فواید استفاده از روغن زیتون در رابطه جنسی

  سه شنبه، 20 دی 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
فواید استفاده از روغن زیتون در رابطه جنسی
روغن زیتون حاوی انواعی از ویتامین‌ها، به ویژه ویتامین E است. همچنین حاوی مقادیر زیادی اسید چرب امگا ۳ است که باعث تقویت اسپرم مردان می‌شود. بعلاوه مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان باعث تقویت قدرت جسمانی آن‌ها در طول رابطه جنسی می‌شود و توان جنسی آن‌ها را افزایش می‌دهد. در ادامه سایر فواید روغن زیتون در نزدیکی را بررسی می کنیم.

همه ما از نقش روغن زیتون در سلامت قلب و عروق و پوست و مو آگاهی کامل داریم و می دانیم روغن زیتون به طرق مختلفی، سلامت فردی را تقویت می کند. این روغن سرشار از آنتی اکسیدان است که برای سیتم قلب و عروق بسیار مفید می باشد. طبق مطالعات اخیر، اسیدهای چرب موجود در روغن زیتون خالص با کاهش متغیرهای ایمونولوژیکی، نقش مهمی در عملکردهای ایمنی ایفا می کند که می تواند سیستم ایمنی بدن را تنظیم و به درمان برخی از بیماری های خود ایمنی کمک کند. روغن زیتون با التهاب، سرطان و دیابت مبارزه می کند و علاوه بر آن، باعث می شود موها قوی تر و براق تر شوند و سلامت پوست را به طور موثری بهبود می بخشد. چابکی ذهن را افزایش داده و تمام اندام های بدن را روان نگه می دارد، به همین دلیل یک گزینه مناسبی برای درمان یبوست مزمن است.

با اوصاف ذکر شده روغن زیتون در آشپزخانه و یا روی میز آرایشی ما جایگاه خود را مدت ها است که پیدا کرده اما در این مقاله قصد داریم در رابطه با خواص دیگر روغن زیتون صحبت کنیم. روغن زیتون نه تنها به عنوان خوراکی یا اسکراب می توان استفاده کرد بلکه به عنوان یک روان کننده در حین رابطه جنسی می تواند مفید باشد. در یونان و رم باستان استفاده از روغن زیتون در روابط زناشویی بسیار مرسوم بوده که با گذشت سال ها و خواص شگفت انگیز خوراکی روغن زیتون، مصرف آن را به شکل روان کننده به فراموشی سپرده است.مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان چندین ویژگی دارد که اون رو به یک روان کننده جنسی عالی تبدیل کرده است. برای آگاهی از این مزایا با این مقاله همراه ما باشید.

فواید روغن زیتون در رابطه جنسی

در واقع رابطه مستقیمی بین مصرف روغن زیتون و زندگی جنسی وجود دارد. خبر خوب این است که روغن زیتون هم به صورت موضعی و هم به صورت خوراکی می تواند مثل یک روان کننده به فرد در هنگام مقاربت کمک کند. روغن زیتون و روغن نارگیل گزینه مناسبی برای زوج هایی است که تمایلی به استفاده از مواد شیمیایی و تجاری ندارند. این روغن به عنوان روان کننده دارای خواص زیر است:

  • روغن زیتون گردش خون در بدن را افزایش می دهد و باعث تقویت و تحریک دستگاه تناسلی مردان می شود که می تواند نعوظ را تسهیل کند.
  • باعث تقویت قدرت جسمانی زن و مرد در طول رابطه جنسی می شود و توان جنسی آن ها را افزایش می دهد.
  • روغن زیتون باعث افزایش میل جنسی بانوان می شود.
  • خشکی واژینال ناشی از استرس را در در بانوان از بین می برد.
  • روغن زیتون می تواند دردهای اندام تناسلی زنان حین رابطه جنسی در دوران یائسگی را کاهش دهد.
  • روغن زیتون چه به صورت خوراکی و چه به عنوان روان کننده یا اسکراب، باعث افزایش هورمون های مردانه می شود؛ اما تاثیراتش به صورت خوراکی بیشتر است.
  • روغن زیتون باعث جلوگیری از عفونت باکتریایی در ناحیه واژن می شود.
  • زود انزالی را در آقایان از بین می برد.
  • سطح چربی های اشباع نشده موجود در روغم زیتون به زنان کمک می کند تا از استرس کمتری برخوردار باشند.
  • از خواص بالفطر روغن زیتون این است که خیلی چرب نیست و شست و شوی اندام تناسلی بعد از رابطه جنسی راحت انجام می شود.
  • این روغن بسیار در دسترس است و در مواقع ضروری می تواند کارساز باشد.

روغن زیتون

مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان چگونه انجام شود؟

غلظت روغن زیتون به حدی است که برای ماساژ آلت تناسلی بسیار مناسب است. زمانی که دمای بدن هنگام برقراری رابطه جنسی افزایش می یابد، روغن زیتون جذب بدن زوجین می شود.برای این کار حدود ۵ قطره روغن زیتون را روی آلت تناسلی خود ماساژ دهید. همچنین می تواند چند قطره را هم روی اندام جنسی شریک خود استفاده کنید.

مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان چه مشکلاتی دارد؟

شما نباید از مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی خود توقع ماورایی داشته باشید و از طرفی باید بدانید در برخی مواقع ممکن است به حد کافی مفید نباشند. مثلاً:

  • روغن زیتون می تواند باعث از بین رفتن کاندوم ها و دیافراگم های لاتکس شود و اثربخشی آن ها را کاهش دهد. این امر می تواند پیشگیری از بارداری را با مشکل مواجه کند.
  • بعضی از زنان یا مردان بوی روغن زیتون را دوست ندارند؛ بنابراین ممکن است مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان ، لذت رابطه جنسی را برای یک یا هر دو شریک جنسی کمتر کند.
  • بر خلاف لوبریکانت های تجاری، روغن زیتون ممکن است روی لباس زیر و یا ملحفه ها لکه هایی بر جای بگذارد که معمولاً پاک کردن آن ها مشکل است.

نکات مهم در استفاده از روغن زیتون در رابطه جنسی

قبل از استفاده از روغن زیتون به عنوان روان کننده، جوانب مثبت و منفی را بسنجید. اگر تصمیم گرفتید که روغن زیتون را در اتاق خواب خود به عنوان روان کننده قرار دهید. حتما نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

  • هرگز از روغن زیتون با کاندوم لاتکس استفاده نکنید. می توانید از کاندوم هایی که از مواد پلی اورتان، پلی وازوپران و پوست بره ساخته شده اند استفاده کنید.
  • قبل از استفاده از روغن زیتون به عنوان روان کننده، ابتدا یک آزمایش روی بازوی داخلی خود انجام دهید و ببینید که آیا بثورات، قرمزی یا خارش در ناحیه ایجاد می شود یا نه. این تست آزمایش حساسیت فرد به روغن زیتون است. اگر علائمی از التهاب مشاهد شد، نباید از آن به عنوان روان کننده استفاده شود.
  • 100٪ روغن زیتون خالص بخرید. ممکن است گران تر باشد، اما بهتر است از محصولات ارزان قیمت که حاوی مواد افزودنی زیادی هستند استفاده نکنید.
  • از ملافه های قدیمی استفاده کنید. زیرا همان طور که گفته شد اثر لکه روغن زیتون از بین نمی رود.
  • فرد بلافاصله بعد از رابطه جنسی می بایست به حمام برود تا از عفونت های ناشی از روغن زیتون جلوگیری شود.

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
داریوش ارجمند: خانومه میره وزنه بردار میشه 2 سال دیگه نه رحم داره نه تخمدان همشو عمل میکنه میریزه دور! من پدر سنتی رو دوست دارم تا پدری که سفره عرق پهن میکنه+فیلم (559 نظر) عکسی از اولین روز مادر شدن فرح پهلوی/ قرق بیمارستان و نمایش زندگی سلطنتی... (250 نظر) ساده زیستی رهبر انقلاب به روایت تصویر / از عینک شکسته و کفش ساده تا سفره غذای ساده در کنار سیاستمداران (231 نظر) مادر علی دایی: پسرم به بیمارستانها گفته اگه کسی توان مالی نداشت به من خبر بدین؛ به هر نیازمندی که من بگم به حسابش پول واریز می‌کنه +ویدیو (226 نظر) مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی: 20 سال با مهدی هاشمی رابطه داشتم و گلاب آدینه خبر داشت (212 نظر) سفره غذای ساده و دورهمی صمیمی رهبر معظم انقلاب با فرماندهان ارشد سپاه+عکس/ آقا هم مثل همه روی زمین غذا می خورد (185 نظر) محمدرضا گلزار: تا میتونین دعا کنین تا میتونین نماز بخونید؛ آدم بی‌اعتقاد هیچ چیز در زندگیش نداره+ویدیو (180 نظر) نگاهی به لباس عروس های زنان شاه پهلوی؛ از لباس عروس 30 کیلویی ثریا اسفندیاری تا پیراهنی مزین به پرهای لک‌لک آفریقایی! / به نام مردم به کام خاندان منحوس پهلوی+عکس (174 نظر) داریوش ارجمند: من مختار رو خوب میشناسم! مختار خیلی علیه السلام نیست/ اصلا از مختار و فریبرز عرب نیا خوشم نمیاد! (171 نظر) نگاهی به مجلل ترین مدرسه در سوئیس که بچه های پهلوی در آنجا درس خواندند/ زمانی که بچه های مردم از امکانات کم تحصیلی هم برخوردار نبودند! (152 نظر) خنده رهبر انقلاب از پیشنهاد عجیب احمدی‌نژاد: ساخت اتوبان از فرودگاه امام به مسجد جمکران تا امام زمان در ترافیک و شلوغی اتوبان قم گیر نکنند! (146 نظر) تصویری از اعلامیه ترحیم همسر تایلندی یوسف تیموری/ روحش شاد و یادش گرامی (118 نظر) علی دایی: همسرم بهترین مشاورم هست؛ ویلای به شکل توپ در کلاردشت ندارم؛ میلیون‌ها علی دایی هم برای مردم کم است+عکس (117 نظر) آلبوم تصاویر آذری جهرمی به مناسبت سالروز تولدش ؛ از استایل دامادی در شب عقد و سفر به حافظیه و تخت جمشید با اهل و عیال تا موتورسواری کنار دریا و دوشیدن شیر گوسفند (94 نظر) فوتبالیست ملی‌پوشی که صاحب 7 هزار راس گوسفند است؛ استخدام 10 چوپان برای نگهداری از گوسفندان (77 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز جمعه 30 شهریور 1403
سوژه مشترک عجیب تتوهای اراذل و اوباش تهران + تصاویر
پشت پرده نفوذ در مرکز ارسال پیام پیجرها/در ایران از پیجر استفاده نمی‌شود
خبر مهم برای متقاضیان وام ازدواج و فرندآوری | کدام بانک ها برای پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری شارژ شدند؟
پایان شرارت‌های 11 مرد خشن در پایتخت
فیلم سینمایی کارآموز، جنجال رسانه‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
فرانسه رکورددار خشونت جنسی علیه زنان
(عکس) رونمایی مینا مختاری، همسر خاص‌پسند بهرام رادان، از چیدمان بخصوص قفسه‌ی ظروف شیک و مدرن خانه‌اش/ آخه اینهمه زیبایی یه جا!😍
(عکس) استایل مجلسی و پوشیده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ چه لباس شیک و خوشرنگی!👌
حکم پرونده افسانه بایگان اعلام شد / تولید و توزیع داده مبتذل رخ نداده
(ویدیو) بمب خنده سکانس رفیق خوری سام درخشانی در سریال خوب بد جلف / سس زده رو پژمان جمشیدی میخاد بخوره میگه ععع هنوز نمردی😂
(ویدئو) شیطنت دیدنیه رضا ناجی در برنامه شب آهنگی 😂
(ویدئو) تا حالا دریف گربه هارو دیده بودین؟! یعنی دریفت کشی های قبل اینا سوءتفاهم بود🤣
(ویدئو) شکست عضله داران و بدنسازان حرفه ای خارجی در برابر این پهلوان ایرانی!
چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ شاید باورتون نشه ولی فقط 2 درصد مردم زیر 10 ثانیه سایه این عکس رو درست انتخاب میکنن
منتخب روز   
توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW جمله امروز پزشکیان که گفت «خیلی خراب نکردم که؟» در فرهنگ آذری زبان ها یعنی چه؟ +عکس کیک تولد خاص و شکلاتی شهاب حسینی برای تولد 13 سالگی پسرش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : یه آقایی با کیف سامسونِت و کت و شلوار آبی استخری اومد صداشو کلفت کرد مغرورانه گفت آقای مدیری من برای اینکه وارد سینما شم باید چیکار کنم گفتم باید بلیط بخری+ویدئو کیک تولد خاص و شکلاتی همسر هاشمی رفسنجانی برای تولد 82 سالگی یارش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس تصویر رهبر معظم انقلاب در دستان وزیر کودک‌کش+عکس انتشار غزل جدیدی از رهبر معظم انقلاب + فیلم/ دیدن این ویدیو با صدای دلنشین رهبری رو از دست ندید