دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

فواید حرف زدن درباره فانتزی های جنسی با همسر 

پنجشنبه، 27 آذر 1399
مطالعه تازه که در مجله روابط جنسی منتشر شده نشان ميدهد درصورتی که بتوانید به آسودگی در مورد فانتزی های خود با یکدیگر حرف بزنید کیفیت روابط تان بیش تر ميشود .

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، فانتزی جنسی به اعمال و رفتاری گفته می شود که در مورد رابطه جنسی در ذهن افراد شکل می گیرد. این رفتار بیشتر جنبه روانی دارد.

در واقع، فانتزی جنسی تفکراتی است که مردان و زنان را به خود مشغول می کند و آنها می خواهند این فانتزی ها را در روابط جنسی خود به کار ببرند.

بسیاری از درمانگران جنسی فانتزی جنسی را باعث تنوع و بهبود کیفیت رابطه جنسی می دانند.

با توجه به اینکه این اعمال معمولا حرکات غیر معمولی هستند سبب می شوند لذات خاصی در زوجین به وجود آیند. از طرفی دیگر، نامعتارف بودن این فانتزی ها گاهی اوقات ماهیت آنها زیر سوال می رود!

دانشمندان علوم جنسی بر این باور هستند که داشتن فانتزی جنسی مسئله غیر طبیعی نیست. اما گاهی این فانتزی ها غیر متعارف می شوند و سلامت فرد را تحت تاثیر قرار می دهند.

اگر این فانتزی جنسی حالتی غیر معمول و نامتعارف داشته باشد در علم روانپزشکی در طبقه بندی اختلال پارافیلیا دسته بندی می شود. در واقع هنگامی که سلامتی زوجین در این روابط به خطر بیافتد دانشمندان وجود آن را غیر معمول و وابسته به اختلالات روانی می دانند.

براي داشتن یک روابط صمیمي از فانتزی های جنسی خودتان حرف بزنید

دانشمندان دریافتند ، افرادی که گزارش کرده بودند خشنودی جنسی از هم دارند، بیش تر تمایل به برقراری گفتگوی خوب در روابط شان داشتند و از روابط شان بسیار حس خشنودی کرده و حس ثبات در این روابط داشتند. همچنين نسبت به افرادی که حس ارامش کمتری در روابط داشتند، بیش تر تمایل داشتند که در خصوص فانتزی هایشان با شریکشان صحبت کنند. بدین ترتیب اساساً حرف زدن در خصوص فانتزی های شما از همه نظر سبب ایجاد یک روابط شاد و حس خوب در روابط خواهد شد.

پژوهشگران اذعان داشتند که مطالعه آنها براي تائید اهمیت درک این مسئله بوده که به چه دلیل برخی اشخاص راحت تر درباره خواست های جنسیشان حرف میزنند و این دستور چطور روی خشنودی جنسی آنها تأثير گذار است.

لازم به یادآوری است که نباید نسبت به صحبت کردن در مورد چیزی که حقیقتا از روابط جنسی می خواهند حس عجیبی داشته باشند. از خواست های شخصی خود با شریکتان حرف بزنید و بصورت ایمن آنها را با هم تجربه کنید و تأثير خوبی که روی روابط تان خواهد گذاشت را ببینید.


رابطه بین حرف زدن درباره فانتزی های جنسی و داشتن یک روابط شاد در بعضی سطح ها کاملاً منطقی است:درصورتی که حس امنیت حقیقی در روابط تان نداشته باشید احیانا نمی توانید به آسودگی درمورد فانتزی های خود با شریکتان حرف بزنید
ولی درصورتی که حس می کنید در روابطی هستید که امنیت کافی دارید و هنوز هم براي درمیان گذاردن فانتزی های خود با شریکتان راحت نیستید، باید بدانید که اوضاع احیانا بهتر از چیزی خواهد شد که فکرش را می کنید و سبب نزدیکی بیش تر شما( چه در تختخواب و چه پس از آن) خواهد شد.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
گام به گام مراحل چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟