دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / پوست و مو /

فیلر مو چگونه انجام می شود؟ و نکات مهم 

شنبه، 04 بهمن 1399
فیلر مو اولین ماده حجم دهنده موها در جهان است. فرمول تشکیل دهنده فیلر موی سر شامل اسید هیالورونیک و پپتید فعال است.

فیلر تراپی مو هم یکی از روش های درمان موهای اسیب دیدست . الببته این آسیب دیدگی باید توسط متخصص پوست و مو تشخیص داده شود . لاین های تخصصی و ویتامینه مو با بهترین برند ها همراه با آنالیز موی شما فیلر تراپی که یکی از بهترین روش های احیا مو هست چون مواد تشکیل دهندش علاوه بر کراتین دارای آکوا و پلکس هست آبرسانی قوی داره و براقیت خاصی به مو میده و وز مو از بین میبره و حتی کلاژن سازی داری به نظر من یک پکیج کامله باماندگاری بالا
فيلرها در واقع پركننده كانال مو هستند خيلي مواقع موها در اثر زايمان وشير دهي يا بيماري خاص يا دكلره مكرر دچار بي وزني ميشه كه به اين موها پشم گربه اي هم گفته ميشه وقتي مو همه املاح واب وپيگمنت خودش رو از دست ميده بايد توسط موادي اين مواد رو به مو برگردوند تا حالت بي وزني كنترل بشه كه در اين موارد درمان فيلر پيشنهاد ميشه اين درمان كاملا ارگانيك هست وصافي نداره

فیلر مو اولین ماده حجم دهنده موها در جهان است. فرمول تشکیل دهنده فیلر موی سر شامل اسید هیالورونیک و پپتید فعال است.ماده فیلر توسط یک سرنگ با سوزن بسیار ریز به پوست سر تزریق می شود. بلافاصله پس از وارد شدن فیلر به زیر پوست مواد داخل آن آزاد و فعال می شوند و در مدت زمان کوتاهی سلول های پوست و مو را تقویت می کنند. این روش از مرگ سلولی جلوگیری می کند و سلامت ناحیه تزریق شده را تضمین می کند. به همین علت ریزش غیرطبیعی موها قطع و درمان می شود. فیلر موجب سلامت و شادابی موها می گردد.با احیای سلول های پوست سر گردش خون بهبود می یابد. بهبود گردش خون مواد لازم برای تغذیه فولیکول ها را تامین می کند. در نتیجه فولیکول ها تحریک شده و سرعت رشد آن هاافزایش می یابد.

خواص فیلر موی سر چیست؟

با توجه به شرایط زندگی، آلودگی، رنگ، استفاده از سشوار و اتوی مو آسیب دیدن موها اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل خشکی و دو شاخه شدن موها امری طبیعی می باشد. فیلر مو به رفع این مشکلات کمک می کند.این محصول برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت فولیکول مو و تسریع رشد مو به کار می رود. فیلر مو موادی از قبیل فاکتورهای رشد، آنزیم های لازم، مواد معدنی و ویتامین ها را به ریشه موها می رساند. برای افرادی که موهای ضعیف و شکننده ای دارند انتخاب فیلر مو بهترین گزینه است.

مزایای استفاده از فیلر مو

- افزایش تعداد و طول تار موها
- سرکوب ژن مرتبط با ریزش مو
- دارای خصوصیات فیزیکی دو فازی و مونو فازیک

چند جلسه تزریق فیلر لازم است؟

معمولا یک دوره 4 جلسه ای هر دو هفته یک بار نیاز است. تعداد جلسات بیشتر طبق نظر پزشک تعیین می شود که بستگی به شدت مشکلات پوست و موی فرد دارد. برای مشاهده نتیجه کلی تزریق فیلر مو تقریبا 15 روز بعد از تکمیل تمامی جلسات زمان لازم است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب