دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال روزانه چهارشنبه 7 تیر ماه 1402 

چهارشنبه، 07 تیر 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 7 تیر 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه چهارشنبه 7 تیر ماه 1402

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین فروردین ماه

امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. شما از یک موج انرژی غیر منتظره بهره مند شده اید که شما را قادر می سازد هر کاری که دلتان می خواهد را انجام بدهید. بالاخره دوره ای که باید صبر می کردید به پایان رسیده است و به احتمال زیاد خودتان هم چراغ سبزی را که کیهان دارد به شما نشان می دهد دیده اید. روابطتان با دیگران به خوبی پیش خواهند رفت و اوضاع به کامتان خواهد بود. از این روز زیبا لذت ببرید و کارهایی که باعث احساس خوشحالی و آرامشتان می شوند را انجام دهید. موفقیتی که نصیبتان می شود حاصل تلاش، دوراندیشی و ایمان شما به خودتان است. شما قدر دوستی واقعی را می دانید و شخصی پرحرف و دورو را از نزد خود می رانید. از سخن درست و حق نرنجید و تا چیزی را با چشم خود ندیده‌اید باور نکنید. به رفت و آمد فامیلی اهمیت بدهید و خودتان را از جمع‌ها کنار نکشید

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز همه چیز دارد خیلی تندتر از آن چیزی که شما انتظار داشته اید پیش می رود و کنترل کارها از دست شما خارج شده است. از طرفی هم اتفاقاتی غیر منتظره برایتان پیش خواهند آمد که شما را گیج و سردرگم خواهند کرد. خودتان را برای رویارویی با این اتفاقات آماده کنید. برای انجام کارهایتان زیاد روی کمک و همکاری دیگران حساب نکنید، زیرا به احتمال خیلی زیاد با بدقولی آنها روبرو خواهید شد. سعی کنید برای هر کاری که می خواهید انجام دهید فقط روی خودتان حساب باز کنید. عاقلانه تر است که این روزها خودتان را از لحاظ مالی تقویت کنید تا در آینده مشکلی برایتان پیش نیاید. سرتان بسیار شلوغ است اما متاسفانه در انجام کارهایتان نظم ندارید، شما اغلب تعطیلات را هم مشغول انجام کار هستید. زمانی را که با دیگران می گذرانید لذت ببرید و فرصت خندیدن با دیگران را از دست ندهید.

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین خرداد ماه

از امروز تا می توانید لذت ببرید. کنترل زندگیتان را در دست گرفته و از هر موقعیتی که سر راهتان قرار می گیرد بیشترین بهره ممکن را ببرید. لبخند زدن را فراموش نکنید و انرژی مثبت خود را به بقیه هم منتقل کنید. بهترین لباس هایتان را بپوشید و در مهمانی های مختلف حضور پیدا کنید و در مورد عقاید و افکارتان با دیگران به بحث و گفتگو بپردازید. در شرایط موجود هیچ کاری به اندازه شرکت در فعالیت های اجتماعی برایتان لذت بخش نخواهد بود. از اینکه احساسات خود را بیان کنید نترسید، ماندن در تاریکی و بی جوابی ترسناک تر است. شما لایق بهترین‌ها هستید. فروتنی تا جایی که با حماقت اشتباه گرفته نشود خوب است. با اراده و تلاش پیگیر می توانید مشکلات پیش آمده را از زندگی‌تان دور کنید. شما زحمت زیادی را برای رسیدن به جایی که امروز هستید کشیده‌اید.

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین تیر ماه

انعطاف پذیری بیش از حد شما امروز می تواند برایتان دردسر ساز شود. در هر رابطه ای یک نفر باید هدایت و رهبری را به عهده بگیرد و اگر هر دو طرف بخواهند اختیار همه چیز را به طرف مقابل واگذار کنند رابطه به مشکل برخواهد خورد. لزومی ندارد که حتما رفتارتان تند و ناراحت کننده باشد، شما می توانید بدون تلاش برای محدود کردن یا آزار دادن طرف مقابلتان مدیریت رابطه خود را در دست بگیرید. برای آنکه رابطه خوبی با نزدیکان بخصوص اعضای خانواده‌تان داشته باشید، باید شک و دودلی را کنار بگذارید. کارهایی را دوست دارید ولی برای انجام آن وقت نمی گذارید. به سفری خواهید رفت که شما را به یک آرامش مطلوب می رساند. آنچه کاشته‌اید درو خواهید کرد. به زودی در شرایطی قرار می گیرید که تصمیمات روشنی در خانواده اتخاذ می کنید.

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز کارها خیلی خوب و آرام و در همان جهتی که شما دلتان می خواهد پیش خواهند رفت. به احتمال زیاد شما مجبور نخواهید بود کوچک ترین تکانی به خودتان بدهید و با کمترین تلاش ممکن کارها طبق میل و برنامه شما پیش خواهند رفت. یادتان باشد که امروز شما می توانید در انجام هر کاری که بخواهید بسیار موفقیت آمیز عمل کنید. حیف است که از انرژی موجود در امروز بیشترین بهره ممکن را نبرید. فراموش نکنید که میانبر زدن به شما کمک چندانی نخواهد کرد و حتی ممکن است برایتان دردسرساز شود. کارهای فنی را یاد بگیرید، ضرر نمی کنید. سعی کنید روی پاهای خودتان بایستید و به امید کمک این و آن نباشید. راز خود را با هرکسی در میان نگذارید، اگر افشا شود وجه و مرتبه‌تان نزد دیگران پایین خواهد آمد. به دوستی های یک طرفه پایان بدهید و هر دستی را برای همکاری و شراکت نفشارید، نیتشان خیر نیست.

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین شهریور ماه

دیگران امروز به اندازه شما مسائل را جدی نمی گیرند و در انجام کارها به اندازه کافی تلاش و توجه به خرج نمی دهند. بعد از چند روز تعطیلی که باز هم تعطیلات دیگری را به دنبال دارند چنین حالتی کاملا طبیعی است. شما هم به خودتان و دیگران زیاد سخت نگیرید و کارهایی که از اولویت و ضرورت برخوردار هستند را انجام دهید و بقیه کارها را تا شروع هفته بعد به تاخیر بیندازید. در طول روز اتفاقات غیر منتظره ای برایتان پیش خواهند آمد که باعث تعجب شما خواهند شد، پس خودتان را برای آنها آماده کنید. برای جایگاهی که برای خودتان ساخته‌اید ارزش بیشتری قائل شوید. شکست خوردن در یک رابطه احساسی به معنای شکست مطلق نیست، روحیه خود را با امید به آینده بازسازی کنید. هر روز اتفاقی تازه می افتد دیری نمی گذرد که دوباره در جمع‌ها خواهید درخشید. مشکلات مالی فعلا تمامی ندارد بهتر است قناعت پیشه کنید.

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین مهر ماه

امروز تصمیم گیری در مورد هر چیزی برای شما بسیار دشوار خواهد بود. همه چیز خیلی مبهم و آشفته به نظر می رسد، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. انرژی امروز آنقدر هست که به شما کمک کند به این وضعیت سر و سامان بدهید. خودتان را برای رویارویی غیر منتظره با افراد و اتفاقات مربوط به گذشته آماده کنید. حتی بهترین نقشه ها و برنامه ریزی ها هم ممکن است به هم بریزند. خودتان را خیلی به خار این موضوع ناراحت نکنید و سعی داشته باشید با جریان اتفاقات روز هماهنگ شوید. امور کاری خود را پیشاپیش اولویت بندی کنید تا دچار ابهام و سردرگمی نشوید. به زودی راه مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد. از مجبور کردن دیگران به انجام کارهای مورد نظرتان خودداری کنید زیرا سودی عایدتان نمی شود. سروکله زدن با موانع موجود، درحال حاضر فقط به تشدید مشکلات و وخیم شدن اوضاع منجر می گردد.

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین آبان ماه

محدودیت های همیشگی را کنار بگذارید و هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید. دلیلی برای ایستادن و جود ندارد، پس جلوی هیجانات خود را نگیرید و از تک تک لحظه های زندگی، حتی موج هایی که شما را با خود به این طرف و آن طرف پرتاب می کنند، لذت ببرید. شاید شروع این کار برایتان سخت باشد و دوست داشته باشید به جای آن زیر سایه درختی بنشیدید و مناظر را از دور تماشا کنید اما به محض این که اولین قدم را بردارید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. آنوقت می فهمید که ترس چگونه مانع پیشرفت انسان می شود. از اینکه گاهی محبت های شما بی جواب می ماند شخصی که برایتان مهم است قدر مهربانی و همدلی‌تان را نمی داند ناراحت نباشید. در مسائل اقتصادی با احتیاط عمل کنید و بدون تحقیق خرید و فروش نکنید، دخل و خرجتان یکی نیست و این اواخر گاهی ولخرجی می کنید بهتر است احتیاط کنید، شما در حال حاضر در موقعیت ریسک نیستید.

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین آذر ماه

امروز برای شما روز فوق العاده ای است و همه چیز به خوبی و بدون رویارویی با مشکل خاصی پیش خواهد رفت. حرف هایتان به راحتی روی دیگران تاثیر می گذارند و قدرت زیادی در کلامتان نهفته است. در واقع آنها با گوش کردن به حرف های عاقلانه شما در حق خودشان لطف می کنند. تنها چیزی که باید نسبت به آن توجه داشته باشید این است که احساسات خود که امروز چندان هم با ثبات نیستند را کنترل کنید. پیش از اتخاذ هر تصمیمی چند هفته‌ای درباره آن فکر کنید.افکار بیهوده را از خود دور کنید، منافع خود را در نظر بگیرید و به حرف افراد منفی‌باف گوش ندهید.برای رسیدن به خواسته‌هایتان ممکن است سختی و مرارت بکشید.در کمک به دیگران اعتدال را رعایت کنید تا در انتهای کار متضرر نشوید.به فکر یک برنامه‌ریزی جدید باشید.

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین دی ماه

امروز قدرت تصمیم گیری شما خیلی کم شده است و نمی توانید برای مشکلاتی که در حال حاضر سر راهتان قرار گرفته اند راه حل هایی مفید و منطقی پیدا کنید. خوشبختانه شما همین امروز مجبور به تصمیم گیری نخواهید بود. امروز را به جمع آوری اطلاعات و فکر کردن اختصاص بدهید و انتخاب و تصمیم گرفتن را حداقل تا فردا به تعویق بیندازید. امروز شور و انرژی بسیاری در وجود شما نهفته است، این گرما و صمیمیت را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. اتفاقات خوب در راهند.شما قبل از اینکه به فکر خودتان باشید غمخوار دیگران هستید و دست آن‌ها را می گیرید و از مشکلات عبور می دهید.در اطرافتان دوستان همه دعاگویتان هستند. برای رسیدن به نیتتان مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر به آرزویتان خواهید رسید. پروژه ای بزرگ به شما پیشنهاد می شود که قبول آن برایتان بسیار خوب است.

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما انرژی خیلی زیادی دارید و همین شما را قادر ساخته است تا کارهای زیادی را به انجام برسانید. امروز شما حتی این توانایی را خواهید داشت که چند کار مختلف را به طور همزمان انجام دهید. فرصتی برای شروع و ادامه برنامه هایی که به تعویق انداخته شده بودند به وجود آمده است. درست است که هنوز موانع و محدودیت هایی وجود دارند که باید به آنها غلبه کنید، ولی زمان آن فرا رسیده است که اهدافتان را مورد بازنگری قرار داده و با برنامه ای منطقی پیش بروید تا بتوانید طی چند هفته پیشرفت را به صورت ملموسی احساس کنید. حفظ و تحکیم خانواده را بر هر چیز دیگری ترجیح دهید. برای شکوفایی استعدادهای بالقوه خود وقت بگذارید. به آرزوی دیرینه ای که داشته‌اید می رسید. سختی های گذشته به زودی تمام می شود. مراقب همسایه تازه وارد باشید تا سر از کارتان در نیاورد. روی شخصی حساب باز کرده‌اید که در هنگام نیاز شانه خالی خواهد کرد.

فال روزانه در روز 7 تیر 1402 برای متولدین اسفند ماه

امروز مجبور خواهید شد برای هماهنگی با بقیه تغییراتی در برنامه های خودتان ایجاد کنید. شاید حتی مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که هیچ علاقه ای به آنها ندارید. اما در واقع فقط خودتان هستید که دارید خود را به انجام این کارها وادار می کنید. یادتان باشد که دیگران نمی توانند ذهن شما را بخوانند و اخم و بداخلاقی هایتان برای نشان دادن نارضایتی کافی نخواهند بود. حرف دلتان را بزنید و اگر دوست ندارید کاری را انجام بدهید خودتان را موظف به انجام آن ندانید. بین نزدیکان شخصی به شما حسادت می ورزد که بهتر است از او دوری کنید، از فرصتهای سر راهتان و حرفی که خواهید شنید استفاده کنید. این روزها هیچ چیز قادر به متوقف کردنتان نیست، خویشاوندی که در هنگام نیاز در گذشته به شما مساعدت مالی کرده است را فراموشش نکنید و احوال پرسش باشید.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پیانو نوازی محشر و بدون نقص همسر سالار عقیلی در سوگ برادر جوانش در خانه+ ویدیو/ شمع باران کردن خانوم هنرمند و ایجاد فضایی عارفانه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب
نگاهی به تم طوسی و سفید جشن تولد همسر پولدار فریبا نادری با حضور دختر مو بلوند و بامزه شان+عکس/ از کیکی دوطبقه تا دیزاینی ساده اما شیک😍