ساعدنیوز
ساعدنیوز

فالووریاب | خرید فالوور واقعی اینستاگرام

  چهارشنبه، 22 دی 1400 ID  کد خبر 187745
فالووریاب | خرید فالوور واقعی اینستاگرام
ساعدنیوز:دغدغه اصلی تمام کاربران اینستاگرام که نگاه بیزینسی به این شبکه اجتماعی دارند، این است که چگونه رتبه و تعداد فالوورهایشان را افزایش بدهند. خیلی از افراد تصور می‌کنند داشتن یک اکانت اینستاگرامی و فعال بودن در این فضا به تنهایی کافی است

دغدغه اصلی تمام کاربران اینستاگرام که نگاه بیزینسی به این شبکه اجتماعی دارند، این است که چگونه رتبه و تعداد فالوورهایشان را افزایش بدهند. خیلی از افراد تصور می کنند داشتن یک اکانت اینستاگرامی و فعال بودن در این فضا به تنهایی کافی است. غافل از این که اکتفا کردن به این جمله که "کار خوب مخاطبش را پیدا می کند" در این زمانه دیگر کافی نیست و باید پای هر کسب و کار ایستاد و آن را تبلیغ کرد تا بتوان در دنیای مارکتینگ به نتیجه مثبت دست یافت. خرید فالوور واقعی اینستاگرام نیز قدمی در همین راستا است. در واقع شما با خرید فالوور واقعی، به معرفی و ارائه محصولات و خدماتتان به طیف بیشتری از افراد می پردازید و این یعنی کسب درآمد بیشتر از طریق اینستاگرام. اگر به تعداد کافی فالوور نداشته باشید، درآمدی از پیجتان نخواهید داشت. دلیلش چیست؟

فرض کنید در سفر هستید. به بازار شهر رفته اید و قصد دارید ناهار را در یکی از بی شمار رستوران های آنجا صرف کنید. سراغ کدام رستوران می روید؟ آن که مراجعه کنندگان بیشتری دارد یا آن که خلوت است؟ قطعا در یک شهر غریب که شناختی روی مراکز آن ندارید، همان رستورانی که شلوغ است و دیگران آن را انتخاب کرده اند گزینه بهتری است.

همین مثال را به اینستاگرام تعمیم بدهید. اگر یک نفر بخواهد بین 2 پیج با خدمات مشابه یکی را انتخاب کند، قطعا سراغ آن پیجی می رود که فالوورهای فعال بیشتری دارد.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که فالوور فعال دقیقا یعنی چه؟ در ادامه همین مطلب پاسختان را خواهید یافت.

حالا که دلیل اهمیت تعداد فالوور را در اینستاگرام متوجه شدید، باید دنبال راه های جذب آن باشید که یکی از آنها خرید فالوور است!

برای جذب فالوور و افزایش رتبه پیج در اینستاگرام کارهای مختلفی می توان انجام داد. مواردی که در ادامه نام می بریم چند نمونه از این اعمال است، اما توجه داشته باشید که بدون استراتژی قبلی، سراغ هیچ کدامشان نروید! هر کدام از این موارد نیازمند صرف زمان و هزینه هستند و اگر از قبل برنامه نداشته باشید، احتمال این که مسیرتان را اشتباه بروید و نهایتا به نتیجه مطلوب نرسید زیاد است.

راه های جذب فالوور اینستاگرام

1- فالو و آنفالو کردن دستی:

اولین اقدامی که از ابتدا برای افزایش فالوور در اینستاگرام انجام می شد، فالو و آنفالو کردن دستی بود. به این شکل که شما از بین اکانت هایی که حدس می زنید به خدماتتان نیاز داشته باشند تعدادی را فالو می کنید و بعد از مدتی همان ها را آنفالو خواهید کرد. این روش بازدهی خوبی دارد، اما ایراداتی هم به آن وارد است. از جمله:

- نیاز به صرف زمان و انرژی زیاد

- احتمال آنفالو کردن اشتباهی

2- تبلیغ کردن

بعد از این که افراد مختلف در اینستاگرام فالوور جذب کردند و پیج های متفاوت با تعداد فالوور زیاد به وجود آمدند، خیلی از آن ها به کسب درآمد از طریق اینستاگرام پرداختند. گرفتن سفارش تبلیغ از دیگر پیج ها به روشی برای داشتن درآمد از طریق اینستاگرام تبدیل شد. برای جذب فالوور می توان به این پیج ها سفارش تبلیغ داد. نکته مهم این است که پیج مناسبی را برای تبلیغ کردن کار خودتان انتخاب کنید. مخاطبان پیج باید پتانسیل فالو کردن شما را داشته باشند. یعنی جامعه مخاطب آن ها شامل افرادی باشد که احتمال نیاز داشتن آن ها به محصولات یا خدمات شما زیاد باشد. تبلیغ کردن اگر در پیج مناسب و در زمان مناسب اتفاق بیفتد بازدهی بالایی خواهد داشت. طوری که طی یک روز تعداد زیادی فالوور جذب می کنید. اما عیب اصلی این روش، ریزش زیاد فالوورهایی است که بعد از چند روز ممکن است شما را آنفالو کنند. باید حواستان به حفظ آن ها و ایجاد تعامل با افراد جدید باشد.

خود اینستاگرام نیز قابلیت تبلیغ را برای بعضی از پست های پیج های بیزینسی در نظر می گیرد و شما می توانید هزینه آن را با کردیت کارت های خارجی پرداخت کنید. با این کار پست شما در تایملاین (Home) افراد دیگر نشان داده می شود و آن ها شاید فالویتان کنند.

3- خرید فالوور

راه دیگری که برای افزایش تعداد فالوور و رونق کسب و کار اینستاگرامی وجود دارد، خرید فالوور اینستاگرام است. با خریدن فالوور اینستاگرام نیز به راحتی می توانید تعداد مخاطبان و رتبه پیجتان را ارتقاء دهید. شاید عده ای ندانند که خرید فالوور دقیقا یعنی چه. چطور می شود یک فالوور را خرید؟

در واقع طرف حساب شما هنگام خرید فالوور خود اینستاگرام نیست. بلکه مجموعه هایی هستند که در سراسر دنیا به ارائه سرویس های متفاوت مربوط به اینستاگرام می پردازند. خرید فالوور، خرید لایک و ویو، پنل ادمین و... از جمله خدمات عمومی این مجموعه ها است.

اما دقت کنید بسیار مهم است که اقدام به خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال کنید تا برای اینستاگرام شما مفید باشد!

اما چگونه می شود فالوور اینستاگرام خرید؟

در پاسخ به این سوال کافی است در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری سرچ کنید "خرید فالوور اینستاگرام". با مجموعه های مختلفی آشنا می شوید که هر کدام نوعی از فالوور اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهند. یعنی در قبال هزینه پرداخت شده به شما فالوور می فروشند. از میان این سایت ها، باید دنبال یکی بگردید که فالوور واقعی بفروشد. در ابتدای مطلب به عبارت "فالوور فعال" برخوردیم و گفتیم معنای آن را در ادامه خواهید فهمید. در توضیح این عبارت باید بگوییم که هنگام خریدن فالوور، با انواع متفاوتی روبرو می شوید. فالوور فیک، فالوور واقعی، فالوور ارزان، و... باید بدانید طبق آخرین الگوریتم اینستاگرام (و حتی سایر شبکه های اجتماعی مشابه آن، مثلا توییتر) میزان تعامل فالوورها با پیج ملاک اصلی رتبه بندی پیج ها است. یعنی هر چه تعداد لایک ها، ویو ها، بازخوردهای استوری، کامنت ها، ذخیره پست ها و فوروارد کردن آن ها و موارد اینچنین توسط فالوورهای یک پیج بیشتر باشد، آن پیج تعامل یا اینتراکشن بالاتری خواهد داشت.

حال سوال پیش می آید که ارتباط این مفهوم با خرید فالوور در چیست؟

عزیزان! تنها فالووری که می تواند این مدل از تعامل را ایجاد کند، فالووری است که واقعی باشد. فالوورهای فیک امکان لایک کردن و کامنت گذاشتن را ندارند و اینستاگرام هم این اکانت ها را شناسایی و محدود می کند. بنابراین هنگام خرید فالوور لازم است کمی بیشتر هزینه کنید و فالوور واقعی بخرید.

تصویر

فالووریاب – خرید فالوور واقعی اینستاگرام

یکی از مراجعی که می توانید با خیال راحت از آن فالوور واقعی اینستاگرام بخرید، سایت فالووریاب است. دلیل معرفی این مجموعه قدیمی، این است که تعداد کمی از این مجموعه ها همچنان فعال هستند. با توجه به سختگیری های اخیر اینستاگرام مبنی بر عدم استفاده از انواع واسطه، خریدن فالوور واقعی بسیار سخت شده است. اما فالووریاب با پشتوانه فنی خودش توانسته این موارد را رفع کند و مثل قبل نیاز مشتریانش را برطرف سازد.

برای خرید اقدام کنید.

کافی است به سایت فالووریاب بروید و پکیج مورد نظرتان را خریداری کنید. بعد با افزودن پیج خودتان و معرفی تعدادی پیج دیگر به عنوان منبع اصلی جذب فالوور، پنل شما فعال می شود و به فالو و آنفالو کردن خودکار می پردازد. به همین راحتی!

مزیت اصلی فالووریاب فراهم کردن فالوور واقعی است، اما نکات مثبت دیگری هم دارد. از جمله این که:

- همین که شما نیازی به صرف زمان و انرژی نخواهید داشت برای انتخاب این مجموعه کافی است.

- کاربری آسانی دارد و به راحتی می توانید تنظیمات آن را تغییر دهید.

- جذب فالوور در آن به صورت هدفمند است، بنابراین خیلی کمتر از روش های دیگر با ریزش فالوور مواجه خواهید شد.

- بعد از این که فردی شما را فالو می کند از اعتبارتان کم می شود. یعنی تا زمانی که ریکوئست شما از جانب افرادی که فالو شده اند پذیرفته نشود و آنها شما را فالو نکنند، میزان اعتبارتان تغییر نخواهد کرد.

- گزارش دقیقی از نحوه عملکرد پیجتان و میزان موفقیت در جذب فالوور به شما ارائه می دهد.

- پشتیبانی آنلاین و شبانه روزی دارد.

تصویر

این مزایا در کنار تجربه چندین ساله و حرفه ای تیم فالووریاب، دلایل کافی برای انتخاب این مجموعه هستند. با خیال راحت از فالوور یاب فالوور واقعی اینستاگرام بخرید!

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (76 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (76 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (33 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (26 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (19 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (15 نظر) درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس بدرقه مهدی هاشمی برای رفتن به اوین توسط پدرش هاشمی رفسنجانی +ویدئو (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ...
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...