دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

فوتبال بازی کردن رونالدو با پسرانش در وسط سالن پذیرایی بسیار بزرگشان /خونه نگو قصر امپراطور بگو ! + ویدیو 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعد نیوز : پست اینستاگرامی بانو جورجینا همسر کریستیانو رونالدو که ویدیویی از فوتبال بازی کردن رونالدو با پسرانش وسط پذیرایی بزرگشان را می بینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو متولد زادهٔ 5 فوریهٔ 1985است وی بازیکن فوتبال پرتغالی است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود. رونالدو بیشتر از هر بازیکن اروپایی دیگر، پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا را دریافت کرده است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش 34 جام کسب کرده که شامل هفت عنوان قهرمانی در لیگ، پنج لیگ قهرمانان اروپا، یک جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو دارای بیشترین بازی (183)، بیشترین گل زده (140) و بیشترین پاس گل (42) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده در جام ملت‌های اروپا (14)، بیشترین بازی ملی (205) و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (128) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از 1200 بازی رسمی حضور داشته و بیش از 850 گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است. همچنین تنها بازیکنی است که در پنج تورنمنت جام جهانی گلزنی کرده است.

رونالدو فوتبال حرفه‌ای را در ردهٔ بزرگسالان در اسپورتینگ آغاز کرد. در سال 2003 و در 18 سالگی به منچستر یونایتد پیوست و در اولین فصلش در این تیم، قهرمان جام حذفی انگلستان شد. او در ادامه با این تیم، در سه فصل متوالی قهرمان لیگ برتر، سپس لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد و در 23 سالگی، برندهٔ اولین توپ طلایش شد. رونالدو در هنگام انتقال 94 میلیون یورویی (80 میلیون پوند) به رئال مادرید در سال 2009، به گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال در آن زمان تبدیل شد. او در رئال 15 جام کسب کرد که شامل 2 لا لیگا، 2 کوپا دل ری و 4 جام لیگ قهرمانان اروپا بود و به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید نیز تبدیل شد.

در این صفحه از سایت ساعد نیوز پست اینستاگرامی بانو جورجینا همسر کریستیانو رونالدو که ویدیویی از فوتبال بازی کردن رونالدو با پسرانش وسط پذیرایی بزرگشان را می بینید .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
مراحل سابمیت مقاله
تصاویر دیده نشده از کودکی بازیگر مردمی و با اخلاق جوکر2!/ الیکا عبدالرزاقی چه کوچولو بوده!😍
نگاهی به سبک چیدمان سنتی و ایرانی رستوران طاقچه‌ی لاله اسکندری در شیراز / از نمای آجری و دیوارکوب های زیبا تا سرو غذاهای خوشمزه در یک محیط دنج و صمیمی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تفاوت معنادار جشن تولد پارسال و امسال منوچهر هادی؛ آغاز 52 سالگی با یکتا ناصر و شروع 53 سالگی بدون یکتا ناصر+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی