دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

فیبروز ابرو چیست؟ 

یکشنبه، 25 اسفند 1398
نام فیبروز ابرو برگرفته از یک شرکتی در صربستان که این روش زیبایی را بنیان گذاری کرده و در حال حاضر افراد بسیاری از کشور ما در این شرکت به فع از این متد زیبایی ابرو در کشور ما نیز مورد استفاده قرار داده اند.الیت مشغول می باشند.

امروزه واژه ی فیبروز ابرو به گوش همه ما آشنا است. در همه جوامع غربی و شرقی بسیار جا افتاده و شناخته شده است و روز به روز نیز در حال تغییر است. ولی قبل از توضیحات کامل درباره این روش باید بدانید هدف اصلی فیبروز برطرف کردن نواقص اجزای صورت با استفاده از تکنیک آرایش دائمی است;طبیعی بودن و استفاده از رنگهایی که تمرکز بر طبیعی تر نشان دادن این تکنیک را دارد.

فیبروز ابرو یکی از جدیدترین متد آرایش نیمه دائمی هاشور ابرو است که امروزه بسیار معروف و پرکاربرد شده است. برای انجام این روش از هیچ گونه دستگاهی استفاده نمیشود و عمل هاشور زدن ابروها توسط قلم و سوزن های یکبار مصرف به صورت دستی انجام می شود.

خوب است بدانید تکنیک فیبروز ابرو اولین بار توسط شخصی به نام برانکو ابداع شد و در سطح جهان مورد استقبال و توجه قرار گرفت.در چند سال اخیر برانکو فقط به تکنیک فیبروز ابرو بسنده نکرد و در کنارش تکنیک های فیبروز را روی لب و خط چشم و مژه نیز اجرا کرد که هر کدام از آنها شاخه های متفاوتی دارد و باز هم مورد استقبال در سطح جهان قرار گرفت. در کنارش نیز کمپانی محصولات خود به نام فیبروز را راه اندازی کرد که شامل رنگ،دستگاه، بی حسی، پرایمرها و … می شود که نامش برای ما آشناست.

هدف از این متد برطرف کردن و ارائه راه حلی برای پوشاندن نواقص در این موضع از صورت می باشد و شما می توانید صاحب ابرو هایی با طرح خاص و با رنگ مختصی باشید. در نظر داشته باشید که این روش آرایش ابرو دائمی نمی باشد و پس از گذشت مدتی معین از بین می رود برای همین برای داشتن ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص می توانید به صورت دائم از این متد استفاده نمایید.

مزایای فیبروز ابرو

اجرای فیبروز بر دست افراد ماهر و با تجربه سبب نمایان شدن موهای نقش بسته به صورت طبیعی و بسیار هنرمندانه خواهد شد با توجه به این امر که در این متد رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ نمی کنند در نهایت پاکسازی آن بسیار آسان تر بوده و در هر لحظه بدون هیچ گونه مشکلی می توان مدل ابرو ها را تغییر داد؛ که این موضوع از جمله بهترین و اصلی ترین مزیت های فیبروز ابرو می باشد. از دیگر مزیت های این روش زیبایی ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روش ها
  2. دقت بالا و در نهایت داشتن ابروهایی به ظاهر طبیعی
  3. ایجاد تراکم بالا در این قسمت
  4. تغییر آسان مدل ابرو
  5. وجود مدل های مختلف برای اجرای این متد
  6. داشتن هزینه بسیار مناسب
  7. بهترین گزینه برای ایجاد قرینه در ابرو ها
  8. فرم دادن به تاج ابرو ها
  9. سوزش و درد کمتر
  10. دادن حالت ظریف و طبیعی به ابرو ها
  11. فرم دادن به آرک ابروها

توجه داشته باشید که شما با انتخاب این روش در کم ترین زمان صاحب ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص خواهید شد و از تمامی مزیت های این روش بهره مند خواهید شد.

معایب فیبروز ابرو

اگر بخواهیم در مورد معایب فیبروز ابرو اطلاعاتی را برای شما عزیزان علاقه مند به این موضوع ارائه دهیم بایستی به موارد زیر اشاره کرد:

  • افرادی که قبلا از تاتو استفاده کرده اند به هیچ عنوان نمی توانند از این روش برای زیباتر کردن ابروهای خود استفاده کنند و این موضوع برای افرادی که نمی توانند از فیبروز ابرو بهره مند شوند ناراحت کننده می باشد.
  • با توجه به اینکه کاربر با اعمال فشار بر روی دستگاه میکروبلیدینگ مراحل فیبروز را انجام میدهد و با گذشت زمان مچ کاربر خسته شده و در آخرهای کار از میزان فشار کاسته می شود که این موضوع می تواند بر کیفیت کار انجام شده تاثیر بگذارد
  • با توجه به آن که تیغ دستگاه مربوط به فیبروز با دست کاربر انجام می شود، امکان آسیب رسیدن به دست بسیار بیشتر میباشد و افرادی که این کار را انجام میدهند بایستی خیلی مراقب باشند.
  • در برخی از مراکز رنگ های بسیار نامرغوبی مورد استفاده واقع می شود که همین امر سبب می شود ماندگاری آن کمتر بوده و بعد از گذشت زمان کوتاهی شاهد کم رنگ شدن رنگ ابرو می شویم که به همین دلیل توصیه می شود به مراکزی مراجعه نمایید که قابل اطمینان و اعتماد باشند تا کمترین آسیب به ابرو وارد شده و هزینه تان هدر نرفته باشد.

رنگ های مورد استفاده در فیبروز ابرو

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم فیبروز ابرو در انواع رنگ های مختلفی اجرا می شود. رنگ هایی که در این روش زیبایی ابروها استفاده می گردد از انواع مواد معدنی تهیه و تولید می شود همچنین با توجه به اینکه فاقد فلزات سنگین می باشد به راحتی جذب پوست شده و از این رو ظاهر ابرو بسیار طبیعی نمایان می شود. هم چنین از دغدغه های خانم هایی که قصد استفاده از این روش را دارند ترس از برجای ماندن ته رنگ از این متد می باشد که با خیالی راحت می توان گفت جای هیچ نگرانی و استرسی نمی باشد و رنگ استفاده شده در این روش زیبایی به راحتی و کامل از روی پوست پاک می گردد و هیچ ته رنگ قرمز بر جای نمی ماند.

توجه داشته باشید که رنگ های مورد استفاده در متد فیبروز ابرو توسط موسسه phi تهیه و تولید می شود و در تولید آن از هیچ گونه مواد مضر مانند سرب، اکسید آهن و نیکل استفاده نمی شود؛ و رنگ های تولید طبیعی می باشند. شما می توانید برای ماندگاری بیشتر این روش از رنگ های جدید استفاده نمایید؛ و هم چنین هیچ گونه سایه قرمزی را با پاک کردن جوهر ابرو مشاهده نخواهید کرد.البته کمپانی های معتبر بسیاری این رنگ ها را تولید میکنند که از لحاظ کیفی در بعضی موارد از برند فیبروز نیز بهتر میباشند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه