ساعدنیوز
ساعدنیوز

فواید توجه نکردن به حرف و نظر دیگران

  شنبه، 23 مرداد 1400   زمان مطالعه 16 دقیقه
فواید توجه نکردن به حرف و نظر دیگران
این یک حقیقت است که دیگران مدام در حال نظر دادن در زندگی ما هستند. برخی از افراد به این نظرات توجه نکرده و کار خود را ادامه می دهند. اما عده ای دیگر باری این که یک کاراکتر منفی یا غیرقابل قبول در زندگی دیگران نباشند؛ به حرف آن ها بیش از حد توجه می کنند که این یک اشتباه است. در این مقاله به شما میگوییم چرا نباید به نظرات دیگران اهمیت داد!

انسان ذاتا تمایل دارد که مورد محبت و توجه دیگران قرار بگیرد. از همین رو گاهی اوقات این حس ذاتی باعث می شود که شخص بیش از حد مجاز به تفکرات دیگران راجع به خودش توجه کند و اهمیت دهد. اما بهتر است بدانید که اگر بیش از حد مجاز باشد باعث بروز اثرات منفی در شخص می شود. برخی از افرادی که دچار این نوع وسواس فکری شده اند و از تجربیات خود گفته اند؛ ادعا می کنند که زندگیشان به گونه ای فلج و مختل شده است. پس اگر جز افرادی هستید که بیش از حد درباره تفکرات دیگران نسبت به خود اهمیت می دهید؛ بهتر است ترک عادت کنید. در این مقاله قصد داریم برخی از روش های بی توجهی به حرف دیگران را مورد بررسی قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید و از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم استفاده کنید.

چرا حرف مردم نباید هیچ ارزشی برای شما داشته باشد ؟

یک حرف چگونه تولید میشود ؟! بد نیست نگاهی به پروسه تولید یک حرف داشته باشیم.یک حرف از یک فکر آغاز میشود. فکرهایی که در ذهن همه انسانها و حتی خودمان هست و حتی اگر دقت کنید، نظم ملموسی در تولید آنها نیست ! هرکاری که انجام دهید، قطعا عده ای موافق و عده ای مخالف خواهد داشت. در واقع مهم نیست چه کاری انجام میدهید، قطعا مخالفینی را خواهید داشت.هرچند شما باید عاشق همه مردم و اطرافیان باشید و آنها را حمایت کنید، اما فقط 1 درصد برتر جامعه هستند که باید مسیر های اصلی زندگی شما را جهت دهند(که حتی این مساله نیز فقط برای شروع است و پس از مدتی، شما باید خودتان، به سبک خود مسیر را ادامه دهید).حال فرض کنید بخواهید با هرکدام از این حرفها(که معمولا توسط 99 درصد نرمال جامعه تولید میشوند)، استرس بگیرید، جهت زندگی خود را تغییر دهید یا افسرده و نا امید شوید. بنظر شما با چنین وضعیتی به مقصد معلوم و ارزشمندی خواهید رسید ؟!

اهمیت دادن به حرف دیگران

چرا نباید به حرف دیگران اهمیت داد؟

ما در ادامه به چند دلیل بسیار مهم که ثابت می کند بی توجهی به حرف دیگران برای شما بهتر است اشاره خواهیم کرد. برخی دلایل به شرح زیر است:

زندگی شما تنها به خودتان مربوط است نه اشخاص دیگر

همانطور که شما می توانید آزادانه در هر موردی که می خواهید فکر کنید؛ دیگران نیز می توانند اینگونه باشند. اما حقیقت این است که نباید تفکرات آن ها روی شما و زندگیتان تاثیر داشته باشد. تفکر هیچ کس نمی تواند از ارزش شما کم کرده یا به ارزش های شما اضافه کند. شما یک بار به دنیا می آیید، این زندگی شماست. پس تنها کسی که باید رفتارها و انتخاب های شما را مورد تایید قرار دهد؛ شما هستید.

شما تنها کسی هستید که خیر و صلاح خود را می دانید

از دیگر دلایل بی توجهی به حرف دیگران این است که شما بیش از هر فردی برای خود وقت می گذارید و سرمایه گذاری می کنید. پس هر عقل سلیمی تشخیص می دهد که این خودتان هستید که بیش از هر فرد دیگری خیر و صلاحتان را می دانید. این یک مهارت است که باید یاد بگیرید. اولین فاکتور در یادگیری این موضوع این است که مسئولیت تصمیم های خود را به عهده بگیرید؛ یعنی اگر به موفقیت دست پیدا نکردید فردی را مقصر ندانید و از شکست خود درس بگیرید.

چیزی که در نظر شما برای دیگری خیر است؛ ممکن است برای شما شر باشد

چیزی که در این جا مشخص است این است که افراد با این که در موقعیت شما قرار ندارند. اما خود را جای شما تصور کرده، سپس بر اساس تصورات خود برای شما اظهار نظر می کنند که کار غیر منطقی و اشتباهی است. زیرا تصور کردن تا آن چه که در واقعیت اتفاق می افتد، بسیار تفاوت دارد. به طور مثال شاید یکی از اشیا مورد استفاده شما از نظر دیگران بلا استفاده باشد؛ اما برای شما ارزش خاصی داشته باشد. مطمئن باشید شما بی همتا هستید و تنها خودتان می دانید که چه چیز برایتان بهتر است.

توجه به نظر دیگران می تواند مانعی برای رسیدن به اهدافتان باشد

رسیدن به رویاهایتان رابطه مستقیمی با توجه کردن به نظر دیگران دارد. به زبان ساده تر این که هر چه به نظر اطرافیان بیشتر توجه کنید؛ بدون شک از رویاها و اهدافتان دورتر خواهید شد. گاهی لازم است ضرب المثل این که می گویند باید همرنگ جماعت بود را نقض کرد و همرنگ فردی دیگر نبود؛ یعنی کارهایی که از نظر دیگران چندان عادی نیست. اما شما برای رسیدن به رویاهایتان باید آن ها را انجام دهید. گاهی حتی لازم است شما از غرور و اعتبار خود بگذرید، تا به چیزی که می خواهید برسید. حال اگر بخواهید در چنین موقعیتی دیگران را جز برتری ها قرار دهید قطعا سدی برای خود ایجاد کرده اید.

نتیجه ی اعمالتان تنها گریبان گیر شما خواهد شد

یکی دیگر از دلایل بی توجهی به حرف دیگران این است که در آخر هر نتیجه ای که از کارهایتان حاصل شود تنها گریبان گیر شما خواهد بود و هیچ ارتباطی به دیگران نخواهد داشت. به طور مثال برخی از اطرافیانتان که در بازار بورس سرمایه گذاری کرده اند؛ از شما می خواهند که این کار را انجام دهید. در حالی که شما هیچ دانش بورسی ندارید و در نهایت دچار ضرر مالی زیادی می شوید. تنها به این خاطر که به حرف اطرافیان گوش داده اید. پس از این که نتیجه ی کار خود را دیدید دچار عذاب وجدان در خصوص این که چرا به ندای درونی خود گوش نداده این می شوید و بدون فکر ریسک کرده اید. پس به این نتیجه می رسیم که دیگران با شما زندگی نخواهند کرد که بتوانند در تصمیمات شما تاثیری هم داشته باشند.

هر یک از اطرافیانتان نظری دارند و این نظرات دائما در حال تغییر هستند

هر فردی که در اطراف شماست برای هر موضوعی نظر خاصی دارد. علاوه بر آن نظراتشان نیز دائما در حال تغییر است. اگر شما بخواهید به نظرات آن ها گوش دهید؛ نه تنها دچار سردرگمی خواهید شد، بلکه هیچ نتیجه ای نیز از انتخاب یا هدف خود نخواهید گرفت. اگر دوست ندارید که افراد درباره شما نظر منفی داشته باشند باید بگوییم که انسان دائما در حال تغییر است. یعنی اگر امروز درباره شما نظر منفی داشته باشد؛ ممکن است پس از گذشت مدتی تغییر عقیده دهد. پس هیچ نیازی نیست در این باره نگران شوید.

زندگی کوتاه است پس آن طور که دوست دارید زندگی کنید

هر فرد پس از به دنیا آمدن تنها یک شانس در زندگی دارد. پس با بی توجهی به حرف دیگران این شانس را به خود بدهید. زندگی آن قدر کوتاه است که ارزش رنجاندن خود را ندارد. تا زنده اید آن چه را که دوست دارید انجام دهید و اعتنایی به حرف اطرافیان نداشته باشید. چرا که پس از مرگ هیچ یک از آن ها نمی توانند کاری برای شما انجام دهند.

نمی توانید همه را راضی نگه دارید

این یک حقیقت تلخ است که باید با آن روبه رو شد؛ شما نمی توانید هیچ گاه تمام اطرافیان خود را راضی نگه دارید. گاهی حتی این موضوع برای خانواده نیز صدق می کند. پس نیازی نیست خود را خسته کنید و آن طور که دیگران دوست دارند عمل کنید. به یاد داشته باشید که تنها شخصی که باید از شما خشنود و راضی باشد تنها خودتان هستید.

فواید بی توجهی کردن به حرف و فکر دیگران

زندگی با تمام ناملایمات و سختی ها زیبا و کوتاه است، پس باید از لحظات کوتاه عمر بیشترین لذت را برد. آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید آیا از زندگی لذت برده و می برید، یا خیر؟ اگر فکر می کنید زندگی برایتان لذت بخش نبوده و در زندگی احساس آرامش نداشته اید و دائما در تلاطم و نگران تائیدشدن یا نشدن از طرف دیگران، بوده اید، وقت آن رسیده است که سبک زندگی خود را تغییر دهید، چرا که اهمیت دادن به حرف و فکر دیگران و غافل شدن از خود زندگی را تلخ و محدود می کند.شما تنها یک بار به دنیا می آیید و سال های خوب جوانیتان به سرعت برق و باد می گذرند، پس سعی کنید ارزش های خود را شکل دهید و طوری زندگی کنید که لایق آن هستید. اگر خواهان چنین زندگی هستید، از همین امروز به حرف دیگران اهمیت ندهید و با مطالعه این بخش با نتیجه ی عالی بی توجهی بی اهمیتی به حرف و فکر دیگران آشنا شوید.

انرژی بیشتری برای ایجاد روابط دارید

اگر تعامل با دیگران مانند رانندگی با اتومبیل باشد، فیلتر کردن گفتار و کردار مانند قرار دادن سرعت گیر در سرتاسر بزرگراه تعامل است. هرچه سرعت گیر بیشتری داشته باشید، سرعت کمتری دارید تا کنترل ماشین خود را از دست ندهید. رسیدن به مقصد نهایی خود و ایجاد یک ارتباط عاطفی متقابل مدت زمان زیادی طول می کشد.

خیلی جذابتر می شوید

شخصی که برایش اهمیت ندارد، دیگران چه فکر ی درباره اش می کنند بطور ذاتی جذاب است نه اینکه افراد بیشتری او را دوست داشته باشند زیرا بین دوست داشتنی بودن و جذابیت تفاوت وجود دارد. داشتن نگرش بی تفاوتی و بی دغدغه طراوت بخش و راهی عالی برای کمک به دیگران است. اگر اعتماد به نفس داشته باشید و نظر دیگران برایتان مهم نباشد ، افراد می خواهند مورد توجه شما قرار بگیرند ، نه اینکه از شما برای احساس بهتر خود استفاده کنند.

افرادی زیادی را جذب می کنید

داشتن ذهنیت برای مراقبت نکردن از آنچه دیگران فکر می کنند بسیار خوب است. افرادی که نظراتتان را تحسین می کنند و از شرکت شما لذت می برند همراهتان خواهند بود، در حالی که افرادی که دوستتان ندارند از شما دور خواهند ماند.احساس دوست داشتنی بودن بسیار خوب است، اما داشتن "دوستان" زیاد می تواند استرس زا و مدیریت آن دشوار باشد. باید از خود بپرسید آیا می خواهید مجموعه ای گسترده از روابط کم عمق با آشنایان یا یک گروه متمرکزتر از دوستی های عمیق و معنادار داشته باشید.

خود را تغییر نمی دهید

افرادی که نسبت به رفتار و کردار دیگران بی تفاوت هستند لازم نیست در شرایط مختلف رفتار متفاوتی از خودنشان دهند. تلاش برای قرار گرفتن در گروه های مختلف می تواند طاقت فرسا باشد و ارزشمند نیست. اگر به همان چیزی که هستید احترام بگذارید استرس کمتری خواهید داشت و از سلامت بهتری برخوردار می شوید.

خودتان را راضی می کنید

به جای تلاش برای جلب رضایت همه ، خودتان را راضی کنید و این اصلا خودخواهانه نیست که گاهی خود را راضی کنید ، زیرا بالاخره شما در مرکز جهان خود هستید و انجام کارهایی برای دیگران راهی عالی برای افزایش عزت نفس تان است.

احساس آزادی می کنید

آخرین باری که واقعا به عنوان یک پرنده احساس آزادی کرده اید چه زمانی بوده است؟ فارغ از ترس، شکست و اسارت زندگی که دیگران برای شما انتخاب کرده اند؟ فارغ از ساختارهای اجتماعی که مانع انجام کاری می شوند که می خواهید انجام دهید؟ اهمیت ندادن به آنچه دیگران فکر می کنند اولین قدم در راه رسیدن به رستگاری است.

از تعاملات لذت بیشتری می برید

وقتی استقلال دارید، به راحتی می توانید از تعامل با دیگران بیشترین بهره را ببرید. وقتی نمی خواهید دیگران را متقاعد کنید که واقعاً آدم خوبی هستید یا سعی کنید نظر آنها را درباره موضوعی تغییر دهید ، می توانید وقت خود را صرف زیبایی یک تعامل کنید.وقتی واقعاً برایتان مهم نیست که کسی شما را دوست دارد یا نه، خودتان هستید و این موجب ارتباط آسان تر با دیگران می شود!

برای خوشبختی به خود اعتماد می کنید

برای رسیدن به خوشبختی بیشتر به خود اعتماد می کنید و نه دیگران. وقتی شما به دنبال به دست آوردن خوشبختی در درون خود هستید و کاری به قضاوت دیگران درباره ارزش خود ندارید یک خوشبختی پایدار با شما باقی می ماند . خوشبختی دیگران می آید و می رود و نمی شود بر آن تکیه کرد.

افراد با شما احساس راحتی می کنند

زندگی با ترس شدید از اینکه چطور قضاوت می شوند برخی از افراد را به رفتارهای خجالتی سوق می دهد و کمک های اجتماعی آنها را به شدت محدود می کند. ساکت بودن چیز منفی نیست، اما می تواند گاهی اوقات باعث دلهره شود.طبق مطالعات اخیر، ما روزانه حدود 50000 فکر داریم. اگر هیچ یک از این افکار به اشتراک گذاشته نشود، افراد عصبی می شوند. واقعیت این است که در کنار افرادی که می شناسید و درک شان می کنید، احساس راحتی بیشتری دارید. وقتی ساکت زندگی می کنید، ممکن است دیگران با نگرانی با شما روبرو شوند.

هر کاری را دوست دارید انجام می دهید

این گرایش انسانی است که خود را وفق و آنچه را دیگران از ما انتظار دارند انجام می دهیم، حتی اگر دوست نداشته باشیم اما در عین حال ، اگر مراقبت را کنار بگذارید، دیگران اهمیتی نخواهند داشت درست مثل شما، دیگران نیز مشغول مراقبت از آنچه در مورد آنها فکر می کنید، هستند بنابراین، مراقبت را متوقف و روی هدف خود و نه دیگران تمرکز کنید. به این ترتیب، با انجام کاری که دوست دارید، انجام دهید، لذت خواهید برد.

زندگی تان ساده می شود

وقتی به افراد اهمیت می دهید، انرژی زیادی را صرف فیلتر کردن گفتار و کردار خود می کنید. این انرژی صرف شده گاهی اوقات می تواند آنقدر زیاد باشد که بندرت برای کار خود باقی بماند. ممکن است همیشه از اینکه دیگران چگونه شما را می بینند وحشت داشته باشید و این آرامش روانی تان را برهم می زند و زندگی را دشوار می کند.

مستقل می شوید

اگر به افراد اهمیت دهید، همیشه توسط آنها کنترل خواهید شد. وقتی آنها در مورد شما خوب صحبت می کنند، خوشحال می شوید اما وقتی برعکس اتفاق می افتد، ناامید می شوید و به این ترتیب به عروسکی تبدیل شده که توسط دیگران کنترل می شود. اهمیت ندادن به آنچه دیگران فکر می کنند، کنترل کاملی از زندگی تان می دهد.

شجاع می شوید

وقتی برایتان مهم نیست که دیگران چه فکری می کنند و نظراتشان چیست، از این که خودتان باشید نمی ترسید واین به اعتماد به نفس تان می افزاید. بیشتر مردم از سخنرانی در جمع می ترسند زیرا ترس از انتقاد دارند اما از آنجا که به دیگران اهمیت نمی دهید، نترس می شوید و می توانید با هرکسی صحبت و عقاید خود را با اطمینان بیان کنید.

قویتر می شوید

افراد ضعیف به حمایت و نظر دیگران احتیاج دارند. آنها نمی توانند به تنهایی تصمیمات اساسی زندگی خود را بگیرند، اما اهمیت ندادن به آنچه دیگران فکر می کنند شما را قویتر می کند زیرا در لحظه های تردید و عدم اطمینان به دنبال اعتبار سنجی خارجی نیستید. درعوض، شما برای نظرات خود ارزش قائل هستید و معتقدید مهم هستند و هیچ کس شما را بهتر از شما نمی شناسد.

خودتان را دوست می دارید

غالباً، با اهمیت دادن بیش از حد به دیگران، خودمان را کم اهمیت می کنیم و این منجر به عزت نفس پایین و عقده حقارت می شود، در نتیجه به خود شک خواهید کرد و قادر به تصمیم گیری های اساسی نخواهید بود اما وقتی یک نگرش غیر مراقبتی ایجاد کنید، افراد اهمیتی نخواهند داشت و وقتی هیچ کس مهم نباشد، شما تنها کسی خواهید بود که آنقدر اعتماد به نفس خواهید داشت که خودتان را باور کنید و در نهایت خودتان را دوست داشته باشید.

در وقت صرفه جویی می کنید

اگر بیش از حد به دیگران اهمیت دهید، ممکن است مقدار قابل توجهی از وقت خود را صرف تفکر درباره آنها کنید. یک نگرش غیر مراقبتی وقت زیادی را برای استفاده در مورد آنچه واقعاً مهم است، بوجود می آورد. می توانید روی آرزوهای خود کار کنید، کتاب بنویسید، تجارت را شروع کنید، آهنگی بخوانید و هر کاری دوست دارید انجام دهید.

در لحظه زندگی می کنید

نگرش غیر مراقبتی به شما کمک می کند تا از همه نگرانی های آینده و پشیمانی های گذشته رها شوید. این امر منجر به حضور در زمان حال و لذت بردن از هر لحظه می شود همچنین تمایل دارید که همه چیز را آنگونه که هست بپذیرید.

زندگی خود را جالب می کنید

بی توجهی به دیگران می تواند به شما در امتحان چیزهای جدید کمک کند تا زندگی را تجربه کنید ، اشتباه کنید و از آنها بیاموزید. زیرا می توان از اشتباهات چیزی بیش از آنچه که از موفقیت می آموزید یاد بگیرید.علاوه بر این، یک نگرش غیر مراقبتی به شما آزادی می دهد تا زندگی خود را مطابق با انتخاب و انتظار ادامه دهید و هنگامی که آزادی ناشی از بی توجهی به آنچه دیگران فکر می کنند را تجربه کردید ، دیگر بازگشتی وجود نخواهد داشت.

پشیمان نمی شوید

تصور کنید که پیر هستید، زندگی خود را گذراندید و در طی چند روز می خواهید بمیرید. اکنون، آیا از زندگی که توسط انتظارات دیگران محدود شده بود پشیمان نخواهید شد، زندگی ای که به دلیل ترس کاری از پیش نبردید.حسرت بدترین احساس است، حسرت انجام ندادن کارهایی که دوست داشتید، اما خبر خوب این است که با بی توجهی به نظرات دیگران می توان از بروز این اتفاق جلوگیری کرد.

چگونه نسبت به دیگران بی توجه باشیم؟

اینکه به حرف دیگران اهمیت ندهید کاری غیر ممکن و دشوار نیست و فقط نیازمند این است که شما خودتان بخواهید تاثیر این نظرات را در زندگی شخصی خود کاهش دهید.مثبت اندیشی نیز از دیگر راهکارهای موثری است که می توان برای بی توجهی نسبت به حرفهای مردم از آن استفاده کنید. چگونه مثبت اندیش شویم راهکارهای مثبت اندیشی کدام است؟ با پاسخ دادن به این سوالات متوجه می شوید که چگونه باید دید خود را به زندگی تغییر دهید.

انجام دادن کارهایی که به آن علاقه دارید نیز می تواند مسیر درستی برای مقابله با ترس از حرف دیگران باشد. این کار به شما جرات و شهامت بیشتری می دهد و کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را به دست آورید.بالا بردن اعتماد به نفس نیز یکی دیگر از تکنیک های موثری است که موجب می شود تا حرف مردم در زندگی شما کم رنگ تر شود و آرامش بیشتری داشته باشید. در این زمینه می توانید از تکنیک های افزایش خودباوری و اعتماد به نفس استفاده کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (278 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (133 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (102 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (65 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (43 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (33 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (32 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سکانس فراموش نشدنی از سریال متهم گریخت/ مریم امیر جلالی جلو خواستگارا خورد زمین!!😂+ فیلم پریناز ایزدیار عروس مراکشی ها شد! رونمایی زیرکانه بازیگر سریال جیران از حلقه ازدواجش +عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! شب نشینی عاشقانه و جذاب فریبا نادری، پریسیمای سریال ستایش در رستوران لاکچری شوهرش+عکس واکنش محمد مسلمی به گله و شکایت مجید قناد از عمو های فیتیله ای؛ ما بی حرمتی نکردیم+ویدئو (عکس) رونمایی مهران غفوریان، مجری برنامه "شب خوش"، از ماشین میلیاردی و شیکش/ عجب تانکی! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! (ویدئو) روسی حرف زدن تحسین برانگیز نعیمه نظام دوست/ اما تاریخ این لحظات ذوق زدگی نعیمه رو فراموش نمیکنه 🤣 (تصاویر) چیدمان اتاق میهمان خانه شاهرخ استخری در بلژیک/ بابا! دمشون گرم! امکاناتشون از بهترین هتل ها هم بیشتره (ویدئو) عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که به عمرتون دیدید! / هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (عکس) کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان خلاقیت منحصربفرد سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در ثبت عکس هنری با الهام از بال فرشته/هنر نزد ایرانیان است و بس... عکس یادگاریِ نوستالژی و دلنشین رهبر معظم انقلاب در کنار اولین فرزندشان آقا مصطفی/ فرزند رهبری اینجا 4 ساله بودند شوخ طبعی یک راننده هموطن در طعنه زدن به بی پولی مورد تشویق و تحسین همه قرار گرفت/ بهترین انشای یک خطی برای موضوع علم بهتراست یا ثروت (ویدئو) شیطنت های حامد آهنگی و پسرش در جشن تولد 10 سالگی آراد جدیدترین عکس بهرام رادان با استایل متفاوت و عاشقانه منحصربفرد مینا مختاری به مناسبت تولد همسرش (عکس) صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا (ویدئو) خاطرات و دلخوری سلمان سریال "نون خ" از شهرتش / همسرم دیگه حاضر نیست با من بیرون بره خلاقیت یک راننده خوش فکر سنندجی در محافظت از ماشینش باعث وحشت و متواری شدن سارق خودرو شد🤣/ قابل توجه ماشینهایی که دزدگیر ندارند تصویری از ملاقات حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان تصویری دیده نشده از قالی بافی نیکا فرقانی یکی از دوقلوهای سریال پایتخت/ از بچگی هنر تو خونش بوده +عکس همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد (ویدیو) سماع بسیار زیبای پارسا پیروزفر و ابراهیم چلیک کول، بازیگر ترک فیلم "مست عشق" خلاقیت منحصربفرد فروشنده هندوانه برای راحت کردن کار خریداران در خوردن این میوه خوشمزه تابستانی در خیابان+عکس/ تمیز و باسلیقه👌 عکس لو رفته از پشت صحنه سریال پایتخت/ دو قلوها و عمو ارسطو!! +عکس وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! هادی چوپان و عضله نمایی از پاهایش روی صندلی/ همه رگ هاش زده بیرون ماشالله+ فیلم پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد جشن تولد 25 سالگی آلین، پسر خوش تیپ حسن جوهرچی با حضور دو پت خانگیش + عکس/ چقد جای باباش خالیه تصویری بسیار قدیمی از 15 سالگی حسن روحانی سیاستمدار ایرانی/ چهره شون اصلا قابل شناسایی نیست رونمایی از همسر واقعی و جوان کاظم نوربخش، سلمانِ سریال نون خ +عکس محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم 7 ثانیه زمان دارید تا گربۀ جاسوسی که در مدرسۀ سگ‌ها مخفی شده، پیدا کنید عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران بهاره رهنما سلبریتی ایرانی/ این ماشین نیست که هواپیماست +عکس مدل ماشین تسلا سایبرتراک هوش پران رضا گلزار هدیه برای خانومش آیسان/ این ماشین نیست تانکه😍👌 تصویر خانه‌ی پدری فروغ فرخزاد / چقدر خونه‌ی قشنگیه! بلای دردناکی که 4 مرد افغان بر سر یک نوجوان 16 ساله ایرانی آوردند+ویدیو
تیتر امروز   
مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!! (فیلم) شرط عجیب یک دختر برای پسری که استعداد و آینده خوانندگی داره/«یا من رو انتخاب کن یا خواننده شدن» (ویدئو)خانه 9 میلیون دلاری و فوق لوکس همسر خاوری در کانادا!!/چقدر لاکچری و شیک طراحی شده
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده