دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

فوتبالیست مومن و متدین با توپ فاصله حرم حضرت معصومه (ع) تا جمکران را روپایی زد + فیلم 

چهارشنبه، 17 اسفند 1401
ساعدنیوز: علیرضا خسروی فوتبالیست اهل مرودشت استان فارس به مناسبت تولد حضرت مهدی (عج ) با توپ فوتبال فاصله هفت کیلومتری حرم مطهر حضرت معصومه ( ع ) تا جمکران را روپایی زد و رکوردی دیگر را از خود به جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، این ورزشکار مرودشتی روز چهارشنبه در مصاحبه ای گفت: با عشق با ائمه اطهار و با گفتن سلام به حضرت معصومه ( ع ) کار را آغاز کردم تا بتوانم دینم را نسبت به حضرت مهدی( عج ) ادا کنم.

14 سال پا به توپ

خسروی اضافه کرد: این فاصله هفت کیلومتری را در زمان 2 ساعت طی کردم تا به جمکران رسیدم، این چهاردهمین برنامه ای است که طی 14 سال به اجرا گذاشتم و باید بگویم در این سال ها توپ فوتبال از من جدا نشده است.

روزی چهار ساعت تمرین

وی تاکید کرد : برای اینکه بتوانم این رکورد دیگر را از خود به جا بگذارم هفته ای پنج جلسه و روزی چهار ساعت با توپ روپایی زدم تا توانستم این برنامه را به خوبی اجرا کنم و آن را تقدیم به آقا امام زمان ( عج ) کنم.

خسروی افزود : برنامه بعدی من بالارفتن از برج ایفل فرانسه با توپ است که باید تمرین زیادی انجام دهم تا با حمل پرچم مقدس ایران و با توپ برج ایفل را هم فتح کنم.

کارنامه خسروی ، از روی کشتی تا نجف

این ورزشکار روپایی زن مرودشتی تاکنون با گذاشتن توپ بر روی سر حدود 1692 پله برج میلاد تهران یکباراز سمت جلو و یکبار هم به صورت عقب رفتن طی کرده است همچنین فاصله دروازه قرآن تا حرم مطهر حضرت شاه چراغ ( ع )، روپایی زدن روی کشتی از بندرعباس تا جزیره قشم و طی کردن مسیر نجف تا کربلا و چندین برنامه دیگر از جمله کارهایی است که در کارنامه خسروی دیده می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
(فیلم) خودزنی هوادار دو آتیشه نساجی در حاشیه بازی با پرسپولیس / اگه نرم تو استادیوم خودمو میکشم!
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
ترجمه تخصصی متن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب