ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه یکشنبه 14 خرداد ماه 1402

  یکشنبه، 14 خرداد 1402   زمان مطالعه 10 دقیقه
فال روزانه یکشنبه 14 خرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 14 خرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه یکشنبه 14 خرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

حرف زدن با دوستان صمیمی در مورد خواسته ها و اهدافتان به شما کمک زیادی خواهد کرد. در واقع تا زمانی که این افکار و احساسات خود را به زبان نیاورده اید درک کامل آنها برای خودتان نیز دشوار خواهد بود. گاهی در زندگی عاطفیتان احساس می کنید یک انرژی بازدارنده جلویتان را گرفته و نمی گذارد احساس رضایت کافی داشته باشید. شاید این احساس شما به خاطر ترس از تعهد و یا شدت احساسات طرف مقابلتان باشد. در هر صورت باید این نکته را در نظر داشته باشید که این بی میلی در رفتارتان روی رابطه تان تاثیر منفی خواهد گذاشت. اطراف خود را با افرادی که خوش مشرب هستند پر کنید. در حال حاضر بهتر است از انجام کارهایی که برایتان ناخوشایند و غیر جذابند پرهیز کنید. برای چند ساعتی دنیای اطراف خود را تعطیل کنید. دور اندیشی و تدبیر شما به موقع به کمکتان خواهد آمد. از عهده انجام کاری که فکرتان را به خود مشغول کرده به خوبی بر می آیید. فرصت شناس باشید و سکوت کنید، لزومی ندارد در پی توجیه کاری باشید.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز از صبح زیاد سرحال نیستید و ممکن است در خانه تنش هایی به وجود بیایند و نتوانید به راحتی با حرف زدن مشکلاتتان را از بین ببرید. بعضی حرف هایی که ناگفته رها شده بودند بالاخره مطرح خواهند شد و نبرد بر سر قدرت بالا خواهد گرفت. بهتر است که با حرف زدن راه حلی برای این وضعیت پیدا کنید، اگر می بینید نمی توان با حرف زدن این سوء تفاهم ها و ناراحتی ها را از بین برد سعی کنید کمی با خودتان خلوت کرده و بحث بر سر این مسائل را برای روز دیگری بگذارید. در ارتباط با دیگران صداقت بیشتری داشته باشید، افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید شنونده خوبی هم باشید. فردی در اطرافتان هست که احساسات خود را نشان نمی دهد، دلیلش صرفا این است که او ضربه روحی خورده، به او فرصت بدهید که به شما اعتماد بکند. از توانایی های بالقوه خود استفاده کنید و قدر خودتان را بدانید.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

شما از این که همیشه مسئولیت همه چیز را به عهده داشته باشید خسته شده اید. حتی ممکن است امروز ناگهان طغیان کرده و تمام برنامه های قبلیتان را بهم بریزید و دیگران را در تعجب و شگفتی رها کنید. شما می خواهید کمی بحال خودتان باشید و وقتتان را صرف خودتان و اهداف شخصیتان بکنید، با این حال باید مواظب قدم هایی که بر می دارید باشید. کاری نکنید که فردا نشود بهای آن را پرداخت یا آن را به حالت اولش بازگرداند. آنقدر به دنیا دل نبندید که از بالا و پایین شدن آن بهم بریزید، شاید بهتر باشد که همیشه روز طرز فکر و عقایدتان پافشاری نکنید. موضوعی که برای شما خیلی مهم است، ممکن است در دیگری احساسی را بر انگیخته نکند. ممکن است با شنیدن یک پیشنهاد به شدت برافروخته شوید، بخصوص اگر دیگران با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات چند روزی به تعویق بیفتند تا بعد به یک راه حل مناسب برسید.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

امروز ممکن است برای شما با ناهمواری هایی همراه باشد. وضعیت شما مانند ورزشکار المپیکی است که در روز مسابقه در خط آغاز ایستاده و نگران این است که شاید به اندازه کافی تمرین نکرده باشد. یادتان باشد که در این مرحله مهمترین چیز حفظ اعتماد به نفستان است. شما با تمام وجود می خواهید وضعیت فعلیتان را تغییر دهید و به همین خاطر هم هر چقدر نقشه تان اساسی تر و افراط گرایانه تر باشد به نظر خودتان جذاب تر خواهد بود. ولی متاسفانه ممکن است باعث شوید یکی از ایده های هوشمندانه تان ارزش خود را از دست بدهد. از کسی که از شما پول قرض می گیرد حتما رسید بگیرید. هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر می دارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما بشود. در مذاکرات موفق خواهید شد. اکنون زمان شکیبایی و احتیاط است. اگر بتوانید روحیه و خصوصیات همکار خود را بهتر بشناسید، در کارها موفق تر خواهید بود، شناخت متقابل به تفاهم و همکاری جدی تر منجر خواهد شد.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز وضعیت کیهانی به گونه ای است که باعث شده شما نسبت به انجام هر کاری که ممکن است شما را به چالش بکشاند ترس و هراس داشته باشید. اما شما باید جسارت پذیرفتن مسئولیت های تازه را داشته باشید، تنها چیزی که ممکن است مانع رسیدن شما به موفقیت شود ترس هایتان است. ایده های دیگران امروز به نظرتان آنقدر جالب و خلاقانه هستند که شاید فکر کنید که ایده های خودتان حتی ارزش این که بخواهند به زبان آورده شوند را ندارند. ولی مقایسه کردن افکار خودتان با دیگران اصلا کار درستی نیست. با سعه صدر به استقبال عزیزی بروید و نا امید نباشید. درهای رحمت به زودی به روی شما گشوده خواهند شد. شما فکر می کنید یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید، لازم است در رابطه تان با او تجدید نظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببیند. برای به دست آوردن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما مجبور خواهید شد مسئولیت چیزی را در رابطه عاطفی خود به عهده بگیرید و خوشبختانه شانس با شما یار خواهد بود. شاید ارزش ها و رسوم خانوادگی شما را از زندگی مورد علاقه تان باز داشته باشند. امروز آن روزی است که اگر به خودتان احترام می گذارید و دیگران را وادار کنید به شما و خواسته هایتان احترام بگذارند. با وجود این که اوضاع اقتصادیتان در حال حاضر بد نیست ممکن است اخباری بشنوید که باعث نگرانی شما در این رابطه بشوند، پیش از آن که از صحت اخباری که شنیده اید اطمینان حاصل کنید بیهوده نگران نشوید. این اواخر بیش از حد در کار غرق شده اید و فرصتی برای استراحت کافی و در کنار خانواده بودن نداشته ‌اید. بین کار و تفریح تعادل ایجاد کنید. شخصی رفتار عجیبی دارد او با این کار تنها می‌خواهد حس کنجکاوی شما را بر انگیزد،شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل احساسی، لازم نیست با سیاست رفتار کنید و هر لحظه سعی کنید تا گامی به جلو بردارید یا اتفاق بعدی را حدس بزنید.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

امروز باید استعدادهای خودتان را بیشتر از همیشه جدی بگیرید، شما در حال حاضر این فرصت را دارید که از این توانایی های خود بهره ببرید، فقط باید خیلی خوب به موقعیت هایی که برای استفاده از این هدیه های خداوند در اختیارتان قرار می گیرند دقت کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. با فشارهایی که این اواخر به شما وارد شده، یک تعطیلات دو سه روزه، یا یک دور همی دوستانه چیزهایی نیستند که بتوانند حال روحی شما را به وضعیت عادی بازگردانند. یک پیشنهاد جدید می تواند روزهای تان را از یکنواختی در بیاورد شما عاشق رقابت هستید، خوشبختانه شما خوش بین هستید و این سبب می شود از فرصتی که پیش می آید به نفع احسن استفاده کنید.بر خلاف میل خود ناچار می شوید با کسی قطع رابطه کنید که هرگز تصورش را هم نمی کردید. چرخ روزگار در آستین خود طرح ها و برنامه های جدیدی دارد با صبر و حوصله به امور عقب افتاده رسیدگی کنید.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

شما مجبور نیستید به ارزش ها و باورهای همه اهمیت بدهید و خودتان را با آنها تطبیق دهید. اگر بخواهید کارهایتان را بر اساس الگوهایی که دیگران برایتان تعیین می کنند پیش ببرید، هیچگاه حس خوبی نسبت به خودتان و نتیجه زحماتتان نخواهید داشت. امروز داشتن ثبات در رفتارتان برای شما بسیار دشوار است و نمی توانید رفتار چندان دوستانه ای با دیگران داشته باشید، ولی مواظب باشید حداقل با اطرافیان و دوستانی که به شما نیاز دارند بدرفتاری نکنید و اگر باری از دوششان بر نمی دارید با رفتار تندتان باری به دوششان اضافه نکنید. از عشقی سطحی دوری کنید و به هرکسی دست دوستی ندهید در رابطه تان با شخصی به طور غریزی اگر مشکلی در میان باشد متوجه می شوید، شاید بهتر باشد کمی از او فاصله بگیرید. درک و آگاهی تان شما را به سمت مسیری سود بخش می کشاند کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید اما مراقب اطرافیان خود هم باشید. هرگز در کار دیگران تجسس یا دخالت نکنید.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

مدتی است شما به این نتیجه رسیده اید که جاه طلبی هایتان تا چه حد شما را خسته می کنند. اگر قصد دارید به آنها ادامه بدهید اما آرامش و تعادل بیشتری نیز در زندگیتان داشته باشید اکنون زمان آن فرا رسیده است که تصمیمات مهمی را در این رابطه بگیرید. شاید دلتان بخواهد تمام قول هایی که به دیگران داده بودید را فراموش کرده و تمام روز روی تختتان و یا جلوی تلویزیون لم بدهید. اما یادتان باشد اگر به وعده هایی که داده بوده اید عمل نکنید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آنها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد. هشیاری خود را حفظ کنید و اجازه ندهید بعضی از حسودان مانع پیشروی در کارها شوند. ذهن خود را بیهوده درگیر مسایل حاشیه ای و بی اهمیت نکنید. از ولخرجی چیزی عایدتان نمی شود و فقط یک محبوبیت زودگذر بدست خواهید آورد. ساده ترین ایده ها اغلب موثر ترین هستند آنچه که به ذهنتان می رسد را بنویسید. از شخصی دلخورید این دلخوری را به فراموشی بسپارید و آشتی کنید.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین دی ماه

امروز شما بین میل به معاشرت و حضور در اجتماع و میل به فرو رفتن در دنیای افکار و رویاهایتان گیر افتاده اید و در انتخاب میان این دو مردد هستید؟ چه کسی گفته که نمی توان بین این دو دنیا تعادل ایجاد کرده و به هر دوی آنها اهمیت داد؟ اگر خوب نگاه کنید و رفتاری منطقی داشته باشید خواهید دید که مجبور نیستید یکی را نسبت به دیگری در اولویت قرار دهید. با وجود این که امروز کارهای نیمه کاره ای که از روزهای قبل باقی مانده اند وقت زیادی از شما خواهد گرفت. ناراحت نباشید، تعطیلات هنوز ادامه دارند و برای استراحت وقت خواهید داشت. اختلاف عقیده با دیگران برایتان مشکل ساز می شود. با دقت به کارهایتان فکر کنید و نقشه ها و طرح هایتان را اجرا کنید. نگران نباشید همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید. دوستی را باید آزمایش کنید تا میزان صداقت یا عدم صداقت در او آشکار شود. مهربان و در عین حال سخت گیر باشید. در مورد مساله ای رک و صریح نظر خود را بیان کنید.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

اجازه ندهید انرژی منفی اطرافیانتان روی ذهن خلاق و پویای شما اثر بگذارد؛ شاید پیشرفت کارها به آن سرعتی که شما انتظارش را داشته اید نباشد، ولی پشتکار و اراده شما بالاخره نتیجه داده و پیشرفت های قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت. امروز شاید مجبور باشید در مورد رابطه عاطفی خود تصمیم گیری مهمی کنید. ممکن است به این نتیجه رسیده باشید که در این رابطه جای یک چیزی خالی است. احتمال دارد که ریشه اصلی این مشکل به حس عدم استقلال و آزادی بازگردد، قبل از هر کاری بهتر است سعی کنید به ریشه مشکل پی ببرید. شما دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید. با یکی از همکاران مشکلی دارید زمان خوبی برای رفع این اختلاف است. برای کسی زحمت کشیده اید که از شما قدردانی و شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. کسی به شما پیشنهاد می کند که در پروژه ای مشارکت نمایید. پیش از پذیرفتن باید به خوبی آن را مطالعه و بررسی کنید. این مشارکت اگر بر مبنای تفاهم باشد، نتایج درخشانی در بر خواهد داشت.

فال روزانه در روز 14 خرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

امروز از صبح که بیدار می شوید هزار و یک ایده مختلف برای این که چگونه از روز تعطیل خود لذت ببرید در سر خواهید داشت. اگر بخواهید اینقدر وسواس به خرج بدهید تا به خودان بیایید نصف روز را از دست داده اید؛ کمی دست بجنبانید! امروز از شما خواسته می شود که قولی داده و یا تعهد و مسئولیتی را بپذیرید و به احتمال زیاد این موضوع در ارتباط با زندگی عاطفیتان خواهد بود. آیا باید این قدم را بردارید یا خیر؟ این سوالی است که بیشتر روز ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. شما دلسوز هستید و هرچه می کنید برای دل خودتان انجام می دهید نه تایید دیگران. پیغامی که به شما گفته می شود نباید در رفتارتان تغییری ایجاد کند بیشترین استفاده را از این وضعیت ببرید. با مهم ترین فرد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای او آرام شوید. افکار منفی را کنار بگذارید و مثبت اندیش باشید. دل به امور واهی نبندید و به وعده های پوچ دیگران تکیه نکنید.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦

آشنایی با طالع بینی سال 2022

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (1184 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (324 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (302 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (123 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (67 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (61 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (58 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (54 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (45 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (41 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (37 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (33 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (29 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از حیاط دلباز و باصفای خانه لوکس سام درخشانی برای اولین بار/ خونه نگو باغ بگو+عکس نگاهی به حیاط باصفا و سرسبز امیر محمد یزدانی ستاره و مدال آور کشتی/حیاط نگو باغ بگو بهشت بگو +عکس خلاقیت خنده دار تزریقاتی برای کشاندن مریض به درمانگاه حماسه آفرید/ شبیه مربی های مهدکودکه😂 خلاقیت خنده دار و منحصر به فرد یک مادر ایرانی برای راضی کردن دخترش واسه شستن ظرف های کثیف😂+عکس حضور عاشقانه همسر روزبه چشمی و مهرداد محمدی برای حمایت از همسرانشان در استادیوم+عکس (فیلم) خواستگاری مهران مدیری 29 سال پیش از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ بعد از 29 سال چقدر فرق کردن هر دوشون! اسکورت جالب و منحصربفرد بادیگاردهای موتوری و پیاده از احسان علیخانی، مجری خوشتیپ تلویزیون+عکس/ نمیدونم چرا یاد خدم و حشم افتادم😁 امتحانات نهایی باعث حذف کنکور خواهد شد! صفر تا صد برگزاری کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران جورجینا با یک رنگ منحصر به فرد/ این ماشین نیست عروسکه+عکس استفاده از برس چوبی به این دلایل مهم و ضروری است حلقه ازدواج شیک و پر از جواهر همسر احمد مهرانفر، ارسطویِ پایتخت در مراسم ازدواجشان+ عکس/ خوشبخت بشین صابون دشمن پوست شماست! هرگز صورت خود را با صابون نشویید نگاهی به بزرگترین و عظیم الجثه‌ترین مار زنده دنیا/ این موجود چند متر است و کجا زندگی می‌کند؟+عکس زردی موهای خود را در خانه با آسان ترین روش ها از بین ببرید (ویدئو) پشت صحنه های جذاب سریال "پایتخت" در اولین روز فیلم برداری و ترانه خوانی بانمک رحمتشون/ از خود سریالم باحالترن!😂 خلاقیت خنده دار و اقتصادی پدر ایرانی در پیوند ژیلت و انبر قفلی مرزهای صرفه جویی را جابجا کرد+عکس/ اینو به هر کی نشون بدی برات زار زار گریه میکنه🤣 خواص ماست برای پوست و مو شما را شوکه می‌کند (عکس) عصبانیت مهران غفوریان از افشای یک راز درمورد فوت رضا داوودنژاد/ مهران غفوریان در مرگ رفیقش دست داشت؟ (ویدئو) ماشین میلیاردی و شیک بهرام افشاری، بهتاش سریال "پایتخت" در واقعیت/ ماشالله طرفدارها همه جا هم هستنا! پُز دادن دستپخت خوشمزه شاهرخ استخری سعید سریال فاصله ها توسط سپیده بزمی پور در استوری اینستاگرامش/ بابا دستمریزاد👌 (ویدئو) سخنرانی بی‌نظیر استیو جابز در میان دانشجویان/ مرگ تنها اختراع بی‌نظیر زندگی است سنگ تمام سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری برای شوهر و دخترانش در آماده کردن غذای چند روزشون قبل از مسافرت تنهایی+ عکس/ چقد باحوصله درستشون کرده😍 کشف موجودی بزرگ‌تر از نهنگ! محل زندگی این جانور کجا بوده است؟ کشتن صاحب مزونِ لباس 50 ساله به دست دختر 11 ساله در حمایت از مادرش در این شهر! (ویدئو) رونمایی علی ضیا از اسم پسرش در اولین روز اردیبهشت/اسم قشنگیه ها ولی واسه فامیلی مناسبتر نیست بنظرتون؟ قند سابیدن آذین، خواهر آزاده نامداری بر سر خواهر عروسش در مراسم عقدش+عکس/ چقد دوتاشون شبیه همن! سورپرایز جالب و خنده دار یک مرد ایرانی برای نجم الدین شریعتی با چاشنی رضا گلزار/ با لباس زنانه از آقای مجری خواستگاری کرد!+ویدیو ملاک های انتخاب همسر ریما رامین فر قبل از ازدواج با امیر جعفری، و رویایی که به وقوع پیوست، از زبان خودش عکس بسیار زیبایی از عروس و نوه فاطمه گودرزی، لیلای سریال "فاصله ها"، در آینه عمل جراحی رهبر معظم انقلاب که با هوشیاری کامل ایشان انجام شد/ تنت به ناز طبیبان نیاز مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد دانلود آهنگ جدید و عاشقانه «خط پایان» علی زندوکیلی+فیلم/ من عاشقانه ترین شعر زمان توام جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی 2024 برای کلینیک ها (ویدئو) چند سکانس خنده دار فیلم "سال گربه" با هنرنمایی بهرام افشاری و سارا بهرامی / عجب شور و هیجانی به پا کردن! روایت محمود احمدی نژاد از دست به دست دادن پسران مهندس و داماد پزشکش در ساخت خانه 175 متری در شمال تهران +ویدیو رونمایی از صندلی ماساژ فوق لاکچری و هوش پران علی دایی در دفتر کارش+ویدیو/ ذوق و خنده های شهریار ایران از خرید جدیدش غوغای اجرای احساسی پسر خوش صدای ایرانی با آهنگ مرتضی پاشایی در کنسرت محسن ابراهیم زاده/ یکی هست تو قلبم...+ویدیو (ویدئو) پاسخ منطقی و جالب استاد قرائتی به دختر شل‌ حجاب/ سوسماس... جزئیات تازه از جنایت در برج 20 طبقه کوهک/ قتل مرد ثروتمند با 37 ضربه چاقو بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش، همایِ پایتخت در سریال جنگل آسفالت+ویدیو
تیتر امروز   
امتحانات نهایی باعث حذف کنکور خواهد شد! صفر تا صد برگزاری کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا نگاهی به بزرگترین و عظیم الجثه‌ترین مار زنده دنیا/ این موجود چند متر است و کجا زندگی می‌کند؟+عکس کشف موجودی بزرگ‌تر از نهنگ! محل زندگی این جانور کجا بوده است؟ کشتن صاحب مزونِ لباس 50 ساله به دست دختر 11 ساله در حمایت از مادرش در این شهر! عمل جراحی رهبر معظم انقلاب که با هوشیاری کامل ایشان انجام شد/ تنت به ناز طبیبان نیاز مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد دانلود آهنگ جدید و عاشقانه «خط پایان» علی زندوکیلی+فیلم/ من عاشقانه ترین شعر زمان توام جزئیات تازه از جنایت در برج 20 طبقه کوهک/ قتل مرد ثروتمند با 37 ضربه چاقو آقای مدیر پرسپولیس! لایک نبود، دو انگشت بعد از لایک بود! واکنش ظریف به «آتش بازی» رژیم صهیونیستی در اصفهان جزئیات حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس برخی مسئولان به دلیل اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابی تذکر گرفتند درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود بدشانسی بزرگ بازیکن تیم ملی در ازدواج/ همسر ستاره ملی‌پوش، اموالش را بالا کشید+عکس حواشی داغ امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403/ تذکر رئیسی درباره رفتارهای نامناسب با پدیده بی‌حجابی