دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

فاصله کاخ گلستان تا هتل‌های تهران 

یکشنبه، 07 مرداد 1403
اگر می‌خواهید به تهران سفر کنید و از بناهای تاریخی و مکان‌های مهم گردشگر این شهر دیدن کنید. به شما توصیه می‌کنیم حتماً در نزدیک‌ترین مسیر به کاخ گلستان که زیبایی‌های بسیاری را در دل خود برای تماشا پنهان کرده است هتل خود را رزرو کنید. کاخ گلستان سمت بازار تهران و خیابان 15 خرداد قرار دارد. پس شما با یک تیر دو نشان را می‌توانید به هدف بزنید.

در قدم اول به گردشگری در بازار بپردازید و سپس در ساعت‌های بازدید به سراغ کاخ گلستان زیبا بروید. باید به شما بگویم کاخ گلستان که در فهرست میراث فرهنگی یونسکو ثبت‌شده از آثار دوره قاجار است و با قدمتی بیش از 440 سال جزو منحصربه‌فردترین مجموعه‌های تاریخی محسوب می‌شود. پس برای اینکه با هتل‌های تهران که در نزدیک‌ترین مسیر به این کاخ قرار دارد بیشتر آشنا شوید تا پایان همراه ما باشید.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به کاخ گلستان

اگر می‌خواهید در باغی که با درختان چنار و سرو پرشده است در طی روز قدم بزنید. بهتر است در نزدیک‌ترین هتل به کاخ گلستان اقامت داشته باشید تا این سعادت نصیب شما شود.

هتل امیرکبیر تهران

هتل امیرکبیر با کاخ گلستان تنها دو دقیقه فاصله دارد. برای اینکه به این هتل سری بزنید بهتر است به میدان امام خمینی، کوچه ناصرخسرو بعد از مدرسه دارالفنون با پلاک 220 سری بزنید. این هتل در سال 92 افتتاح‌شده و برای آخرین بار در سال 99 موردبازسازی قرارگرفته است. هتل امیرکبیر یکی از هتل‌های تهران است که در 2 طبقه با 22 باب اتاق آماده پذیرایی از شما عزیزان است. نزدیکی به میدان مشق، کاروانسرای دیر گچین، موزه ارتباطات، موزه جواهرات ملی و آتشکده بهرام هم از دیگر مزیت‌های حضور شما در این هتل محسوب می‌شود.

هتل مهر تهران

هتل مهر تقریباً هفت دقیقه تا کاخ گلستان فاصله دارد. برای دسترسی به این هتل باید به میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر، کوچه سراج الملک در پشت مسجد سراج سری بزنید. هتل مهر در سه‌طبقه و با 33 باب اتاق در سال 1381 تأسیس و در سال 1391 موردبازسازی قرارگرفته است. این هتل با میدان امام خمینی و میدان هفت‌تیر هم تقریباً بین هشت‌تا ده دقیقه فاصله دارد.

هتل ارس تهران

اگر می‌خواهید کمتر از ده دقیقه با کاخ گلستان فاصله داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم در هتل ارس اقامت خود را تجربه کنید. هتل فوق در خیابان سعدی جنوبی، بلوک 9 شرقی در طبقه سوم واقع‌شده است. هتل فوق در یک ساختمان پنج طبقه واقع‌شده است که دوطبقه آن برای اقامت به شما با 274 باب اتاق اجاره داده می‌شود. اتاق‌ها در طبقات سوم و چهارم به‌صورت پراکنده واقع‌شده اند. دسترسی آسان به باغ‌موزه نگارستان، بوستان هنرمندان، پل طبیعت، بوستان آب‌وآتش، موزه هنر ایران، میدان منیریه، تماشاخانه سنگلج، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهر کتاب راه‌آهن، پارک رازی، پاساژ گنجینه، بوستان رازی، موزه ملی قرآن کری، میدان ولیعصر، بوستان ساعی و خانه تاریخی مستوفی‌الممالک هم از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل محسوب می‌شود.

هتل خیام تهران

هتل خیام هم با کاخ گلستان هشت دقیقه فاصله دارد و شما برای اقامت در این هتل می‌توانید به میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر، کوچه نویدی سری بزنید. هتل فوق یک هتل دوستاره است که در دوطبقه و با 36 واحد اقامتی آماده پذیرایی از شما عزیزان است. این هتل در منطقه دوازده تهران که یکی از مناطق قدیمی محسوب می‌شود در سال 55 افتتاح و در سال 96 هم برای بازدهی بیشتر موردبازسازی قرارگرفته است. در کنار دسترسی آسان به کاخ گلستان می‌توانیم به نزدیک بودن آن به موزه ایران باستان، موزه پست، موزه آبگینه و اتوبوس‌های شهری که در میدان امام خمینی واقع‌شده اند هم اشاره‌ای داشته باشیم.

هتل نیکان تهران

اگر در هتل نیکان تهران اقامت خود را تجربه کنید با بازار بزرگ هم فاصله زیادی نخواهید داشت. چراکه این هتل در میدان امام خمینی، بابان سعدی جنوبی درست در مقابل اداره پست واقع‌شده است. هتل فوق با کاخ گلستان هم که هشت دقیقه فاصله دارد. هتل نیکان هتلی یک ستاره است که در دوطبقه با 40 باب اتاق آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. نزدیکی به موزه‌های ایران باستان، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، آبگینه و دروازه تهران از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل محسوب می‌شود.

هتل سعید تهران

به‌عنوان آخرین معرفی به شما اقامت در هتل سعید را توصیه می‌کنیم که ده دقیقه با کاخ گلستان فاصله دارد. این هتل در خیابان سعدی جنوبی، جنب پارکینگ ناصرخسرو، بلوک 7 شرقی و در طبقه چهارم واقع‌شده است. هتل سعید یک هتل یک ستاره است که در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه با 24 باب اتاق آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. در سال 1393 این هتل فعالیت خود را آغاز کرده است. از دیگر مزایای حضور شما در این هتل می‌توان به نزدیک بودن شما به کاخ گلستان، موزه ملی ایران، عمارت مسعودیه و موزه عبرت اشاره داشته باشیم.

کلام آخر در مورد هتل‌های نزدیک کاخ

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای نزدیک بودن به کاخ گلستان بهتر است سمت میدان امام خمینی اقامت خود را در هتل‌های تهران تجربه کنید. بیشتر هتل‌های که در این منطقه قرار دارند عموم یک ستاره و دوستاره در نظر گرفته‌شده‌اند. واقع‌شدن کاخ گلستان در خیابان پانزده خرداد، میدان ارگ سبب خواهد شده تا شما با موزه ملی ایران، عمارت مسعودیه، موزه عبرت، موزه‌های ایران باستان، سکه و جواهرات، کاخ گلستان و آبگینه فاصله چندانی نداشته باشید. امید است مطالب ارائه‌شده برای اقامت در نزدیک‌ترین نقطه به کاخ گلستان موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
ترجمه تخصصی کتاب
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد