دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

فدراسیون تکلیف ارسلان مطهری و کاوه رضایی را با باشگاه استقلال مشخص کرد 

یکشنبه، 06 شهریور 1401
کد خبر: 220562
ساعدنیوز: باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به طور رسمی به درخواست باشگاه استقلال برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه پاسخ منفی دادند. باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی در نامه ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.

محمدرضا کسرایی مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ در این باره گفته بود: «باشگاه استقلال در آخرین دقایق نقل وانتقالات از طریق سیستم اتوماسیون اداری نامه ای ارسال و درخواست خارج کردن نام این بازیکن از لیست تیم را کرد. قانون در این باره سکوت کرده و طبق آیین نامه نقل وانتقالات، کمیته وضعیت و کمیته تدوین مقررات در این باره تصمیم می گیریم».

سازمان لیگ در روز های گذشته استعلام های مربوط به درخواست باشگاه استقلال برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه را از کمیته وضعیت انجام داده و پیگیری ها نشان می دهد پاسخ کمیته مربوطه به درخواست باشگاه استقلال منفی بوده و این موضوع با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال اعلام شده است. به این ترتیب آبی پوشان تا نیم فصل نمی توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل قرارداد ارسلان مطهری را ثبت و برای این بازیکن نیز کارت بازی دریافت کرده بود. او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش بازی کرد و به همین دلیل درخواست استقلال برای خروج نام این بازیکن از لیست آبی پوشان رد شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک