شما ترکیبی فوق العاده از آرامش، هماهنگی و احساسات خواهد بود، پس از این فرصت فوق العاده بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. اوضاع در محل کارتان کاملا خوب است و کارها دارند طبق انتظارتان پیش می روند و همه ی نشانه ها حاکی از آن هستند که می توانید کمی زودتر محل کارتان را ترک کرده و برای یک بعدازظهر عاشقانه همراه با شخصی که دوست دارید برنامه ریزی کنید. امشب هر کاری که از دستتان برمی آید برای جذب کردن این شخص بهخودتان انجام دهید. شخصی قولی برای انجام کاری به شما می‌دهد که بهتر است روی آن زیاد حساب نکنید و خودتان دست به کار شوید .سعی کنید کمی استراحت کنید تا بتوانید به خوبی روی کارها تمرکز داشته باشید . شما تا جای که می شده وقتتان را وقف حرف زدن و نصیحت شخصی که برایتان مهم است کرده اید. از حالا به بعد پا فشاری نکنید شما نمی توانید کسی را به زور خوشبخت کنید.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین تیر ماه


تلاش هایی که برای بهتر شدن ظاهر خانه ی خود انجام داده اید به نتیجه رسیده اند و منزلتان فوق العاده به نظر می رسد. هر کسی که وارد خانه تان می شود نیز همین نظر را دارد و سلیقه تان را تحسین می کند. امروز خودتان را برای ورود مهمان های ناخوانده ای که به قصد سر زدن به شما می آیند اما خودشان را برای شام هم دعوت می کنند آماده کنید. شما به طور ذاتی در پذیرایی از مهمان تخصصی فوق العاده دارید و هر کسی که به خانه تان بیاید از پذیرایی و رفتار شما لذت می برد، پس نباید مهمان هایتان را سرزنش کنید که دلشان می خواهد در خانه تان بمانند. بهترین زمانست که وقت خود را با دوستانتان سپری کنید، هم حال و هوایی عوض می کنید و هم با افرادی آشنا می شوید که از هر نظر شایسته هستند. از آینده نترسید، اتفاقات خوشایندی را تجربه خواهید کرد. فریب زبان بازی و دو رویی شخصی را نخورید و با دوستان و همراهان خود رو راست باشید. نهایتا آن طور عمل کنید که وجدان خودتان راضی باشد.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین مرداد ماه


امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید از کارهای مهمی که برای امروزتان در نظر داشته اید عقب مانده اید و ناگهان دچار نگرانی و استرس می شوید. خونسردی خودتان را حفظ کنید، هر چقدر که دلتان بخواهد برای انجام این کارها وقت دارید و هنوز ابتدای روز است. این نگرانی تنها باعث کاهش سرعت پیشرفت شما خواهد شد. محله ی که در آن زندگی می کنید رو به تغییر است و این تغییرات در جهت مثبت هستند. همسایه های جدیدی دارند به این محل نقل مکان می کنند که شما روابط بسیار خوبی با آنها برقرار خواهید کرد. در مورد نیت مالی تان صبر پیشه کرده و کمی بیشتر تلاش کنید. چشمتان را باز کنید امکاناتی در اختیار شما قرار دارد که به وسیله آن می توانید کامیابی را تجربه کنید. با توجه به روحیه ای که دارید بهتر است در شاخه ای هنری توانایی های خود را افزایش دهید. یک موقعیت کاری شما را به فکر وا می دارد.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین شهریور ماه


ثروت و درآمد بیشتر خیلی زود به سراغ شما خواهد آمد، مخصوصا حالا که یاد گرفته اید منابع مالی خود را مدیریت کرده و از آنها به درستی استفاده کنید. خیلی زودتر از انچه فکرش را بکنید مبلغ قابل توجهی به دستتان خواهد رسید، البته این پول از عالم غیب به دستتان نخواهد رسید و برای آن زحمت بسیار کشیده و مدتی طولانی انتظار کشیده اید. از توانایی های خود استفاده کرده و این پول را به درستی و از روی آگاهی سرمایه گذاری کنید. منافعی که با این کار در دراز مدت به دست خواهید آورد برای شما کاملا رضایت بخش خواهد بود. اگر دوست دارید در زندگی خصوصی‌تان موفق باشید بهتر است با افرادی ارتباط داشته باشید که علاقمندی های مشترک با آن ها دارید. وقتتان را بیهوده با هر کسی تلف نکنید، هر کسی ارزش نشست و برخاست ندارد، با انرژی مثبت بهترین ها را جذب کنید. با اتفاقی غیر منتظره روبرو خواهید شد. به استقبال این فرصت بروید که پیروزی از آن شما خواهد بود.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین مهر ماه


شخصی که برای شما خیلی عزیز است و دوستش دارید در شرایط فعلی خود و در رویارویی با مشکلی که برایش پیش آمده است به جای سخنرانی و نصیحت های شما به حمایتتان نیاز دارد. به او نشان دهید که آماده اید در صورت نیاز در کنارش باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید را برایش انجام دهید، اما مواظب باشید با محبت بیش از اندازه هم او را خفه نکنید! اگر دیدید می خواهد تنها باشد او را به حال خودش بگذارید، به وقتش خودش به سراغتان خواهد آمد. از بی‌وفای یکی از نزدیکان خود گله مندید. اگر چه حق با شماست اما جای گله ندارد، هر کس گرفتار ی های خاص خودش را دارد. در انتظار کسی هستید که مدت ها از او دور بوده‌اید. شما ذهنی باز و پذیرش بالای دارید، همین آمادگی باعث می شود تا برای بحث با دیگران در حوزه های مختلف حضور ذهن داشته باشید. توانی های خودتان را نشان خواهید داد.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین آبان ماه


امروز ممکن است آخرین فرصت برای تحویل پروؤه ای که برای مدتی طولانی درگیر آن بوده اید باشد و یا حداقل مجبور باشید بخشی از آن را تکمیل کنید. شاید اسم شما روی این پروژه نباشد و زحماتتان آنطور که باید و شاید مورد قدردانی قرار نگیرند، اما همین که نقشی مهم و تعیین کننده در انجام این کار داشته اید برای شما کافیست و باعث می شود احساس رضایت کنید. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید، پس صبحانه و ناهارتان را به موقع و به بهترین نحو ممکن بخورید. در محیط کاری با مشکلاتی دست به گریبان هستید، این اولین بار نیست که این مشکلات پیش می آید شاید بهتر باشد برای یکبار تصمیم بگیرید تا از شر این مسئله برای همیشه راحت شوید. اگر افکار مزاحم را از خود دور کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. خبر خوشی به شما می رسد که شروع یک ماجراجویی جدید است، خودتان را برای تجربیات تازه آماده کنید.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین آذر ماه


قراری که برای امروز داشته اید و خیلی هم برایتان مهم بوده و امیدوار بوده اید که حسابی به شما خوش بگذرد، ممکن است به دلیل بروز شرایطی که کنترل آنها کاملا از دست شما خارج است کنسل شود. به جای این که زانوی غم بغل بگیرید هر چه سریعتر به فکر این باشید که چطور شما و دوستانتان می توانید برنامه ای متفاوت و در عین حال مفرح برای خود در نظر بگیرید. شاید بتوانید برای تماشای یک فیلم بسیار ترسناک دور هم جمع شوید و یا بالاخره برای یک بار هم که شده غذاهای فرهنگی که برایتان کاملا ناشناس است را در یک رستوران متفاوت امتحان کنید. تنبلی را از خودتان دور کنید و دایم از دیگران توقع نداشته باشید. شما فرد باهوشی هستید و سریع همه چیز را یاد می گیرید، از این خصوصیت ذاتی استفاده کنید و برای یاد گرفتن چیزی تازه در زندگی تان تلاش کنید. در رابطه عاطفی تان با مشکلاتی روبرو هستید، شما باید دقیقا بدانید این مشکلات چه هستند، با خودتان صادق باشید.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین دی ماه


بی هیچ شکی می توان گفت که شما طی چند هفته ی گذشته به سختی کار کرده اید. موعد تحویل یک پروزه و یا تکمیل یک کار مهم دارد فرا می رسد و شما این اواخر نتوانسته اید شب ها خواب راحتی داشته باشید و در خواب و بیداری به فکر انجام این کارهایتان بوده اید و ذهنتان به شدت درگیر بوده و فشار روانی زیادی را تحمل کرده اید. شاید مجبور باشید این آخر هفته تان را هم قربانی انجام این کار بکنید. درست است که این وضعیت برای شما بیش از حد خسته کننده شده است، اما آنچه در نهایت به دست خواهید آورد ارزش تمام این سختی هایی که تحمل کرده اید را خواهد داشت. دروغگو را از اطراف خود دور کنید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که متوجه می شوید پا به پای او دروغ می گویید. احتمال موفقیت در رسیدن به نیتی که مدتهاست به فکر آن بوده‌اید افزایش می یابد. از جمله ای که می‌شنوید نهایت استفاده را ببرید و از کمک دیگران غافل نشوید. به زیر دستان خود منفعت برسانید تا روزی شما پر برکت تر باشد.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین بهمن ماه


شما امروز و یا امشب را برای دیدار با عشقتان کنار گذاشته اید و دارید خودتان را به بهترین شکل ممکن برای یک قرار بسیار رمانتیک آماده می کنید. خوشبختانه طرف مقابلتان نیز عاشقانه شما را دوست دارد، اما بد نیست با زدن بهترین عطرها و پوشیدن بهترین لباس هایتان او را هر چه بیشتر به خود جذب کنید. رابطه ی شما خوشبختانه دارد خیلی خوب پیش می رود و هر تلاشی که در جهت بهبود آن کنید به تضمین آینده ی خوب برای این رابطه کمک خواهد کرد. حالا شما شهامتی که برای ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز داشته‌اید را پیدا کرده‌اید، بهترین کار این است که برای انجام آن با دیگران وارد مذاکره شوید و نظرات همه آن ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین راه را برگزینید، حتی اگر این راه آنچه شما از ابتدا انتخاب کرده‌اید نباشد. با دوستان خود بیشتر از هر زمانی در ارتباط باشید.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 11 فروردین 1402 برای متولدین اسفند ماه


امروز ممکن است فرصت های جالبی برای کسب درآمد بیشتر در اختیارتان قرار بگیرند که همین امروز و یا در آینده ی خیلی نزدیک به ثمر خواهند نشست. شاید وقت آن رسیده باشد که شغل جدیدی را برای خودتان انتخاب کنید، شغلی که زمینه ی کسب ثبات مالی بیشتر و پیشرفت سریعتر را برای شما فراهم کند. پس از گذشت یک سن خاص دیگر آدم حال و حوصله ی کار کردن در حرفه ای که آینده ی او را تضمین نمی کند ندارد، شما هم بهتر است از همین حالا که برای رشد مداوم آماده اید برای آینده ی کاری خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. سر تصمیمی که گرفته و حرفی که زده‌اید بایستید، شخصی با حرفی آتش به جانتان می زند، ضعف نشان ندهید و موضوع را حتی در خلوت تان هم دیگر مرور نکنید، شما نمی توانید زمان را به عقب برگردانید اما می توانید مراقب حالتان باشید و آن را خراب نکنید، آنچه اتفاق افتاده چیزی از ارزش های شما کم نمی‌کند.

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 03 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «همسر کشاورز و اردک‌‌ها» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
فروش فیلم مبتذل کودکان در تلگرام با شماره کارت بانکی!
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) ست کت‌و‌شلوار با طرح شلوغ ولی خوشرنگ سپیده بزمی‌پور، همسر باکلاس شاهرخ استخری، در یک مکان خاص با دکوراسیون شاهانه
تبدیل پایان نامه به مقاله
خداحافظی غم‌انگیز نوه‌ی فوتبالیست سعید راد، آدام همتی، با پدربزرگ هنرمندش با یک عکس بسیار زیبا
تفریح و ورزش رونالدو ابر ستاره فوتبال جهان در کنار خانواده و حیاط خانه اش/ حیاط نیست که پارک جنگلیه!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه